Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02310 Шетел филологиясы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық ілімнің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты белгілі бір тілдік мектептің көрнекті өкілі ретіндегі шетел ғалымдарының іргелі ғылыми еңбектері арқылы инофилологиялық ғылымның әдістемелік негізін ашу. Осы пәннің негізінде білім алушылар шетелдік ғылыми мектептерді жүйелі түрде тани алады және оларды отандық ғылыми мектептермен салыстырып, отандық тіл біліміндегі интеграциялық процестерді талдай алады, өзінің жеке ғылыми зерттеулерінің методологиялық базасын қалыптастыру мүмкіндігіне жол ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Терминтану
    Несиелер: 5

    Қазіргі уақытта терминологияда зерттеудің бірқатар өзіндік бағыттары бар. Бірінші кезекте, арнайы лексиканың дамуы мен пайдалану заңдылықтарын зерттейтін және оған негізделген қолданбалы терминологияны, терминдер мен терминдердің кемшіліктерін жою, оларды сипаттау, бағалау, редакциялау, реттеу, жасау, аударма және пайдалану бойынша практикалық принциптер мен ұсыныстарды әзірлейтін теориялық терминологияны атап өтуге болады. Курс белгілі бір саладағы терминдерді өңдеуге мамандарды дайындауға, терминологиялық сөздіктерді құру үшін оларды жүйелендіруге және жіктеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Магистратурада 1-ші оқу жылында енгізілген кәсіби циклдің айнымалы бөлігіне енгізіледі. Пәннің мазмұны пәннің теориялық ережелерін қоса алғанда, бірнеше негізгі бөлімдерден тұрады, сондай-ақ практикалық тапсырмаларды орындау бойынша иллюстрациялар-демонстрациялар. Мұның бәрі ғылыми нәтижелерді зерттеу жұмысына ғылыми нәтижеге әкеледі: тәжірибеде ғылыми ережелерді бекіту. Білім алушылар тіл білімі, әдебиеттану, лингводидактика салаларында ғылыми тәжірибелер жүргізуге және зерттеу пәні мен нысанының мақсаты мен міндеттерін, әдіс-тәсілдерін, ғылыми болжамды анықтау дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 5

    Бұл пән қандай да бір ғылыми жағдайды тексеруге бағытталған іс-әрекет болып табылатын экспериментті зерттейді. Зерттеу жүргізу кезінде "эксперимент" ұғымына келесілер кіреді: тәжірибе қою және белгілі бір жағдайларда зерттелетін құбылысты бақылау, ол оның даму барысын бақылауға және осы жағдайларды қайталаған кезде оны әр рет қайталауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саластырмалы-салғастырмалы лингводидактика
    Несиелер: 5

    Магистратураға арналған курс «Шетел тілін оқыту әдістемесі» бакалавриат пәнінің жалғасы болып табылады. Пән мақсаты – білім алушылардың әдістемелік құзыреттілігін жетілдіру, оларға қазіргі лингводидактика бағыттарын, салыстырмалы-салғастырмалы негізде отандық және шетелдік лингводидактикалық жүйелерді меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілдің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің морфологиясы курсы сөйлеуде жұмыс істейтін бірлік ретінде сөйлеу бөліктерінің жүйесін меңгеруге бағытталған, сөйлеу бөліктерінің синтагматикалық және парадигматикалық потенциалын меңгеруді қарастырады. Бакалавриат курсынан айырмашылығы, бұл пәнде морфологияның функционалдық, семантикалық аспектілері күшейтіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруін және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медиа мәтінің экологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы медиалық мәтін ұғымы беріледі, ол Бұқаралық коммуникацияның әртүрлі хабарламаларында кеңінен ұсынылған. Медиалық мәтін ақпараттық өнім ретінде және бұқаралық мәдениет өнімі ретінде қарастырылады. Медиалық мәтіннің осы түрлерінің ерекшеліктері сипатталады. Медиалық мәтіннің мазмұндық-формальды белгілері, сондай-ақ оны өндіру ерекшелігімен алдын ала анықталатын белгілер сипатталады. Медиатексттің семиотикалық зерттеулерінің басымдылығы анықталуда.Медиатекст құру мәдениетінің нормаларын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникацияның этнолингвистика және мәдини аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді коммуникация теориясының негізгі ережелерімен таныстыру, этнолингвистикалық және мәдениеттанулық аспектілердегі коммуникацияның қызметтері, бірліктері мен түрлерін ашу, автокоммуникация мен Бұқаралық коммуникацияның ерекшелігін анықтау, коммуникацияның мәдениетаралық ерекшеліктерін қарастыру, сонымен қатар магистранттарды алған білімдерін практикалық қызметте қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық неофункционализм
    Несиелер: 5

