Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02110 Поэзия және өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Қазақ фольклоры
    Несиелер: 3

    Фольклор тарихын зерттеу, жетекші фольклор-ғалымдардың еңбектерін жүйелеу, басты ұстанымдарды анықтау. Фольклордағы ұқсас себептер мен сюжеттер, функциялар, жанрлар тілі, көркемділік талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Импровизаторлық өнер
    Несиелер: 5

    Студенттердің әртүрлі тақырыптарға еркін ой білдіруін бақылау; Бір-бірінің шешендігін, шешендігін бағалауға үйрету. Осылайша, көпшілік алдында өз ойын еркін білдіру дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ эпикалық поэзиясы
    Несиелер: 5

    Ұлттық әдебиетте пайда болу тарихын, типологиясын, жанрлық табиғатын, тарихи сабақтастығын, басты идеялық бағытын, шығармалардың тақырыптық-мазмұндық маңыздылығын зерделеу қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ фольклоры ІІ
    Несиелер: 3

    Қазақ фольклоры жанрларының жүйесін, фольклор дәстүрінің тарихи эволюциясын - архаикалық қалыптардан қазіргі фольклорға дейін зерттеу. Фольклордың халықтық адамгершілік ұғымдарымен сан алуан байланысын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиеттегі өлең түрлері
    Несиелер: 3

    Шетел әдебиеті тарихына, орыс әдебиеті тарихына, әлемдік классикалық әдебиетке танымал шығармаларды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер педагогикасы
    Несиелер: 3

    Оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану, оқытудың жеке, метапредмет және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу өнері аспектілері
    Несиелер: 5

    Тіл өнерінің тән табиғатын, көпғасырлық қазақ әдебиетінің пайда болуын, қалыптасуын және дамуын қазіргі заманғы принциптермен ұғыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақын-жырау поэзиясының эстетикасы
    Несиелер: 3

    Қаралатын ұғымдарды жеке тұлға ретінде жырау, оның қоғамдағы орны, ақын мен жырау, эстетика көшпенділердің демократия дала. Ұлттық бірліктің жырлауы, жыраудың Ұлттық тұлғалардың тарихи бейнесін жасаудағы шеберлігі, сыртқы басқыншыларға қарсы күресте әдеби-тарихи бірлікте талданатын болады. Ақындар мен жыраулар шығармашылығының жалпы сипаты мен сипатты қырларын зерделеуде әдеби ұғынуды тереңдету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ метафорасы
    Несиелер: 5

    Онтологиялық метафоралардың, эпидемиологиялық жүйенің және метафорикалық сөздің контекстін талдау жолымен синтагматикалық жүйені білу. Әлемдік әдебиет, метафоралық концепциялардың соңғы зерттеулері туралы метафораларды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әншілер-ақындар шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Ақындар мен әншілердің шығармашылық мәнінің әдеби-тарихи бейнесін анықтау. Поэзияның өзіндік ерекшеліктерін қарастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Шешендік өнердің ерекше ерекшеліктерін қарастыру. Әдеби және ғылыми мұралардың мәнін талдау. Сөз өнерінің жанрлық өзгеруінде әдеби дамудағы жаңашыл қадамдардың мәнін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениеттану негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақ және әлемдік мәдениеттану ғылымының тарихын қарастыру. Мәдениеттің пайда болу, қалыптасу және даму жолдарын анықтау. Мәдениеттанудың ғылымның басқа салаларымен өзара байланысын қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік риторика
    Несиелер: 5

    Көпшілік алдында сөйлеуді сауатты және дұрыс құру және айту, өз ойын нақты және анық баяндау қабілетін қалыптастыру. Риториканың негізгі бөлімдерін ғылыми пән ретінде сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Абай және қазақ поэзиясы
    Несиелер: 5

    Теориялық тұжырымдар негізінде Абай шығармашылығы; тақырыбы, идеясы, лиризмі, ақын шығармашылығындағы ерекше ерекшеліктері оқытылады. Пән ақынның шығармашылығын теориялық зерттеуге бағытталған, сондай-ақ онда ұлттық әдебиеттің қалыптасуы, даму жолдары зерттеледі. Қоғамдық және көркем көзқарастар жолдарының қалыптасуы, Абай шығармаларының текстологиясын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдеби аударма әдістері
    Несиелер: 6

    Мәдени және рухани құндылықтарды күшейтудегі көркем аударма негіздерінің рөлін анықтау, әлемдік әдебиетті қазақ тіліне аудару тәжірибесін меңгеру, көркем аударманың ғылыми принциптерін білу. Көркем мәтінді түпнұсқа тілінен аудару шеберлігінің аспектілерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мағжан поэзиясы
    Несиелер: 6

