Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10119 Қоғамдық денсаулық сақтау в Қарағанды медицина университеті

  • Биостатистика 2
    Несиелер: 5

    Жетілдірілген статистикалық әдістер зерттеледі, оның ішінде айнымалылар арасындағы күрделі көп өлшемді қатынастарды зерттеу және талдау: Кендаллдың корреляция коэффициенті, мультимомиалды логистикалық регрессия, Кокс регрессиясы, дискриминанттық талдау, кластерлік талдау. Болжалды модельдердің құрылысы (Статистикалық модельдеу. Марков моделі)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эпидемиология әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеудің дұрыс дизайнын таңдау дағдыларын қалыптастыру. Эпидемиологиялық тиімді зерттеу үшін қажетті сыни ойлауды дамыту. Эпидемиологиялық зерттеу әдістерін қоғамдық денсаулық сақтау мен денсаулық сақтауды басқаруда қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемде және Қазақстан Республикасында жоғары білімнің дамуының негізгі бағыттары мен тенденциялары. Білім беру қызметінің мәні мен құрылымы. Тұлға және құзыреттілік, жоғары медициналық мектептегі мұғалімнің рөлі. Жоғары медициналық мектепте қазіргі заманғы білім беру технологиясы. Активті пішіндер және оқыту әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми әдебиеттерді шолу
    Несиелер: 5

    Бұл курс негізгі дағдыларды беру, ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауда сыни ойлауды дамыту және берілген тақырып бойынша шолу мақалаларын жазу үшін жасалған. Ол студенттерге ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Бұл курс бағдарламасы академиялық ортада жұмыс істеу үшін қажетті шет тілінің білімі мен дағдыларын жақсартуға, шетелдік мамандармен қарым-қатынас жасауға, ғылыми еңбектерді жазуға және рецензияланатын журналдарда одан әрі жариялауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми ақпараттарды басқару. Зерттеу әдістемесі және басқару
    Несиелер: 5

    Зерттеу дағдыларына ие болу: жоспарлау, принциптер, әдістер және зерттеу құралдары. Зерттеу нәтижелерін ұсыну және тарату, тәуекелдерді басқару дағдыларына ие болу. Ғылыми ақпараттарды басқару, ғылыми жобалар, биоэтика үшін гранттық қаржыландыруға өтінім беру және тіркеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 3

    Оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу( пәндер силлабустары, оқу-әдістемелік кешендер), студенттік топтарда, соның ішінде инновациялық білім беру технологияларын қолдану арқылы сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 4

    Қазіргі денсаулық мәселелері. Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі операциялық функциялары. Қоғамдастықтар мен халықтың жекелеген топтарының денсаулығын зерттеу және бағалау, медициналық қызметтерге қажеттілікті анықтау. Денсаулық көрсеткіштері. Денсаулық модельдері. Әр түрлі деңгейдегі медициналық көмекті ұйымдастыру. Денсаулық теңсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Философия және ғылым тарихы
    Несиелер: 5

    Философия және ғылымның әдістемесі философиялық білімнің саласы ретінде, даму кезеңдері, нақты ғылымдардың қазіргі философиялық мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық басқару
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен әдістері. Психологиялық басқару теориясы. Менеджмент жүйесінде тұлғалық және оның әлеуеті. Еңбек мотивКөшбасшылық және көшбасшылық. Еңбекті басқару психологиясы. Жанжалды басқарудың психологиялық негіздері. Кәсіптік күйіп қалу және кәсіби деформация: тұжырымдама, диагностика, түзету және алдын алу әдістері. Шешімдер қабылдау психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жазба теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс ғылыми хатты жазудың негізгі принциптері мен теориясын талдайды, ғылыми мақалаларды жариялау кезінде қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми мақалаларды жазуда тәжірибе мен дағды береді. Ол студенттерге ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жариялауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау саясаты, экономика және басқару
    Несиелер: 4

    Әлемдік денсаулық сақтау жүйелері мен модельдерін зерттеу және талдау. Сақтандыру медицинасының модельдері. Денсаулық сақтау саласындағы реформалар. Денсаулық сақтау жүйелерін басқару және басқару. Қазақстанның денсаулық сақтау жүйесінің құрылымын, функциялары мен элементтерін талдау. Денсаулық сақтау жүйесі үшін ресурстар мен әлеуетті арттыру. Денсаулық сақтаудағы негізгі заң (Конституция, Денсаулық сақтау кодексі, АК, Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі), пациенттердің, дәрігерлердің, ұйымдардың құқықтарын қорғау. Зерттеудің, білім берудің, денсаулық сақтау саласындағы бизнестің құқықтық аспектілері және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұру және денсаулық
    Несиелер: 4

    Қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына, экологиялық эпидемиологияға әсері туралы білімдерін жетілдіру. Тіршілік ортасын жақсарту және тұрғындардың денсаулығын сақтау жөніндегі алдын алу шаралары мен бағдарламаларын жасау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру (қоғамның гигиенасы, балалар мен жасөспірімдер гигиенасы, тамақтану).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық қызметтер мен бағдарламаларды талдау және бағалау
    Несиелер: 4

