Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01124 Педагогикалық өлшеулер в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Курс жалпы ішкі академиялық мәдениетті, сонымен қатар докторанттар үшін академиялық хаттарды жазудың мамандандырылған түрлерін дамытуды қамтамасыз етеді. Академиялық жазудың нәтижесі (аңдатпа, эссе, мақала, оқу-әдістемелік құрал, оқу құралы, кітап, академиялық журнал, диссертация) академиялық көзқарасты, құрылымды, адалдықты (плагиат) сақтап, саланың тілдік терминдерін дұрыс қолдана отырып жазылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Наукометрия
    Несиелер: 5

    Осы саладағы наукометриялық білім элементтерін қоса алғанда, наукометрия саласында түсіну қабілетін көрсете білу, наукометрия моделін жіктеу және зерттеу және практикалық міндеттерді шешу процесінде, оның ішінде пәнаралық салаларда ғылымометриялық параметрлерді түсіндіру және оларды кәсіби деңгейде терең түсінуін көрсету, зерттелетін саладағы зерттеу іс-әрекеті процесінде наукометриялық көрсеткіштерді анықтау қабілеті; наукометрия мәселелері бойынша қарым-қатынас жасау, ойын жеткізе білу, түсіндіру, жауап беру, пікір алмасу және қорытынды жасау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зертеу әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогиканың жалпы ғылымилық бағдарларын, педагогиканың ғылыми зертеу әдістерін қарастыру, оның ішінде педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері, теориялық зерттеу әдістері, практика жүзінде диагностика құралдарын жасау және білім берудің тиімділігін анықтауда математикалық статистикалық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық өлшеулердің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесінің сапасын бағалау процесінің теориялық негіздерін меңгеру; білім берудегі функциялары, түрлері, формалары мен бақылау құралдары, магистранттар арасында кәсіптік және педагогикалық өзін-өзі ақпараттандыруды қалыптастыру және педагогикалық өлшемдер жүйесі арқылыбілім сапасын басқару дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Желі және желілік технологиялар
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілердің қысқаша даму тарихы. Компьютерлік желілер жіктемесі. Компьютерлік желілерді құру негіздері. Желі элементтерінің тополиялық жіктемесі. Негізгі ұғымдары: желі түйіндері, сым сегменті, желі сегменті, логикалық желі, бұлт, пассивті және активті коммуникациялық құрылғылар. Физикалық және логикалық топология. Деректерді жіберу ортасына ену әдістері. Компьютерлік желілердің негізгі физикалық компоненттері. Ресурстарды ортақ пайдалану. Компьютерлік желілердің аппараттық құралдары. Қазіргі компьютерлік желілердегі байланыс құралдарының рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының білім беру саясаты
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемде білім беру қызметтері экономиканың қарқынды дамып келе жатқан сегменті болып табылады. Білім - елдің зияткерлік капиталын қалыптастыратын стратегиялық ресурс. Бұл білім беруді Қазақстанның барлық даму стратегиясындағы мемлекеттік саясаттың маңызды басымдықтарының бірі ретінде анықтайды. Стратегиялық жоспарлау міндеттерін іске асыруда қазақстандық университет: activity қызметтің барлық саласында тиімді корпоративті басқару жүйесіне ие және қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды қолдана отырып, импорттай алатындай қазіргі заманғы әлемдік университет болуы керек; іргелі жоғары білімі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру сарапшысының кәсіби құзіреттілігі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны студенттерге ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен сапалы ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастыруға және оны қашықтықтан оқыту кезінде тиімді пайдалануға, оны жүзеге асырудың ерекшеліктері мен принциптерін ескеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отандық және шет елдік білім берудегі педагогикалық өлшемдердің дамуының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс білім беру жүйесінің қызметіне талдау, бағалау және сипаттама беруге; отандық және шетелдік тәжірибелерге сәйкес білім беру жүйесінің дамуының басым бағыттарын айқындау, білім берудің жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі деңгейлеріндегі академиялық жетістіктерді және кәсіби және педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруді бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON5

    Деректерді өңдеудің әдістері мен принциптерін ендіру, үлкен деректердің ерекшеліктерін түсіну, талдаулар жүргізу. Педагогикалық өлшеулер саласында мультикомпьютерлі және мультиядролы жүйелер негізінде жоғары өнімді есептеулердің зерттеу жұмыстарында аппараттық және бағдарламалық шешімдердің жетістіктерін тиімді жүзеге асыру. Ғылыми бағыттың шекарасын кеңейтуге өзіндік зерттеу арқылы үлес қосу. Сыни тұрғыдан күрделі идеяларды талдау, бағалау және синтездеу. Ақпаратты қорғауды білу

  • Код ON2

    Ресурстық-ақпараттық қорларды ұйымдастыру формалары мен тәсілдерін білу, ресурстық және ақпараттық қорын жобалауды және құруды, ресурстық және ақпараттық базаларды пайдалана алу, мамандандырылған ғылыми іздеу жүйелерін, электрондық мұрағаттарды, мақалаларды іздеу құралдарын таңдап, ғылыми дерекқорларды іздестіру және талдау қабілеті, ғылыми дереккөз индексін және журналдардың импакт-факторын анықтау; өз зерттеулерінің тақырыбы бойынша жарияланымдары мен жарияланымдары туралы ақпаратты тауып, талдауға; ғылымиметриялық мәліметтер базасын қолдану және кіріктірілген құралдарды қолдану қабілетінің болуы

  • Код ON1

    Зерттеу мәселелерін тұжырымдау және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолдану; зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу. Академиялық жазудың нәтижесі (аңдатпа, эссе, мақала, оқу-әдістемелік құрал, оқу құралы, кітап, академиялық журнал, диссертация) академиялық көзқарасты, құрылымды, адалдықты (плагиат) сақтап, саланың тілдік терминдерін дұрыс қолдана отырып жазуды білу

  • Код ON3

    Отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, білім беру жүйесін дамыту саласындағы зерттеу мәселелерін тұжырымдау және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерді қолдану, диагностика арқылы педагогикалық өлшемдерді енгізу, білім сапасын бағалаудың ғылыми-педагогикалық зерттеулерінің тиімділігі мен сапасын бағалау. Ұлттық білім беру сапасын бағалау, теориясын білу

  • Код ON4

    маңызды зерттеу процесін ғылыми көзқараспен ойластыру, жобалау, жүзеге асыру және бейімдеу қабілеттерін көрсету, зерттелетін саланы жүйелі түсінуді көрсете білу, зерттеудің дағдылары мен әдістерін игере білу, академиялық және кәсіптік өсуге ықпал етуде білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуына ықпал ету. Таратылған деректер технологисын салада қолдана білу

Top