Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01612 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау в Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Бәсекеге қабілетті білікті білім беру бакалаврларын, жаңа формациядағы, кәсіби және жеке өсуге ұмтылатын, қазіргі заманғы ақпараттық ағымдарда тұтынушылық нарықта бағдарланатын және бейімделетін, қазіргі заманғы еңбек нарығының кәсіби қызметінде икемді және ұтқыр маман-тарихшыларды даярлау.
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Дүниежүзі тарихы және География
Білім беру саласы
6B01 Педагогикалық ғылымдар
Дайындық бағыты
6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Білім беру бағдарламаларының тобы
B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық қызметке кіріспе" пәнін меңгеру барлық циклді ашады психологиялық-педагогикалық пәндердің негізгі теориялық педагогика, психология, сондай-ақ педагогикалық практикамен. Зерттеу осы оқу пәнінің мақсаты болашақ педагогты қалыптастыру қажеттілігімен байланысты. педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық жаңартылған мектеп жағдайында оның даму перспективалары. Еркін осы пән аясында студенттер алған білімдері мен іскерліктерін басқару, - педагогикалық цикл пәндерін кейін табысты меңгерудің қажетті шарты. Курстың мазмұны болашақ мұғалі��дерде білім туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. және әдістемелік сипаттағы білімді қамтиды. білім берудің қоғамдық құбылыс ретінде және мақсатты үрдіс ретінде мәні адам, қоғам және мемлекет мүддесінде тәрбие мен оқыту педагогикалық теория мен практика туралы, педагогика әдіснамасының түрлі деңгейлері туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • История первобытного общества
    Несиелер: 3

    Алғашқы қауымдық тарих курсы бірінші оқу жылының студенттері үшін ең күрделі және бір мезгілде ең маңыздысы болып табылады. Егер алғашқы қауымдық дәуір адамзат тегінің бесігі, кейінгі Мәдениеттер мен өркениеттердің іргетасын құру уақыты болса, онда алғашқы қауымдық қоғам тарихын зерттеу тек тарихи ғана емес, сонымен қатар социологиялық және мәдениеттанулық білімнің негізін қалайды. Сонымен қатар, пән дүниетанымдық мағынаға ие және ғылыми дүниетанымның негізін қалыптастырады. Синтетикалық білімнің бөлімі бола отырып ("жаратылыстану-ғылыми және гуманитарлық ғылымдардың ең гуманитарлық пәні") пән қоғамтану, тарих, география, биология саласындағы орта мектептің білім беру стандарттарына сүйеніп, кейінгі тарихи курстарды, тарих философиясы мен әдіснамасын меңгеру үшін жеткілікті құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 1

