Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01541 Химия в Павлодар педагогикалық университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылымыа, квазиғылым

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық реакциялардың кинетикасы мен механизмі
    Несиелер: 5

    Бөлшектердің негізгі түрлері. Химиялық үрдіске қатысу. Химиялық реакциялар механизмі. Массалардың заңы және реакциялардың тәуелсіздік принципі. Реакция жылдамдығы тұрақты Реакциялардың тәртібін анықтау әдістері. Реакция жылдамдығының температураға тәуелділігі. Энергияны белсендіру Кешенді реакциялардың кинетикалық заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдістері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Мәселе бойынша зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу, эмпирикалық деректерді жинау. Алынған нәтижелерді сипаттау және иллюстрациялық безендіруде интерпретация. Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша библиография жасау. Зерттеу нәтижелерін апробациялау. Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Баяндау стилі. Жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи химияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі химияның жалпы мәселелерінің иерархиясы. Химия ғылымының қазіргі кезеңдегі мәселелері. Жаңа химиялық құрылымдар мен материалдар. Қысылтаяң күй химиясы. Химия және пәнаралық жаратылыстану мәселелері. Химиялық талдау және диагностика. Химиялық синтез өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖOO - да окытудың замануи технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық сипаттамалары. Негізгі педагогикалық технологиялардың мәні мен ерекшеліктері. Жалпы педагогикалық процестің технологиялық негізі ретінде. Кейс-әдіс негізінде оқыту процесін ұйымдастыру ерекшеліктері. Білім беру үдерісінде іскерлік ойындарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепте химия курсын оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы білім беру технологиясының жалпы сипаттамасы. Педагогикалық технологиялар оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға және білімін дербес іздестіруге бағытталған. Инклюзивтік білім берудегі инновациялық технологиялар. Химия бойынша элективті курстар дайындау. Химия бойынша студенттерді дайындау деңгейін бағалауды ұйымдастырудың негізгі тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиядан күрделі есептерді шығару
    Несиелер: 5

    Мектеп курсының негізгі тапсырмалары. Химиялық мәселенің құрылымы. Химиялық мәселелерді шешу алгоритмі. Химиялық теңдеулердегі есептеулер. Шешімдер. Миксерлер Термохимиялық тапсырмалар. Қызыл реакциялар. Олимпиаданың міндеттері. Жоғары күрделіліктегі міндеттер. Эксперименттік есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нанотехнологиялық процестердің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Кіріспе.Нанотехнологияның пайда болуы мен дамуының тарихи негіздері. Ағымдағы жағдай, келешек және проблемалар. Экологиялық мәселелерді шешу үшін биотехнологиялық процестерді пайдалану. Адам денсаулығының проблемалары. Дәрілік, профилактикалық, диагностикалық дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету. Энергетикалық дағдарыс. Биоотын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химияның теориялық және қолданбалы аспектлері
    Несиелер: 5

    Кейбір іргелі химиялық мәселелердің қолданбалы маңызы. Құрылысы және реакциялық қабілеті. ОС есептеу әдістері. Шредингердің толқындық теңдеуі және оның сутегі атомы үшін шешімі. Атом орбиталары. Органикалық молекулаларды есептеу әдістері. Органикалық реакциялардың механизмдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нанотехнологияның заманауы аспектлері
    Несиелер: 5

    Наноиндустрия дамуының қазіргі жағдайы және динамикалық параметрлері. Әлеуметтік-экономикалық салада нанотехнологияларды қолданудың негізгі бағыттары. Наноиндустрия дамуының қазіргі жағдайы және динамикалық параметрлері. Биотехнологияда нанотехнологияларды қолдану. Наноқұрылымды БИОС сыйысымды материалдарды алу және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиялық зерттеудің теориялық және эксперименттік тәсілдері
    Несиелер: 5

    Химиядағы эксперименталды және теориялық зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. Масс-спектрометрия. Эмиссия спектрлік талдау. Абсорбция спектрометриясы. Инфрақызыл спектрлер және Раман шашырауы. Рентгендік фотоэлектрондық спектрометрия әдістері. NMR, EPR спектрометриясы. Нано-дисперсті жүйелерді талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасы мен замануи технологиясы
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орнында және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруде жалпы және бейорганикалық химия курстарының мазмұны. Органикалық емес химияны оқытудың мақсаттары мен негізгі міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдіснамалық тәсілдері. ЖОО химияны оқытудың инновациялық технологиялары. Бейорганикалық заттарды өндіру технологиясын зерделеудің ғылыми-әдістемелік тәсілдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоспарлау және химиялық тәжірибені өңдеу
    Несиелер: 5