    Халықтың және мақсатты топтардың денсаулық жағдайын зерттеу және бағалау бойынша білім мен дағдыларды тереңдету. Мақсатты бағдарламаларды әзірлеу және олардың тиімділігін болжамды бағалау, салауатты өмір салтын насихаттау, халықтың денсаулығын сақтау және жақсарту бойынша жол картасы мен кіші бағдарламалардың орындалуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулықты нығайту және насихаттау
    Несиелер: 4

    Технологияларды оқыту және денсаулықты нығайту саласында оларды қолдану дағдыларын дамыту. Халықтың медициналық сауаттылығын бағалау құралдарын зерттеу, жасау және қолдану. Денсаулықты сақтау мақсатында адамдардың жауапкершілігін және таңдауын көтермелейтін ұлттық және халықаралық бағдарламалар шеңберіндегі жобаларды жүзеге асыру үшін сауықтыру технологияларына қажеттілікті талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік осал адамдардың денсаулығына байланысты мәселелер
    Несиелер: 7

    Қоғамдық денсаулықты нығайту және қолдау мақсатында мүдделі тараптар шеңберін кеңейту және кеңейту үшін коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолдану. Ішкі және салааралық ынтымақтастықты ұйымдастыруға және жетілдіруге арналған тәсілдер. Кәсіби және қоғамдық қатынастарды құру әдістері мен практикасы. Әр түрлі қоғамдастықтармен, ұйымдармен, билік органдарымен, бұқаралық ақпарат құралдарымен тиімді байланыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби және қоғамдық қатынастарды қалыптастыру әдістері мен практикасы
    Несиелер: 4

    Бұл курс салауатты өмір салтын насихаттау саласында тиімді жұмыс істеу үшін қажетті теориялық және практикалық білім береді, сондай-ақ қоғамдық денсаулық сақтау саласында жұмыс істеу үшін негізгі коммуникативтік дағдыларды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Магистратураның ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертация (МҒЗЖ)
    Несиелер: 24

    Оқу үрдісінде алынған теориялық білімдерді шоғырландыру және тереңдету, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындық, диссертация жазу және қорғау үшін жеткілікті тәжірибелік дағдыларды алу. Кәсіби біліктілік немесе ауыстыру туралы шарт бойынша кәсіби құрылымда тәжірибе өту немесе көшіру мерзімі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулықтағы эпидемиология
    Несиелер: 8

    Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы, тұжырымдамалары мен принциптерін тереңдетіп зерттеу және жетілдіру. Аурулардың себептерін талдау, қауіп факторларын зерттеу, сонымен қатар алдын алу және эпидемияға қарсы шаралар. Эпидемиологиялық болжам.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ғылым дамуының негізгі кезеңдерін, медицина мен денсаулық сақтаудағы философиялық мәселелерді білу.

  • Код ON2

    Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын қолдану және этикалық принциптерді сақтай отырып, олардың іске асырылуын қамтамасыз ету, ғылыми негізделген ұсынымдарды қалыптастыру үшін дәлелдемелерге негізделген ғылыми зерттеулер жүргізу

  • Код ON3

    Әлеуметтік психологияның, кәсіптік білімдегі және басқарудағы көшбасшылықтың концепциялары мен әдістерін білу және қолдану

  • Код ON4

    Академиялық салада жұмыс істеуге, шетелдік мамандармен қарым-қатынас жасауға, ғылыми еңбектерді жазуға және рецензияланатын журналдарда одан әрі жариялауға қажетті шет тілінің білімі мен дағдыларын жетілдіру

  • Код ON5

    Жаңа білім беру технологияларының білімін жетілдіру және жоғары мектеп оқытушысының кәсіби дағдыларын дамыту, студенттерді оқытуды жақсарту үшін педагогикалық мәселелерді тиімді шешу

  • Код ON6

    Қоғамдық денсаулық сақтау мәселелерін статистикалық талдау және бағалау, Денсаулық параметрлерін және денсаулық сақтау жүйесінің жеке элементтерін моделдеу және болжау

  • Код ON7

    Халық денсаулығының себеп-салдарлық байланыстарын, Денсаулық сақтау жүйесінің проблемаларын талдау және анықтау және ғылыми негізделген шешімдер ұсыну. Аурулардың (соның ішінде алиментарлық-тәуелді) ауыртпалығын бағалау және денсаулық сақтауға араласудың клиникалық-экономикалық талдауын жүргізу

  • Код ON8

    Халықтың денсаулық көрсеткіштерін жақсарту және денсаулыққа теңсіздікті азайту үшін денсаулық сақтау жүйесінде қызметтер мен араласуларды тексеру , бағалау, қайта ұйымдастыру

  • Код ON9

    Денсаулық мәселелеріндегі теңсіздікті және денсаулық детерминантын ескере отырып, денсаулықты нығайту концепциялары мен дағдыларын қазіргі пәнаралық пайымдаудың болуы

  • Код ON10

    Халықпен, қоғамдастық мүшелерімен, ұйымдармен, билік органдарымен, БАҚ-пен тиімді сектораралық өзара іс-қимыл жасау

  • Код ON11

    Тіршілік ету ортасының халықтың денсаулығына әсерін зерттеу және бағалау, қауіп факторларын басқару / халықты қоршаған ортаның зиянды факторларынан, жұқпалы аурулардан және адам денсаулығына басқа да қауіп-қатерден қорғау бойынша іс-шараларды әзірлеу және сонымен бірге қатерлерге бейімділік теңсіздігінің мәселелерін шешу

Top