Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09138 Отбасылық медицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отбасылық медицина саласы бойынша резидентура бағдарламасының мақсаты – дәлелді медицина және науқас-, отбасы-, қоғамдық медицина негізінде емес, сонымен қатар көшбасшылық, сыни ойлау, кәсіпқойлық сияқты құзыреттіліктермен қажетті біліммен және дағдылармен қамтамасыз ете отырып, Қазақстан халқына бастапқы медициналық-санитарлық көмек бере алу үшін отбасылық дәрігерлерді/жалпы практика дәрігерлерін дайындау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R038 Отбасылық медицина
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Әлеуметтік-бағдарланған БМСК
    Несиелер: 2

    Медициналық-санитарлық көмекті зерттеу, бұл халық пен денсаулық сақтау жүйесі арасындағы байланыстың бірінші деңгейі, мамандандырылған медициналық көмек қызметтерімен толықтырылатын денсаулық сақтаудың үздіксіз процесінің алғашқы кезеңі болып табылады.Пациентке, отбасы мен қоғамға бағытталған медициналық көмектің қазіргі заманғы моделі мыналармен сипатталады: отбасылық қызмет принципін дамыту («бүкіл отбасы үшін бір дәрігер» қағидаты); маманның науқастың әлеуметтік ортадағы денсаулығына байланысты проблемалары туралы көзқарасы; әлеуметтік қызметкерлер мен психологтардың болуы; халық арасында салауатты мінез-құлық моделін құру үшін тиімді профилактикалық тех��ологияларды қолдану (алдын-алудың инновациялық қызметі); азаматтардың денсаулығы үшін бірлескен және бірнеше жауапкершілігін ояту; халықтың өмір сүру сапасын жақсарту

    Оқу жылы - 1
  • Дәрігерлік кеңес беру әдістері
    Несиелер: 2

    Пациенттермен сенімді қарым-қатынас жасау принциптерін меңгеру. Олармен дұрыс қарым-қатынас тактикасын құру. Жанжал жағдайларындағы тәртіп ережелері

    Оқу жылы - 1
  • Педиатрия
    Несиелер: 20

    Балалардың денсаулық жағдайын кешенді бағалау. Нәрестелік кезеңнің физиологиясы және патологиясы, шекаралық жағдайы. Балалар жасындағы ауруларды біріктіріп жүргізу. Ерте жастағы балалардың ауруларын жүргізу. Диагностика, дифференциалды диагностика, амбулаториялық кезеңдегі емдеу, тыныс алу органдары, жүрек-қан тамыр жүйесі, асқазан - ішек жолдары, зәр шығару және эндокриндік жүйе ауруларын оңалту. Онкогематологиялық ауруларды ерте анықтау. Зертханалық және аспаптық диагностика әдістерін қолдану, зерттеу нәтижелерін бағалау. Педиатрияда шұғыл көмек көрсету принциптері.

    Оқу жылы - 1
  • Кардиология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында білім алушыларда кардиологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық көрінісі, жіктелуі, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы және емі туралы білім қалыптасады, олар ерте диагностиканың табысты болуына және осы аурулардың толық барабар еміне кепілдік береді және аурулардың асқынуы мен созылмалы болуына жол бермейді және науқастардың ұзақ еңбекке қабілеттілігін сақтайды және өлім-жітімді төмендетеді, сондай-ақ клиникалық хаттамаларға сәйкес кардиологиялық аурулар кезінде фармакологиялық қасиеттерін ескере отырып, дәрілік заттарды қолдану білімі мен, сондай-ақ дәлелді медицина бойынша деректерді негізге ала отырып, алынған деректерді талдай бі��у және жинақтай білу кардиологиялық аурулармен ауыратын науқастарға дәрілік заттарды тиімді және уақтылы тағайындауға көмектеседі. Бұл білімді алу кардиологиялық науқастарды алдын алу, емдеу және оңалту принциптерін түсінуге әкеледі. Білім алушылар сирек кездесетін ауруларды болжай алады; халыққа шұғыл медициналық көмек көрсете алады және жасөспірімдерді, жүкті және егде жастағы адамдарды кардиологиялық аурулар мен шұғыл жағдайларда зерттеп, емдей алады

    Оқу жылы - 1
  • Денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелері
    Несиелер: 2

    «Клиника» медициналық ұйымдардың автоматтандырылған ақпараттық жүйесі «Амбулаториялық-емханалық көмек қызметтерінің электрондық тізілімі» модулі «Тіркелген тұрғындардың амбулаториялық-емханалық көмегі порталы» ақпараттық жүйесі.

