Білім беру бағдарламасы өзекті емес

8D05202 Экология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ноосферолоогия

    Биосфераның негізгі компоненттері және оның Жердің басқа салалары арасындағы орналасуы: тірі организмдердің таралуы, алуан түрлілігі және функциялары; биогеоценоз туралы түсінік биосфераның негізгі құрылымдық бірлігі ретінде; биосферадағы заттардың энергиясы мен айналымы теңгерімі; биосфераға антропогендік әсер ету мәселелері мен ерекшеліктері; В. И. Вернадский бойынша ноосфера туралы түсінік, оның негізгі белгілері; техногенез және Техносфера туралы түсінік; планетаны сақтау бойынша халықаралық ынтымақтастықтың түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру

    Жалпыға бірдей экологиялық білім беру адамның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасының жаңа идеяларын таратудағы жетекші фактор болып табылады. Білім беру үдерісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану студенттердің экологиялық мәдениетін қалыптастыру процесінің тиімділігін арттырудың маңызды шарты болып табылады, шығармашылық, коммуникативтік қабілеттерін дамытады, интегративті білім негізінде мәселелерді әзірлеуге және шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық биотехнология

    Экологияға кіріспе; табиғатты қорғау іс-шараларының жіктелуі мен негізгі бағыттары; экологиялық биотехнологияның міндеттері, объектілері мен әдістері; қоршаған ортаның ластануының түрлері мен сипаттамасы; минералдық шикізатты бактериялық шаймалау; органикалық қалдықтарды компостирлеу; компостирлеу процесінің негізгі аспектілері, кезеңдері мен параметрлері; ауыл шаруашылығында экологиялық биотехнологияны қолдану салалары; технологиялық биоэнергетиканың басымдықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта объектілерінің биоремедиациясы

    Ксенобиотиктердің биодеградациясы; ксенобиотиктердің микробтық метаболизмі ксенобиотиктердің сипаттамасы; ксенобиотиктердің микроорганизмдері-деструкторлары;қоршаған ортаны ксенобиотиктерден тазарту үшін биотехнологияны қолдану; мұнай және мұнай өнімдерінің биодеградациясы; ПБЗ, пестицидтер биодеградациясы; ауыр металдардан биоремедиация технологиясы; сарқынды суларды жіктеу; өндірістік сарқынды суларды, топырақты және газ-ауа шығарындыларын тазарту биотехнологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның физикалық-химиялық мәселелері

    Қоршаған және табиғи орта ұғымы. Ластану объектілері – су,топырақ, атмосфера. Қоршаған ортаның ластану түрлері. Физикалық ластану: электромагниттік, шулы, жарық,жылу, радиациялық. Физикалық ластану көздері және қоршаған орта мен адам денсаулығына әсер ету салдары. Ластағыштардың химиялық ластануы және жіктелуі: органикалық және бейорганикалық ластануы. Негізгі зиянды заттар: көміртегі оксиді, күкірт, азот, ауыр металдар, мұнай, пластмасса. Өнеркәсіп кәсіпорындарымен, ауыл шаруашылығымен, урбандалған аумақтармен ластануын болдырмау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық білім мен ғылымның қазіргі мәселелері

    Экологиялық білім берудің өзара тығыз байланысты екі негізгі бағыттары: Табиғатты қорғаудың жалпы идеялары мен оған ұқыпты қарым-қатынас рухында тәрбиелеу және табиғи және антропогендік экожүйелер болуының жалпы заңдылықтары, оларға адамның шаруашылық, рекреациялық және мәдени-тұрмыстық қызметінің әртүрлі нысандарының әсер ету жолдары және антропогендік ландшафтардағы орнықты, жоғары өнімді экожүйелерді қалыптастыру әдістері туралы арнайы кәсіби білім алу. Экологиялық білім беруді дамыту экологияның әртүрлі салаларында іргелі және қолданбалы зерттеулерді кеңейтумен тығыз байланысты болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • эксперименттік деректерді теориялық материалмен байланыстырады және алынған нәтижелерді республикалық және халықаралық деңгейде жарияланған жұмыстарда ұсынады.
  • - заманауи әдістерді тарта отырып, ғылыми ақпаратты өңдейді, жүйелейді және жинақтайды;
  • академиялық пәндер секцияларында дәрістер мен практикалық сабақтардың жоспарларын әдістемелік тұрғыдан сауатты құрастырады және инновациялық технологияларды қолданумен бекітілген оқу құралдарына сәйкес академиялық пәндердің теориялық және практикалық бөлімдерін жасайды.
  • кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіне отырып, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, кәсіби қызметте пәндік саладағы білімдерді пайдаланады;
  • болжамдау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана алады, сондай-ақ мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін синтездей алады;
  • жаратылыстану ғылымдары мен экология саласында терең білім негізінде дербес ғылыми зерттеулер жүргізеді
  • Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жаңа білім алады. Ғылыми-педагогикалық қызмет процесін ұйымдастырады, жоспарлайды және жүзеге асырады;
  • экология саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық және отандық стандарттарды колданады;
Top