Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D03107 Психология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеткілікті білімге ие, халықаралық деңгейде ғылыми—зерттеу қызметін табысты жүзеге асыруға, ЖОО-дарында оқытуға, қоғамдық өмірдің әр түрлі салаларында аналитикалық және эксперттік қызметпен айналысуға қабілетті, оның кәсіби мансабына және өзін-өзі жүзеге асыруына көмектесетін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттіліктерге ие бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауды қамтамасызданыру; Заманауи психологиялық тұжырымдамаларды психология тарихымен байланыста сыни тұрғыда бағалай алатын, психология аясындағы халықаралық стандарттарына сай келтірілген зерттеулерге сай ғылыми есептерді рәсімдеу, ғылыми жеке мүдделер облысындағы профессорлармен халықаралық ынтымақтастық орнату, психология ғылымындағы қазіргі мәселелерді этикалық стандарттарға сай, мақсатқа сәйкес шешу, қазіргі психологияның әр түрлі салаларында психологиялық зерттеулер жүргізе алатын мамандарды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D066 Психология
  • Дайындық бағыты 8D031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Нейроғылымдағы зерттеу әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нейроғылым және психологиядағы жаңа және ескі парадигмаларды синтездеу, зерттеу материалдары мен ғылыми пікірлерді жинауды сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - нейроғылым аймағындағы зерттеу әдістерін таңдау логикасын түсіну; - нейроғылымдағы әдіснамалық диллеманы шешу, зерттеу мәселелерін тани білу; - нейроғылым аймағындағы жаңа зерттеу әдістері мен и қадамдарды білу және сын талдау; - қазіргі концепциялар мен теорияларды сынау және тарихи негіздеріне сайолардың шектеуін анықтау; - нейроғылым теорияларының салыстырмалы талдауын пайдалана отырып нақты зерттеу міндеттерін шешу. Берілген пән аймағында нейроғылымның өзара байланысы жайлы түсінік пайда болады, нейроғылым саласында жүйелік талдау мәселе мүмкіндігі, жаңашыл психотехнологияны қолдану және денсаулықты қалпына келтіру, салауатты өмір салтын ұстанудың ғылыми-негізделген жүйесін құру, нейроғылым аймағындағы психологиялық концепциялардың сыни талдауы. Нейроғылым аймағындағы шетелдік және отандық қазіргі зерттеу бағыттары. Нейроғылым аймағындағы заманауи эксперимент дизайнын қалыптастыру мәселесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ми және шешім қабылдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты докторанттардың бойында ми қызметтерімен өзара байланыста шешім қабылдау саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін сыни талдауға және интерпретациялауға қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - шешім қабылдау процессін түсіндіретін психологиялық теорияларын әдістемелік және сыни талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну; - шешім қабылдау психологиясы аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіндіру; - шешім қабылдау психологиясындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау; - шешім қабылдау психологиясы аясындағы және іргелес ғылым салаларындағы білімдерді талдау, шешім қабылдау психологиясындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды әртүрлі көзқарастардан гендерлік айырмашылықтар туралы әртүрлі ғылыми білімдерді және эмпирикалық мәліметтерді жинақтау жолымен зерттеу; - ми және шешім қабылдау психологиясының өзара байланысы тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру. Бұл курс шешім қабылдауды зерттеудің әдістемелік мәселелерін, шешім қабылдау саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді қарастырады, шешім қабылдаудың әртүрлі әлеуметтік институттардағы рөлінің тақырыптамасы, шешім қабылдауды өлшеу және оны зерттеу нәтижелерін заманауи қоғамда пайдалану ерекшеліктері, шешім қабылдау және нейроғылым саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын халықаралық деңгейде талдау ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқыту және ес
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқыту және ес аймағында және аралас білім аймағындағы тәжірбиені интерпретациялау және сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - оқыту және есті түсіндіретін, психологиялық теорияның методологиясын түсіну; - оқыту және ес аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіну; - интерноциализм мен жаңалану глоболизациясындағы гендерлік қатынастың даму моделі мен тенденциясын, оқыту мен ес психология тенденциясын сыни талдау; - гендерлік айырмашылықтар жайлы эмпирикалық зерттеулер мен аралас ғылымдар шеңберіндегі түрлі көзқарастармен байланысты жаңашыл психологиядағы оқыту және ес аймағындағы білімдерді талдау; - ес және оқыту тақырыбына зерттеу жобасын жасау. Бұл курс ес және оқыту мәселелерін қарастырады, оқыту және ес аймағындағы ғылыми тұжырымдамалар мен зерттеулер, шиеленістік