    Оқу жылы - 1
  • Бастапқы профилактика (вакцинация, скринингтер)
    Несиелер: 2

    Егу жүргізуге қарсы көрсетілімдерді ескере отырып, ересектер мен балаларға инфекциялық ауруларға қарсы вакцинация жүргізу бойынша білім мен дағдыларды, вакцинадан кейінгі асқынуларды дамыту мүмкіндігін алу. Онкологиялық патологияны және басқа да әлеуметтік маңызды ауруларды анықтау үшін скринингтердің рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 1
  • Еңбекке жарамдылықты сараптау
    Несиелер: 2

    Жалпы және кәсіптік еңбекке қабілеттілігінен айырылуды ескере отырып, медициналық - әлеуметтік сараптама жүргізу үшін пациенттерді жіберу принциптерін меңгеру, 88 ф толтыру

    Оқу жылы - 1
  • Неврология
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында білім алушыларда ересектер мен балаларда, соның ішінде жаңа туған нәрестелерде нерв жүйесінің аурулары кезінде топикалық диагнозды қою арқылы неврологиялық мәртебені түсіндіру бойынша білім мен дағды жетілдіріледі. Алғашқы медициналық-санитарлық көмек деңгейінде ми қан айналымының шұғыл бұзылуының этиологиясы, патогенезі, диагностикасы, ми инсультарына шалдыққан пациенттерді жүргізу тактикасы мен оңалтуы, ми қан айналымының шұғыл бұзылуының екіншілік алдын алу мәселелері, әр түрлі себептерінене пайда болатын бас ауруы мен бас айналудың және дорсопатиялардың клиникалық және аспаптық диагностикасы мен емдеудің замануи әдістері мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия
    Несиелер: 4

    Бас миының зақымдануы мен дисфункциясына немесе соматикалық ауруға байланысты психикалық аурулар мен психикалық бұзылулардың диагностикасы. Ауруханаға жатқызу және маманға жіберу көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 1
  • Қайталаманың алдын алу
    Несиелер: 4

    "Отбасылық медицина" мамандығы бойынша резиденттерді ауруларды басқару бағдарламасы аясында біріншілік артериалды гипертензия, созылмалы жүрекжеткіліксіздігі мен 2 типті қант диабетінің екіншілік алдын-алу принциптеріне оқыту. Ауруларды басқару бағдарламасын енгізудің негізгі технологиялары мен құралдарын, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын және негізделген кеңес беруді, көпсалалымамандар тобында тиімді жұмыс жасау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
  • Онкология
    Несиелер: 4

    Дисциплина мазмұны: Онкология жасушалардың қатерліге айналу механизмі мен себептерін, жасуша пролиферациясының патологиясы; ісіктік өсу және метастаздану жолдары механизмін оқытады. Клиникалық симптомдар патогенезі. Қатерлі ісіктер диагностикасы мен емдеу принциптері. Тері ісіктері. Ісік түрлері және олардың систематизациясының патоморфологиялық принциптері; ісіктік аурулардың даму заңдылықтары, оны диагностикалау әдістері мен хирургиялық және терапиялық емдеу принциптері, ісіктік аурулардың профилактикасы, радионуклидті диагностика мен терапия принциптері мен әдістерін, сәулелік терапияның заманауи технологиялары туралы білімді емдеу-диагностикалық салада қолдануды оқытады.

    Оқу жылы - 1
  • Кәсіптік Денсаулық
    Несиелер: 2

    Өндірістік ортаның қолайсыз факторларының әсерінен туындаған кәсіптік ауруларды қазіргі заманғы диагностикалау, тіркеу және алдын алу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
  • Ішкі аурулардың дифференциалды диагностикасы
    Несиелер: 12

    "Ішкі аурулардың дифференциалды диагностикасы" пәнін оқыту "Отбасы медицинасы" мамандығы бойынша резиденттередің науқастарда аурулардың негізгі патологиялық симтомдары мен синдромдарын анықтау дағдыларына, қабыданған жіктеліске сай диагноз қою үшін ішкі мүшелер ауруларына патофизиологиялық талдау және клинико-зертханалық синдромдардың дифференциалдық диагносиикасына бағыталған.

