Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10119 Қолданбалы эпидемиология в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикалық денсаулық сақтау және ғылыми секторға арналған тренинг, эпидемиология саласындағы тереңдетілген зерттеулермен, бұл елдегі басым проблемалар бойынша жұмыс істейтін болады. Елге денсаулық сақтаудың маңызды қызметтерін ұсыну. Қоғамдық денсаулық сақтаудың басымдықты ауруларына қадағалау және ден қою жүйесін күшейту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның мазмұны педагогиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын көрсетеді. Педагогикалық мамандықтың ерекшеліктері. Білім беру педагогикалық процесс ретінде. Білім әлеуметтік-мәдени құбылыс және жалпыадамзаттық құндылық ретінде. Педагогикалық байланыс. Білім педагогиканың ажырамас бөлігі ретінде. Білім беру жүйесін басқару негіздері, әдістері мен формалары. Қазақстандағы педагогикалық ойдың дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 4

    Қоғамдық денсаулықты бақылауға кіріспе және оның маңызды компоненттері. Бақылау жүйесін құру. Бақылау деректерін негізгі қолдану. Бақылау деректерін талдау және түсіндіру. Қоғамдық денсаулықты бақылау үшін пайдаланылатын деректер көздері. Бақылау деректерін жинау. Жауап OZ жүйесі. Бақылау жүйесін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эпидемиология
    Несиелер: 10

    Эпидемиологияға кіріспе. Денсаулыққа байланысты проблемаларды тұжырымдайтын FETP оқыту моделінің тарихы мен сипаттамасы. Қоғамдық денсаулыққа арналған әдебиетке шолу. Дизайн-суреттеу жұмыстары. Пікірлер Сапа әдістеріне кіріспе. Жобалау-аналитикалық зерттеулер. Іріктемеге кіріспе. Байланыс және әсер ету шаралары. Себеп. Зерттеу сауалнамасы. Стратификацияланған талдау. Жағдайларды бақылаудың дәйекті зерттеулері. Модификацияның әсері. Көлденең зерттеулерді талдау. Этика

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтаудағы статистиканың рөлі. Жиілік, орталық тенденция және дисперсия өлшемдері. Түзетілген тарифтер. Ықтималдықтар теориясы. Қалыпты бөлу. Істерді бақылау және когорттық зерттеулер үшін сенімді аралықтар. Параметрлік және параметрлік емес сынақтар. Корреляция және регрессиялық анализге кіріспе. Үлгі мөлшері. Айнымалылар түрін ескере отырып кестелер, графиктер және диаграммалар құру және таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеулердің шығу себептерін зерттеу. Зерттеу хаттамасын жасау
    Несиелер: 4

    Ауруды анықтау және зерттеу әдістері, эпидемиологиялық жағдайдың сипаты (эндемиялық, эпидемиялық, пандемия). Қызылша, Эбола, SARS-CoV2 және сальмонеллездің таралуы, қауіп-қатерді бағалау және азайту, әрекет ету, алдын-алу және талдау. Деректердің сапасы және оның қауіптерді бағалаудағы салдары. Белгілі динамика мен берілу модельдеріне негізделген жұқпалы ауруларды модельдеу мен болжауды түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми байланыстар: презентациялар, ғылыми мақалалар жазу
    Несиелер: 4

    Ғылыми мақалалар мен рефераттар жазу. Журналдарда мақалалар жариялау. Ауызша және постерге арналған презентация дайындау. Пресс-релиз және брифинг дайындау. Дала зерттеулерінің есептері. Магистрлік диссертацияның түсінігі мен құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эпидемиологиялық мәліметтерді талдау
    Несиелер: 3

    Курс сандық мәліметтерді ұсыну әдістері туралы және проблемалардың белгілі бір типтері үшін талдаудың қай түрін ең қолайлы екенін тану мүмкіндігін береді. Деректерді ұйымдастырудың / басқарудың, мәліметтерді өңдеудің, сонымен қатар графикалық және кестелік дисплейдің негізгі әдістері зерттеледі. Орташа және пропорционалды салыстыруды қоса алғанда, классикалық талдау әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қауіпті жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы.
    Несиелер: 3

    Қауіпті жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәліметтерді енгізу және талдау үшін компьютерлік дағдылар және Epi Info бағдарламасы; Epi Info және R талдау үшін
    Несиелер: 4

    Office 365-ке кіріспе, Word-та мәтінді өңдеу, электрондық кестелер, Excel және Power Point-та мәліметтерді визуализациялау, ғылыми әдебиеттерді интернетте іздеу, Менделеде библиография жасау. Компьютерлік статистикалық бағдарламаларды деректерді енгізу, өңдеу, талдау және есеп дайындау үшін пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 3

    Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық ақпараттық жүйе
    Несиелер: 4

    Кеңістікті немесе аумақтық ұсыну және бақылау деректерін талдау. Презентация, аурудың таралуын түсіндіру және денсаулық сақтау ресурстарын бөлу үшін пайдаланылатын бірнеше карталарды жасаңыз. Студенттер кеңістіктік статистиканы қолдана отырып, кеңістіктік деректерді талдауға, аурудың таралуының ыстық нүктелерін анықтауға және GeoDa және Point Pattern Analysis бағдарламалық пакеттерін қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жұқпалы емес ауруларды бақылау
    Несиелер: 3

    Жұқпалы емес ауруларды бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих және философиясы ғылымы
    Несиелер: 5