жағдайлардағы мінез-құлық тәсілдері, қазіргі қоғамдағы гендерлік қатынасты зерттеу нәтижелерін пайдалану мен өлшеу ерекшеліктері, оқыту және ес аймағындағы халықаралық дәрежелдегі қазіргі зерттеулер дизайнын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психологияның өзекті мәселелері: отандық және шетелдік зерттеулерге салыстырмалы талдауы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерінде шетелдік және отандық психологиядағы әдіснамалық өзгешеліктерді ұғыну, зерттеу мәселелерін, психологиядағы әдіснамалық дилеммді түсіну қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - психологиядағы жүйелік бағыт аймағындағы ғылыми ақпараттарды білу және түсіну; - қазіргі психологиядағы ғылыми зерттеулерде этикалық стандарттарын түсіну; - шетелдік және отандық психологияның әдіснамалық айырмашылықтарын, психологияның әдіснамалық диллемалары мен зерттеу мәселелерін сыни талдау; - психологияның әдіснамалық, теориялық және тәжірибелік мәселелерін зерттеу, күрделі идеяларды біріктіре алу; - психологиялық тұжырымдамалар мен зерттеудің әдіснамалық талдауын жүргізу және оның шектеулерін анықтай алу - ғылыми есеп құрастыру мақсатында жаңа және дәстүрлі идеяларды жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоциялар және денсаулық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты эмоция психологиясындағы жаңа және ескі парадигмаларды синтездеу, зерттеу материалдары мен ғылыми пікірлерді жинауб критикалды талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - эмоция және денсаулық психологиясы аймағындағы зерттеу әдістерін таңдау логикасын түсіну; - психологиядағы денсаулық және эмоциядағы әдістемелік мәселені жоспарлау дағдыларын пайдалану және тәжірибелік мәселелерді түсіну; - эмоция және денсаулық психологиясы аймағындағы жаңа зерттеу әдістері мен и қадамдарды білу және сын талдау; - эмоция және денсаулық психологиясы аймағындағы жаңа зерттеу әдістері мен и қадамдарды білу және сын талдау; - эмоция теорияларының салыстырмалы талдауын пайдалана отырып нақты зерттеу жобалау. Берілген пән аймағында адамның эмоциялық сферасы мен денсаулығының өзара байланысы жайлы түсінік пайда болады, денсаулыққа байланысты жүйелік талдау мәселе мүмкіндігі, жаңашыл психотехнологияны қолдану және денсаулықты қалпына келтіру, салауатты өмір салтын ұстанудың ғылыми-негізделген жүйесін құру, эмоция мн денсаулық аймағындағы психологиялық концепциялардың сыни талдауы. Эмоция және денсаулық аймағындағы шетелдік және отандық қазіргі зерттеу бағыттары. Эмоция және денсаулық аймағындағы заманауи эксперимент дизайнын қалыптастыру мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты докторанттардың зерттеу мәселесін құзыретті шешу үшін Психология және Нейронаука саласында ғылыми негізделген әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттары келесі құзыреттерді меңгереді: зерттеудің әртүрлі әдістерінің мақсаттары мен міндеттерін түсіну және оларды Психология және Нейронаука саласында таңдау логикасын түсіну; психология мен нейронауктегі әдістемелік дилеммаларды сыни синтездеу; зерттеудің ғылыми әдісін таңдаудағы ғылыми тұжырымдаманың рөлін сыни анықтау; қазіргі ғылыми мақалаларда сипатталған әдістемелік тәсілдерді сын тұрғысынан талдау; психологиядағы және нейронаукадағы әрбір зерттеу әдісінің артықшылықтары мен шектеулерін бағалау және теорияларды салыстырмалы талдау негізінде нақты зерттеу тапсырмаларын әзірлеу. Пән Психология және Нейронаука саласындағы ғылыми іс-әрекеттің мазмұны, оның әдістері мен формалары, тұлғаның ғылыми бағыты, ойлау кәсіби түрі және ғылыми шығармашылық іс-әрекетке дайындығы туралы терең түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзгеріс психологиясы және тұлғалық даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адам психикасының физиологиялық процесстері мен танымдық өзгерістерінің зерттеу мәселелерінің орнын талдауды шешу мен тану қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: -негізгі физиологиялық процестер мен танымдық өзгерістердің әдіснамалық тұжырымдамаларының сыни талдау мен түсіну, физиологиялық процестердің негізінде жатқан танымдық процестердің өзгерістерін зерттеу әдістері мен эксперимент дизайнын анықтау шеңберінде кәсіби әдіснамалық білімдерді түсіну; -тұлғаның өзгерістері аймағындағы қазіргі ғылыми зерттеулерді танымдық психикалық өзгерістер мен ми процестерінің физиологиясымен салыстыра отырып білу; - физиологиялық процестер мен танымдық өзгерістердің әдіснамалық тұжырымдамаларының өзектілігін сыни бағалау, ғылыми шешімдерді іздеу мен танымдық процестер мен физиологиялық өзгерістер аймағындағы әдіснамалық мәселелерді табу; - танымдық процестер мен физиологиялық өзгерістер аймағындағы этикалық стандарттарға сай өзараәрекеттестігі аймағындағы қазіргі психологиялық зерттеулердің мәні мен ролін ғылыми салыстыра отырып негіздеу; -тұлға