Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09131 Неонатология в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамның медициналық көмек көрсетудегі қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын, озық инновациялық технологияларды практика мен ғылымда қолдана және дамыта алатын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін қолдана алатын, қоғамдық денсаулықты нығайтатын мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R031 Неонатология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Стационардағы неонатология
    Несиелер: 62

    Пән неонатальды қызметті ұйымдастыру туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады, этиопатогенез, дифференциалды диагностика, неонатальды кезеңдегі физиологиялық және патологиялық жағдайларды емдеу және алдын-алу мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімдерін жетілдіруге мүмкіндік береді, медициналық құжаттармен өз бетінше жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаңа туылған нәресте патологиясы-1
    Несиелер: 6

    Пән жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелерге медициналық көмек көрсету бойынша білімдері мен дағдыларын, медициналық құжаттармен өздігінен жұмыс жасау мүмкіндігімен нәтижелерді түсіндіре отырып, клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулер жүргізе отырып қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Неонатальдық неврология
    Несиелер: 7

    Пән перинатальды кезеңде кездесетін жаңа туылған нәрестелердегі неврологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу принциптерін зерттейді және орталық жүйке жүйесінің зақымдану қаупі бар балаларды анықтауға көмектеседі, орталық жүйке жүйесіне қатты зақым келген балаларды емдеудің және емдеудің ерекшеліктерін зерттейді, кейінгі бақылауға талдау жүргізеді және ОЖЖ сирек кездесетін патологиялар туралы әдебиеттерді іздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шала туылған нәрестелерді күтіп баптау
    Несиелер: 14

    Пән шала туылған нәрестелердің емізу бөлімдеріндегі практикалық дағдылары, оларды бақылау, медициналық құжаттама, талдау, асқынулардың алдын алу, жоспарлы жоғары технологиялық емдеуді тағайындау және сирек кездесетін ақаулар туралы әдебиеттерді іздеу мүмкіндігімен қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Неонатальдық хирургия
    Несиелер: 7

    Бағдарлама неонатолог өзінің практикалық іс-әрекетінде кездесетін және дифференциалды диагностика жүргізе алатын, акушерлік мекемеде жүргізу тактикасын білетін, хирургиялық ауруды мамандандырылған ауруханаға жедел ауыстыру туралы барлық хирургиялық ауруларды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаңа туылған нәрестелер реанимациясы және қарқынды терапиясы
    Несиелер: 14

    Бұл пәнді оқытуда халықаралық тәжірибені және дәлелді медицинаны ескере отырып, реанимациялық алгоритмдерді әзірлеу әдісімен практикалық дағдыларды игере отырып, жаңа туылған нәрестелерді алғашқы реанимациямен қамтамасыз ету және дене салмағының өте төмен және экстремалды төмен салмағы бар балаларды реанимациялау ерекшеліктеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Амбулаторлық неонатология
    Несиелер: 14

    Осы пәнді оқып-үйрену кезінде халықаралық тәжірибені және Қазақстан Республикасының хаттамаларын ескере отырып, шала туылған нәрестелердің мейірбикелік палаталарынан шығарылғаннан кейін ерте анемияны түзетуге, БӨД жане ретинапатиясы бар нарестелерді жургізу бойынша амбулаториялық-емханалық көмекке назар аударылады. Бұл циклде ЭТДС туылған балалардың аурушаңдығын талдау мүмкіндігі туады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Неонатологиядағы шұғыл жағдайлар
    Несиелер: 4

    Пән жаңа туылған нәрестелер мен шала туылған нәрестелердің өміріне қауіп төндіретін жағдайларда жедел медициналық көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады: олар ықтимал қауіптерді ескере отырып, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдайды, емнің тиімділігін бағалайды, асқынуларды болжайды, ақпараттандырылған келісім жасайды, сұхбат жүргізеді және сыни жағдайларды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Неонатологиядағы функциональдық диагностика
    Несиелер: 4

    Пән рентген, НСГ, ультрадыбыстық әдіспен өкпе, жүрек, құрсақ мүшелері, орталық жүйке жүйесі, сүйек жүйесі ауруларына диагностикалық зерттеулер жүргізу алгоритмдерін, білімді, тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Халықаралық тәжірибені, және дәлелді медицинамен ескере отырып УДЗ, кәсіби командалар құрамында жұмыс істеу, өзі өзі жетілдіруге мүмкіндік жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаңа туылған нәресте патологиясы-2
    Несиелер: 8

    Пән жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелерге медициналық көмек көрсету бойынша білімдері мен дағдыларын, медициналық құжаттармен өздігінен жұмыс жасау мүмкіндігімен нәтижелерді түсіндіре отырып, клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулер жүргізе отырып қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ерте және кеш неонатальдық инфекциялар
    Несиелер: 4

    Пән жаңа туылған нәрестелердегі ерте және кешпайда болатын инфекциялардың диагностикасы, емі және алдын-алу дағдыларын қалыптастырады, халықаралық тәжірибені ескере отырып, әртүрлі инфекциялардың жиілігін және қазіргі заманғы емдеу мен алдын-алу әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    ON1 Пациент курациясы: клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті;

  • Код ON2

    ON2 Қарым-қатынас және коллаборация: пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады;

  • Код ON3

    ON3 Қауіпсіздік пен сапа: қауіп-қатерді бағалауға және медициналық көмектің жоғары деңгейі мен сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдануға қабілетті;

  • Код ON4

    ON4 Қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби команда құрамында жұмыс істеуге қабілетті;

  • Код ON5

    ON5 Зерттеулер: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық деректер қорын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;

  • Код ON6

    ON6 Оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да формаларына белсенді қатысуға қабілетті;

Top