7M01531 Информатика в Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістерін меңгерген, ғылыми зерттеулер жүргізуге, қолдануға және енгізуге қабілетті білікті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Павлодар педагогикалық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Білім берудің онлайн-платформалары
Несиелер: 5Білім беру платформасының негізгі міндеттері. АКТ құралдары базасында білім беру үдерісін ұйымдастыру. Оқу орнында білім беру платформаларын практикалық іске асыру. Оқу мақсатындағы электронды құралдарды әзірлеу кезеңдері. Оқу мақсатындағы электронды бағдарламалық-әдістемелік және технологиялық құралдарды талдау, бағалау және сараптау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдістемесі және технологиясы
Несиелер: 5Ақпараттық жүйелерді жобалаудың және стандарттаудың негізгі ұғымдары. Ақпараттық жүйелерді жобалаудың аспаптық құралдары. Ақпараттық жүйелер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың негізгі әдіснамасы. Деректер қорының құрылымын жобалау. Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың, әзірлеудің және енгізудің заманауи әдіснамасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
e-learning үшін оқытудың медиа өнімдері
Несиелер: 5Электронды оқыту түрлері. Электрондық оқытудың мақсаты. Электронды өзін-өзі оқыту технологиясы. Желілік технологиялар Ақпараттық технологиялар құралдары. Жергілікті желілік ақпараттық кеңістік. Дүниежүзілік ақпараттық компьютерлік желі – Интернет. Қашықтықтан оқытуда компьютерлік желілерді қолдану. Электрондық оқу курстарын құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру Web-сайттарын жасау
Несиелер: 5Web-технология негіздері. Web-дизайн негіздері. Интернет сервистерінің түрлері, жаңа технологиялар және даму үрдістері. Web-беттерді құрудың ықтимал тәсілдері, іздеу жүйелерінде безендіру, индекстеу. HTML-да бетті жасау. Стильдердің каскадтық кестелерін (CSS) қолдана отырып гипермәтіндік белгілеу тілі. Кеңейтілген HTML және CSS мүмкіндіктері. JavaScript сценарий тілі. Серверлік Web-бағдарламалау негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Python ортасында ғылыми бағдарламалау
Несиелер: 5Python тілінің синтаксисі. Python тілінің негізінде есептеу ортасын орнату және баптау. Python базасындағы есептеу ортасы. Python тілі пакеттері: деректер массивімен жоғары жылдамдықты жұмыс істеуге арналған пакет; инженерлік және ғылыми есептеулерді ұйымдастыруға арналған пакет; жіктеу және регрессия есептерін шешуге арналған пакет; есептеу нәтижелерін визуалдауға арналған пакет; суреттерді өңдеуге арналған пакет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 5Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылымыа, квазиғылым
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ақпараттық жүйелердегі зерделі әдістер
Несиелер: 5Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді анықтау. Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің жіктелуі. Білім беру модельдерінің жіктелуі. Білім берудің логикалық моделі білім берудің өнімдік моделі. Семантикалық желілер. Білім берудің фреймдік модельдері. Бір кеңістіктегі шешімді іздеу. Хабардар емес іздеу стратегиялары. Эвристикалық іздеу стратегиясы. Кеңістіктер иерархиясында шешімді іздеу. Прецеденттерге негізделген сараптамалық жүйелер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ақпаратты іздеу серверлерінің қазіргі технологиялары
Несиелер: 5Ақпараттық ресурстар. Ақпараттық өнімдер және қызметтер. Ақпарат өндірістік және коммерциялық қызмет объектісі ретінде: Ақпарат және меншік; ақпараттық ресурстың экономикалық рөлі. Әлемдік ақпараттық интернет желісінің сипаттамасы. Желідегі ақпарат құрылымы. Іздеу ережелері. Желідегі навигацияның бағдарламалық қамтамасыз етуі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Медиабілім берудің педагогикалық технологиялары және академиялық жазу сауаттылығы
Несиелер: 5Қазіргі әлемдегі медианың орны мен рөлі. Педагогикалық зерттеулердегі медиабілім. Медиабілім теориялары мен концепциялары. Медиабілім және педагогикалық процесс. Медиабілім берудің формалары, түрлері және технологиялары. Медиабілім сабақтарының түрлері. Академиялық хаттың негізгі концепциялары мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы және орфографиясы. Плагиат. Екінші көзден дәйексөз салу. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектептегі цифрлық білім беру ресурстары және академиялық жазу сауаттылығы
Несиелер: 5Бейіндік мектепке арналған сандық оқу материалдарын әзірлеу әдістемесі. Сандық білім беру ресурстарын құру үшін аспаптық құралдар. Оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру үшін пәндік виртуалды оқу ортасын құрудың теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздері. Академиялық хаттың негізгі концепциялары. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы және орфографиясы. Плагиат. Екінші көзден дәйексөз салу. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Деректерді сақтауды жобалау технологиялары