    Қазақстандық қоғамды жүйелі реформалау тұрғысынан алғанда, әмбебап және ұлттық құндылықтарды біріктіретін қазақ халқының дәстүрлі құндылықтарын қайта қалпына келтіру мәселелері: халыққа қызмет ету мәдениеті, адамгершілік принциптері өзекті болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    қауіпсіздіктің теориялық негіздері тіршілік ету ортасындағы адам; қауіпсіздіктің құқықтық және нормативтік-техникалық негіздері тіршілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    "Өзін-өзі тану" пәні интегралды құзыреттілікті дамытуға арналған "түсінетін және сезетін адам болу", тұлғалық гуманитарлық дүниетаным басқа адамдар, қоғам, табиғат алдындағы адамгершілік жауапкершіліктің негізі. Ол гуманитарлық циклдің басқа пәндерімен тығыз байланысты: "Қазақстан тарихы", "философия", "мәдениеттану", "этика", "эстетика", "дінтанумен", "экологиямен", "психологиямен", "педагогикамен". Пәннің негізін құрайтын руханилық үш негізгі өлшем - зияткерлік, этикалық және эстетикалық өлшем бірлігінде көрінеді.Белгілі болғандай, адамдық, рационалды, өнершілдік сезгіш сезгішті тыңдайды, ал адамгершілік адамның осы маңызды Күшін ақылға қонымды - түсінетін және с��згіш сезімге айналдырады. Жоғары мектепте "Өзін-өзі тану" пәні бағдарламасының мазмұнын құрылымдаудың тұжырымдамалық негіздері адам руханилығының негізгі аспектілері: зияткерлік, этикалық, эстетикалық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: студенттің әлеуметтік білімін қалыптастыру, діни мәдениет пен толеранттылықты қалыптастыру, нарықтық экономикаға және плюралистік демократияға сәйкес келетін ақыл-ой мен құндылық жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік құбылыстарды, діни қозғалыстар мен топтардың пайда болу сипатын талдауға студенттердің ғылыми көзқарастарын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика білім беру, педагогикалық іс-әрекет туралы ғылым ретінде педагогикалық процестің даму және қызмет ету заңдылықтарын зерттейді, теориялық білімді жинақтайды және жүйелейді, педагогикалық іс-әрекет тәжірибесін зерттейді, яғни педагогикалық іс-әрекетті қайта құру практикасына негіз жасайды. Сондықтан осы саладағы ғылыми зерттеулер практикалық-бағытталған сипатқа ие. Педагогиканың адам туралы ғылым жүйесіне енгеніне қарамастан, бұл тұлғаның қалыптасуына педагогикалық мақсат қою мен педагогикалық басқаруды зерттейтін жалғыз ғылыми пән. "Педагогика" курсы педагогикалық бейіндегі барлық мамандықтарда оқытылады және болашақ мұғалімді білім беру-тәрбие қызметіне даярлаудың негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Кез келген заманауи мемлекетте адамның өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз ету мемлекеттің экономикалық дамуы мен тұрақтылығы дәрежесін бағалау үшін, сондай-ақ қоғамның адамгершілік жағдайын бағалау үшін неғұрлым сенімді және кешенді өлшем бола алады. Қауіпсіздік проблемаларын шешу қоғамның барлық мүшелерінің белсенді қатысуын, жоғары азаматтық сана-сезімді, адам өмірі мен болашақ ұрпақтың дамуы үшін бүгінгі мүдделерге нұқсан келтіруге дайындықты талап етеді. Бұл тек жоғары адамгершілік пен мәдениет қағидаттарында ұйымдастырылған қоғамда ғана мүмкін. Бұл қағидаттарды іске асыруға мұқият пысықталған және ұйымдастырылған білім беру мен тәрбиелеу жүйесі негізінде қол жеткізіледі. Қауіпсіздік саласында білім беру мен тәрбиелеудің ерекше маңызы техникалық жоғары оқу орындарында иеленеді, онда жаңа техника мен технологияны болашақ әзірлеуші��ердің, өндіріс басшыларының кәсіпқойлығының қол жеткізілген деңгейі көбінесе олардың пайда болу көздерінде қауіпсіздік проблемаларын шешудің тиімділігін айқындайтын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік физиологиясы, физиологияның бір бөлімі ретінде ағзалардың функ-цияларын, ағзалар мен жалпы ағза жүйелерін, онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін зерттейді. Жас ерекшелік физиологиясы курсының практикалық маңызы зор және педагогикалық білім берудің маңызды компоненттерінің бірі болып табылады. Физио-логикалық білім педагогқа балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғау бойынша жұмысқа белсенді және саналы қатысу және "дене бітімі мықты жас ұрпақты дене және рухани күштердің үйлесімді дамуымен" тәрбиелеу үшін оңтайлы жағдайлар жасау үшін қажет. Балалар мен жасөспірімдердің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін білу педагогқа балалар мен жасөспірімдердің ойын және оқу іс-әрекеті барысында барлық оқу-тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Мектеп гигиенасы-бала ағ��асының сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін зерттейтін ғылым; осы негізде денсаулықты қорғау мен нығайтуға бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды әзірлеу, балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту және жетілдіру мақсатында.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері туралы негізгі теориялық ережелермен танысуға арналған және білімді гуманистік көзқарас тұрғысынан қарауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның мәдениеті тарихы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: Тарихтың әртүрлі кезеңдерінде Қазақстан аумағына қайта қоныстанған және жер аударылған халықтың әлеуметтік-экономикалық жүйесі мен әлеуметтік құрылымы, тарихы мен мәдениеті туралы идеяларды кеңейтіп, шешеді. Курстың мақсаты: - студенттерді Қазақстан халықтарының тарихы мен мәдениетімен таныстыру; - Қазақстандағы әртүрлі халықтардың қоныстануы мен қоныс аударудың тарихи жолдарын іздестіру; - Халықтардың экономикалық және мәдени өмірінің даму ерекшеліктерін көрсету; - қазіргі Қазақстанның біріккен халқын құрған халықтардың тағдырының ортақ екендігін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заңнаманың негіз қалаушы теориялық ережелері , қоғамның дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі Менеджмент" пәнін меңгерудің мақсаты-білім берудегі ұйымдастырушылық - басқару қызметінде кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері: Білім беру мекемесі қызметкерлерінің құқықтарын қорғау және