Білім беру бағдарламасы өзекті емес

8D02312 Батыс филологиясы (ағылшын тілі) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Батыс филологиясы мен әдебиеті саласындағы ғылыми білімі бар PhD докторларын даярлау, ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстарды жүргізу, тілдік және әдеби процестер мен құбылыстарды байқау мен талдауға арналған ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерге негізделген тұтас ғылыми-зерттеу және педагогикалық процесті жүргізу.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Коммуникативтік-прагматикалық зерттеулер ШТ

    Прагматикалық құзыреттіліктің болуы сәтті коммуникативті әрекеттесуді анықтайтын факторлардың бірі болып табылады. ШТ-ін оқыту процесінде прагматикалық тұрғыдан серіктеске тиісті әсер ету үшін тілдік құралдарды қалай қолдану керектігі туралы білім беру қажет. Дәл осы білімді қалыптастыруда фондық білімнің құрамдас бөліктерінің бірі болып табылатын прагматикалық құзіреттіліктің мәні жатыр. Онсыз коммуникативті құзіреттілік толық болмайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанулық зерттеулер

    Әдебиеттану теориясында әдіс пен әдісті ажырата білу керек. Методология дегеніміз - әдістер туралы ғылым: олардың тарихи және шексіз мәні, идеялық, әлеуметтік, аксиологиялық (бағалық) бағыттары, яғни әдіснамасы жалпы философиялық, жүйелік, жалпы ғылыми сипатта: әдебиеттану ғылымдарын басқа ғылымдармен және жалпы білім саласымен біріктіреді. Сонымен, әдебиеттану саласындағы әдістеме оны кең мағынада адамның өзіне және әлемге қатысты танымдық іс-әрекеті ретінде анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтін лингвистикасы

    Пәнді дамытудың міндеттері: мәтіннің лингвистикасы туралы білімді қалыптастыру: мәтін түсінігі, мәтін категориялары жүйесі, мәтін түрлері, көркем әдебиеттің шағын формасын лингвистикалық талдаудың әдістері мен әдістері; мәтінді филологиялық талдау қабілетін қалыптастыру; мәтін тілін талдаудың коммуникативті-прагматикалық тәсілін жаңарту; шығармаларды филологиялық сараптау дағдыларын жетілдіру (негізінен шағын формалар: жеке мәтін фрагменттері).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • тәуелсіз ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді;
  • филологияның өзекті мәселелерін шешу үшін қазіргі ғылыми тұжырымдамаларды өздерінің лингвистикалық және әдебиеттануларымен байланыстырады;
  • ғылыми және практикалық қызметтің негізгі мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды;
  • филология саласындағы міндеттердің ғылыми және практикалық құндылығын бағалайды;
  • кәсіби қызмет саласындағы ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуге арналған филологиялық ақпараттарды шығармашылық және сыни тұрғыдан ұғыну;
  • өз бетінше талдайды, түсіндіреді және ғылыми-зерттеу және тәжірибелік жұмыстардың нәтижелерін бекітілген формада ұсынады;
  • білім беру, коммуникация, басқару үрдістерінде тіл мен әдебиетті қолданып, қолданбалы ғылымның мәселелерін шешеді;
  • кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларында, қақтығыстардың алдын алу және шешу жағдайларында, коммуникативтік қызмет субъектілері мен объектілерінің имиджін құра отырып, сөйлеу әрекетінің негіздерін қолданады;
  • кәсіби мәселелерді шешуде кәсіби қарым-қатынастың әр түрлі саласында қабылданған коммуникативті, риторикалық, стилистикалық және лингвистикалық нормаларды қолданады;
  • кәсіби білімді көп өлшемді беру әдістері мен әдістерін қолданады;
Top