    Оқу жылы - 1
  • Отбасылық дәрігер қызметінің ережесі
    Несиелер: 2

    Жалпы практика дәрігері/Отбасылық дәрігер-бұл жасына, жынысына немесе аурудың сипатына қарамастан, жеке тұлғаларға, отбасыларына және оның практикасына тіркелген адамдардың барлық контингентіне бастапқы және үздіксіз медициналық көмек көрсетуге тиісті рұқсаты бар дипломдалған медицина қызметкері. Жалпы практика дәрігері / Отбасылық дәрігер өз қызметін мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық ұйымда, сондай-ақ жеке практика тәртібінде жүзеге асыра алады. Халықты жалпы практика дәрігеріне (отбасылық дәрігерге) бекіту дәрігердің еркін таңдауы негізінде жүзеге асырылады. Жалпы практика дәрігерінің/отбасылық дәрігердің негізгі міндеттері:: 1) кең таралғ��н аурулар мен жарақаттарды тиісті диагностикалау, емдеу және оңалту; 2) негізгі инфекциялық ауруларға қарсы иммундау; 3) эндемиялық және басым инфекциялық аурулардың алдын алу және оларға қарсы күрес; 4) ана мен баланың денсаулығын қорғау, оның ішінде отбасын жоспарлау мәселелері; 5) гигиеналық тәрбие, салауатты өмір салтын қалыптастыру; 6) сапалы тамақ өнімдерімен жабдықтауға жәрдемдесу және ұтымды тамақтану жөніндегі ұсынымдар; 7) сапалы сумен жабдықтауға және негізгі санитарлық шараларды жүргізуге жәрдемдесу; 8) дәрілік формулярға және қазіргі за��анғы емдеу хаттамаларына сәйкес дәрілік заттарды ұтымды тағайындау және пайдалану. Жалпы практика дәрігерінің/отбасылық дәрігердің негізгі міндеттері: 1) шұғыл дәрігерлік көмекті қамтамасыз ету; 2) біліктілік талаптарына сәйкес келетін көлемде емдеу және оңалту іс-шараларын жүргізу; 3) пациенттерді уақтылы емдеуге жатқызуды және мамандардың консультациясын қамтамасыз ету; 4) жалпы дәрігерлік практика - отбасылық медицина жағдайында пациенттерді сапалы тексеру және қажет болған жағдайда оларды тиісті диагностикалық зерттеулерге жіберу; 5) иммунопрофилактика бойынша жұмысты ұйымдастыру және жүргізу; 6) аурулардың ерте жасырын нысандарын анықтауға, аурулардың және қауіп факторларының алдын алуға бағытталған профилактикалық жұмысты жүзеге асыру; 7) бекітілген халықтың денсаулық жағдайын динамикалық бақылау; 8) отбасын жоспарлау бойынша жұмыс;

    Оқу жылы - 1
  • Инфекциялық аурулар
    Несиелер: 6

    Диагноз, ауамен және ішек инфекцияларымен дифференциалды диагностика, амбулаториялық негізде емдеу. Ересектерге арналған жұқпалы аурулардың алдын-алу

    Оқу жылы - 1
  • Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру және ТМККК жүйесі.
    Несиелер: 2

    Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандырудың (МӘМС) негізгі принциптерін және медициналық көмектің кепілдендірілген көлемін оқып үйрену

    Оқу жылы - 1
  • Дерматовенерология
    Несиелер: 4

    Жұқпалы және жұқпалы емес тері ауруларының диагностикасы; Зертханалық және қосымша зерттеу әдістеріне және оларды бағалауға жіберу; Венерологиялық ауруларды ерте анықтау және диагностикалау

    Оқу жылы - 1
  • Гериатрия және геронтология мәселелері
    Несиелер: 2

    Қарт және егде жастағы адамдарды бақылау принциптерін меңгеру, жас ерекшеліктерін ескере отырып созылмалы ауруларды емдеу және оңалту. Емделушілерді қадағалау психикасы. Қажет болған жағдайда паллиативтік көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
  • Менеджмент негіздері. БМСК қаржыландыру қағидаттары және медициналық-экономикалық талдау
    Несиелер: 2