қорғау бойынша шаралардың тиімді жүйесін әзірлеу және іске асыру; мекеменің даму бағдарламалары мен жоспарларына сәйкес білім беру мекемесін дамыту; ұжымда тұлғааралық қарым-қатынасты қалыптастырудағы заманауи ғылыми тәсілдер мен қағидаттарды іске асыру процесінде психологиялық білім мен технологияларды пайдалану; БІЛІМ БЕРУ мекемесі қызметінің тиімді ұйымдастыру моделін әзірлеу және енгізу.; білім беру мекемесінің психологиялық қолайлы ортасын құру үшін жағдайларды қамтамасыз ету; персоналмен жұмыста қазіргі заманғы көзқарасты ұйымдастыру және жүзеге асыру (педагогикалық және басқа кадрларды іріктеуді, ұйым ішінде мансаптық және кәсіби өсу жоспарларын жасауды қоса алғанда); ведомствоішілік және ведомствоаралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру; білім беру мекемесінің педагогтары мен басқа да мамандарымен бірлесіп білім беру мекемесінің Даму стратегиясы мен жоспарларын әзірлеу; білім беру мекемесінің педагогтары мен мамандарының уәждемесін, оның ішінде моральдық, материалдық және өзге де ынталандыруларды пайдалана отырып тиімді басқару моделін құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі дүниежүзі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Ежелгі әлем - әлем тарихын білетін алғашқы іргелі пәндердің бірі. Ежелгі әлемнің тарихы Қазақстанның ежелгі тарихымен және археологиямен қатар, қарабайыр қоғам тарихының логикалық жалғасы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің тәрбие жұмысының негізгі ұғымдары мен технологиясының мәнін, балалармен қарым-қатынас тәсілдерін, сабақтан тыс бос уақытты ұйымдастыру формаларын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің мектептегі тәрбиеші (сынып жетекшісі) ретінде тәрбие жұмысының технологиясын теориялық түсінуі және практикалық меңгеруі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Дәстүр бойынша тарихшылар В ғасырдағы Батыс Рим империясының құлдырауымен ортағасырлық дәуірдің кері санауын бастайды. Дәуірдің негізгі мазмұны жаңа әлемдік қабылдау жүйесі, жаңа феодалдық өркениет жүйесінің пайда болуы мен дамуы болды. Оның мазмұны Батыста және Еуропада екі әлемнің - ежелгі, христиан, варвар мемлекетінің синтезі болған. Екі әлемнің бірлестігі Ренессанстың титандарын, ұлы географиялық жаңалықтарды, революцияны және феодализм элементтерінің жойылуына және капиталистік қатынастардың пайда болуына алып келген революцияны тудырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Дәстүр бойынша тарихшылар В ғасырдағы Батыс Рим империясының құлдырауымен ортағасырлық дәуірдің кері санауын бастайды. Дәуірдің негізгі мазмұны жаңа әлемдік қабылдау жүйесі, жаңа феодалдық өркениет жүйесінің пайда болуы мен дамуы болды. Оның мазмұны Батыста және Еуропада екі әлемнің - ежелгі, христиан, варвар мемлекетінің синтезі болған. Екі әлемнің бірлестігі Ренессанстың титандарын, ұлы географиялық жаңалықтарды, революцияны және феодализм элементтерінің жойылуына және капиталистік қатынастардың пайда болуына алып келген революцияны тудырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жетекші бағыттарының бірі, алынған ақпараттың өнімділігін және оқушы еңбегінің тиімділігін арттырудың маңызды факторы, ойлау қызметінің барлық салаларындағы өнім сапасын. Қазіргі уақытта оқушыларды төрт балдық жүйе бойынша стандартты бағалаудан әр оқушының кешенді критериалды бағалауына көшу жүзеге асырылуда. Бұл оқу процесінің ең үлкен әсерін, максималды сенімділігі мен үнемділігін қамтамасыз етеді. Білім берудің әртүрлі салаларындағы оқу үдерістерін бағалаудың барлық алуан түрлілігі кезінде педагогикалық білім беру ғылымының іргелі базисімен қызмет ететін жалпы теориялық қосымшалар бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    арихты оқыту әдістемесі пәні мұғалімді дайындау жүйесінде ерекше орын алады. Ол тарихи білім беруге кәсіби бағыттылықты береді. Бұл рөл барлық жаңа психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістеме арқылы практикаға жол табатынына негізделген. Тарих мұғалімі оқушыларды нақты пән – тарих пәнін оқытуы керек, сондықтан Тарихты оқыту әдістемесін білу маңызды. Курсты оқу барысында алынған білім педагогикалық қызметте әдістемелік шеберлікті меңгеруге негіз болуы тиіс. Бұл әдістемелік жұмыстың дағдыларын меңгеруді көздейді: сабақты әзірлеу және талдау, оқу сабақтарының әртүрлі түрлері мен формаларын, инновациялық технологияларды меңгеру. Практикалық қызметте қалыптасқан білімдерді қолдану, жаңаларын меңгеру, педагогикалық шеберлікті жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: «Қазақстанның ортағасырлық тарихы» тақырыбы орта ғасырдағы студенттердің білімін тереңдетуге және алыс және кешкі жылдары ғылыми зерттеулердің нәтижелерімен танысуға бағытталған. Студенттердің тарихи сана-сезімін қалыптастыру, тарихи ғылымның мәселелерін шешуге қатысуға дайындалу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырдағы Азия мен Африка тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама:, Бұл пәнді оқудың мақсаты: ортағасырлық Шығыс өркениеттерінің тарихи дамуының негізгі мәселелерін органикалық бірлікте қарау. Бұл бағдарлама Шығыстың құбылысы, Шығыс-Батыс дихотомиясы, ортағасырлық Шығыстың әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени құрылымдары, Шығыс халықтарының әлемдік мәдениетке қосқан үлесі сияқты мәселелерді бейнеледі. Шығыстағы орта ғасырларға тән құрылымдардың дамуының кешенді және көпфункционалды үдерісі әртүрлі аймақтарда немесе қорғасынмен асинхронды түрде өтті. Өркениеттік және қалыптасқан көзқарастар да қабылданбайды, бірақ олардың күшті және әлсіз жақтары бойынша синтезделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Археологияның тарихи ғылымдар жүйесіндегі маңыздылығы әр он жыл сайын өседі. Тәртіп археологиялық ескерткіштердің орналасуын, мәдени және тарихи маңызын, оларды зерттеу және сақтау әдістерін жан-жақты зерттейді. Пәндерді оқытуда гуманитарлық ғылымдар мен жаратылыстану ғылымдарымен қарым-қатынасы ескеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар тарихы жаңа және қазіргі замандағы
    Несиелер: 5

