Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01706 Орыс тілі мен әдебиеті в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - подготовка высококвалифицированных магистров образовательной и научно-исследовательской (филологической) направленности; - подготовка высококвалифицированных магистров-исследователей в области русской филологии; - подготовка магистрантов к образовательной, научно-исследовательской, методической, организационно-управленческой деятельности в различных образовательных учреждениях; - подготовка магистрантов к профессиональной и научной деятельности в решении методологических, педагогических и практических проблем русской филологии.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    «Басқару психологиясы» пәні басқару негіздерін үйренуді және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді толықтырады. Пәнді оқу магистранттардың басқару еңбегі және осыған байланысты басқару қатынастары саласында кәсіби қызмет үшін қажетті білімін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    «Жоғары мектептің педагогикасы» пәні магистратурада педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар қазіргі заманғы жоғары мектептің педагогикасының жай-күйін біліп, ЖОО-да педагогикалық процесті құруды, материал мен әдістерді іріктеу қзіреттіліктерін мазмұн технологиясын, әдістерін бағалауды, оқытушы ретінде өзіндік рефлексия үрдісін құруды меңгеріп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім беруді ұйымдастыру мен оның мәні
    Несиелер: 5

    Пән әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің құрылымы мен сипаттамалары туралы білімді хабарлайды, Жоғары білімнің ішкі және сыртқы ортасын интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады, жоғары білімнің миссиясы мен мақсаттарын түсінуге ықпал етеді, әлемдік білім беру кеңістігіне ықпал ету және сапасын қамтамасыз ету тұрғысынан жоғары білімнің қызмет етуін интерпретациялау дағдысын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандық мәдениаралық коммуникация жағдайындағы орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пән қазақстандық мәдениетаралық қарым - қатынас жағдайында орыс тілін оқытуды оқытатын білім берудің өзекті мәселелерін шешуге бағытталған-жоғары оқу орнының оқудағы тілді аспектілік оқыту жағдайында мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыруға бағытталған. Пән тілдің, фондық білімдердің, баламасыз лексиканың, сөйлеу этикетінің, халықтың мәдениеті, дәстүрі туралы ақпарат сақталатын тілдік бірліктер талдауының негізінде мәдени фактілерді қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ұйымдарын бизнес ретінде басқару мәселелерін қарастырады, білім беру қызметі саласының ерекше сипаттамаларын, басқару моделін, сапаны қамтамасыз етуді, білім беру саласындағы жобаларды әзірлеу мен басқаруды зерттейді. Академиялық ортада шешім қабылдау ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады, білім беру қызметін жоспарлау және мониторинг жүргізу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мәтін стилистикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттардың ғылыми саладағы жазбаша және ауызша сөйлеу іс-әрекетінің дағдыларын дамытуды үйретеді: орыс тілінің ғылыми стилінің тілдік құралдарын меңгеру, өзіндік ғылыми мәтіндерді құру және редакциялау дағдыларын жетілдіру (тезис, мақала, диссертациялық зерттеу). Міндеттердің бірі-білім алушылардың ғылыми тілін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистрантардың халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және кәсіби шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастырады; кәсіби-іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тілді дереккөздерден қажетті ақпарат алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс әртүрлі тарихи кезеңдерде (антикалық, орта ғасыр, ренессанс, жаңа және жаңа замандар, заманауи) ғылым философиясының дамуына байланысты маңызды мәселелерін баяндауға арналған. Жаратылыстану ғылымының негізі болып табылатын ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін тарихи қалыптасқан философиялық дәстүрлер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тіліндегі ғылыми әдебиеттерді рефераттау және аннотациялау
    Несиелер: 5

    Пән әдебиетпен жұмыстың теориялық және практикалық аспектілерін береді және кез келген кәсіби қызметтің негізінде жатқан базалық біліктердің бірі болып табылады, өйткені оқу ақпаратты алудың негізгі көзі болып табылады. Бұл пән білім алушыларда оқу кезінде алынған ақпаратты қайта өңдеу, рефераттар мен ғылыми мәтіндердің аннотацияларын құрастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем антропология және әдеби шығармашылық
    Несиелер: 5

