Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Математика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Математика мұғалімінің әдістемелік жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән математикалық білім беру мазмұнын жобалаудың ерекшеліктерін, математиканы оқытудағы әдістерді, формаларды және құралдарды таңдау және пайдалану үрдістерін, когнитивті визуализация технологияларын үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білім беру технологияларын жобалау, сараптама жүргізу, жеке педагогикалық жүйелерді жобалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдісиемесін арнайы сұрақтары
    Несиелер: 5

    Пән математиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің құрамын, құрылымын, ерекшеліктерін, білім беру мәселелерін зерттеудегі полиподходын, математика мұғалімінің ақпараттық, технологиялық мәдениетінің принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы математикалық білім берудегі қазіргі тенденцияларды ескере отырып, педагогикалық рефлексия, өз қызметінің нәтижелерін бағалау және интерпретациялау бойынша өзіндік әдістемелік жүйелерді жобалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру кеңістігінің технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша зертханалық практикумы
    Несиелер: 5

    Пән жаңартылған орта білім беру жағдайында мектептегі математика курсының құрылымын оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы математика оқулықтарын талдауды, сараптауды, математикалық бекітулерді логикалық-математикалық талдауды және теоремамен жұмыстың жалпы тәсілдерін, мәтіндік есептерді логикалық-дидактикалық талдауды жүзеге асыра алады, критериалды бағалау жағдайында оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау және бағалаудың міндеттері, формалары, тәсілдері мен құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Комбинаторлық талдау
    Несиелер: 5

    Пән комбинаторика принциптерін, қосу, көбейту ережелерін, комбинаторлық талдау фактілерін, есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін, қосу және ерекшелік формулаларын, комбинаторлық талдау фактілерін, біріктірулер, орналастыру және орын ауыстырулар санын, қосу және ерекшелік формулаларын оқып үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы математикалық ұсыныстарды дәлелдеуге және оларды есептерді шешу кезінде қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пән курстың негізгі бөлімдерін, ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында маңызды қосымшалары бар, есептерді шешу үшін теориялық білімді қолдануға, өзіндік зерттеулерді жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жиындар теориясы
    Несиелер: 5

    Пән жиындарды және жиындарды, жиын түрлерін, екілік қатынастарды, жиындардың тұйықталуын, топологиялық кеңістіктің ішкі кеңістігін, топологиялық қасиеттерді оқып үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы әртүрлі әдістер мен амалдар арқылы ралзикалық есептерді шешуді жүзеге асырады, алынған нәтижелерді зерттей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есептік практикумы
    Несиелер: 5

    Пән математикалық есептерді шешудің теориялық және әдістемелік негіздерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы есептерді шешу мен алынған нәтижелерді зерттеуге әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана алады, математикалық ұсыныстарды дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп геометриясының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән геометрия негіздерін, геометрия аксиомының негізгі жүйелерін, теоремаларды дәлелдеу әдістері мен технологиясын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ұйымдарында математиканы оқытудың ақпараттық технологияларын қолдану әдістерін, ақпаратты математикалық өңдеудің заманауи компьютерлік жүйелерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бақылау-өлшеу материалдары
    Несиелер: 5

    Пән информатика бойынша Бақылау-өлшеу материалдарын әзірлеудің теориялық және әдістемелік негіздерін, оқушылардың білімін, іскерліктері мен дағдыларын бақылау және бағалау процесін моделдеуді үйренеді. білімді бақылау және бағалау принциптері; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы информатиканы оқыту үрдісінде білім берудегі қазіргі үрдістерді ескере отырып, білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылауды жобалау және ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән жоғары мектепте іздеу және ғылыми-әдістемелік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу үшін қажетті ақпараттық, инновациялық, креативті және әдіснамалық құзыреттерді қалыптастырады.Пән үрдісінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұнын, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау принциптерін, ғылыми зерттеулер әдістерін,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастыру әдістері мен жолдарын, зерттеу мәдениетіне қойылатын талаптарды, оқу үрдісінің құрылымындағы ҒЗЖ орнын зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқу орнының ерекшеліктеріне сәйкес ғылыми-зерттеу жұмысының жүйесін жасай алады, зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру жүйесін бағалауды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулерді математикалық өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық-педагогикалық параметрлер арасындағы статистикалық байланыстарды анықтау үшін коэффициенттер мен критерийлерді, статистиканың әдістері мен әдіснамалық негізін, экономикалық-статистикалық, педагогикалық зерттеу кезеңдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы корреляция, регрессия, дисперсия, факторлық салмақ коэффициентін есептеуді жүзеге асыруға қабілетті; статистикалық есептердің компьютерлік технологияларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Талдаудың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән іргелі ұғымдар математикалық талдау, теориясы мен реттілік теориясын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы есептерді шешу кезінде математикалық аппаратты қолдана алады, сандық жиындардың нақты қырларын таба алады; бірізділікті ұқсастыққа зерттеу; функцияны туынды көмегімен зерттеу және функцияның графигін құру, интегралдау әдістері, белгілі бір интегралдарды геометрияда, механикада және физикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика пәнінен олимпиада есептерін шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектеп курсын терең қабылдауға ықпал ететін математиканың мектеп курсының бірқатар маңызды теориялық мәселелерін ғылыми негіздеуді оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Комплекс айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы кешенді айнымалы функцияны интегралдау және дифференциалдау әдістерін, аналитикалық функциялар қатарларымен жұмыс істеу тәсілдерін қолдана алады, практикалық қызметте пайда болатын есептерді шешуде осы ұғымдар мен әдістерді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етумен, оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес өзін-өзі тану және кері байланысты жүзеге асырумен жоғары мектепте математика ғылымдарын оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде педагогика мен информатикада ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.

  • Код ON6

    Математиканың іргелі және қолданбалы мәселелерін білуге қабілетті.

  • Код ON4

    Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON8

    Математика бойыншажаңа және қолданыстағы технологияларын және инновациялық білім беру жұмысын дамыту үшін жоғары мектепте математиканы оқытудың психология, педагогика білім беру әдістерін қолдануға қабілетті.

  • Код ON2

    Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, математикалық ғылымдар саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.

  • Код ON1

    Әр түрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, академиялық адалдық ережелеріне сәйкес өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдеуге қабілетті

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы ғылымның жетістіктерін талдау, тәжірибе, кәсіптік білім берудің қазіргі модельдерін және математиканы оқытудың педагогикалық технологияларын проблемаларды шешуге қабілетті.

  • Код ON7

    Математиканы оқытудың қазіргі заманғы моделін (дәстүрлі, инновациялық және т.б.) пайдаланады, білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие үрдісінде оқыту моделін жобалайды және іске асыра алады.

7M01502 Математика (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Математика 1,5
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Математика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M015021 Математика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top