Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Мектепте және ЖОО-да әдебиеті оқыту интерактивті технологиялар
    Несиелер: 5

    Интерактивті технологиялар оқушылардың оқу ортасымен тікелей өзара әрекеттесуіне негізделген. Дәстүрлі оқытуда мұғалім оқу ақпараттарын өздері арқылы өткізетін "сүзгі" рөлін атқарады, Интерактивті жұмыста – өзара бағытталған ақпарат ағындарын белсендіретін көмекші рөлін атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың лингвомәдени аспектілері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында орыс тілін оқыту барысында лингвомәдени лексиканы оқытудың тиімді әдістерін анықтау. Курстың мақсаты-Тіл және мәдениет парадигмасында орыс тілін оқытудағы жалпы жүйедегі орыс тілін оқыту, Семантиканың ұлттық-мәдени компоненті бар орыс лексикасы орыс тілінде емес сынып оқушыларын этаптамасыз, фондық және коннотативті лексиканы оқыту,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Онтолингвистика
    Несиелер: 5

    Соңғы уақытта лингвистикаға балалар тілін оқуға деген қызығушылық өте жоғары, бұл біздің елімізде де, шетелде де оны талдауға арналған зерттеулердің көп саны куәландырады. Осының барлығы балалар тілін үйренумен айналысатын арнайы ғылыми пән – балалар тілінің лингвистикасы немесе онтолингвистика туралы айтуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді талдау теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі уақытта мектеп және жоғары оқу орны әдеби білімінің көптеген мәселелері өткір пікірталастардың тақырыбына айналып отыр. Бұл Курстың міндеті-студенттерге кеңістіктік аспектіде көркем мәтінді талдау дағдылары мен біліктерін меңгеруге көмек көрсету. Курс болашақ оқытушы – студенттерде келесі іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.: - әртүрлі рулық және стильдік ерекшеліктегі шығармалардағы көркем кеңістікті талдау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық дискурс
    Несиелер: 5

    Курс тәрбие үрдісінің құрамдас бөліктеріне, білім беру жүйесімен әсер ететін қоғамдағы білімнің рөлін түсіну арасындағы өзара байланысты қарастыруға, сондай-ақ жазбаша академиялық дискурста осы өзара байланыстың белгілерін анықтауға арналған. Аспектілері лингвопрагматического тәсіл мен дискурс-талдау ықпал етеді сипаттамаға құралдары, олардың көмегімен ғалымдар анықтайды өз ұқсастығын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ ғ. орыс және қазақ поэзиясы: компаративистика мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-Ресей мен Қазақстан халықтарының ХХ ғ. поэзиясын салыстыру; олардың тұтастығы мен өзгешелігін ғана емес, сонымен қатар осы поэзия арасындағы жан-жақты байланыстарды да ашып көрсету. Бұл пән студенттердің қазақ әдебиеті мен әдебиет бойынша білім сомасын меңгеруіне бағытталған (тақырып, шығармашылық әдіс, жанрлық жүйе, стильдің ерекшеліктері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лексика мен фразеологиядағы құндылық бағдарларының көрінісі
    Несиелер: 5

    Кез келген ұлттық тілдің лексикалық және фразеологиялық қоры ұлттық сипаттың, құндылықтардың және халықтың менталитетінің көрінісі болып табылады. Лексика мен фразеологизмдер әлем мен Социум туралы ақпарат бере отырып, халық мәдениетінің сақтаушысы, оны мәдени-маңызды түсіндіру көзі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Педагогикалық практиканың мақсаты-таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту, магистрлік бағдарламалардың бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту; ұйымның ғылыми немесе өндірістік зертханаларында жұмыс істеу барысында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екі тілді лексикография теориясы
    Несиелер: 5

    Көптілді қоғам мен билингвизм жағдайында екі тілді оқу сөздіктерін құру мәселесі өзекті болып отыр. Бұл курстың өзектілігі әлеуметтік-лингвистикалық негіздемеге ие, себебі мәдени және тілдік байланыстардың проблемаларына сәйкес келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиеттегі, мектептегі және жоғары оқу орындарындағы әдебиеттанудағы психоанализ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-суретшінің психикалық кешендері оның шығармаларында сыналатын шығармашылық үдерістердің өзіндік ағымының өзіндік ерекшелігін анықтау; психикалық сфераның кешендерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ХХ ғ. қайтарылмаған прозадағы автор мен кейіпкер
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты - "қайтарылған" прозаға қатысты көркем шығармалардың ерекшеліктерін зерттеу. Курстың міндеттері: анықтау тән ерекшеліктері қайтарылған проза; талдауды жүзеге асыруға іске асыру авторлық сананың көркемдік әлем бойынша оқылатын туындылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Антрополингвистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарда антрополингвистиканың негізгі ережелері, тілдің шығу тегінің негізгі теориялары, сөйлейтін адамның эволюциясын кезеңдеу туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    орыс тілі мен әдебиетті оқытудың түрлі әдістемелік және әдіснамалық мәселелерінің шешімдерін іздеуге;

  • Код ON7

    сөздіктерді құрастыру тәжірибесінде және аударма тәжірибесінде лексикографиялық деректерді жүйелеу;

  • Код ON8

    Тіл білімі, әдебиеттану және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеу жүргізу және кәсіби қызметте ғылыми зерттеудің қорытындыларын жүзеге асыру.

  • Код ON1

    қазіргі ресейлік және қазақстандық тіл білімі, әдебиеттану және лингводидактика саласындағы өзекті ғылыми тұжырымдамалар мен мектептердің білімін, олардың пәнаралық байланыстарын көрсету; Оқу-білім беру және зерттеу міндеттерін шешу үшін филологиялық және пәнаралық білімнің синтезі мен трансформациясын қолдану;

  • Код ON3

    жоғары білім беру ұйымдарында орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сабақтарының жекелеген түрлері (практикалық және семинарлық сабақтар) бойынша білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және практикалық іске асыру бағдарламаларын жүйелі түрде ұсыну; филология пәндерін оқытудың дәстүрлі және инновациялық білім беру әдістемелері мен технологияларын көрсету;

  • Код ON6

    Қазақстан Республикасындағы тілдердің үштұғырлығы тұжырымдамасы аясында орыс тілінің рөлін бағалау;

  • Код ON5

    көркем мәтінді талдау және редакциялау кезінде лингвистикалық және әдебиеттанулық білімді қолдануға Құзыретті;

  • Код ON2

    Инновациялық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жоғары мектептің педагогикалық қызметінде лингвистикалық және әдебиеттанушылық зерттеулердің методологиясы мен заманауи және фундаментальды білімдері қолданылады;

Top