    Негізгі терминдер мен анықтамалар. Зерттеу объектісі ұғымы. Химиялық эксперимент техникасы. Экспериментті жоспарлау кезеңдері. Эксперименттерді іске асыруға және өңдеуге дайындық. Өндірістік процестерді талдау кезінде келісім критерийлерін қолдану. Толық және бөлшек факторлық эксперимент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көмірсутектік шикізаттарды қайтаөңдеу және технологиясы
    Несиелер: 5

    Бензинді компоненттер мен отынды өндіруге бағытталған негізгі технологиялық процестердің жіктелуі. Автобензиндердің компоненттік құрамы. Бензиндердің пайдалану және физика-химиялық қасиеттері. Мұнай мен газ конденсатын атмосфералық айдайтын тікелей айдау бензинін алу технологиясы. Бензиннің жоғары октанды компонентін каталитикалық риформингпен алу технологиясы. БТК әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гомогнді және гетерогенді катализы
    Несиелер: 7

    Катализдің мәні. Гомогенді және гетерогенді катализ. Брендтің қышқыл-негізгі Катализі. Льюис қышқылдарымен Катализ. Металдар кешендерімен Катализ механизмдері. Ферменттермен Катализ. Михаэлис Схемасы-Ментен. Гетерогенді катализ. Гетерогенді Катализдің құрылысы. Гетерогенді каталитикалық реакцияның кезеңдері. Тотығу. Гомолитикалық тотығу гомогенді каталитикалық жүйелер. Гидрирлеу. Қарапайым гидрирлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқыту тарихы - химияның тарихы. Химия ежелгі әлемде, орта ғасырларда және уақыттарда. XVII - XVIII ғғ. Химия. XIX ғасырдың басындағы химия. XIX ғасырдың екінші жартысында химия. Химия тарихының аймақтық аспектілері - Қазақстан химия мектебі. ХХ ғасырдағы химия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техногенді материалдар және екінші реттік ресурстарды өңдеу
    Несиелер: 5

    Шикізатты кешенді пайдалану және қалдықтарды жою минералды кешенінің проблемасы. Химиялық өндіріс қалдықтарын, әртүрлі органикалық қалдықтарды, соның ішінде қалалық сарқынды судың шламын қайта өңдеу және пайдалану. Қалдықтарды тұтынуды қайталама ресурстар көзі ретінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғарытемпературалық процестер мен технология
    Несиелер: 5

    Минералды шикізатты кептіру. Кептірудің технологиясы мен жылу техникасының физикалық-кептірілетін материалға, оның ірілігіне, табиғи ылғал сыйымдылығына және басқа көрсеткіштерге тәуелділігі. Күйдіру және қатты фазалы жентектеу. Минералдық шикізатты, қатты жанғыш қазбаларды балқыту. Мұнайдың термиялық ыдырауы. Көмірграфит материалдары мен бұйымдары, отқа төзімді заттар өндірісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Катализ теориясының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 7

    Катализдің жалпы принциптері. Катализаторлардың түрлері. Катализаторлардың негізгі сипаттамалары: белсенділігі, селективтілігі, тұрақтылығы. Беттің реактивтілігі. Катализдегі мөлшердің әсері. Гетерогенді катализаторларды дайындау әдістері. Гетерогенді катализаторлардың қасиеттерін бақылаудың физика-химиялық әдістері. Гетерогенді-каталитикалық реакцияларды зерттеудің кинетикалық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Химиялық білім беру мен педагогика саласындағы іргелі қағидаларды білу мен түсінуді көрсетеді

  • Код ON2

    Қазіргі кездегі пәнаралық ғылыми парадигмаларды және химиялық білімдерді ескере отырып, физикалық және химиялық процестер, заңдар, факторлар мен құбылыстар туралы кәсіби білімді қолданады.

  • Код ON5

    Ол күнделікті кәсіби іс-әрекетке және докторантурада әрі қарай оқуды жалғастыруға қажетті терең білімге ие

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, ауызша және жазбаша ғылыми байланыста зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелері бойынша пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді.

  • Код ON4

    Әртүрлі деңгейдегі білім беру ұйымдарында химияны оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады

Top