Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03105 Психология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық пәндер саласында терең білімі бар, бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылымның тарихы және философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Психологиядағы мәдени-тарихи көзқарас
Жоғары мектеп педагогикасы
Психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері
Психологиядағы іс-әрекет тәсілі
Қазіргі психологияның ғылыми мектептері мен теориялары
Басқару психологиясы
Білім беру психологиясының өзекті мәселелері
Көптілділік: теория және практика
Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Тіл және әдебиет" пәндік саласы
Психологиялық қызметтің өзекті мәселелері мен міндеттері
Психологиядағы жүйелі тәсіл
Тұлға психологиясы бойынша заманауи зерттеулер
Психологиялық зерттеу нәтижелерін талдау әдістері
Қазақстандағы психология ғылымының дамуы
-
2 Оқу жылы
Тиімді коммуникацияның заманауи технологиялары
ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Психологиялық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістері
Қазіргі әлеуметтік-психологиялық тәжірибелер
Психикалық денсаулық бұзылуының алдын алу
Әлеуметтік психологиядағы заманауи зерттеулер
Эмоциялық және әлеуметтік интеллектіні дамытудың психологиялық технологиялары
Әлеуметтік жұмыс психологиясы
Оқыту нәтижелері
- жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары мектептің ғылыми танымын және педагогикасын дамытудағы қазіргі тенденцияларды талдайды және жинақтайды
- ғылыми, психологиялық-педагогикалық басқару, көпмәдени және көптілді ортада әлеуметтік өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шетел тілдерін қолдана алады, мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттің әртүрлілігін есепке алады және талдайды.
- кәсіби этика нормаларын қолдану негізінде басқару қызметінің психологиялық шарттары мен ерекшеліктерін талдайды; басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалайды және болжайды.
- педагогикалық және зерттеу тәжірибесінде дәріс жазу, семинар сабағының мазмұнын құрастыру үшін алған білімдерін іске асырады, ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік жұмыстар жүргізеді
- ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздерін меңгерген, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру түрлері, мақсаттары, тәсілдері мен әдістерін, психика мен тұлғаны диагностикалаудың технологиялары мен принциптерін қолданады, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижесін талдау технологиясының математикалық статистикиясының әдістерін қолданады
- қазіргі заманғы әлемдік және отандық психология ғылымының проблемалары мен даму перспективаларын талдайды және анықтайды; психологиялық ғылым мен тәжірибенің даму тенденциялары, жеке тұлғаның және әлеуметтік топтардың өзекті психологиялық мәселелерін анықтайды және негіздейді
- психикалық құбылыстарды талдайды, мәдени-тарихи және іс-әрекеттік амалдарды қолдана біледі; қызметті реттеу тәсілдерін және әлеуметтік құралдарды меңгереді
- ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесін қолданады
- эмоциялық және әлеуметтік интеллект туралы заманауи білімді талдайды және интеграциялайды; эмоциялық және әлеуметтік интеллектті дамыту технологияларын қолданады.
- инновациялық әдістерді қолдана отырып, психологиялық қызметтерді ұйымдастырудың және әлеуметтік-психологиялық практикаларды жүзеге асырудың оңтайлы нысандары мен технологияларын жобалайды және іске асырады;
- зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми жарияланымдарды рецензиялайды, психология саласындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне енгізеді
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолданады, болжамдау және жоспарлау әдістерін практикада жүзеге асырады, сондай-ақ зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін мамандық бойынша білімін және пәнаралық білімін жинақтайды және жалпылайды