Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09112 Дерматовенерология, соның ішінде балалар дерматовенерологиясы в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Ауруханадағы дерматовенерология
    Несиелер: 30

    Пәнге ересектердегі тері мен шырышты қабықтың ерекшеліктерін зерттеу кіреді. Модуль ересектердегі дерматоздарды диагностикалау алгоритмін, олардың жүру ерекшеліктерін зерттеуді қарастырады. Ересектердегі дерматоздардың алдын-алу, жіктеу, дифференциалды диагноз және емдеу туралы қазіргі заманғы идеялар. Ересектердегі ЖЖБИ диагнозының алгоритмі. Ересектердің дерматологиясындағы зертханалық және аспаптық зерттеулер және нәтижелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дерматовенерологиядағы клиникалық және зертханалық диагностика
    Несиелер: 4

    Пәннің аясында тері-венерологиялық ауруларды диагностикалаудың зертханалық әдістерін зерттеу қарастырылған. Зертханалық зерттеулер мен олардың дерматовенерологиялық аурулармен байланысы, клиникалық диагнозды растау әдістерін қолдану, дифференциалды диагноз жүргізу, терапияны таңдауды негіздеу, емдеу және алдын-алу нәтижелерін бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дерматовенерологиядағы клиникалық фармакология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып болғаннан кейін тұрғын қалаусыз дәрі-дәрмек реакцияларының көріністерін және дәлелді медицинаның ережелерін ескере отырып, фармакокинетикалық, фармакодинамикалық, фармакогенетикалық ерекшеліктерін ескере отырып, пациенттің заманауи дербестендірілген фармакотерапиясын жүргізу үшін тиімді, қауіпсіз дәрілерді, дәрілік режимді таңдай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педиатриялық дерматовенерология ауруханадағы
    Несиелер: 30

    Пән балалардағы тері мен шырышты қабықтың ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды. Модуль балалардағы дерматоздарды диагностикалау алгоритмін, олардың жүру ерекшеліктерін зерттеуді қарастырады. Балалардағы дерматоздардың алдын-алу, жіктеу, дифференциалды диагностика және емдеу туралы қазіргі заманғы идеялар. Балалардағы ЖЖБИ диагнозының алгоритмі. Балалардағы дерматовенерологиядағы зертханалық және аспаптық зерттеулер және нәтижелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Амбулаториялық-емханасыдағы дерматовенерология
    Несиелер: 22

    Пән қарт және егде жастағы адамдарда тері мен шырышты қабықтың функционалды ерекшеліктері, физикалық тексерудің ерекшеліктері және амбулаториялық деңгейде тері ауруларын диагностикалау алгоритмі туралы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. БМСК деңгейінде зертханалық және аспаптық зерттеу әдістері. Қауіпсіз және тиімді дәлелді емдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Онкология
    Несиелер: 4

    Пән тері ауруларының дифференциалды диагностикасы, ісік ауруының алдын алу принципін қалыптастыру, амбулаториялық деңгейде тері обыры мен меланома диагнозының алгоритмін қалыптастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. БМСК деңгейінде зертханалық және аспаптық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дерматокосметология
    Несиелер: 8

    Пән білімнің және практикалық дағдылардың құрылымдық тіндердегі өзгерістерді түзетуді жоспарлау мен қолданудың принциптері мен әдістеріне сәйкес қалыптасады; нақты клиникалық жағдайға байланысты клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерді түсіндіру; қауіпсіз және тиімді түзетуді таңдады; Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдық шеңберлерінде әрекет ете білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 4

    Пән білім мен білік дағдыларын қалыптастырады. экзантема және энантема бар науқастарды клиникалық, зертханалық және аспаптық тексеруді жоспарлауға және өткізуге байланысты; клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеу мәліметтерін түсіндіруге; қазіргі классификацияларға сәйкес дифференциалды диагностика және диагностика; дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, алдын-алу шараларын орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гастроэнтерология
    Несиелер: 4

    Пән диагностикалық іздестіру (клиникалық және зертханалық және аспаптық), дифференциалды диагностика, асқазан-ішек жолдары аурулары бар науқастарға емдеуді таңдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педиатриялық дерматовенерология амбулаториялық-емханадағы
    Несиелер: 22

    Пән балалардағы терінің және шырышты қабаттардың функционалды ерекшеліктері, физикалық тексерудің ерекшеліктері және амбулаториялық деңгейде тері ауруларын диагностикалау алгоритмі туралы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. БМСК деңгейінде зертханалық және аспаптық зерттеу әдістері. Дәлелді медицина принциптеріне негізделген қауіпсіз және тиімді емдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сирек кездесетін дерматоздар
    Несиелер: 4

    Пән білім мен білік дағдыларын қалыптастырады. сирек дерматоздармен ауыратын науқастарды клиникалық, зертханалық және аспаптық тексеруді жоспарлауға және өткізуге байланысты; клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерді түсіндіру; қазіргі классификацияларға сәйкес дифференциалды диагностика және диагностика; дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, алдын-алу шараларын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тұқымқуалайтын дерматоз
    Несиелер: 4

    Пән білім мен білік дағдыларын қалыптастырады. сирек дерматоздармен ауыратын науқастарды клиникалық, зертханалық және аспаптық тексеруді жоспарлауға және өткізуге байланысты; клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерді түсіндіру; қазіргі классификацияларға сәйкес дифференциалды диагностика және диагностика; дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, алдын-алу шараларын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    ON1 ересектерге дерматовенерологиялық көмектің барлық деңгейлеріндегі клиникалық, зертханалық және аспаптық тексерулерді жоспарлау және өткізу дағдыларын қолдану

  • Код ON2

    ON2 балаларға дерматовенерологиялық көмектің барлық деңгейлеріндегі клиникалық, зертханалық және аспаптық тексерулерді жоспарлау және өткізу дағдыларын қолдану

  • Код ON3

    ON3 нақты клиникалық жағдайға байланысты клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулердің мәліметтерін түсіндіру

  • Код ON4

    ON4 дифференциалды диагностика жүргізу және диагнозды заманауи жіктеулерге сәйкес тұжырымдау

  • Код ON5

    ON5 барлық деңгейдегі дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдап, алдын алу шараларын жүргізіңіз

  • Код ON6

    ON6 медициналық есепке алу және есеп беру құжаттарын жасау және жүргізу, медициналық көмектің сапасына сараптама жүргізу

  • Код ON7

    ON7 Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдық шеңбері аясында әрекет ету

  • Код ON8

    ON8 пациенттермен, оның қоршаған ортамен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады

  • Код ON9

    ON9 кәсіпқой командалардың құрамындағы әрекеттерді талқылайды және үйлестіреді, нәтижелерді одан әрі жақсарту үшін өз нұсқаларын білдіріп, қорғайды

  • Код ON10

    ON10 зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, алынған ғылыми деректерді талдау, қорытындылау, қорытынды жасау және нәтижелерін клиникалық тәжірибеде қолдану

  • Код ON11

    ON11 күнделікті қызметте халықаралық мәліметтер базасын тиімді пайдалану, кәсіби даму бойынша үздіксіз шараларға қатысу

Top