Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01521 Физика в Павлодар педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М01521 – Физика мамандығы бойынша магистрлерді даярлаудың білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: жоғары біліктілігі бар, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, келесі бағыттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті физиктерді даярлау: - - көптілділік бағдарламасын жүзеге асыру және пән саласының ерекшелігіне және жас ерекшеліктеріне сәйкес технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласында оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру; - білім беру ортасының мүмкіндіктерін зерттеу және оларды басқару сапасын қамтамасыз ету үшін пайдалану; - - әдістемелік қызмет саласында: инновациялық технологияларды қолдану арқылы педагогтарды әдістемелік сүйемелдеуді зерттеу, жобалау, ұйымдастыру және іске асыруды бағалау; -білім беру ортасының мүмкіндіктерін зерттеу, ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу үшін шарттарды ұйымдастыру және жобалау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылымыа, квазиғылым

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикадан ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері; қазіргі ғылымның беталысын талдау, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау; кәсіби қызметте эксперименталды және теориялық зерттеу әдістерін қолдану; пәндік саладағы ғылыми зерттеудің заманауи әдістері; өзінің ғылыми әлеуетін жетілдіру және дамыту дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердегі және білім берудегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Электрондық оқулықтарды құрастыруға арналған бағдарламалар. Білімді бақылауды орындауға арналған бағдарламалар. Оқу үрдісіндегі мультимедиялық бағдарламалар. Ғылыми жұмыстардағы библиографияны құрастыруға арналған бағдарламалар. Эксперименталды деректерді өңдеуге арналған бағдарламалар. Компьютерлік есептерді орындауға арналған математикалық бағдарламалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми стиль және Академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми стиль түсінігі. Академиялық жазу сауаттылығы ұғымы және түрлері. Жұмыс құрылымы. Кіріспе, негізгі бөлімнің параграфтары, қорытынды. Тиісті стильді таңдау. Аббревиатуралар мен фразеологизмдерді пайдалану. Формальды тілдің ерекшеліктері, есімдік және қысқартуларды қолдану. Академиялық хаттағы өз сөзімен қайта жазу және дәйексөз. Реферат ғылыми ақпарат саласының ерекше жанры ретінде. Эссе академиялық жазу жанры ретінде. Мақалалар мен тезистер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО оқытушысының жұмысындағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Кәсіби қызметтегі бағдарламалық құралдар. Кәсіби қызметте Internet - технологияларды қолдану. Қашықтықтан оқыту. Мультимедиялық, технологиялар. Білім беру порталдары. Заманауи бағдарламалау технологиялары. Акт базасындағы заманауи білім беру технологиялары. Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдары. Заманауи бағдарламалау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика бойынша жобалық іс-әрекет негіздері
    Несиелер: 5

    Жобалардың түрлері мен типтері. Жобаның тақырыбын таңдау бойынша талаптар. Жеке жобаның тақырыбын құрастыру. Жобаның мақсатын қалыптастыру. Ақпарат жинау және талдау әдістері. Ақпарат көздерін зерттеу. Ақпарат көзімен жұмыс істеу әдістері. Жобаның жоспарын жасау. Жобаның ғылыми тапсырмаларын орындау. Аралық есепті дайындау. Нәтижелерді талдау. Нәтижелерді тіркеу. Жобаны ресімдеу мен қорғауға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикалық электроника
    Несиелер: 5

    Физикалық электрониканың пәні мен әдістері туралы. Жартылай өткізгіш аспаптар жұмысының физикалық негіздері. p - n ауысу. Жартылай өткізгіш диодтар. Екі және одан көп p-n ауысулары бар жартылай өткізгіш аспаптар. Биполярлық транзисторлар. Өрістік транзисторлар. Тиристорлар. Дифференциалдық күшейткіш. Операциялық күшейткіш. Вакуумдық, газды және қатты күйдегі электроника негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы физиканың қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Механиканың қосымша сұрақтары. Айнымалы массалы денелер қозға-лысы. Реактивті қозға-лыс. Гироскоптар. Тар-тылыс. Денелердің инерциалды емес санақ жүйелеріне қатысты қозғалысы. Серпімді денелер механикасы. Атомдар физикасы, атом ядросының қосымша сұрақтары. Спектрлік сызықтардың жұқа құрылымы. Рентгендік спектроско-пия әдістерінің физика-лық негіздері. Атомның магниттік қасиеттері. Магниттік резонанс әдіс-терінің физикалық прин-циптері. Иондаушы сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуі. Дози-метрлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Физикадан олимпиадалардың құрылымы, ұйымдастырылуы және өткізілуі. Олимпиадалық есептердің түрлері мен типтері: теориялық және эксперименттік есептер. Белгісіз шарттары бар есептер. Физика бөлімдері: механика, молекулалық физика және термодинамика, электростатика, тұрақты ток, магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика бойынша олимпиада есептерін шешудің теориясы мен әдістемесі. Олимпиада есептерін тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми стиль негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы тілдің функционалдық стильдері. Ғылыми стиль. Ғылыми стильдің негізгі ерекшеліктері. Ғылым тілі. Ғылыми терминология. Сөйлеу нормалары, білім беру және ғылыми қызмет салалары. Ғылыми мәтінді талдау. Ғылыми мәтінде презентациялау әдістері. Ғылыми мәтін құрылымы. Ашық сөйлеуге қойылатын талаптар. Спикер және оның аудиториясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте физика оқытудың жаңа технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытудың инновациялық технологиялары, оқыту технологиясының типологиясы, өзіндік жұмысты ұйымдастыру технологиясы, ұжымда оқыту, оқытудың белсенді әдістері, сын тұрғысынан ойлау технологиясы, модульдік технологиялар, білім берудегі жаңа ақпараттық және онлайн технологиялар, Ақпараттық технологиялар, бұлтты технологиялар, оқыту контенті, оқыту платформасы, білім алушылардың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру тәсілі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Электрондардың абсорбционды спектроскопиясын талдаудың физикалық әдістерінің жалпы сипаттамасы. Инфрақызыл спектроскопия. Раман спектроскопиясы. Ядролық магниттік-резонанстық спектроскопия. Электрондық парамагнитикалық резонанстың спектроскопиясы. Дипольдық сәттің тұжырымдамасы. Жеке байланыстар мен топтардың дипольдық сәттері. Басқа физикалық-химиялық талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі кездегі физиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі физика пәні мен міндеттері. Физикалық принциптер мен заңдардың дамуы. Элементар бөлшектер. Кванттық физикалық құбылыстардың қазіргі мәселелері. Қазіргі астрофизиканың өзекті мәселелері. Қараңғы материя және қараңғы энергия мәселелері. Космология. Қазіргі физика: ғылым мен техниканың интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық физиканың қосымша тараулары
    Несиелер: 6

