Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02310 Шетел филологиясы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау

    Курстың мақсаты магистрантарда ғылыми-зерттеу қызметін тиімді ұйымдастыру және жоспарлау, оның ішінде зерттеу тақырыбын таңдау, мақсаттар мен міндеттерді белгілеу, әдістемелік аппаратты әзірлеу, сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес зерттеу нәтижелерін дайындау және ұсыну үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Терминтану

    Курс магистранттарды терминдерді кәсіби өңдеуге, оларды жүйелеуге және терминологиялық сөздіктер жасауға классификациялауға дайындауға бағытталған. Теориялық терминология арнайы лексиканың қалыптасу және қызмет ету заңдылықтарын зерттесе, қолданбалы терминология оны сипаттаудың, бағалаудың, өңдеудің, нормалаудың, аударудың және пайдаланудың практикалық әдістерін жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық ілімнің әдіснамасы

    Мақсаты- сол немесе басқа ғылыми мектептің көрнекті өкілдері болып табылатын шетелдік ғалымдардың іргелі еңбектері арқылы шетелдік филологиялық ілімдердің негізгі әдістемелік ережелерін зерттеу; шетел ғылыми мектептерінің тәжірибесін жүйелі түрде зерделеу, отандық ғылыми бағыттармен салыстыру, тіл біліміндегі интеграциялық процестерді талдау, өз зерттеулеріміздің әдіснамалық негізін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері мен тәсілдері

    "Ғылыми зерттеулердің әдістері мен тәсілдері" курсы қандай да бір ғылыми жағдайды тексеруге бағытталған әрекет болып табылатын экспериментті зерттейді. Зерттеу жүргізу кезінде "эксперимент" ұғымына келесілер кіреді: тәжірибе қою және белгілі бір жағдайларда зерттелетін құбылысты бақылау, ол оның даму барысын бақылауға және осы жағдайларды қайталаған кезде оны әр рет қайталауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саластырмалы-салғастырмалы лингводидактика

    Мақсаты - студенттердің әдістемелік құзыреттілігін арттыру, қазіргі лингводидактиканың салаларын меңгеру, отандық және шетелдік лингводидактикалық жүйелерді салыстырмалы негізде меңгерту; лингвистикалық және лингводидактикалық ғылыми әдебиеттерге сыни талдау жүргізу; лингвадидактикадағы отандық және шетелдік тәжірибеге салыстырмалы талдау жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі тілдердегі тілішілік процестер

    Мақсаты - қазіргі тілдердегі тілішілік процестерді, сонымен қатар морфология мен сөзжасамның функционалдық және семантикалық аспектілерін зерттеу болып табылады; шетел тіліндегі туынды форманттардың жүзеге асуын зерттеуге, сонымен қатар туынды сөздердің, сөйлемдердің және мәтіндердің семантикалық-синтаксистік аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылымдағы басқару психологиясын оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық бағыттағы психологиялық пәндерді оқытудағы басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Когнитивтік фразеологияның теориясы

    Мақсаты - фразеологизмдерді адам санасында дүние туралы фразеологиялық білімді сақтау және жүйелеу құралы ретінде, семантика мен шындықтың арақатынасын зерттеу, дүниенің фразеологиялық бейнесінің объективаторы ретінде фразеологиялық бірлік белгілерін анықтау; фразеологизмдерді когнитивтік фразеологизмдердің бірлігі ретінде анықтау, оның шекарасы мен құрамын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Лингвистикалық неофункционализм

    «Лингвистикалық неофункционализм» курсының мақсаты студенттерде қазіргі тіл біліміндегі неофункционалдық тәсіл туралы біртұтас түсінік қалыптастыру, оның теориялық және әдістемелік негіздерін ашу, сонымен қатар функционалдық, когнитивтік және прагматикалық параметрлерді ескере отырып, тілдік бірліктерді және дискурсивтік тәжірибелерді талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі медиа мәтін публицистикалық жанр ретінде

    Мақсаты - публицистикалық жанрдың ерекшеліктерін зерделеу, әдеби сынның озық үлгілерін мысал ретінде пайдалана отырып, медиамәтіндерге сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастыру және публицистикалық жанрдың композициялық құрылымы мен таңбаланған стильдік құралдарын ескере отырып, сыни мәтіндер шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиа мәтінің экологиясы

    Мақсаты - медиамәтінді ақпараттық өнім ретінде және бұқаралық мәдениет өнімі ретінде зерттеу; медиамәтін түрлерінің ерекшеліктерін анықтау, медиамәтіннің мазмұндық-формальды ерекшеліктерін, сондай-ақ оны жасау ерекшеліктерімен алдын ала анықталған белгілерді сипаттау, медиамәтіннің семиотикалық зерттеу басымдығын анықтау, мәдени БАҚ мәтінін ұйымдастыру нормалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникацияның этнолингвистика және мәдини аспектілері

