Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02308 Әдебиеттану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық кеңістіктегі әдебиет

    Мақсаты: Сандық дәуірдегі әдебиеттің ерекшеліктерін, оның жаңа медиа құралдарымен ықпалдасуын зерттеуге бағытталған. Мазмұны: Пән барысында студенттер интернет және әлеуметтік медиа платформаларындағы әдебиеттің дамуы, электронды кітаптар мен сандық басылымдардың рөлі талқыланады. Сонымен қатар, сандық кеңістіктегі шығармашылық әдістер мен жанрлық жаңалықтар қарастырылып, жаңа технологиялар әдебиетке қалай әсер ететіні талданады. Құзыреттілігі: сандық кеңістіктегі әдебиетті зерттеуге, оны жаңа медиа құралдары арқылы түсінуге және шығармашылық жұмыстарда қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби даму үрдісі және зерттелуі

    Мақсаты: Қазіргі әдеби даму үрдісі, әдебиеттің бағыттарын таныту. Мазмұны: Қазіргі әдебиеттің қоғамдағы мәні, даму үрдісі мен зерттелуінің теориялық аспектілерін анықтау, эстетикалық тенденциялар, генезис, тақырып, қазіргі әдебиетті оқырманның қабылдауының ерекшеліктері, қазіргі әдебиеттің жанрлық ерекшеліктері және олардың зерттелу жолдары; ұлттық бірегейлік және оның әлемдік әдебиетпен байланысы қарастырылады. Шынайылық пен шығармашылықтың қарым-қатынас. Құзыреттілігі:Қазіргі әдебиеттанудағы зерттеудің дамуы мен теориясын саралайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психоаналитикалық әдеби сын

    Мақсаты – докторанттарды психоаналитикалық әдеби сынның негізгі теориялық мәселелерімен терең таныстыру. Мазмұны: психоанализдің негізгі принциптері мен әдістеріне сүйене отырып, көркем мәтіндерді зерттеуші. Курс аясында Зигмунд Фрейд, Карл Юнг, Жак Лакан және басқа да ойшылдардың психоаналитикалық теорияларының призмасы арқылы әлемдік және отандық әдебиет туындылары қарастырылады. Негізгі назар кейіпкерлердің санасыздығын, рәміздерін, мотивацияларын, қиялдарын, сондай-ақ әдеби мәтіндердегі психикалық жағдайлардың әртүрлі көріністерін талдауға аударылады. Құзыреттілігі: зерттеушілік

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдік мәдениеттегі Қазақстан бейнесін трансмедиалды бейнелеу

    Пәнді меңгерудің мақсаты – қазіргі әдебиеттте Қазақстан бейнесін зерттеу, мәттіндерді жинақтау, талдау жасау Мазмұны: қазіргі қазақстандық әдебиеттану, әдістеме, қазіргі әлемдік әдеби процесс, әдеби ағымдар, қазіргі әдебиеттану. Құзыреттілігі: Көркем мәтінді интерпретациялаудың зерттеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді интерпретациялаудың әдістері

    Мақсаты: Көркем мәтінді интерпретациялаудың теориялық және әдістемелік негіздерін таныту. Мазмұны: Көркем мәтінді зерделеудің қалыптасқан теориялары классикалық, позитивизм, әлеуметтанулық, психоаналитика, структурализм, постструктурализм, қабылдау эстетикасы ғылыми зерттеу әдістері қарастырылады. Құзыреттілігі: Көркем мәтінді интерпретациялаудың зерттеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы әдебиеттанудың әдіснамалық аспектілері

    Пәнді меңгерудің мақсаты – қазіргі әдебиеттану негіздері саласында терең теориялық дайындық. Мазмұны: қазіргі әдебиеттану, әдістеме, қазіргі әдеби процесс, әдеби ағымдар, қазіргі әдебиеттану. Құзыреттілігі: әдебиеттанудык

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әдебиеттану саласын жүйелі түрде түсінетінін, іргелі және практикалық зерттеулердің түрлі әдістерін жоғары деңгейде меңгергенін және оларды тәжірибеде тиімді қолдана алатынын көрсетеді.
  • Әдебиеттану саласындағы жаңа әрі күрделі идеяларды сын тұрғысынан талдап, бағалайды және синтездейді; ғылыми этика қағидаларын сақтай отырып, түрлі көзқарастарға сыни көзқараспен қарайды; жаңа ғылыми идеяларды айқындап, оларды кәсіби қызметінде тиімді пайдаланады.
  • Әдебиеттану зерттеулерінің кешенді үдерісін жоспарлайды, әзірлейді, жүзеге асырады және қажет болған жағдайда түзетеді; өзінің ғылыми білімін және жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қауымдастыққа және кең жұртшылыққа жеткізеді.
  • Әдебиеттану саласының шекарасын кеңейтетін, ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайықты өзіндік түпнұсқалық зерттеулер арқылы ғылыми салаға үлес қосады; өзінің және өзге де ғылыми қызмет нәтижелерінің маңыздылығын бағалайды және айқындайды
  • Әдебиеттану ғылымының даму деңгейін бағалайды және болжайды, түрлі әлеуметтік салаларда енгізу мақсатында тұжырымдар мен ұсыныстарды нақты және дәл тұжырымдайды.
  • Әдебиеттануға қатысты ақпаратты талдайды және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындылар мен тұжырымдарды сауатты түрде қалыптастырады.
  • Әдебиеттану сараптамасын жүргізеді, аналитикалық есептер құрады, бизнес-коммуникацияда түрлі мәтіндерді редакциялайды; арнайы саланың дамуына ықпал ететін әдебиеттану өнімдерін әзірлейді.
  • Әдебиеттану саласында ақпараттық технологияларды тиімді пайдаланады; сандық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін меңгерген; сандық форматта әдебиеттану өнімдерін жасайды.
  • Болжау және жоспарлау әдістерін практикада тиімді пайдаланады, сондай-ақ, пәнаралық мәселелерді шешеді.
  • Білімді тұрақты жаңарту, кәсіби дағдылар мен қабілеттерді кеңейту әдістерінде ақпараттық орта мүмкіндіктерін тиімді пайдалануды көрсетеді.
Top