    Ғылым философиясының жалпы мәселелері. Қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері. Ғылыми-техникалық прогрестің болашағы. Медицина және медицина философиясы ғылым ретінде. Медицинаның философиялық категориялары мен түсініктері. Норманың, денсаулықтың және аурудың проблемасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары көрініс табады, алайда психологиялық ғылымның әртүрлі салаларындағы жеке тұлға туралы түсініктерді, топ пен топтағы тұлғааралық қатынастарды зерттеуге көп көңіл бөлінеді. Ол психикаға теріс әсер ететін жеке қасиеттер мен қоршаған орта факторларын, адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдарын зерттеуге арналған. Медициналық қызметкердің жеке басының психологиялық ерекшеліктеріне назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Деректерді терең талдау
    Несиелер: 3

    Біз деректерді басқару және редакциялауды, көптеген айнымалысы бар регрессиялық модельдер негізінде алынған статистикалық қорытындыларды, соның ішінде Пуассон мен Кокстың сызықтық, логистикалық, регрессиялық модельдерін қарастырамыз. Тұжырымдамалар Epi Info немесе R статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану арқылы денсаулық туралы екі немесе үш мәліметтер жиынтығына қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Бағдарлама мазмұны дәріс, семинар, практикалық сабақтар түрінде оқу процесінің негізгі ережелерін көрсетеді. Оқытудың дағдылары мен әдістерін, оқытудың инновациялық технологияларын қолдану және көрсету. Қазіргі педагогикалық процестің әдістері мен формаларын қолдану. Педагогикалық практика медициналық университеттердің болашақ оқытушыларын дайындаудағы оқу процесінің маңызды бөлігі ретінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықаралық медико-санитарлық ережелеріне сәйкес қауіп-қатер туралы және әлеуетті арттыру
    Несиелер: 3

    Қауіп-қатер туралы коммуникация барлық елдер денсаулыққа төнетін қауіп-қатерлерге жауап беруге тура келетін төтенше жағдайлардың алдын алудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курстың негізгі мақсаты - төтенше жағдайлар кезіндегі және ең жақсы тәжірибелермен байланысты сіздің ұйымыңыздың атынан сөйлесу қағидаттарын үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жұқпалы аурулар эпидемиологиясы
    Несиелер: 3

    Жұқпалы ауруларды анықтау, алдын алу және бақылау кезінде қолданылатын жұқпалы аурулардың эпидемиологиясының негізгі принциптері. Істерді анықтау, індетті зерттеу, қадағалау, жағдайды бақылау және когортты зерттеу, молекулалық эпидемиология, вакцинация тиімділігін бағалау. Қызылшаға, COVID-19 және АИТВ-ға бағытталған кейс-стадиялар денсаулық сақтау проблемаларын шешуде осы қағидалардың нақты қолданылуын көрсету үшін қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны - студенттердің халықаралық терминологияны қолданудағы кәсіби тілдік құзіреттілігін дамыту; оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдыларын әрі қарай практикалық іс-әрекетте, ғаламдық кеңістікте ұтымды пайдалану үшін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ON1 Магистрант денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды зерттей алады, ақпаратты талдай алады, синтездей алады және дәлелді зерттеулерді жүргізу үшін және шешімнің алдын-алу стратегиясын әзірлеу үшін негізделген шешімдер қабылдай алады.

  • Код ON2

    ON2 Эпидемиология мен биостатистиканы ғылыми зерттеулер жүргізу немесе денсаулық сақтауды жақсартатын бағдарламаларды орындау, сонымен бірге рецензияланған биомедициналық және қоғамдық денсаулыққа негізделген әдебиеттерді түсіндіру үшін қолданыңыз.

  • Код ON3

    ON3 Денсаулық сақтау жүйесінде ресурстарды қолдауды (адами ресурстар, денсаулық сақтау технологиялары және т.б.) қоса алғанда, денсаулық сақтау жүйесінде эпидемиологиялық қадағалау деректерін әзірлеу, жүргізу, талдау және түсіндіру үшін сандық ғылыми әдістерді қолдану, қадағалауды жоспарлау және жүргізу.

  • Код ON4

    ON4 Кәсіби топтар мен мақсатты аудиторияны далалық жобалардың нәтижелері туралы хабардар ету, оның ішінде Денсаулық сақтау министрлігіне және Денсаулық сақтау департаментіне баяндама жазу, республикалық және халықаралық конференцияларда ауызша және постер баяндамалар жасау, сонымен қатар биомедициналық және қоғамдық халықаралық, рецензияланған медициналық журналдарда жариялау.

  • Код ON5

    ON5 Далалық зерттеулерде және денсаулық сақтау тәжірибесінде, оның ішінде денсаулық сақтау жүйесінің ұйымдары мен құрылымдарына сипаттама беру кезінде медициналық көмек жүйесінің модельдерін бағалау, денсаулық сақтау қызметін басқаруды бағалау және жетілдіру арқылы стратегиялық жоспарлау мен ұйымдық құрылымға өзгерістер енгізу арқылы басқару әдістерін көрсету, қолдану стратегиялық мақсаттарға жету және бюджетті дайындау үшін адам ресурстарын басқару тұжырымдамалары. Дала жобаларында тиімді көшбасшы болу, отырыстарда нәтижелер ұсыну және кем дегенде 2 отырысқа төрағалық ету.

  • Код ON6

    ON6 Магистрант жоғары білім деңгейінде оқытушылық және ғылыми-зерттеу қызметін жетілдіру мақсатында өзін-өзі талдау, кәсіби өсу дағдыларын көрсетеді. Ол Қазақстан Республикасы, Өзбекстан, Тәжікстан және Қырғызстан Денсаулық сақтау министрліктерінің қызметкерлері үшін өткізілген қолданбалы эпидемиология бағдарламасының негізгі үш айлық курстарының мамандарына тәлімгер ретінде қызмет етеді.

Top