    Бұл пән "неофункционализм" ұғымын қарастырады, ол бірқатар гуманитарлық ғылыми пәндерде, ең алдымен лингвистика, Психология және социологияда әдіснамалық қондырғылардың белгілі бір жиынтығын белгілеу үшін қолданылады. Тіл туралы ғылымда неофункционализм жаңа теориялық тәсіл деп аталады, ол тілдің фундаментальды қасиеттері функция ұғымына жүгінбестен сипатталуы мүмкін емес деп Айтады. Тілдің ең басты функцияларының қатарына коммуникативтік (тіл бір адамнан екіншісіне ақпарат беру құралы ретінде) және эпистемиялық немесе танымдық (тіл ақпаратты сақтау және өңдеу құралы ретінде) жатады. Курс білім алушылардың тілдік құбылыстарды неофункционализм тұрғысынан кешенді зерттеу іскерліктерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби сын жанры
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әдеби сын жанрының ерекшелігін ашу. Курс әдеби сынның жанрлық композициялық құрылымын ескере отырып, стилистикалық құралдар арқылы және әдеби сынның үздік үлгілері арқылы білім алушылардың көркем шығармаға сын тұрғысынан талдау дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы-салғастырмалы фразеология
    Несиелер: 5

    Бұл пән "фразеологизм" терминін түсінудегі айырмашылықтарды, оның көлемі мен екі салыстырмалы тілдердегі мазмұнын, фразеологизмдердегі ұлттық сипаттағы көріністерді, осы көріністерден туындаған фразеологизмдерді бір тілден екінші тілге аудару проблемасын, шетелдіктерді түсіну проблемасын, сондай-ақ аудармалардың арқасында екі мәдениет пен халықтардың өзара байыту мүмкіндігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Қоғамның қазіргі кездегі дамуы жағдайында басқару процесінің психологиялық мазмұнының рөлі арта түсуде. Курсты оқу барысында студенттер басқару қызметінің көп қырлы психологиялық мазмұны туралы қазіргі заманғы көзқарастармен танысады, сондай-ақ ұйымдардағы адамдардың мінез-құлықтарын басқаруға көмектесетін тәжірибелік дағдыларды игереді, оларды болашақ кәсіби қызметінде қолдануға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік лингвистика және лексикография
    Несиелер: 6

    Лингвистикалық және филологиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті тілдік материалдың негізгі көздерінің бірі жазбаша немесе ауызша мәтін болып табылады. Көптеген мәтіндерді талдау негізінде зерттеушіні қызықтыратын тілдік құбылыстар туралы қорытынды жасауға болады, мысалы, грамматикалық құрылымның "тәртібі", Тіл және т.б. мәнерлі құралдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 6

