Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03104 Мәдениеттану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Естеліктің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    «Естеліктің өзекті мәселелері» пәні магистранттарға арналған. Бұл курс заманауи мәдениет зерттеулерімен (Memory Study) үйлесімді және біздің білім беру саласында жаңа болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • "Жақсы Қазақ" идеясы және философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білімалушыларға «жақсы қазақ», «мәңгілік ел», «дәулет», «береке», «байлық» ұғымдарының мазмұнын мәдени-тарихи тұрғыдан аша отырып, осы ұғымдарға әлеуметтік-философиялық талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетті зерттеудегі мұрағат ісі
    Несиелер: 5

    «Естеліктің өзекті мәселелері» пәні магистранттарға арналған. Бұл курс заманауи мәдениет зерттеулерімен (Memory Study) үйлесімді және біздің білім беру саласында жаңа болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық мәдениет және әлеуметтік медиа
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан Республикасы мұрағат қорының мәдениет саласындағы құжаттарды сыныптау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық құрылыстың қазіргі заманғы теориясы
    Несиелер: 5

    «Ұлттық құрылыстың қазіргі заманғы теориясы» пәні адамның көзқарасының ерекшеліктерін, бұқаралық қоғамның этикалық және эстетикалық құндылықтарына өзіндік көзқарасын қалыптастыруға бейімдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Социогуманитарлық білім: әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-гуманитарлық білім ерекшеліктері мен мәдениет тарихын әлеуметтік-гуманитарлық әдістемені қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруін және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдың маргиналдық эпистемологиясы
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдағы маргиналды эпистемология оқыту пәні және ғылыми курс болып табылады. Алуан түрлі ғылыми парадигмаларды тарихи-философиялық контекстегі процессретінде, таным теориясының негізгі проблемалары ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ориентализм және постколониалдық сын
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: қазіргі заманғы постколониалды зерттеулердің негізгі үрдістерін көрсету және екі проблемалық салаға бас назар аудару: ашық немесе жанама отаршылдық үшін ғылыми білімдердің заманауи нысандарын сынау («шығыстанушы» және т.б.); әлеуметтік зерттеулерге жаңа тәсілдерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы мәдениетті зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    «Қазіргі заманғы мәдениетті зерттеу әдістері» пәнін меңгеру мақсаты - мәдениеттану саласындағы кәсіби және әлеуметтік-практикалық қызмет үшін қажетті заманауи теориялық білімнің негіздерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Күнделіктілік философиясы
    Несиелер: 5

    «Күнделіктілік философиясы» пәнін меңгеру мақсаты - күнделікті мәдениетті тарихи-философиялық тұжырымдамалар тұрғысынан талдауға білім алушылардың құзыреттілігін қалыптастыру, күнделікті мінез-құлық нормалары бар мәдени теорияларды салыстырмалы талдау және күнделікті өмірдің тарихы мен мәдениетін зерттеудің теориялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деколониялық бұрылыс эпистемологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты деколониалды гуманитарлық және әлеуметтік теориялардың барлық аспектілерін егжей-тегжейлі бағалау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы компаративистика
    Несиелер: 6

    «Қазіргі заманғы компаративистика» таңдау пәнін дамытудың мақсаты білім алушыларды «салыстыру» және «жақындау» санаттарын ғылыми ойлау құралы ретінде таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңаша және инновациялық ойлау
    Несиелер: 6

    «Жаңаша және инновациялық ойлау» курсы Қазақстанның инновациялық-индустриалдық дамуының рухани-адамгершілік факторларын Стратегия-2050 бағдарламасын жүзегеасыру проблемаларын Қазақстан–Мәңгілік Ел арнасында талдауға арналған оқу пәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі дәуірдегі медиамәдениет
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - ақпараттық қоғамның мәдениетінің ерекше түрі - оның теориялары, тарихы, ақпараттық қоғамдастығының қазіргі заманғы жүйесі ретінде медиамәдениетін дамытудағы негізгі үрдістер туралы идеяны беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гуманитарлық ғылымдағы визуалдық әдістер
    Несиелер: 6

