Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Физика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Заттардың электромагниттік қасиеттері
    Несиелер: 5

    Пән табиғатта өзара әрекеттесуді, электр зарядының қасиеттерін, электромагниттік өрісті, Максквелл теңдеулерінің жүйесін, металдардың, жартылай өткізгіштердің және диэлектриктердің электрлік қасиеттерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қатты электр өрісіндегі қатты денелердің қасиеттерін, заттың магниттік қасиеттерін, наноқұрылымдардың электрлік және магниттік қасиеттерін және оларды наноқұрылғыларда қолдануды қарастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қатты дене теориясындағы кванттық-статистикалық модельдер
    Несиелер: 5

    Пән кристалды торлардың динамикасын, гармоникалық жақындауын, фонондарын, гармоникалық жақындаудағы фонондардың термодинамикасын, бос орындары бар ангармоникалық кристалдардың динамикалық орнықтылығын зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құрылымдық фазалық өту кезінде тор динамикасын талдауды жүзеге асыра алады, өзі келісілген фонондарды, жұмсақ сәндерді, кванттық фазалық өткелдерді жақындатуды жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Конденсирленген күй физикасының теориялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән кристалдық күй теориясының элементтерін, кристалдардың жартылай эмпирикалық есептеу әдістерін, кристалдардағы атомдардың электронды құрылымын компьютерлік моделдеуді, магнит резонанс спектрлерін моделдеуді оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жұлынды және псевдоспинды жүйелерді, кристалдардың аймақтық құрылымын моделдеуді жүзеге асыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиканың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән реттелмеген жүйелерді, жартылай өткізгішті транзисторды, металдағы магнит моментін, Холлдың кванттық әсерін, аса өткізгіштіктің микроскопиялық теориясын, ренорм-II текті фазалық өтпелерге топтық көзқарас, ядролық магнит резонансы, қатты денелерде туннелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі физикалық практикум
    Несиелер: 5

    Пән жалпы және кәсіптік білім беру жүйесіндегі қазіргі заманғы физикалық практикумды, әртүрлі білім беру сатылары мен түрлі білім беру мекемелерінде физикалық практикумның мазмұнының ерекшеліктерін, ЖОО-да физикалық практикумды ұйымдастыру ерекшеліктерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы физикалық практикум құрылымында натуралық, виртуалды, компьютерлік және компьютерлендірілген зертханалық жұмыстарды орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиканы оқытудағы инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Пән негізгі ұғымдарды оқытады: жаңашылдықтар мен инновациялар, оқыту әдістері, физиканы оқытудың дәстүрлі емес әдістері мен технологиялары, физикалық Білім берудегі инновациялық қызметтің дамуы, физиканы оқыту үрдісінде мектептегі білім берудегі заманауи әдістемелік бағыттар, Білім берудегі жаңашылдықтарды жіктеу; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа үлгідегі білім беру мекемелерінде физиканы оқыту кезінде проблемалық-зерттеу әдістерінің технологиясын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электромагниттік толқындардың таралуы
    Несиелер: 5

    Пән жиілік диапазондарын және оларды жер жағдайында пайдалану ерекшеліктерін, электромагниттік толқындардың сәулеленуін, жақын және алыс аймақтардағы өрісті, сәулелену қуаты мен кедергісін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы біртекті изотропты ортада электромагниттік толқындардың өткізуші ортада шығынсыз таралуына талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру кеңістігінің технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика пәнінен олимпиада есептерін шешу
    Несиелер: 5

    Пән физика тақырыптары бойынша жоғары күрделіліктегі физика есептерін шешу тәсілдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика бойынша есептерді шеше алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кванттық гравитация
    Несиелер: 5

    Гравитацияның кванттық теориясының пайда болуы. Кванттық гравитацияның әртүрлі теориялары. Гравитация: классикалық механикадан кванттық механикаға дейін. Кванттық объектінің тұтастығы. Гравитация және электромагнетизм. Гравитациялық байланыстардың табиғаты. Гравитация физикалық объектілердің "мекендеу ортасы" ретінде. Ыңғайсыз Феномен және дискретті қозғалыс. Жаңа физикалық парадигманың тууы. Ішектер теориясы. Петль кванттық гравитация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өріс кванттық теориясы
    Несиелер: 5

    Қозғалыс теңдеуі және әрекет принципі. Классикалық өрістердің глобальды симметриялары. Кеңістіктік-уақыттық және ішкі симметриялар. Теорема Нетер. Энергия тензоры-импульс. Импульс моментінің тензоры. Ішкі симметрияларға жауап беретін Токтар мен зарядтар. Өріс теориясы моделінің түсінігі. Скалярлық өріс теориясының модельдері, сигма-модель. Лагранжианы спинорного өріс. Векторлық өріс теориясының модельдері. Өзара әрекеттесетін скаляр, спинор және электромагниттік өрістердің модельдері. Янга-Миллс Алаңы. Грав