    "Халықаралық қатынастар тарихы" пәнін игерудің мақсаты студенттерге жаңа және қазіргі заман Халықаралық қатынастар тарихы туралы, оның негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы, XVII ғасырдың екінші жартысында болған халықаралық қатынастардың әртүрлі жүйелерінің қызмет ету ерекшеліктері мен механизмдері туралы толық түсінік беру болып табылады. – Халықаралық саяси және Халықаралық экономикалық қатынастардың өзара байланысы туралы, Саяси ғылымда халықаралық қатынастар тарихын зерделеуге неғұрлым кең таралған тәсілдер туралы, сондай-ақ оларда халықаралық қатынастар теориясы мен практикасына қатысты негізгі санаттар мен ұғымдарды және қысқа мерзімді және орта мерзімді перспективаларда олардың ықтимал дамуын болжау әдістерін пайдалана білуін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік өркениеттің тарихы
    Несиелер: 4

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Осы пәннің шеңберінде ғылым ғылым ретінде ұсынылады когнитивтік қызметті ұйымдастыру формасы және іргелі элемент қазіргі заманғы технологиялық өркениет. Ғылымның түрлі аспектілері қарастырылады: ғылым ретінде білім ұйымдастыру, әлеуметтік мекеме ретінде ғылым, ғылым ретінде мәдениет элементі. Бұл ғылымның даму кезеңінде қалай дамып келе жатқаны туралы түсінік береді өркениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ қоғамындағы әлеуметтік-экономикалық қатынастар, қазақ халқының ұлттық-азаттық күрес мәселелері, қазақ мемлекетінің саяси тарихының мәселелері, сыртқы саясат, көрші мемлекеттер және халықтармен қарым-қатынас, XX -ғасырдың басындағы қазақ зиялылары мен саяси партияларының өкілдері, мәдениет, сауда және және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнология
    Несиелер: 3

