Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03105 Психология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы мәдени-тарихи көзқарас
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психикалық құбылыстарды талдауға арналған мәдени-тарихи көзқарас туралы білімдерді меңгеру Мазмұны: Л.С.Выготскийдың психика дамуының мәдени-тарихи теориясы. Баланың психикалық дамуының заңдылықтары. Мәдениет психика мен тұлғаның даму факторы ретінде. Психиканың дамуындағы оқытудың рөлі. Құзіреттілік: баланың психикасы мен тұлғасын талдау және дамыту тәсілдерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, әдістерін қолдану, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу және өңдеу. Мазмұны: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Зерттеудің ғылыми аппараты және логикалық құрылымы. Ғылыми зерттеу әдістерін таңдау жүйесі мен критерийлері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері. Зерттеудің диагностикалық әдістері. Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін сәйкесінше қолдану, зерттеу нәтижелерін талдау, қорыту және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы іс-әрекет тәсілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психикалық құбылыстар мен тұлғаны талдауға әрекет ету тәсілі туралы білімді меңгеру. Мазмұны: психологиядағы А. Н. Леонтьевтің іс-әрекет тәсілі. Іс-әрекет санаты: негізгі теориялық бағдарлар. Іс-әрекет категориясы мен психикалық бейнелеу, қарым-қатынас және тұлғаның өзара байланысы. Іс-әрекеттің әдіснамалық қызметтері. Іс-әрекеттік тәсіл: зерттеудің негізгі бағыттары. Жүйелік тәсілдің сипаттамасы және іс-әрекетті зерттеудің принциптерін жүзеге асыру. Іс-әрекетті құрылымдық, іс жүргізу және функционалдық талдау. Құзіреттіліктер: әлеуметтік құралдар мен қызметті реттеу тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның ғылыми мектептері мен теориялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда адамзаттың рухани дамуының құрамдас бөлігі ретінде психология туралы тұтас түсініктерді дамыту, қазіргі психология теориялары мен ғылыми мектептер негіздерін тану. Мазмұны: Тұлға психологиялық ғылымның пәні ретінде. Тұлғаны зерттеудің теориялары, концепциялары және тәсілдері. Адамның биоәлеуметтік бірлігі мен тәсілдерін интеграциялау. XIX және XX ғасырлардағы психологиялық мектептер. Гештальт және тұтастық психологиясы. Психоанализ. Бихевиоризм. Психологиядағы отандық мектептер Құзіреттілік: психологиялық ғылымның дамуының әлемдік тенденцияларын қолдану; заманауи білім беру парадигмаларының даму мәселелері мен перспективаларын анықтай білу; ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру психологиясының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім берудегі психологиялық зерттеулердің заманауи бағыттарының философиялық және әдіснамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі білім беру технологиялары. ЖОО-да білім беру мен оқытудың ерекшеліктері. Психологиялық мәселелерді қою және шешу тәсілдерін меңгеруде бастапқы тәжірибе алу, студенттерде дербестік және жауапкершілік сияқты қасиеттерді қалыптастыру және білім беру субъектілерінің тұлғасын дамыту Құзыреттіліктер: білім беру психологиясы бойынша зерттеулердің маңызды бағыттарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көптілділік: теория және практика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда білім беру жүйесіндегі көптілді оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері жайлы жүйелі білімдермен қаруландыру. Мазмұны: Категория – көптілді білім берудің ұғымдық аппараты. Қазақстандағы көптілді білім берудің құқықтық құжаттары. ҚР білім беру жүйесіндегі көптілді білім беруді ұйымдастыру. Бастауыш мектептегі көптілді білім беру. Құзыреттіліктер: көптілді білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін білу; біртұтас жүйе, көптілді білім берудің әдіснамалық, психологиялық, әдістемелік негіздері жайлы пікір қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Тіл және әдебиет" пәндік саласы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: «Тіл және әдебиет» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің заманауи тенденцияларына сай магистранттарды даярлау. Мазмұны: Тілдік және әдебиеттік білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері. Білім беру аймағының мазмұны: мемлекеттік тіл, ана тілі, шет тілі, әдебиет. Тілдік білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Пәндерді оқытудағы пәнаралық байланыс. Бастауыш тілдік және әдебиеттік білім берудің заманауи тенденциялары. Құзыреттіліктер: «Тіл және әдебиет» пән саласын оқытуды жобалау және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық қызметтің өзекті мәселелері мен міндеттері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарында, әлеуметтік-психологиялық оңалту және бейімдеу орталықтарында, әлеуетті министрліктер мен ведомстволардың құрылымдарында, пенитенциарлық және әскери ұйымдарда психологиялық қызметтердің жұмысын ұйымдастыруға, кәсіби стандартқа сәйкес, магистранттарды даярлау. Мазмұны: Әр түрлі ұйымдардағы психологиялық қызметтің құрылымы мен міндеттері. Практикалық психологтың біліктілік талаптары, құқықтары мен міндеттері. Практикалық психологтың этикалық кодексі. Практикалық психолог жұмысының мазмұны мен формалары. Орта арнаулы және жоғары оқу орындарындағы психологтың жұмыс түрлері мен мазмұны. Құзыреттіліктер: психологиялық қызметтердің іс-әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы жүйелі тәсіл