    Пән теориялық-методологиялық аспектіде қазіргі әдебиеттануды зерттейді. Курс негізгі зерттеу объектісі ретінде адамды бірінші жоспарға шығаруға негізделген терминологиялық жағдайды талдайды, қазіргі әдебиеттанудың антропологиялық бағытын бекіткен дереккөздерге ретроспективті шолу жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әлем әдебиетінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі әдеби үрдістің ерекшелігіне жататын теориялық және практикалық материалдар негізіндегі әдебиеттің негізгі ұғымдары мен терминдерін ашады. ХХ және XXI ғасырдағы орыс әдебиетінің үздік жазушыларының көркем шығармаларына талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән креативті ойлау қабілеті бар тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін, проблемалық мәселелерді талқылай алатын, лингвистикалық мәселелер мен әр түрлі тілдік тапсырмаларды шеше алатын, шығармашылық жұмыстарды бірлесе және жеке орындай алатын, стилистикалық және жанрлық ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді талдай алатын жұмыстардың әр түрлі түрлерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық және әдістемелік зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пән "әдіснама", "әдіс", "әдістеме", "қабылдау" ұғымдарын ғылымның жалпы әдіснамасы контексінде оқытады, әдістің теорияларын, таным және баяндау әдістерін, ғылыми-зерттеу әдістері мен олардың құрылымын, лингвистикалық ғылымның жалпы методологиясы мен лингвистикалық зерттеудің жеке әдістерінің өзара қарым-қатынасын және лингвистикалық зерттеудің бағыттарын қарастырады, компоненттік талдау және компаративтік зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән-ЖОО-да орыс тілін оқыту саласында болашақ жемісті педагогикалық қызмет үшін маңызды шарт болып табылатын қажетті теориялық және әдістемелік дайындықты береді; студенттерді ЖОО-да орыс тілі бойынша педагогикалық практикадан табысты өтуге теориялық білімді бекітуге және кәсіби шеберлік пен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық білім берудегі кезекті маңызды кезең ретінде дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы: жаңа ғылыми парадигмала
    Несиелер: 5

    Пән ғылымдағы әдебиет парадигмасы ұғымын қарастырады, парадигма, тәртіптік матрица, эпистемалар, ойлау стилі және әдебиетке қолданылатын ғылыми-зерттеу бағдарламасы ұғымдарын талдайды, әдебиет теориясындағы парадигмалардың әртүрлі жүйелері келтіріледі, әдебиеттану білімінің заманауи когнитивті-дискурсивті парадигмасы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс әдебиеті: негізгі тенденциялар, бағыттар, дәстүрлер мен жаңашылдықтар
    Несиелер: 4

    Бұл пән заманауи әдебиеттанудағы сипаттаманы негізге ала отырып, заманауи көркем мәтіндердің пайда болуына сипаттама береді. Бағдарламада қазіргі әдебиетте дамып келе жатқан эстетикалық жүйелерге (модернизм, постмодернизм, реализм) назар аудару мен тарихи-әдеби үдеріске дәстүрлі жанрлық-рулық көзқарас үйлеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білімді бағалау және бақылау
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды білім беру жүйесінің негізгі функцияларымен таныстырады және оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бағалау мақсатында университет деңгейінде сабақ жүргізудің практикалық дағдыларына үйретеді, білім берудің мәні мен функциялары, сыртқы және ішкі білім беру ортасы, оқытудың мәні, табысты оқу компоненттері, сабақ түрлері және оқушылардың жұмысын бағалау нысандары туралы білімді хабарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Славян тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттардың тарихи-филологиялық цикл курстарын, сондай-ақ кәсіби цикл курстарын меңгеруін жеңілдету үшін слависттік білімнің негізін қалауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компаративистиканың тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттардың әдебиеттік дайындығын тереңдетуге, әдеби мәтіндерді салыстырмалы және салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сонымен қатар жалпы гуманитарлық ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінен жаңа оқу курсын құру
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары оқу орнында оқытылатын әдебиеттанулық пәндер бойынша жаңа курстарды құру үшін магистранттың теориялық және практикалық құзыреттілігін беруге арналған. Жоғары оқу орнының оқу процесіне оқытудың нәтижелерін енгізудің ашық практикалық бағыты мен өзектілігі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілінің лингвомәдениеттануы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясын, сонымен қатар бакалавриат және мамандану бағдарламалары бойынша оқытылған философия, мәдениеттану, әлеуметтану, этнолингвистика, әлеуметтік лингвистика, психолингвистика, лингва-елтанудың курстарында алған білімдерін береді. Лингвомәдениеттануды оқу, өз кезегінде, аталған пәндерді оқыту үшін негіз бола алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі ғылымдағы лингвистикалық дәстүрлерді дамыту
    Несиелер: 5