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама - студенттерді этникалық мазмұнның әртүрлі формалары мен бірлігін таныстыру әлемнің суреттері; - этникалық құрылымдардың, формалардың және мағыналардың идеясын қалыптастыру этникалық үрдістерді бағдарлау; - этнология (әлеуметтік) теориясы мен әдістерін қолдануға үйрету; антропология, оның негізгі санаттары мен қазіргі жаһандық түсініктерді түсіндіру тұжырымдамалары процестер; - этнологиялық материалдарды жинау және талдау дағдыларын дамытуға ықпал ету жалпы ғылыми және қолданбалы пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихнамасы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның тарихи ғылымының даму тарихын түрлі кезеңдерде зерттеу; критерийлерді анықтау, түрлі мәселелер бойынша тұжырымдамалық шешімдерді таңдау. Кеңестік тарихи мектептің дағдарысына байланысты Қазақстанның тарихи ғылымының дамуының қазіргі кезеңі тарихи ғылымның бүгінгі талаптары аясында тарихшылардың тұжырымдамалық шешімдерін қайта қарастырып, олардың жұмыстарын принципиалды және объективті бағалауға тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: «Қазақстанның жаңа тарихы» - тарих мамандығының студенттері зерттеген негізгі іргелі іргелі пән. «Қазақстанның жаңа тарихы» пәнін оқытудың мақсаты - қазақ халқының XVIII-XIX ғасырлардағы тарихы: Ресей империясының құрамында Қазақстандағы кеңестік жүйенің қалыптасуы, қалыптасуы мен ыдырауы кезінде. Тақырып жаңа кезеңде отандық тарих.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ диаспорасының тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты - қазақ сана-сезімінің қалыптасу тарихын зерттеу, тарихи нақты материалдар арқылы қазақ диаспорасының дамуын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түрік халықтарының тарихи
    Несиелер: 5

    "Түркі халықтарының тарихы" оқу курсы түркі халықтарының тарихы саласындағы нақты білімді, ғылыми зерттеу дағдылары мен оның рәсімі туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Түркі халықтарының ортақ тамыры бар. Тәуелсіздік алғанға дейін түркі халықтарының тарихы негізінен біртұтас ретінде қарастырылмаған. Қазіргі уақытта түркі халықтарының тарихына түркі тілдес елдердің зерттеушілері, сондай-ақ шектес мемлекеттердің зерттеушілері тарапынан қызығушылықтың артуы байқалуда. Түркі халықтарының тарихы әлемдік тарихтың ажырамас құрамдас бөлігі болып табылад��.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теоретикалық деректану
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Бастапқы зерттеулер студенттердің арнайы тарихи білім беру жүйесіндегі орталық орындардың бірін алады, себебі дереккөздер тарихи білім негізін құрайды. Тарихи дереккөздің сақталған корпусына материалды меңгеру, олармен жұмыс жасау, ақпараттың ғылыми-танымдық құндылығын бағалау және бағалау - бұл тарихшы-зерттеушінің кәсіби деңгейінің бірін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қайта өрлеу дәуіріндегі Дін және мәдениет
    Несиелер: 5

