Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01450 Кәсіптік оқыту в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулердің жіктемелерін, олардың негізгі түрлерін, ғылыми құжаттары мен басылымдарын қарайды. Ғылыми әдебиеттермен (кітаптармен, монографиялармен, патенттермен) жұмысты ұйымдастыру дағдыларын дамытады. Зерттеу нәтижелерін рәсімдеу және енгізу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, алынған нәтижелерді аяқталған түрде көрсете білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарындағы оқыту технологиясы
    Несиелер: 4

    ЖОО-ндғы заманауи озық оқыту технологияларын зерттеу. Оқытудың теориясы мен әдістемесіндегі заманауи көзқарастарды зерттеу. Түрлі типтегі оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу. Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қызметті кәсіби басқару тәсілдерін зерделеу. Әдістеме мен жоспарлаудың технологиялық тәсілдері. Өткізілген сабақтарды әдістемелік талдау. Кәсіптік білім беру талаптарына сай мамандар даярлау сапасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік педагогиканың әдіснамасы және педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Педагогика әдіснамасы және педагогикалық зерттеулер әдістерін ажыратады. Заманауи педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен мәселелерін зерделейді. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық қағидаларын сипаттайды. Зерттеудегі ізденістердің табыстылығы критерийлері мен үрдісінің мониторингі және зерттеу нәтижелерінің өлшемі. Педагогикалық зерттеулерде статистикалық әдістер мен формалды құралдарын қолдану. Зерттеу нәтижелерін талдау, байқау және таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудегі педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Кәсіптік білім берудегі педагогикалық шеберлікті зерттеу. Педагогикалық шеберлік бойынша теориялық және әдіснамалық материалдарды жүйелендіруді зерттеу. Педагогтың жеке тұлғасының көрінісі, оның мүмкіндіктері, ұстаздық қызметпен өз бетінше айналыса алу қабілеті. Педагогикалық шеберліктің құрылымын қарастырады (коммуникативтік, диагностикалық, психологиялық-педагогикалық, ұйымдастырушылық, гностикалық, ғылыми және шығармашылық дағдылары). Әрбір оқытушы тұлғасының педагогикалық бағытталғандығы. Педагогтың әлеуметтік және кәсіптік қасиеттері жиынтығының үйлесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби бағдарлап оқыту технологиясы
    Несиелер: 4

    Курс кәсіби бағдарлы оқытудың негізгі теориясын, тұжырымдамаларын және технологияларын қарастырады. Кәсіби бағдарлы оқыту технология��арының психологиялық негіздерін зерделейді. Кәсіби бағдарлы оқытудың технологиясын және әдістемелік қамтамасыз ету әдістемесін жасауды ашып көрсетеді. Кәсіби бағдарлы оқытудың кәсіптік- инновациялық технологиялары. Педагогикалық жағдаяттарды талдауды жүзеге асырады, кәсіби-педагогикалық қызметте өзін-өзі даярлығын дәлелдейді. Кәсіби бағдарлы оқытудың инновациялық технологияларды жобалау мен өз бетінше түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    ҚР-нда кәсіптік білім берудің теориясы мен әдіснамасын зерделеу. ҚР-нда кәсіптік білім берудің идеологиясын, мазмұны мен технологиясын зерттеу. Педагогикалық білім беру жүйесінің негіздерін анықтайды. ҚР-нда кәсіптік білім беру сапасының көрсеткіштері және білім берудің нақты жағдайына қойылатын талаптар. ҚР-ндағы педагогикалық білім беру жүйесіндегі оң үрдістер. ҚР-нда үздіксіз кәсіби білім берудің білім берудегі оқу-тәрбие қызметіндегі білімі мен дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту педагогының этикасы және мәдинеті
    Несиелер: 4

    Кәсіптік оқыту педагогының этикасы мен мәденилігің зерделеу. Педагогтың әдіснамалық мәденилігін, адамның мәні, оның тағайындалуын, оның қалыптасуындағы кәсіптік білім берудің орны мен рөлін, жалпы және жалқы педагогикалық қызметтің мақсаттары мен міндеттерін зерттеу. Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөліктерін зерттеу: аксиологиялық, технологиялық, тұлғалық-шығармашылық және педагогикалық қарым-қатынасты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Пән мұқият негізделген және дәлелденген білімге негізделген сыни және хабардар аудиторияға бағытталған; мәтіннің «ғылыми стилінің» тұжырымдамалары мен дәлелдерін нығайтуға немесе қарсы алуға арналған; ғылыми мәтінмен жұмыс жасаудың негізгі дағдылары мен қабілеттерін дамытады; ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды жазу және аннотациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту педагогтарын даярлаудың әдістемелік жүйесі.
    Несиелер: 6

    .Кәсіптік оқыту педагогтарын әдістемелік даярлық жүйесінің теориялық негіздерін зерделеу. Мамандар даярлау сапасын қамтамасыз ететін әдіс мен технологияларды зерттеу. Болашақ педагогтарды кәсіби даярлаудың әдіснамалық негіздерін қарастырады. Кәсіптік оқыту педагогтарын әдістемелік даярлаудың тұтас жүйесін жасау тәсілдерін қарастырады. Әдістемелік дағдыларды қалыптасқандығының құрылымы мен мазмұнын, шешу әдістерін, диагностикасын және бағалау критерийлерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіптік білім беру саласындағы негізгі теориялар, білім беру тұжырымдары мен технологияларын тұжырымдау.

  • Код ON2

    Кəсіби педагогиканың əдістемесінің мəселелерін бағалау жəне тәжірибелік-зерттеу және аналитикалық жұмыстарының нәтижелерін ғылыми мәтіндер, баяндамалар мен жарияланымдар түрінде тұжырымдау.

  • Код ON3

    Қазақстандағы және шетелдегі кәсіптік білім беру мұғалімдерінің әдіснамалық дайындығы жүйесін салыстыру, жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу.

  • Код ON4

    Кәсіптік білім беру теориясы мен әдіснамасын дәлелдеу, педагогтың этикасы мен мәдениетін сақтау.

  • Код ON5

    Кәсіптік білім беру оқытушысының педагогикалық шебелігін бағалау және жоғары білім беруде оқытудың заманауи әдістерін мен технологияларын ұсыну.

  • Код ON6

    Өмір бойы білім алу стратегиясын меңгеріп, ұлттық және халықаралық топта жұмыс істеуге қабілетті тұжырымдамалық, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын дамыту.

Top