    Классикалық физикадағы конденсирленген орталарды сипаттау мәселелері. Кулондық потенциалдың орталық-симметриялық өрісіндегі қозғалыс. Ұйытқу теориясы. Электрмагниттік өрісте релятивистік бөлшектердің қозғалысы. Сыртқы магнит өрісіндегі Атом. Микробөлшектердің шашырауының кванттық теориясы. Білім кристалдық құрылымы. Конденсацияланған ортаның кванттық теориясындағы электрондық кіші жүйенің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нанотехнологияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Нанотехнологиялар мен нанотехнологиялар туралы ғылымның негізгі ұғымдары мен анықтамалары. Көміртекті наноқұрылымдар. Біріктірілген наноматериалдар. Молекулалық нанотехнологиялар. Нанофотоника. Сегнетоэлектриктердегі нанотехнологиялар. Нанотехнологияларды дамытудағы экология және этика мәселелері. Электрондық микроскопия. Сканерлеу зонды микроскопия. Наноиндустрия Өнімі. Технология негіздері және наноматериалдарды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кванттық механиканың таңдамалы сұрақтары
    Несиелер: 6

    Кванттық механиканың негізгі түсініктері мен математикалық аппараты. Стационарлық күйлер мен Шредингер теңдеуі. Семиклассикалық жуықтау. Тереңдету теориясы. Электромагниттік өрістегі релятивистикалық бөлшектердің қозғалысы. Сыртқы магнит өрісіндегі атом. Бірдей бөлшектерден тұратын кванттық жүйе. Кристалдық торда электрондар орналасқан. Мерзімді потенциал саласындағы электрон. Квази-бөлшектер. Электромагниттік сәулеленудің кристалдық тормен өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдар технологиясы
    Несиелер: 6

    Зерттеу әдістері. Заттың агрегаттық күйлері. Материалдың кристалды құрылымы. Металдардың нақты құрылымы. Ақаулар. Материалдарды жіктеу. Материалдың қасиеттері. Күй диаграммасы. Металл материалдар. Шойын. Түсті металдар. Полимерлер және композиттік материалдар. Ағаш және резеңке. Пленканы құрайтын материалдар және жағармай материалдар. Шыны Сәндік материалдар. Наноматериалдар және нанотехнологиялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика тарихы мен методологиясы
    Несиелер: 5

    Физиканың тарихы мен әдіснамасы. Механиканың дамуы, Электромагнетизм, оптика, термодинамика және статистикалық физика туралы оқу. Салыстырмалылық теориясының, кванттық теорияның, атом ядросының физикасының және элементар бөлшектерінің пайда болуы және дамуы. Ғылыми білім жүйесіндегі физика орны. Пәнаралық байланыстар. Физиканың қазіргі мәселелері және даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика курсын ағылшын тілінде оқытудың әдістемелік ерекшелігі
    Несиелер: 6

    Жаңартылған мазмұн контекстінде физиканы оқыту ерекшеліктері, физиканы көптілді оқытуда пәндік – тілдік кіріктірілген оқыту CLIL технологиясы, Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялар, сын тұрғысынан ойлау технологиясы, оқытудағы ақпараттық технологиялар, оқыту мен оқытуды бағалау, СМЖ, ОМС құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделген, физиканы оқыту теориясы мен әдістемесінде дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу

  • Код ON2

    Жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контекстте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу

  • Код ON5

    Зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының бар болуын сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді

  • Код ON4

    Мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, міндеттерді және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлау

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру

Top