    Ренессанс мәдениетін және дінін білу (14-16 ғғ.) Гуманистік идеологияны түсінусіз мүмкін емес. Публицистер, ақындар, филологтар, риториктер, дипломаттар және ғылыми дәрежесі мен атағы жоқ өзге де ғалымдар осы дәуірдің рухани өмірін анықтады. Гуманизмнің негізгі идеялары: классикалық латын ертегісін қалпына келтіру, ежелгі философиялық мәдениеттің жаңаруы, адамның асыл доктринасының доктринасы, адамның «өзінің мүсіні мен ұқсастығын жасаған адамға» көтерілу қабілетінің танылуы. Пантеизм, Құдай мен табиғаттың ұғымдарын синонимдер ретінде көрсетеді. Қайта өрлеудің әдебиеті мен өнеріндегі гуманизм идеялары және реформалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Еуропа мен Америка елдерінің тарихы Англия, Франция, АҚШ, Германия, Италия, Латын Америкасы елдерінің, Шығыс Еуропа елдерінің заманауи мемлекеттерінің жаңа және заманауи кезеңдерін қамтиды. Курста үлкен фактологиялық материал бар, хронологиялық екі кезеңге бөлінеді: жаңа және жаңа уақыт. Ресейлік тарихнамада жаңа тарихтың дәуірлеуінің басталуы ортасында басталған ағылшын буржуазиялық революциясымен байланысты. XVII ғасыр. феодалдық қарым-қатынас дағдарысының жарқын себебі болды. Англиядағы буржуаздық революция ағылшын қоғамын жаңғыртудың бастапқы кезеңіне айналды, кейінгі өнеркәсіптік революция болашақ индустриалды қоғамның экономикалық негізін құрды. Ағылшын революциясының артында Ұлы еуропалық революция басталды, ол еуропалық ағартудың дамуына, саяси идеялардың күресіне, революциялық үміттер��ің өсуі мен құлдырауына, Наполеон империясының қалыптасуына айтарлықтай серпін болды. Күрделі халықаралық қатынастар, ғаламдық колониалдық жүйені құру, Азия мен Африка елдерінің құлдырауы және индустрияландырудың өсуі ғасырдың басында Еуропа мен Америка пайда болғаннан кейін дамудың жаңа деңгейіне - монополиялық капитал құру және империалистік қоғам құру. Дәстүрлі түрде, кеңестік тарихнамада, жаңа кезеңнің тарихын аяқтау кезеңі өсіп келе жатқан сынып қайшылықтарымен, пролетарлық қозғалыстың өсуімен, Азия мен Африка елдерін отаршылдық қысымынан босатудың басталуымен байланысты. Қазан социалистік революциясы Еуропа мен Америка елдерінің тарихындағы жаңа кезеңнің басы болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихнама
    Несиелер: 4

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: қару-жарақ студенттер білімі туралы мәні мен ерекшелігі әлеуметтік педагогика, педагогика саласы, исследующая ықпалы әлеуметтік ортаның, тәрбие және тұлғаны қалыптастыру; туындатушы жүйесін оңтайландыру бойынша іс-шаралар тұлғаны тәрбиелеу ескере отырып, білім беру процесінің.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дінтану пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Еліміздегі әдістемелік білімнің даму тарихы; қазіргі заманғы мектеп білімінің негізгі мәселелері; мектепте тарих және дін сабағында оқу процесін құрастырудың негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосымша тарихи пәндер
    Несиелер: 3

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: «Көмекші тарихи пәндер» пәнінің негізгі мазмұны педагогикалық институттардың тарих факультеттерінде оқушыларды даярлау міндеттерімен анықталады. Курс тек қосалқы тарихи пәндердің теориялық материалдарын ғана емес, сондай-ақ осы пәндердің нәтижелерін практикалық қолдану перспективасын ашады әдістерін де қамтуға ерекше назар аударады. Сонымен қатар, көмекші тарихи пәндердің әрқайсысының әдістерін жетілдіру, историзмнің өз аймағына енуінің артуы дәстүрлі түрде шешілетін қарапайым дереккөзді зерттеу проблемаларын кеңейтуге және саяси, экономикалық және мәдени тарих саласындағы қорытындылар үшін қосалқы тарихи пәндерден материалдарды пайдалану перспективаларын ашуға әкеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: «Азия және Африка елдерінің жаңа тарихы» курсы ХХ ғасырдағы екі ірі континенттің дамуын қамтиды. Ол Азия және Африка елдерінің тарихын зерттеуді аяқтап, Ежелгі Шығыс тарихының алғашқы жылдарынан бастап, орта ғасырлардағы Азия және Африка тарихы мен Азия мен Африкадағы жаңа тарих бойынша курстарын жалғастырды. Курстың хронологиялық негізі - ХХ ғасырдың басынан бастап «Азияның жаңғыру дәуірінен» XXI ғасырдың басына дейін Курстың мақсаты 20-шы ғасырда Африка елдерінің тарихи дамуының ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы студенттердің нақты идеяларын қалыптастыру, екі континенттің түрлі өңірлерінің даму ер��кшеліктерін түсіндіру және Азия мен Африкадағы тәуелсіз мемлекеттердің қалыптасуындағы маңызды оқиғаларды айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: «Қазақстанның ең жаңа тарихы» пәні міндетті түрде негізгі пән болып табылады. Қазақстанның жаңа тарихы - 1917 жылдан қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтитын Қазақстан тарихының жалпы тарихының ажырамас бөлігі. Қазіргі заман тарихында кеңестік және қазіргі Қазақстан тарихының негізгі тарихи оқиғалары қарастырылады. Қазіргі Қазақстанның тарихы - көптеген тарихи ғылымдармен тығыз байланыста болатын кең гуманитарлық және ғылыми пән: тарихтың шет елдерінің жаңа тарихы, тарихнама және дереккөзді зерттеу, тарихи білімнің теориясы мен әдістемесі және тарихи білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін тарихы
    Несиелер: 3