    Менеджмент негіздерін, алғашқы медициналық-санитарлық көмек және медициналық-экономикалық талдауды қаржыландыру принциптерін оқып үйрену. МСАК қызметтерін қаржыландыру және тиімділігін арттыру денсаулық сақтаудың әлеуметтік детерминанттарын шешудің және әлеуметтік осал топтарға көмектесудің маңызды бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Фтизиатрия
    Несиелер: 4

    Силлабусқа туберкулездің эпидемиологиясының, этиологиясының, патогенезінің сұрақтары кіреді. Өкпе және өкпеден тыс туберкулезді анықтауға арналған заманауи диагностикасы туралы тақырыптар қосылған. Біріншілік және екіншілік туберкулезді тыныс алу мүшелерінің туберкулезді емес ауруларынан ажырату диагностикасы туралы сұрақтар қарастырылады. Туберкулездің сезімтал және көнбейтін түрлерін емдеу туралы сұрақтар бар. Сонымен қатар, емдеудің амбулаторлық кезеңінде отбасылық дәрігерлермен көрсетілетін туберкулезге қарсы көмек және алдын алу жұмыстары туралы сұрақтар қосылған.

    Оқу жылы - 1
  • Денсаулық сақтауда кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 2

    Меңгеру тәсілдері мен әдістерін енгізу, кәсіпкерлік қызметті тиімді менеджмент әкелетін сапасын жақсарту және ұсынылатын қызметтердің көлемін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Травматология, ортопедия
    Несиелер: 4

    Балалардағы жарақаттарды диагностикалау мен емдеудің негізгі принциптері туралы арнайы терең білімді игеру мен дағдыларды қалыптастыру, аурудың патогенезіне немесе жарақат алу механизміне негізделген емдеудің консервативті және негізгі хирургиялық әдістерін зерттеу.Қаңқалық және термикалық жарақаты бар балаларға алғашқы медициналық, білікті және мамандандырылған көмек көрсетуді үйрету. Балалар ортопедиясындағы тірек-қимыл аппаратының ең жиі кездесетін ақауларының антенаталдық диагностикасы мен пренаталдық кеңес беру тактикасынүйрету. Балалардағы тірек-қимыл аппаратының туа біткен кемістіктерің диагностикалық манипуляциялар мен арнайы зерттеудегі, консервативті және негізгі оперативтік емдеудегі кәсіби дағдыларды дамыту. Травматоло-ортопед��ялық аурулардың алдын алу, оңалту әдістерінүйрету.

    Оқу жылы - 2
  • Паллиативтік медицина
    Несиелер: 2

    Паллиативтік көмекті қажет ететін пациенттерге және олардың отбасы мүшелеріне күтім жасауды және әлеуметтік-психологиялық қолдау көрсетуді ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
  • БМСК дағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру принциптері
    Несиелер: 2

    Ұсынылған қызметтің сапасы мен көлемін жақсартуға алып келетін кәсіпкерлік қызмет пен тиімді менеджментті енгізудегі тәсілдері мен әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Оториноларингология
    Несиелер: 2

    Оториноларингология – клиникалық пән ретінде.ЛОР-мүшелерінің зерттеу әдістері. Мұрын және мұрын маңы қойнауларының аурулары: мұрын шиқаны, жедел және созылмалы ринит, жедел және созылмалы синусит, мұрыннан қан кету, жарақаттар және бөгде денелер. Жұтқыншақ аурулары: жедел және созылмалы тонзиллит, паратонзилярлы абсцесс. Көмей аурулары: жедел және созылмалы ларингит, көмей салы, көмей тарылуы,жарақаттар және бөгде денелер. Құлақ аурулары: сыртқы отит, жедел іріңді ортанғы отит, созылмалы отиттер. Бассүйекішілік асқынулардың және оториноларингологиядағы шұғыл жағдайлардың диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
  • Акушерлік және гинекология
    Несиелер: 10

    Әйел жыныс мүшелерінің жіті және созылмалы қабыну аурулары кезіндегі ауруханадан тыс диагностика және жалпы практика дәрігерінің тактикасы. Етеккір циклі бұзылған әйелдерді бақылау және жүргізу. Отбасын жоспарлау мәселелері бойынша кеңес беру. Жүкті әйелдерді жүргізу және физиологиялық босануды қабылдай білу. Ерте және кеш токсикоздармен асқынған, түсік тастау қаупі бар әйелдерді жүргізу ерекшеліктері. Жыныс мүшелері мен сүт бездерінің ісіктерін ерте анықтау. Экстрагениталды патологиясы бар әйелдерді бақылау.