Несиелер: 5Деректер архитектурасы: даму тарихы. Деректер қоры, деректер модельдері. Көп өлшемді деректер. Деректер сақтау концепциясы. OLAP-деректер қоймаларының негізгі компоненті. Деректер қоймаларының архитектурасы. Деректерді реляциялық сақтау қоймаларын іске асыру. Виртуалды деректер қоймасы. Деректер қоймаларын пайдалану. Жүктеу үшін пән аймағының деректерін талдау. Аналитикалық өңдеу әдістерін таңдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Несиелер: 5Білім беруді басқару мен оқытуда ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі бағыттары. Педагогикалық кадрларды дайындау және ғылыми зерттеу бағыты ретінде білім беруді ақпараттандыру. Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. Оқытуды ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Оқытудың әдістемелік жүйесіне ақпараттандырудың әсері. Оқыту моделін құрудағы ақпараттық тәсіл.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Несиелер: 5Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі ұғымдары мен ережелері. Ақпаратты қорғау принциптері. Ақпаратты қорғаудың құқықтық базасы. Компьютерлік жүйелер мен желілерде ақпаратты көп деңгейлі қорғау. Ақпараттық шабуылдардың көздері мен формалары, оларды іске асыру мысалдары. Ат-қауіпсіздік жүйесіндегі негізгі қауіпсіздік сервистеріне шолу. Аутентификация және қатынауды басқару. Деректерді беру кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Электрондық поштаны қорғау құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Үдерістерді модельдеу және виртуалды шындық
Несиелер: 7Виртуалды шындық. Білім беруде пәндік саладағы көп өлшемді ұсыну жүйесі. Білім беруде "виртуалды шынайылықты" қолданудың қауіпсіздігі. Техникалық құралдар кешенін бейімдеу. Білім беру контентін құру. Білім беру және зерттеу жобаларын іске асыру. Мультимедиа форматтары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Adobe Flash-та интерактивті қосымшаларды жасау
Несиелер: 5Adobe Flash бағдарламалау кіріспе. Flash-та сурет салу технологиясы. Объектілердің еркін қозғалу технологиясы. Түймені құру технологиясы. "Тексерумен еркін ауысу" ресурстарын құру технологиясы. Flash мәтіндік өрістермен жұмыс істеу технологиясы. Түспен жұмыс істеу технологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
STEM-білім беру
Несиелер: 5STEAM білім беру дегеніміз не? Бірнеше пәндік салаларды біріктіретін жаңа білім беру технологиясы. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту құралы, зерттеу құзыреттілігі және топта жұмыс істеу дағдысы. STEAM-оқу жоспары. STEAM-білімнің артықшылықтары. STEAM, негізгі білім беру бағдарламасының міндетті бөлігіне қосымша ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мобильдік қосымшаларды программалау (Android, IPhone)
Несиелер: 5Мобильді құрылғылар, классификация. Смартфондарға арналған жаңа үрдістер мен қосымшалар. Операциялық жүйелер. GPS негізгі қосымшаларымен жұмыс. Мобильді құрылғыларды білім беру үдерісіне интеграциялау. Лицензиялық және / немесе еркін бағдарламалық қамтамасыз ету. Пәнаралық интеграция және желілік өзара әрекеттесу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Электронды оқыту педагогикасы
Несиелер: 7Білім берудің жаһандануы жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Электрондық оқытудың мәні. Электрондық оқыту ортасы. Оқытуды электронды қолдау үшін курстарды жобалау және іске асыру. Электрондық білім беру ресурстарын әзірлеуге арналған бағдарламалық жүйелер. Электронды оқытуды қолдану арқылы білім беру процесінің ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім берудегі роботтар
Несиелер: 5Білім беру роботтарының сипаттамалары; білім беру роботтарын пайдалану мүмкіндіктері мен таңдау принциптері, білім беру роботтарын жобалау заңдылықтары мен ережелері; робототехниканы оқыту технологиялары. Білім беру саласында робототехника бойынша қазіргі заманғы әзірлемелерді қолдану, олардың негізінде оқушылардың сабақтан тыс белсенді қызметін ұйымдастыру. Физикамен, информатикамен және математикамен пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON7
Білім беру концепцияларын, оқушылардың оқу жетістіктерін талдайды, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалайды және оны жақсартуға дайын екендіктерін көрсетеді
-
Код ON3
Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады
-
Код ON4
Мамандарға, сондай-ақ маман емес адамдарға ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және нақты жеткізе біледі
-
Код ON1
Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне негізделген информатика саласындағы дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсетеді
-
Код ON2
Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолданады
-
Код ON8
Заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызметтің міндеттерін шеше алады, кәсіби және жеке өз бетімен білім алу процесін жүзеге асырады
-
Код ON5
Информатика саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары бар
-
Код ON6
Білім беру процесінің барлық қатысушыларында: қызметкерлерде, педагогтарда, білім алушыларда ақпараттық мәдениетті қалыптастырады