өзгерістері психологиясы аймағындағы эмпирикалық зерттеулерді жүргізу кезіндегі этикалық стандарттарды анықтау және сәйкестендіру; - тұлға өзгерістері психологиясы аймағындағы ғылыми зерттеулерге тәжірибелік психологиялық қызметке енгізу, дамыту мен жоспарлау мақсатында бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зейін және экзекутивтік бақылау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты докторанттардың бойында зейін және экзекутивтік бақылау мен ми саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін сыни талдауға және интерпретациялауға қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - ми және экзекутивтік бақылау процесстерін түсіндіретін психологиялық теорияларды әдістемелік және сыни талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну; - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіндіру; - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау; - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы аясындағы және іргелес ғылым салаларындағы білімдерді талдау, - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды нейроғылымның әртүрлі ғылыми білімдерін және эмпирикалық мәліметтерін жинақтау жолымен зерттеу; - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру. Бұл курс зейін және экзекутивтік бақылау психологиясын зерттеудің әдістемелік мәселелерін, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді қарастырады, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясының әртүрлі әлеуметтік институттардағы рөлінің тақырыптамасы, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясын өлшеу және оны зерттеу нәтижелерін заманауи қоғамда пайдалану ерекшеліктері, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын халықаралық деңгейде талдау ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивті дамудың нейроғылымы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты докторанттардың бойында нейроғылым және когнитивті даму саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - когнитивті даму нейроғылымының теорияларыын әдістемелік талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну; - когнитивті даму нейроғылымның жетістігін түсіндіру; - когнитивті даму нейроғылымындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау; - когнитивті даму нейроғылымындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды талдау; - нейроғылым саласындағы когнитивті даму тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру. Бұл курс когнитивті дамудың нейроғылымындағы зерттеудің әдістемелік мәселелерін, когнитивті дамудың нейроғылымы саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді, когнитивті дамудың нейроғылымындағы зерттеулердің қолданбалы аспектілерін, когнитивті дамудың нейроғылымы саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын талдауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, Халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, Психология және Нейронаука саласында докторлық диссертацияны жазу. Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттары келесі құзыреттерді меңгереді: психологиялық ғылымдағы Академиялық хат құрылымының стилистика ерекшеліктерін түсіну; академиялық стильдегі ғылыми мәселелерді түсіндіру; ғылыми мәтіннің грамматикалық және стилистикалық құрылысын сыни талдау; ғылыми мәтіндерді ресімдеудің халықаралық форматтарын анықтау; халықаралық формат шеңберінде психология мен нейронаукадағы ғылыми-тәжірибелік зерттеулерді іс жүзінде сипаттау қабілеті. Пәнді оқу академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасауға қажетті магистранттарды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамыту мен жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когниция, эмоция және психопатология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты психопатологиямен өзара байланысты эмоция, когниция психологиясының әдіснамалық талдаудың психологиялық бағалауын талдау, халықаралық деңгейде ғылыми зерттеуді сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - психопатология, эмоция және когниция психология саласында қазіргі заманғы тәсілдер мен зерттеулердің басым бағыттарын анықтау; - нейроғылым және психологияда жаңа әдіснамалық, теориялық және практикалық мәселелерді зерттеудің қазіргі зерттеу бағыттарын анықтау; - эмоция, психопатология және когниция психологиясының зерттеу аясында әдіснамалық және теориялық бағытта сыни талдау; - когниция мен эмоция психологиясы аймағындағы эксперименттердің дизайнын жасауа қазіргі концепцияларға сай әдіснамалық талдауын жасау; - халықаралық деңгейде психопатология, эмоция және когниция психология саласындағы ғылыми зерттеулерді бағалау; психологияның әдіснамалық мәселелері және ғылыми тәсілге сәйкес ғылыми шешім табу. Бұл пән шеңберінде психопатология, эмоция және когницияның психологиялық заңдылықтары туралы ғылыми-негізделген