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Б. Ф. Ломов әзірлеген психологиядағы жүйелік тәсілдің негізгі ережелері туралы білімді меңгеру. Мазмұны: ғылыми білімнің қазіргі кезеңіндегі жүйелік тәсілді дамытудың жағдайы мен тенденциялары. ғалымның психологиялық ғылым әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі — жүйелілік принципі және оған психологиядағы жүйелі тәсілге жауап беретін. Осы қағидатқа сәйкес, кез келген зерттелетін зат ұйымшылдық тұрғысынан қарастырылады және оның фрагменттері мен бөліктерінен шығару мүмкін емес қасиеттерге ие. Жүйелі танымның ерекшелігі психика мен мінез-құлықтың интегралды құрылымдарын сипаттау, түсіндіру және түсіну мүмкіндіктерінен тұрады. Бұл тұтастық, синтез, өзара өту және өзара байланысу логикасына көзқарасты көздейді. Құзыреттіліктер: адамның психикасы мен мінез-құлқын зерттеу кезінде жүйелі тәсілді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясы бойынша заманауи зерттеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиядағы тұлға теориясының философиялық және әдіснамалық негіздері, тұлғаны психологиялық зерттеудің заманауи бағыттары туралы білімді меңгеру. Мазмұны: Психологиялық ғылымдағы тұлға мәселесі. Тұлғаны зерттеудегі психодинамикалық бағыт. Тұлғаның құрылымы мен дамуы туралы классикалық психоанализдің негізгі ұғымдары. Тұлғаны зерттеудің когнитивті-мінез-құлық тәсілі. Тұлға психологиясы бойынша зерттеулердің өзекті бағыттары. Құзыреттіліктер: тұлғаны зерттеу әдістемесін, тұлғаны психологиялық зерттеу ерекшелігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық зерттеу нәтижелерін талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиядағы зерттеу нәтижелерін талдаудың сапалық және сандық әдістерін сауатты қолдану Мазмұны: эксперименттік зерттеулер барысында талдаудың сапалық және сандық әдістерін қолдану. Практикалық психологиядағы психологиялық зерттеу. Психодиагностикадағы сипаттау мәселесі. Психологиядағы объективтілік принциптерін әзірлеу. Психологиялық зерттеу нәтижелерін талдау принциптері. Психологиялық әдістемелердің объективтілігі. Нұсқау. Деректерді талдау. Психологиядағы өлшеу принциптері. Психологиялық тестілеу және шкалалау. Сапалық-сандық интерфейс: сапалық және сандық әдістердің үйлесімі. Психологиялық зерттеулердегі биографиялық әдіс. Құзыреттіліктер: зерттеу нәтижелерін талдаудың сапалық және сандық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психология ғылымының дамуы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстандағы психологиялық ғылымның даму жолдары мен кезеңдері туралы білімді меңгеру. Мазмұны: Қазақстандағы психологиялық ойдың дамуына баға жетпес үлес қосқан көрнекті ойшылдар мен ғалымдардың негізгі психологиялық бағыттары мен көзқарастары, сондай-ақ қазіргі кезеңдегі отандық психология ғылымының міндеттері. Түркі халықтарындағы жан туралы идеялардың пайда болу тарихы. XV-XVII ғғ. этнопсихологиялық ойлар. Ж. Аймауытовтың, М. Жұмабаевтың психология-педагогикалық мәселелері бойынша ғылыми еңбектері. Қазақстандағы психологиялық ғылымның қалыптасуындағы ресейлік психологтардың рөлі. ХХ ғасырдағы Қазақстандағы психологиялық ғылымның дамуы. Қазіргі кезеңдегі отандық психологияның дамуының негізгі бағыттары. Құзыреттіліктер: Қазақстандағы заманауи психологиялық ғылымның даму тенденцияларын талдай білу және анықтай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тиімді коммуникацияның заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды тиімді әлеуметтік-психологиялық коммуникацияны жүзеге асыруға дайындау Мазмұны: жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Қақтығыстағы мінез-құлық моделі. Тиімді коммуникация техникасы. Құзыреттіліктер: қарым-қатынас заңдылықтарын білу, тиімді коммуникацияның заманауи технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың жоғары теориялық және әдістемелік дайындығын қамтамасыз ету Мазмұны: Психология гуманитарлық пән ретінде. Оқытудың психологиялық негіздері. ЖОО-дағы психология бойынша оқу сабақтарының түрлері және оларды өткізу әдістемесі. Теориялық және қолданбалы ғылым ретінде оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттерді психологияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерімен таныстыру. Құзіреттілік: ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесін білу, оқу-тәрбие міндеттерін қалыптастыра білу, педагогикалық шеберлікті меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық зерттеулерде математикалық өңдеу әдістерін қолдануды үйрету Мазмұны: Психологиядағы өлшеу мәселелері. Математикалық әдістер туралы түсінік. Зерттелетін объектілердің жиынтығы. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің негізгі әдістері. Шашырауды бағалау әдістері. Қалыпты үлестіру. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялық әдістері. Регрессиялық талдау. Дәреже корреляциясы. Психологиялық ғылымдағы математикалық әдістердің эволюциясы. Психологиялық зерттеулерде математикалық әдістерді қолданудың қазіргі жағдайы. Құзіреттілік: математикалық әдістермен статистикалық ғылыми нәтижелерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі әлеуметтік-психологиялық тәжірибелер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды әлеуметтік-психологиялық практикаларды жүзеге асыруға дайындау. Мазмұны: Психологиялық тәжірибе және психологиялық ғылым. Психологиялық практика және әлеуметтік психология. Практикалық психологияның ұғымдық өрісі. Психологиялық практиканың негізгі түрлері. Психологиялық практика практикалық психологияның орталық санаты ретінде. Әлеуметтік-психологиялық практикаларды жүйелі-динамикалық зерттеу. Психологиялық практика психопрактикалық жүйе және процесс ретінде. Психологиялық практикалардың қосымша аспектілері. Нақты психопрактикалық жүйелерді полиаспективті талдау. Психологиялық практикалардың әдіснамалық негіздері. Құзыреттіліктер: әлеуметтік-психологиялық тәжірибені жобалау және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психикалық денсаулық бұзылуының алдын алу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде адамның психикалық дамуының заңдылықтары мен кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: психикалық денсаулықтың бұзылу факторлары мен формалары; балалар мен ересектерде психикалық денсаулықты сақтау бойынша алдын алу жұмыстарының жүйесі; девиантты және суицидтік мінез-құлықтың алдын алудың қазіргі заманғы технологияларын меңгеру Құзыреттіліктер: адамның психикалық дамуының заңдылықтары мен кезеңдерін білу, девиантты және суицидалды мінез-құлықтың алдын алудың заманауи технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік психологиядағы заманауи зерттеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік психологияның негізгі мәселелері туралы білімді меңгеру. Мазмұны: үлкен топтарды психологиялық зерттеудің ерекшеліктері. Теориялық және тарихи аспектілерде топтар мәселесін көтеру. Әлеуметтік топтардың жіктелуі. Әлеуметтік психологиядағы топтарды талдау схемасы: композициялар, құрылымдық деңгейлер және компоненттер, топтық нормалар мен құндылықтар, топтық процестер. Үлкен топтарды талдауға әлеуметтік-психологиялық көзқарастың жалпы сипаттамасы. Үлкен әлеуметтік топтардың типологиясы. Сауалнама зерттеу әдістері. Сауалнама әлеуметтік психология әдісі ретінде. Әлеуметтік-психологиялық зерттеудегі құжаттарды зерттеу әдістері. Фокус-топ-зерттеудің сапалы әдісі. Құзіреттіліктер: әлеуметтік психологиядағы зерттеу әдіснамасын, әлеуметтік-психологиялық зерттеу ерекшелігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоциялық және әлеуметтік интеллектіні дамытудың психологиялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда эмоциялық және әлеуметтік интеллект туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік және эмоциялық интеллект ұғымдарын саралау - психологиялық мәселе ретінде. Әлеуметтік және эмоциялық интеллектінің дамуы қазіргі психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде. Шетелдік ғалымдардың еңбектеріндегі әлеуметтік және эмоциялық интеллектінің мәнін теориялық зерттеу (Э. Торндайк, Г. Олпорт, Дж. Гилфорд, Р. Стренберг, Н. Кэнтор, Р. Селман, Г. Айзенк, Ж. Пиаже және т. б.). Құзыреттіліктер: әртүрлі жас кезеңдерінде әлеуметтік және эмоциялық интеллект дамуының ерекшеліктерін білу, эмоциялық және әлеуметтік интеллект дамуының технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік жұмыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік жұмыстың психологиялық негіздері туралы магистранттарда тұтас түсінік қалыптастыру Мазмұны: тұлғаның негізгі мәселелері; азаматтардың түрлі категорияларымен психологиялық жұмыстардың бағыттары; мектепте жас дағдарыстарын шешудің әдістері мен тәсілдері. Азаматтардың түрлі категорияларымен психологиялық жұмысты ұйымдастыру тәсілдері мен әдістемесі; Құзіреттіліктер: әлеуметтік жұмыстың психологиялық негіздерін білу, әртүрлі санаттағы азаматтармен психологиялық жұмысты ұйымдастыру тәжірибесін меңгеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары мектептің ғылыми танымын және педагогикасын дамытудағы қазіргі тенденцияларды талдайды және жинақтайды