    Мағжан өмірі мен шығармашылығын, классикалық мұрасын зерттеу. Ақынның қазақ әдебиетінің мазмұны, түрі, формасы, әдісі, ағымы тұрғысынан қайта құрудағы реформаторлық қадамдарын талдау. Сөз өнерінің әлемдік шыңына ұлттық әдебиетті жариялаудағы көркемдік шеберлікті анықтау. Поэзияның көркем-эстетикалық жүйесін теориялық талдау дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы модернистік және постмодернистік әдебиетке тән поэтикалық жүйені, эстетикалық қағидаларды меңгеру. Қазіргі әдеби үрдістің бағытын, шығармашылық бейнелердің өзіндік ерекшеліктерін анықтайтын ақындар мен жазушылардың шығармаларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропаның классикалық поэзиясы
    Несиелер: 3

    Әлемдік әдебиет және Еуропа мысалында көркем шығармашылықтың даму тарихын жүйелеу қабілетін қалыптастыру, Еуропа поэзиясының идеялық-көркемдік ұстанымдарының мерзімді ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғ. және ХХ ғ. басындағы Қазақ поэзиясы
    Несиелер: 5

    Әдеби бағыттар тұрғысынан отарлық гнетпен ұлт тағдырына сүйенетін күрделі кезеңдегі әдебиет ерекшеліктерін бағалауды қалыптастыру. Негізгі тақырып ретінде ұлт бостандығының, дін бостандығының, жер мәселелерінің өзекті мәселелерін анықтаудың тарихи негіздерін түсіну. ХІХ ғасырдағы әдебиеттің тақырыптық-идеологиялық арнасын және ХХ ғасырдың басындағы қазіргі тәуелсіз дәуірдің ұмтылысымен өзара байланыста зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түркі халықтары поэзиясының теориясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдеби үрдістің бағытын, шығармашылық бейнелердің өзіндік ерекшеліктерін анықтайтын ақындардың шығармаларын талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    Consider the trends characteristic of the process of artistic development of modern Kazakh literature, its priority directions. To realize the proper place of Kazakh literature in the process of world artistic development. Analyze the typological field of word art according to the modern poetic system of Kazakh literature. Master new theoretical works devoted to the analysis of modern literary development

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығармашылық жоба
    Несиелер: 5

    Курс сахналық нұсқада қандай да бір шығармашылық көркем идеяны көрсетуге мүмкіндік береді. Ол ұжымдық дайындалған сахналық қойылым немесе оқу жылының басында жоба жетекшісі бекітетін шығармашылықты кәсіби көрсететін концерт болуы мүмкін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Әдеби өнер поэтикасының теориялық талдауындағы филологиялық қабілеттері мен дағдыларын жан-жақты тереңдету. Ұлттық және әлемдік әдебиеттің қазіргі даму тенденциялары мен басым бағыттарын зерттеудегі көркем таным қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық қазақ поэзиясы
    Несиелер: 6

    Классикалық қазақ поэзиясының тарихын қарастыру. Поэзияның қалыптасуы мен даму жолдарын халық эстетикасынан бастап, оның көзі болып саналатын, оның одан әрі пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем шығарманы мәнерлеп оқу
    Несиелер: 3

    Мәтіннің табиғатын, құрылысын түсіндіру, шығарма мен мәтін арасындағы байланыс. Мәтіннің құрылымдық элементтерін талқылау. Мәтіндегі дискурс ұғымын және оның түрлерін түсіндіру. Көркем мәтіннің құрылымдық-прагматикалық негіздеріне оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Диплом алдындағы практика
    Несиелер: 2

    Негізгі білім беру бағдарламасының бөлігі ретінде дипломалды практика оқудың соңғы сатысы болып табылады және студенттер теориялық және тәжірибелік оқу бағдарламасын игергеннен кейін жүзеге асырылады. Диплом алдындағы практиканың мазмұны әр студенттің дипломдық жобасының (жұмысының) тақырыбы бойынша анықталады. Студенттің бакалавриат практикасы студенттің белгіленген мамандығына байланысты, оған сәйкес диплом тақырыбы бекітілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс классикалық поэзиясы
    Несиелер: 5

    Шығыс классикалық әдебиеті туралы түсінік. Әлемдік әдебиет тарихындағы Шығыс классикалық әдебиетінің орнын анықтау. Шығыс классикалық әдебиетінің жанрлық ерекшелігіне әдеби-теориялық талдау жүргізу. Шығыс классикалық әдебиетінің сага (хисса), эпос (дастан), газал, екі жақты (бейт), хамса (түркі тілді классикалық әдебиетте — пятерица, бес үлкен поэмадан тұратын ірі поэтикалық шығарма) және т. б түрлеріне сипаттама беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген интегративті сипатқа ие, оның мәні өмірдің түрлі аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың әр адамның өміріне әсері туралы ғылыми білім болып табылады. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу, әсіресе жастар үшін – уақыт талабы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазушының шығармашылық зертханасы
    Несиелер: 5