    « Когнитивті лингвистика» теориялық курсы магистранттарға арналған және болашақ филологтарды когнитивтік лингвистика даму тарихымен және белгілі бір лингвистикалық мәдениеттегі тілдің жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстыру үшін арналған. Сонымен қатар, курс герман тобындағы шет тілінің тілдік жүйесі туралы білімнің іргелі негіздерін тереңдетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғам және тіл
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік құбылыс ретінде тілді ашуға арналған. Пәннің мақсаты-тілдік жүйенің барлық деңгейлеріндегі әлеуметтік-лингвистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әртүрлі стильдегі мәтінді кәсіби социолингвистикалық талдау, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттік зерттеулерінің әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында білім алушыларды әдебиеттанушы ғылыми мектептермен, олардың әдістемелік базаларымен таныстыру, автордың дүниетанымы негізінде шығармаларды талдай білу, тақырыптық, идеялық, стильдік негізде әр түрлі әдеби өзара байланысты көру дағдыларын қалыптастыру мақсаты қойылады.Білім алушыларға филология ғылымының заманауи жетістіктерін ескере отырып, көркем шығарманы кешенді әдіснамалық талдаудың күрделі тетіктері беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттің бағыттары
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттарды қазіргі әдебиеттанумен қатар әдеби ағымдардың тарихымен таныстырады, әдебиет тарихының барлық кезеңдерінде болып жатқан үрдістерді түсіндіреді және әдеби ағымдардың шығу тегіне түсінік береді. Курстың көркемдік шығарманың кәсіби талдауына практикалық жолы бар, ол кезде автордың көркемдік идеяны ашуға концептуалды көзқарасы ескеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл курс шетел әдебиеттерінің даму кезеңдерін, шетел әдебиетіндегі идеялық-көркемдік ағымдарды ашуға бағытталған, студенттердің әдебиеттанулық дайындығын тереңдетуге, әдебиетаралық процестің формалары мен заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыруға, көркем мәтіндерді салыстырмалы және салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сонымен қатар жалпы гуманитарлық ой-өрісін кеңейтуге бағытталған. Шетел әдебиеттерін зерттеу барысында қазақ-шетел әдеби параллельдерін жүргізу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу теориясы мен мәдениетаралық қарым-қатынастар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - шеттілдерін үйрену процесін басқару мақсатында сөйлеу әрекетінің теориялық негіздерін және мәдениетаралық қарым-қатынасты меңгеруіне негізделген. Пән сөйлеу дағдаларының ерекшеліктерін және мәдениетаралық қарым-қатынастың механизмдерін психолингвистикалық, социолингвистикалық, этнолингвистикалық қырларынан ашуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады

  • Код ON2

    Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу

  • Код ON3

    Сөз жасаудың ерекшеліктерін, сөздік-модельдік тұжырымдамасын, сөзді қалыптастыру жүйесіндегі негізгі және күрделі бірліктерді, шет тілінде сөзді қалыптастыру әдістерін білу, терминологиялық сабақтарға сөздік бөлу

  • Код ON4

    Заманауи лингвистикалық ілімдердің ғылыми негіздерін, оларға сай терминологиялық базаны меңгеру, лингвистика салаларының іргелі еңбектерін білу. Өзінің ғылыми жұмыстарының нәтижелерін білікті талдау, бағалау, сілтеме жасау, өңдеу және ілгерілету дағдыларын меңгеру

  • Код ON5

    Негізгі түсініктердің шеңберінде танымдық-лингвистикалық талдау дағдыларын меңгеру, лингвистикалық құбылыстарды танымал талдауды басқа белгілі тәсілдермен салыстыру, қазіргі сөздіктердің алуан түрлілігімен және лексикология мен лексикографияның алдында тұрған мәселелер жиынтығымен танысу мүмкіндігі.

  • Код ON6

    Лингвистика мен түрлі халықтар әдебиетінің әр түрлі деңгейдегі объектілерін салыстырмалы-салғастырмалы зерттеу әдістерін меңгеру

  • Код ON7

    Лингвистикалық және әдеби ой дамуының ерекшеліктерін, ғылыми білімдер парадигмасын өзгерту себептерін, соңғы онжылдықтарда шетелдік зерттеулерде талқыланған негізгі талқыланатын мәселелер

  • Код ON8

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас саласында синхронды және диахроникалық аспектілерде жанрлық мәтіннің жұмыс істеуінің әдебиеттану саласындағы тәуелсіз зерттеу дағдыларын игеру

  • Код ON9

    Тілді функционалдық жүйе ретінде талдау білу: тіл стилі стратификациясы, сөйлеу тактикасы мен стратегиясы, сөйлеу прагматикасы, тіл және дискурс және т.б.

Top