  • Код ON2

    ғылыми, психологиялық-педагогикалық басқару, көпмәдени және көптілді ортада әлеуметтік өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шетел тілдерін қолдана алады, мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттің әртүрлілігін есепке алады және талдайды.

  • Код ON3

    кәсіби этика нормаларын қолдану негізінде басқару қызметінің психологиялық шарттары мен ерекшеліктерін талдайды; басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалайды және болжайды.

  • Код ON4

    педагогикалық және зерттеу тәжірибесінде дәріс жазу, семинар сабағының мазмұнын құрастыру үшін алған білімдерін іске асырады, ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік жұмыстар жүргізеді

  • Код ON5

    ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздерін меңгерген, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру түрлері, мақсаттары, тәсілдері мен әдістерін, психика мен тұлғаны диагностикалаудың технологиялары мен принциптерін қолданады, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижесін талдау технологиясының математикалық статистикиясының әдістерін қолданады

  • Код ON6

    қазіргі заманғы әлемдік және отандық психология ғылымының проблемалары мен даму перспективаларын талдайды және анықтайды; психологиялық ғылым мен тәжірибенің даму тенденциялары, жеке тұлғаның және әлеуметтік топтардың өзекті психологиялық мәселелерін анықтайды және негіздейді

  • Код ON7

    психикалық құбылыстарды талдайды, мәдени-тарихи және іс-әрекеттік амалдарды қолдана біледі; қызметті реттеу тәсілдерін және әлеуметтік құралдарды меңгереді

  • Код ON8

    ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесін қолданады

  • Код ON9

    эмоциялық және әлеуметтік интеллект туралы заманауи білімді талдайды және интеграциялайды; эмоциялық және әлеуметтік интеллектті дамыту технологияларын қолданады.

  • Код ON10

    инновациялық әдістерді қолдана отырып, психологиялық қызметтерді ұйымдастырудың және әлеуметтік-психологиялық практикаларды жүзеге асырудың оңтайлы нысандары мен технологияларын жобалайды және іске асырады;

  • Код ON11

    зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми жарияланымдарды рецензиялайды, психология саласындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне енгізеді

  • Код ON12

    теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолданады, болжамдау және жоспарлау әдістерін практикада жүзеге асырады, сондай-ақ зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін мамандық бойынша білімін және пәнаралық білімін жинақтайды және жалпылайды

7M03105 Психология 1,5
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M066 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03105 7M031 – Әлеуметтік ғылымдар (Психология)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M066 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03105 Медициналық емес психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M066 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M03105 Психология (бейіндік)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M066 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M03105 Денсаулық психологиясы және психотерапия негіздері
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M066 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top