    Тарихи үрдіс барысында дін сөзінің этимологиясы (лaт. religary -байланысу) жаңа мазмұнмен толықтырылды. Діни жүйесінің тарихи дамуының негізі - осыған байланысты ілімдердің эволюциясы. Дегенмен, дін кез-келген идентификация секілді, адамдардың нақты өмірінде орын алатын процестерге сәйкес дамиды: олардың материалдық және рухани мәдениетінің өсуі, өндіріс режимін дамыту, отбасылық қарым-қатынас пен өмірдің эволюциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қостанай облысының тарихы
    Несиелер: 3

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Қостанай облысының тарихын егемендікті сатып алуға және Қазақстанның тәуелсіз даму жолына енуіне байланысты ұлттық тарихтың «ақ дақтарын» толықтырудағы маңызы артып келеді. Пәндер тарихи, әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени дамуы, белгілі бір аймақтың табиғат жағдайын жан-жақты зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазіргі әлемнің саяси өмірінде, өз елінің саяси процестерінде, қазіргі болмыстың әлеуметтік-экономикалық катаклизмдерін, ҚР-ның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуында, ҚР-ның конституциялық-құқықтық және заңнамалық нормаларын білуде бағдарлай білу

  • Код ON2

    Қоғамдық қатынастарды реттейтін және педагог-тарихшының іскерлік этикасын анықтайтын адамгершілік-этикалық ережелерді меңгеру

  • Код ON3

    Қазіргі гуманитарлық ғылымдардың категориялық-ғылыми аппаратын меңгеру дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON4

    Ұлттық және әлемдік тарихтағы заманауи тәсілдер мен оқыту технологияларын меңгеру, кәсіби білімін тереңдету үшін тарихи деректерді салыстырмалы және салыстырмалы талдау

  • Код ON5

    Негізгі және бейінді пәндер бойынша іргелі білім негізінде жалпы орта және арнаулы орта оқу орындарында Әлемдік және отандық тарих бойынша педагог-тарихшы этникааралық және мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыра білу.

  • Код ON6

    Оқу үдерісі барысында білім алушылардың қызметін бағалай және талдай білу; білім алушылардың өзіндік танымдық қызметін ұйымдастыра білу; білім алушылардың сабақта және сабақтан тыс уақытта танымдық іс-әрекетін ынталандыру.

  • Код ON7

    Орта және арнаулы орта білім беру бағдарламасы бойынша тарих бойынша оқу сабақтарын өткізу, тарих кабинеттерін құру бойынша әдістемелік және ұйымдастыру жұмыстары, оқу-тәрбие жағдайларын талдаудың қарапайым дағдыларын меңгеру;

  • Код ON8

    Еңбекті ғылыми ұйымдастыру, еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасының негізгі номерін және ережелерін білу.

  • Код ON9

    Тарих ғылымының түрлі концепцияларын меңгеру. Іргелі тарихи пәндердің өзекті мәселелерін білу.

  • Код ON10

    Көпмәдени қоғамдағы педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, Мәдениеттер мен діндердің айырмашылықтарын, ұлттық ерекшеліктерді білу..

  • Код ON11

    Оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын бейімдеу және түрлендіру.

  • Код ON12

    Өзінің кәсіби қызметінің түрі мен сипатын өзгертуге әдістемелік және психологиялық дайын болу қабілеті; еңбек нарығы мен жұмыс берушінің талаптарын ескере отырып, еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделуге мүмкіндік беретін кең іргелі білімге, бастамашылыққа және белсенділікке ие болу керек; қазіргі заманғы ақпараттық білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білім алу