Жаңа білім беру бағдарламасы

8D11120 Мәдени-тынығу жұмысы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Әлеуметтік-мәдени зерттеулердегі ақпараттық мәдениет
    Несиелер: 4

    Теориялық және тарихи аспектілерде жалпы ғылыми әдіснаманың негізін түсіндіру және талқылау, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар үлгілері мен әдістерін қалыптастыру және дамыту. Қоғам мен мәдениетті зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін талдау білу.

    Селективті тәртіп
  • Мәдени-ағартушылық үдерістерді мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 4

    Мәдениет саласындағы мемлекеттік реттеу мәселелері, мәдениет саласының заңнамалық базасы. Мәдениет саласындағы мемлекеттік басқару құрылымын сыныптаңыз. Мәдени саясатты жүзеге асырудың негізгі құралы ретінде бюджеттік қаржыландыруды талқылау.

    Селективті тәртіп
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Ғылыми қолжазбаларды жоспарлау, жазу, редакциялау және рецензиялау принциптерін, мақаланың негізгі құрылымдық элементтерін зерттейді. Ғылыми ақпаратты жүйелеу, эксперимент нәтижелерін жариялау үшін ғылыми журналды таңдау, дәйексөз келтіру, мақала жариялауға дайындау дағдыларына үйретеді. Ғылыми ынтымақтастық үшін, соның ішінде пәнаралық салаларда жазбаша ағылшын тілін меңгеруді жақсартуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 6

    Педагогикалық дағдылардың жалпы принциптері. Педагогикалық дағдылар және оның элементтері. Өзін-өзі тану. Өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеу жолдары. Педагогикалық техника педагогикалық шеберлік-аспаптық құрал ретінде. Еңбек мұғалімінің ғылыми ұйымы. Оқу үдерісінің субъектілерінің сипаты, ерекшеліктері. Оқытушылармен қарым-қатынас жасауда педагогикалық қарым-қатынас және кәсіби дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас проблемалар және перспективалар
    Несиелер: 4

    Заманауи маманның мәдениетаралық кәсіби қызметін сипаттау және талқылау: проблемалар мен перспективалар. Әлеуметтік-мәдени факторларға және коммуникациялық мәселелерге өз көзқарасын қалыптастырыңыз және қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу бағдарламаларының технологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Заманауи маманның мәдениетаралық кәсіби қызметін сипаттау және талқылау: проблемалар мен перспективалар. Әлеуметтік-мәдени факторларға және коммуникациялық мәселелерге өз көзқарасын қалыптастырыңыз және қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени саясат: менеджмент және жобалық қызмет
    Несиелер: 4

    Мәдени саясатты басқару және жобалық қызмет объектісі ретінде түсіндіру және талқылау. Мәдени саясатты басқарудағы және жобалау жұмыстарының әдістемелік негіздерін, мәдени саясатты басқарудың мәні, мазмұны, негізгі кезеңдері мен технологияларын сипаттау. Орындалған қазіргі заманғы мәдени саясатқа қатысты тұжырымдамалар мен бағдарламаларды талдау, енгізу және сүйемелдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Докторанттың ақпараттық мәдениеті
    Несиелер: 6

    Қоғамның ақпараттық ресурстары мен ақпараттық мәдениетін түсіндіру және талқылау. Ақпаратты іздеудің негізгі түрлерін және оларды шешудің алгоритмдерін талдау. Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау және тіркеу технологиясын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Ғылыми танымның принциптерін, ғылыми зерттеуді жобалау сатыларын: тұжырымдамалық, технологиялық және рефлексивтік кезеңін, ғылыми зерттеулердің нәтижелік көрсеткіштерін, гипотеза және зерттеулер бағдарламасын құруды қарастырады. Тәжірибенің әдіснамасын, өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістерін, ғылыми іс-әрекеттер дағыдыларын игеруге мүмкіндік береді. Ғылыми жұмыстың ресурстық-ақпараттық базасын және орындаудың этикалық нормаларын, білімнің аралас салаларындағы проблемаларды талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON7

    Докторанттың әлеуметтік-мәдени саланы дамытуға арналған жобалар мен бағдарламаларды авторлық әзірлеуге және ғылыми негіздеуге дайындығы.

  • Код ON3

    Жеке кәсіптік және жеке даму мәселелерін жоспарлау және шешу мүмкіндігі.

  • Код ON5

    Докторанттың тарих, әлеуметтік-мәдени іс-әрекет теориясы мен технологиясы мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу топтарының ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілеттілігі

  • Код ON2

    Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін құру, жоғары мектеп мұғалімінің ғылыми жұмысын сыни тұрғыдан бағалау, педагогикалық құбылыстардың сипатын талдау.

  • Код ON4

    Оқытушы-зерттеушінің ғылыми және көркемдік құралдармен жұмыс жасау қабілеті, сонымен қатар әр түрлі зерттеу әдістерін қолдану және оларды өз жұмысында бейнелеу үшін материалдарды редакциялау мүмкіндігі..

  • Код ON9

    Докторанттың әлеуметтік-мәдени кеңес беруді, кеңес беруде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануды, ұйымдарға және жеке клиенттерге өздерінің жеке тәжірибелерін әлеуметтік-мәдени іс-әрекеттерді үздіксіз жақсарту үшін өздерінің жеке тәжірибелерін пайдалануға кеңес беру және инновациялық жобаларға бағдарламалық пакет әзірлеуге дайындығы.

  • Код ON8

    Докторанттың әлеуметтік-мәдени қызметке инновациялық технологияларды енгізуге, ғылыми және әдістемелік материалдарды әзірлеуге дайындығы.

  • Код ON1

    Қазіргі даму кезеңінде ғылымда туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді талдап, мәдени-демалыс жұмысындағы әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау

  • Код ON6

    Докторанттың белгілі бір процедураға, құралдарға және әдістерге сәйкес әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы болжамдық зерттеулерді жүргізу мүмкіндігі.

  • Код ON10

    Докторанттың жоғары, орта кәсіптік, кәсіптік және қосымша кәсіптік білім беру оқу орындарында әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы теориялық және практикалық пәндерді, сонымен қатар балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдарындағы, жалпы білім беру ұйымдарындағы тарихи, мәдени және мәдени пәндерді оқытуға дайындығы.

Top