білімдер қарастырылады. Отандық және шетелдік психологиядағы психологиялық факторлар мен психопатология, эмоция және когниция ерекшеліктері туралы, когниция, эмоция детерминанттары және психологиялық алғы шарттары туралы білімдеріне талдау жасайды, психопатология, эмоция және когниция психологиясының қазіргі психофизиологиялық әдістері. Эмоция және таным нейропсихологиялық негіздерін зерттеудің этикалық диллемасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзара қатынастың гендерлік динамикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты гендерлік психология ғылым аймағында және аралас білім аймағындағы тәжірбиені интерпритациялау және сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: -гендерлік айырмашылық пен ұқсастықтарды түсіндіретін психологиялық теорияның методологияcын түсіну; - гендерлік қарым-қатынас аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін анықтау; - интерноциализм мен жаңалану глоболизациясындағы гендерлік қатынастың даму моделі мен тенденциясы мен ағымдағы тенденциясын сыни талдау; - гендерлік айырмашылықтар жайлы эмпирикалық зерттеулер мен аралас ғылымдар шеңберіндегі түрлі көзқарастармен байланысты жаңашыл психологиядағы синтездеу және гендерлік психология аймағындағы білімдерді талдау; - гендерлік динамика қарым-қатынас тақырыбына зерттеу жобасын өңдеу; гендерлік психология аймағында қолданатын жаңа зерттеу әдістерін қолдану. Бұл курс қарым-қатынас процесіндегі гендерлік динамика мәселелерін қарастырады, гендерлік қатынас аймағындағы ғылыми тұжырымдамалар мен зерттеулер, шиеленістік жағдайлардағы мінез-құлық тәсілдері, қазіргі қоғамдағы гендерлік қатынасты зерттеу нәтижелерін пайдалану мен өлшеу ерекшеліктері, гендерлік қарым-қатынас аймағындағы халықаралық дәрежелдегі қазіргі зерттеулер дизайнын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық психологиясындағы жүйелік бағыт
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі денсаулық психологиясында әдіснамалық диелеммдерді шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістері, кәсіби әдіснамалық білімді қолдану мен түсіну қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: Білу және түсіну. Денсаулық -қазіргі денсаулық психологиясында ғылыми және теоретикалық бағыттарды білу және сыни талдау; - денсаулық психологиясы саласында зерттеу әдістері мәліметтерді сандық және сапалық талдау стратегиялары мен сұрақтарды талдауда халықаралық дәрежеде қарастыру; - өзінің ғылыми қызығушылықтарына қатысты денсаулық психологиясы бойынша ғылыми көзқарастарын дамыту, отандық және шетелдік әдіснамалық тұжырымдамалар аясында зерттеулерді салыстыру; - денсаулық психологиясындағы теория мен практика мәселелеріне, этикалық стандарттарға сай шешімдерді қабылдау мен әдіснамалық мәселелерді сыни талдау; - денсаулық психологиясы бойынша қолданбалы жарияланымдардағы зерттеу нәтижелерін салыстыру, психологиялық зерттеу нәтижелерін өңдеуді сыни жүргізу; -денсаулық психологиясында кәсібилік пен рефлексиялық практиканы психологиялық зерттеулерді жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивті процестер және ми
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты когнитивтік процестердің нейроғылым саласындағы зерттеулер бойынша мимен өзара байланысты когнитивтік процестердің негізгі теориялары мен ғылыми мәліметтерін сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - мимен өзара байланысты когнитивтік процестер туралы негізгі теория мен ғылыми дәлелдердің қазіргі заманғы үрдістерін білу және түсіну; - ми және когнитвитік процестер психологиясының әртүрлі ғылыми білімін синтездеу жолымен жаңа әдіснамалық, теориялық және практикалық мәселелерін түсіну; - ми процестерін зерттеудің ғылыми әдістерін, тапсырма орындау процесіндгі когнитивтік процестердің негізгі проблемаларын сыни талдау; - ми және когниция психологиясындағы күрделі идеялар мен болжамдарды талдау дәлелдеу; - әлеуметтік мінез-құлыққа әсер ететін психологиялық факторларды сәйкестендіру, өзінің жеке ғылыми болжамын қалыптастыру және негіздеу. Бұл курста ми және когнитивтік процестер мәселелерімен байланысты кең ауқымды білім мен түсінігін, танымдық процестер мен олардың биологиялық негіздері психологиясының мәселелері аймағындағы әдіснамалық диллемаларды, тұлға аралық түсіністікті зерттеу процесіндегі жүйелік бағыттың ерекшеліктерін, топтаралық процестердің мазмұндық, сапалық және процессуалды жақтарын, нейроғылымның қазіргі әдістерін, ми және когнитвитік процестерді зерттеудің отандық және шетелдік концепцияларын, этикалық стандартқа сай ғылыми диллемаларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    Өзінің ғылыми зерттеулерінің, кәсіби тәжірибесінің сыни талдауын жүргізу, сонымен қатар, Психология мамандығы бойынша философия докторы (PhD) біліктілігін алғаннан кейінгі ары қарайғы кәсіби дамудың маңызды рөлін түсіну;