    Пәнаралық курс әр түрлі аспектілерді қамтиды: іргелі және қолданбалы мәдениеттану, әлеуметтік және мәдени антропология, этнология, мәдениет социологиясы, көркемдік материалдармен жұмыс істеуде білім алушылардың дағдыларын дамыту үшін өнер тарихы. Курс антропология, мәдениеттану, мәдениеттану әлеуметтануындағы ��изуалды әдістерді зерттеудің негізгі тәсілдерімен танысуға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің өзектілігі қазіргі таңдағы университеттердегі білім жүйесіне енгізілген өзгерістерге байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды кеңістігі
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты – Қазақстан аумағындағы тарихи және мәдениет ескерткіштерін, киелі жерлерді танымал ету, сақтау, қалпына келтіру мәселелеріне мәдениеттанулық талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академик Ғарифолла Есім: ғұламанама
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты гуманитарлық білімнің қазіргі заманғы антропоцентристік парадигмасы тұрғысынан Ғарифолла Есімнің шығармашылық қызметін түсіну және сипаттауда пәнаралық және көп салалы тәсілдерді қарастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    мәдени формаларды, процестерді, практикаларды зерттеумен байланысты қазіргі заманғы зерттеу бағдарламаларының арнасында өңделетін теорияларды, тұжырымдамаларды, әдістерді қолдану; заманауи постколониалды зерттеулердің негізгі бағыттарын анықтау; өзінің пайда болу сәтінде маргиналдық мәртебесі болған, бірақ одан әрі әлемдік философиялық ойдың, гуманитарлық ғылымдардың және өнердің түрлі бағыттарының дамуына елеулі ықпал еткен философиялық теорияларды талдау; күнделікті философия контекстінде проблемаларды шешу кезінде дәлелді ұстанымды қалыптастыру, қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, тәуелсіз зерттеу жұмыстарының дағдыларын игеру, білім беру бағдарламасының теориялық курстарын жасау барысында алынған білімдер мен дағдыларды қолдану;

  • Код ON1

    білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру; әлемдік философиялық ойдың және ғылым философиясының тұжырымдамаларын (оқу, түсініктеме, талдау мәтіндерін) баяндайтын ең маңызды жұмыстармен өзіндік жұмыс дағдысына ие болу; әлеуметтік-гуманитарлық білім теориясы мен әдіснамасының негіздерін білу

  • Код ON2

    кәсіптік қызмет мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде шет тілін қолдану; шетелдік ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқу; басқару шешімдерін қабылдаудың психологиясын, коммуникация және қарым-қатынас психологиясын қолдану; сандық технологиялар мен желілік коммуникациялардың таралуына байланысты әлеуметтік-мәдени өзгерістерін анықтау; цифрлық технологиялардың көмегімен жаңа білім алуға және тәжірибеде қолдану;

  • Код ON5

    мәдениет саласындағы жобаларды әзірлеуге және іске асыруға басшылық жасау және қатысу; жобаны жобалау бойынша кеңес беру міндеттерін қалыптастыру: әлеуметтік маңызды, инновациялық жобаларға өтінімдер, сипаттама, кеңес беру, есептер жасау; инновациялық ойлауды дамытудың жаңа әдістерін, мәдениет саласындағы идеяларды генерациялау техникасын меңгеру; компаративистика, оның ішінде интермедиалды компаративистика туралы түсінікке ие болу;

  • Код ON6

    мәдениет семиотикасының ұғымдарына сүйену және басқа да мәдени пәндерді оқыту үшін базалық білімді қолдану; ақпараттық қоғам мәдениетінің ерекше түрі ретінде медиакультураның дамуының негізгі тенденциялары туралы түсінікке ие болу; визуалды құбылыстарды түсінудің пәнаралық тәсілдерін пайдалану;

  • Код ON3

    Қазақстан мәдениетіндегі өзекті мәселелерді кешенді зерттеудің заманауи әдістерді меңгеру; мәдени мұраның жылжымайтын объектілерін сипаттау және талдау; мәдени мұраның ескерткіштері бойынша жасалған жұмыстардың нәтижелері туралы есептерді құрастыра біліп, оларды мұрағатқа тапсыру, мұрағат ісін білу, ақпаратты өңдеу әдістеріне ие болу, нормативтік құжаттарды пайдалану, әлеуметтік-мәдени қызмет салаларында жұмыс жүргізу.

Top