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән психологиядағы "есеп" түсінігін, физиканы оқыту теориясы мен теориясын және әдістемесін, оқушыларды есептерді шешуге үйрету әдістемесінің теориялық негіздерін, физика бойынша есептерді шешуге оқушыларды оқыту әдістерін, әртүрлі сыныптарда физикалық есептерді шешуге оқушыларды оқыту ерекшеліктерін меңгереді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы түрлі есептерді шешуге қабілетті, оның ішінде механика, молекулалық физика, электродинамика бойынша.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іргелі өзара іс-қимыл және ғарыштық сәулелер
    Несиелер: 5

    Пән бөлшектердің жіктелуін, физикалық вакуумды, бөлшектердің пайда болуы мен жойылуын, күштер мен өрісті, өзара әрекеттесуді тасымалдаушыларды, Фейнман диаграммаларын, нетер теоремасын, кеңістік-уақыт симметриясы, Лоренц тобы және Пуанкаре; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ішкі айқындық түсінігін, лептонды зарядын, күн нейтриносының мәселелерін, лептондар кестесін, адрондардың кварктік құрылымын, кварк кестесін, кешенді скаляр өрісін білуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары күрделі физика бойынша есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пән есептерді шешудің теориялық негіздерін, эксперименталды есептерді шешу әдістемесін оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы аналитикалық шешімде экспериментті қолдана алады, тақырыптық бақылау жұмыстарын құрастыра алады: принциптері, мақсаттары мен міндеттері, тақырыбы, физика курсының жеке тақырыптары бойынша есептерді шешу әдістемесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бөлшектер мен сәулелердің затпен өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 5

    Пән электромагниттік өзара әрекеттесуді, жалпы қасиеттерін, электромагниттік өзара әрекеттесу және байланыс константасын, процесс амплитудасы, қима байланысын және процесс амплитудасын, жеңіл зарядталған бөлшектердің ортамен өзара әрекеттесуін үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы релятивистік және релятивистік емес жағдайдағы электрондардың меншікті ионизациялық шығындарына арналған формуланы, Фейнман электрмагниттік өзара әрекеттесу диаграммасын және олардың мысалдарын білуі мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепте физика бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән физиканы оқыту әдістемесін, физиканы оқыту әдістемесінің физикамен, философиямен, психологиямен және педагогикамен байланысын, педагогикалық зерттеу әдіснамасын, оқу үдерісін реттейтін құжаттарды, физиканы оқытудың қазіргі концепциясын меңгереді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формаларын, физика бойынша сабақ жүйесін, күнтізбелік және тақырыптық жоспарлауды, оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру технологиясын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепте физика бойынша ғылыми жобаларды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жер және ғарыш физикасы саласындағы халықаралық байқаулар мен ғылыми жарыстар. Өткен жылдардағы табысты мектептік ғылыми жобалардың тақырыптары. Ғарыш туралы ғылым болашақ адам тұлғасының қалыптасуының элементі ретінде. Астрономиялық байқаулар, олимпиадалар мен турнирлер оқушылардың жобалық қызметін жандандыру құралы ретінде. Мектеп ғылыми жобаларын қоюға ұсыныстар. Жер және ғарыш туралы ғылым саласындағы жобалық қызметтің перспективалық бағыттарына шолу және оларды материалдық қамтамасыз ету бойынша ұсыныс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON6

    Практикада зерттеу қызметін ұйымдастыру және жүргізу, оның нәтижелерін талдау тәсілдері мен әдістерін қолданады, оқыту нәтижелерін бағалауды жүзеге асырады.

  • Код ON10

    Физико-математикалық пәндер саласындағы негізгі үрдістерді білу және түсінуді көрсету, белгілі физиктер тұрғысынан талдау жүргізу кезінде дәлелдер жасау; дайындау үшін қажетті материалдарды өз бетінше зерттеу қабілеті мен іскерлігін меңгеру; физикалық пәндер саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.

  • Код ON8

    Қарама-қайшы идеяларды сыни қабылдауға қабілетті болу, кәсіби қызмет саласындағы мәселелерді дербес және тиімді шешу; командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну.

  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын академиялық адалдық ережелерін қарастырып ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON4

    Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON3

    Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, білім беру жүйесінде физиканы пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде педагогика мен физиканы оқыту әдістемесі саласынде ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.

  • Код ON5

    Алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, педагогика және физика саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, кәсіби, іскерлік және ақпараттық құжаттарды, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ресімдеуде мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып, жазбаша және ауызша мәтіндерді құрастыруға қабілетті.

  • Код ON7

    Практикалық қызметте білімді пайдалану және берілген стандарттарға сәйкес міндеттерді орындауға, кәсіби міндеттерді шешу кезінде практикалық тәжірибе, білік және білім негізінде табысты әрекет етуге, пікір шығаруға, идеяларды бағалауға және қорытынды тұжырымдауға, сыни талдауға қабілетті.

  • Код ON2

    Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, жаратылыстану ғылымдары, физика саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.

Top