    Пән тіл білімі пәнін, анықтамасын, мақсатын, нысанын, қазіргі филология ғылымындағы пәнаралық байланыстар мен лингвистикалық дәстүрлер береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілінен жаңа оқу курсын құру
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары оқу орнында оқытылатын лингвистикалық пәндер бойынша жаңа курстарды құру үшін магистранттың теориялық және практикалық құзыреттілігін беруге арналған. Жоғары оқу орнының оқу процесіне оқытудың нәтижелерін енгізудің ашық практикалық бағыты мен өзектілігі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    1. Демонстрировать развивающиеся знания и понимание основных теоретико-методологических направлений исследований в современной филологической науке, основных фундаментальных подходов к построению исследований в современной филологии с использованием методов лингвистического анализа; форм и методов донаучного, научного и вненаучного познания.

  • Код ON2

    2. Демонстрировать знания и понимание специфики деятельности специалистов в области русского языка и литературы в образовательных и научных организациях различного профиля; специфики основных понятий и категорий, используемых в филологической деятельности; методических основ преподавания педагогических дисциплин в вузе; в интеграции современных теоретических подходов и техник преподавания и исследования.

  • Код ON3

    3. Применять на профессиональном уровне свои знания, понимания и способности для анализа структур русского языка и литературы, их научной и исследовательской составляющей.

  • Код ON4

    4. Применять на профессиональном уровне свои знания, понимания и способности для решения проблем в области ведения научной деятельности, а также в разработке теоретических и эмпирических исследований; в организации экспериментальных и кросс-культурных исследований в собственной профессиональной педагогической деятельности при проведении прикладных научных исследований, а также в практике языкового взаимодействия.

  • Код ON5

    5. Осуществлять сбор и интерпретацию информации для формирования суждений с учетом социальных, этических и научных соображений в процессе педагогической и научной деятельности; при анализе деятельности ученого-исследователя в области русского языка и литературы в принятии управленческих решений; при разработке и реализации методических моделей, методик, технологий и приемов обучения, для анализа результатов их использования в образовательном процессе.

  • Код ON6

    6. Опираясь на навыки использования правильных грамматических форм и синтаксического построения высказывания в соответствии с нормами изучаемого языка, осуществлять выбор способа выражения, планировать речевое поведение, четко и недвусмысленно сообщать информацию, идеи, проблемы и решения ситуаций каждодневного и профессионального общения (на казахском, русском и иностранном языках) как специалистам, так и неспециалистам в изучаемой области русского языка и литературы.

  • Код ON7

    7. Навыки обучения, необходимые для самостоятельного продолжения дальнейшего обучения в изучаемой области.

  • Код ON8

    8. Навыки обучения, необходимые для владения методами научного исследования, собственных исследовательских и педагогических методик и приемов для осуществления самостоятельной и групповой работы и овладение методикой научного исследования и экспериментирования при решении разрабатываемых проблем и вопросов.

Top