Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02312 Батыс филологиясы (ағылшын тілі) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Лингвистикалық және әдеби қызмет саласындағы кәсіби мәселелерді шығармашылықпен шеше алатын, халықаралық талаптарға жауап беретін білім беру процесінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға ықпал ететін білікті ағылшын тілі филологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Екінші шет тілі (А1 A2 деңгейі)
Практикалық грамматика
Тәжірибелі фонетикасы
Оқытылатын тілдің әдебиеті
Екінші шет тілі (B1 деңгейі)
Академиялық қабілеттер
-
2 Оқу жылы
АҚШ əдебиеті
Мәдениетаралық коммуникация (НШТ)
Шет тілі сабағындағы медиа-тіл
Іскерлік тіл БНШТ
Елтану жəне мəдениеттану: Ұлыбритания жəне АҚШ
Тіл тарихы
Шет тілінің теориялық фонетикасы
Оқыту нәтижелері
- Шетел филологиясы мен әдебиеттану теориясы саласындағы негізгі білім мен ғылыми білімдер жиынтығымен, заманауи ақпараттық технологиялар саласындағы дағдылармен, коммуникативті және кәсіби құзіреттілікпен, филология саласындағы терең және кеңейтілген біліммен жұмыс істейді;
- кең дүниетанымы мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін практикалық мәселелерді шешеді;
- ғылыми саланың нақты сөйлеу жағдайларында мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің тілдік құралдарының нақты міндеттерін шешеді;
- логикалық ойлауды, тілдік мәдениетті кәсіби және жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі ретінде қолданады;
- лингвистикалық және әдеби мәселелерді шешуде шет тілін жүйелі теориялық және практикалық білімдерін қолданады;
- негізгі лингвистикалық пәндер туралы білімді қолданады және оларды түсіну мен қолданудың жоғары дәрежесін көрсетеді, негізгі лингвистикалық және әдеби ұстанымдарды түсінуді көрсетеді, ойлаудың өзіндік ерекшелігін талап ететін әдебиеттерді талдайды;
- этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіптік қызметті көп мәдениетті ортада ұйымдастырады;
- филологиялық пәндер (ғылымдар) саласындағы негізгі білімді білім беру мен ғылымның қазіргі жағдайларына бейімделуге қажетті құзыреттіліктерді дамыту үшін қолданады.