    Оқу жылы - 2
  • Тыныс алу органдары мен жүрек-қантамыр жүйесі патологиясы бар пациенттерді жүргізу бойынша қолданыстағы клиникалық хаттамаларды бағалау
    Несиелер: 2

    Дәлелді медицина тұрғысынан клиникалық хаттамаларда ұсынылған ақпаратты сыни талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Дәлелді медицина тұрғысынан дәрілік заттарды таңдау туралы ақпаратты іздеу әдістері
    Несиелер: 2

    Дәрілік заттарды тағайындау үшін сенімді деректер қорын пайдалану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Офтальмология
    Несиелер: 2

    Офтальмологиялық тәжірибедегі шұғыл жағдайлар. Көздіңжәнеқосымшааппараттарыныңқабынуаурулары, жарақаттары, күйіктері, жеделқанайналымбұзылыстары. Классификациясы, диагностикасы, дифференциалдыдиагностикасыжәнеклиникасы. Шұғылгоспитализацияғакөрсеткіштер. Көрумүшесініңшұғылжағдайларындағыжеделмамандандырылғанкөмеккөрсетупринциптері. Жараныалғашқыхирургиялықөңдеудіңнегізгіпринциптері. Стационар деңгейінде негізгі офтальмологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы және профилактикасы. Жоғарғы технологиялық аппараттарды қолдану. Клиникалық диагнозды МКБ-10 бойынша қою. Стацианар деңгейінде көз аласы аурула��ының және қосымша аппараттарының консервативті емінің тактикасы. Офтальмопатологиясы бар науқастарды кейінгі қарау, бақылау және емдеу тактикалары

    Оқу жылы - 2
  • Отбасылық дәрігер қызметінің клиникалық-экономикалық тиімділігін зерттеу
    Несиелер: 2

    Тар мамандардың шығындарымен салыстырғанда отбасылық дәрігер қызметін қаржыландыру есебін бағалау әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шұғыл медицина
    Несиелер: 12

    Шұғыл жағдайларда пациенттерге көмек көрсету дағдыларын меңгеру, жедел жәрдем бригадасында жұмыс істеу

    Оқу жылы - 2
  • Жалпы және абдоминалдық хирургия
    Несиелер: 4

    Хирургиялық араласуды талап ететін аурулардың диагностикасы және ауруханаға жатқызу көрсеткіштері (жедел іш). Амбулаториялық хирургиялық көмек, оның ішінде шұғыл көмек көрсету дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
  • Балалар жұқпалы аурулары
    Несиелер: 8

    Диагностика, дифференциальная диагностика воздушно- капельных и кишечных инфекций, лечение в амбулаторных условиях. Профилактика инфекционных заболеваний детей.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Кәсіби этика мен жауапкершілікті қалыптастыру процесін аяқтау

  • Код ON2

    Науқастармен, олардың отбасыларымен, халықпен, дәрігерлермен және басқа да әріптестерімен өзара түсіністікті дамыту

  • Код ON3

    Науқастарға тиімді қызмет көрсетуді ұйымдастыру үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеру

  • Код ON4

    Әр түрлі жіті және созылмалы аурулары бар пациенттерге амбулаторлы жағдайда диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, емін және оңалтуын өткізіп беру біліктілігі. Жүрек-қан тамырларының аурулары бар пациенттердің диагностика принициптері, дифференциалды диагностикасы, емі, бақылауы және оңалтуын анықтау біліктілігі. Шұғыл жәрдем беру және ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтау біліктілігі.

  • Код ON5

    Дәлелді медицина принциптеріне негізделген диагностика мен емдеудің заманауи әдістерін меңгеру және қолдану

  • Код ON6

    Эмоционалдық, физикалық және психологиялық денсаулықты сақтау, тұрақты тұлғалық және кәсіби өсуге ұмтылу

Top