  • Код ON3

    Психологияда үзіліссіз кәсіби өсу жолында өзінің кәсіби қызығушылықтарын синтездеу және түрлендіру, психологиядағы жаңа әдістемелік, теориялық, практикалық мәселелерді сенімді зерттеу;

  • Код ON5

    Психологиялық зерттеу немесе психологиядағы практикалық мәселелерді жобалаудағы әртүрлі мәселелерге ғылыми шешімдерді жүйелеу және түрлендіру;

  • Код ON8

    Психологиядағы этикалық стандарттар контексінде кәсіби әдіснамалық білімді интеграциялау;

  • Код ON9

    Психологиялық экспериментте сапалы және сандық тәсілдер көмегімен психологияның әртүрлі мәселелері бойынша ғылыми гипотезаларды қалыптастыру;

  • Код ON6

    Ғылыми-психологиялық эксперименттерді жүргізу, халықаралық кәсіби стандарттарға сәйкес психология саласындағы ғылыми зерттеулерді түсіндіруге және ұсынуға мүмкіндік беретін психологиялық деректерді тиімді өңдеу; психологиялық модельдеудің заманауи компьютерлік технологияларын, деректерді талдау бағдарламалық қамтамасыз етуін ескере отырып, психологиялық эксперименттерді тиімді құрастыру;

  • Код ON10

    Халықаралық талаптарға сәйкес психологиялық зерттеулердің нақты әдіснамасының негізділігін бағалау;

  • Код ON4

    Кәсіби қызығушылық тудыратын психология салаларында жаңа білімді қалыптастыру процесінде ғылыми бастамаларды сыни бағалау;

  • Код ON1

    Қазіргі психологиялық теориялар мен психологиялық эксперимент өткізу әдістемесі арқылы психология бойынша фундаменталды білім көрсету;

  • Код ON12

    Психология саласындағы әдістемелік мәселелерді, зерттеу мәселелерін шешу үшін түрлі ғылыми қоғамдастықтармен конструктивті қарым-қатынас орнату және қолдау.

  • Код ON7

    Зерттеу міндеттерін анықтау және шешу үшін психологиялық теорияларды, зерттеу әдістерін, психологиялық зерттеулер стандарттарын, қолданылатын статистиканы және эмпирикалық деректерді әдіснамалық талдауды жүргізу, психологиядағы әдіснамалық дилеммаларды шешу үшін;

  • Код ON11

    Халықаралық этикалық стандарттарға сәйкес психологиялық эксперимент бағыттары бойынша ғылыми шешімдер түрінде оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну;

Top