    Жазушы мен кейіпкерлер туралы тұжырымдар мен пайымдаулар, автордың бейнесі, автор туралы имплицитті және дәл талдаулар мен тұжырымдар негізделетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби редакциялау
    Несиелер: 5

    Мәтіннің редакциялық бағалауының критерилері саласында білімі мен түсінігін көрсету. Сөйлеудің функционалдық-мағыналық түрі бойынша мәтіндерді жіктеу бойынша өз білімі мен түсінігін қолдану және сөйлеу қателерін жіктеуді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ поэзиясындағы постмодернизм
    Несиелер: 5

    Кәсіби маманды қалыптастыру, қазіргі әдебиеттегі қазақ лирикасындағы әдеби бағытты қалыптастыру, дамыту процесін дамыту, рухани, мәдени және көркем құндылықтарға байланысты білімді арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    "Ғылыми зерттеу негіздері" пәнін игерудің мақсаты - ғылыми пән ретінде өнертанумен қалыптасқан негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін жүйелі түрде баяндау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері II
    Несиелер: 3

    Курс тарихи контексте өнер әдіснамасының маңызды концепцияларын зерттеуге бағытталған; - өнер (өнер) тарихының орны, заманауи гуманитарлық білім жүйесіндегі өнер теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломдық жобамен жұмыс
    Несиелер: 6

    "Дипломдық жобамен жұмыс" бітірушінің кәсіби құзыреттілігі мен ғылыми-теориялық дайындық деңгейін көрсетуі болып табылады. Жазбаша жұмыс және оны қорғау ғылыми тұжырымдаманы тиісті тілде өз бетінше баяндаудың арнайы дағдыларын меңгеруді, ғылыми ізденудің, материалды жинау мен жүйелеудің тәсілдері мен әдістерін меңгеруді, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай алуды және оның нәтижелері бойынша негізделген қорытынды жасауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Поэтика
    Несиелер: 6

    Әдеби өнер поэтикасының теориялық талдауындағы филологиялық қабілеттері мен дағдыларын жан-жақты тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломдық жобамен жұмыс
    Несиелер: 3

    "Дипломдық жобамен жұмыс" бітірушінің кәсіби құзыреттілігі мен ғылыми-теориялық дайындық деңгейін көрсетуі болып табылады. Жазбаша жұмыс және оны қорғау ғылыми тұжырымдаманы тиісті тілде өз бетінше баяндаудың арнайы дағдыларын меңгеруді, ғылыми ізденудің, материалды жинау мен жүйелеудің тәсілдері мен әдістерін меңгеруді, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай алуды және оның нәтижелері бойынша негізделген қорытынды жасауды көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Көркем шығарманы кең тарихи-әдеби контексте талдау дағдыларын меңгерген, қазіргі әдеби ахуалға бағдарланады.

  • Код ON2

    Диахроникалық және синхрондық аспектілердегі әдебиет тарихын, тарихи дәуірдің даму контекстіндегі көрнекті жазушылардың әдеби және сыни фактілері мен өмірбаянын біледі.

  • Код ON3

    Фольклорды зерттеу саласындағы ғылыми мектептердің қалыптасу тарихы мен бағыттары бойынша жүйелендірілген білімді меңгерген.

  • Код ON4

    Кәсіби сөйлеу мәдениетін меңгерген

  • Код ON5

    Поэзияның негізгі жанрларында өлең жазу және ауызша сөйлеу дағдыларын қолданады. Белгілі тақырыптар бойынша дербес ғылыми зерттеу жүргізеді. Поэзияда қолданылатын техника мен технологиялардың ерекшелігін түсінеді. Ақындар қолданатын көркемдік тәсілдерді талдай алады. Шығарманың құрылымын түсініп, поэтиканың түрлі техникаларын тани алады.

  • Код ON6

    Мәтіндердің түрлі түрлерін біледі және білікті түсіндіреді.

  • Код ON7

    Көркем шығарманы білікті бағалау және түсіндіру дағдыларын меңгерген.

  • Код ON8

    Әдеби-көркем сын жанрында өз бетінше жұмыс істейді және заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдаланады. Кәсіби түсініктер мен терминологияны меңгерген. Ғылыми зерттеу жүргізеді.

  • Код ON9

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолданады және ұстанады.

  • Код ON10

    Бизнес-жоспарлар жасайды, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі.

  • Код ON11

    Адамның оқу және кәсіби іс-әрекеттерін меңгеру және жүзеге асыру табыстылығының факторы ретінде жеке тұлғалық ерекшеліктері, оқу іс-әрекетін дамыту, ақыл-ой еңбегінің мәдениеті, өз білімін жетілдіру туралы түсінікке ие; педагогикалық білімге сүйене отырып, тиімді шешім қабылдай алады.

Top