    Мақсаты- студенттерді коммуникация теориясының негізгі қағидаларымен таныстыру, этнолингвистикалық және мәдени аспектілердегі қарым-қатынастың функцияларын, бірліктерін және түрлерін ашу, автокоммуникация мен бұқаралық коммуникацияның ерекшеліктерін анықтау, қарым-қатынастың мәдениетаралық ерекшеліктерін қарастыру. қарым-қатынас жасау, сонымен қатар магистранттардың алған білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әдебиет бағыттарын зерттеу әдістемелері

    Мақсаты – қазіргі әдебиеттану, әдеби қозғалыстар тарихын зерттеу, әдебиет тарихының барлық кезеңдерінде болып жатқан процестерді анықтау, әдеби ағымдардың шығу тегін түсіндіру; филология ғылымының заманауи жетістіктерін ескере отырып, көркемдік ойларды ашудағы автордың концептуалды тәсілін, кешенді әдістемелік талдаудың күрделі тетіктерін ескеретін көркем шығарманы кәсіби талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Компьютерлік лингвистика және лексикография

    Курс барысында магистранттар тақырыптық таңбаланған лексиканы компьютерде өңдеудің практикалық дағдыларын меңгереді, корпус лингвистикасының жетістіктерімен және компьютерлік лексикография әдістерімен танысады. білім алушыларға тұрақты лингвистикалық заңдылықтарды анықтауға, тілдің өзгеру динамикасын зерттеуге және лингвистикалық салыстырмалы зерттеулерді жүргізуге мүмкіндік беретін жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, үлкен көлемдегі лингвистикалық деректерді талдау мен өңдеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Мақсаты – шет елдер әдебиетінің даму кезеңдерін, идеялық-көркемдік қозғалыстарын зерттеу; магистранттардың әдеби дайындығын тереңдету, әдеби процестің формалары мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, көркем мәтіндерді салыстырмалы және салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сөйлеу теориясы мен мәдениетаралық қарым-қатынастар

    Мақсаты - шет тілін меңгеру процесін басқару үшін сөйлеу әрекетінің және мәдениетаралық қарым-қатынастың теориялық негіздерін зерттеу; сөйлеуді тудырудың психолингвистикалық, социолингвистикалық, этнолингвистикалық механизмдерін, мәдениетаралық қарым-қатынаста осы механизмдердің қызмет ету ерекшеліктерін ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоғам және тіл

    Мақсаты – синхрондық және диахрондық аспектілердегі тілдегі өзгерістер мен әлеуметтік процестер арасындағы байланысты зерттеу; әр түрлі стильдегі мәтінді кәсіби әлеуметтік лингвистикалық талдау дағдыларын, қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы сөйлеушілердің ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Отандық әдебиет тарихы

    Курстың мақсаты – отандық әдебиеттің ерекшеліктері мен даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар оның дүние жүзінің көркем мәдениетіндегі маңызын көрсету. Курс білім алушыларды әдебиеттанушы ғылыми мектептермен, олардың әдіснамалық базаларымен таныстырады, автордың дүниетанымы негізінде шығармаларды талдай білу, тақырыптық, идеялық, стильдік негізде әр түрлі әдеби өзара байланысты көру дағдыларын қалыптастыру мақсаты қойылады.Білім алушыларға филология ғылымының заманауи жетістіктерін ескере отырып, көркем шығарманы кешенді әдіснамалық талдаудың күрделі тетіктері беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Когнитивті лингвистика

    «Когнитивтік лингвистика» курсының мақсаты білім алушыларда тілді зерттеудің когнитивтік тәсілі туралы біртұтас түсінікті дамыту, тілдік құбылыстарды когнитивтік парадигма тұрғысынан талдау дағдыларын дамыту, сонымен қатар теориялық және әдістемелік негіздер мен қазіргі заманғы құралдарды, оның ішінде жасанды интеллект зерттеу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады
  • Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу
  • Сөз жасаудың ерекшеліктерін, сөздік-модельдік тұжырымдамасын, сөзді қалыптастыру жүйесіндегі негізгі және күрделі бірліктерді, шет тілінде сөзді қалыптастыру әдістерін білу, терминологиялық сабақтарға сөздік бөлу.
  • Ғылым, жоғары білім және еңбек нарығының интеграциясын қамтамасыз ету дағдыларына ие болу. Ғылыми зерттеу әдістемесі бойынша; ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі этикалық нормалар; ғылым саласындағы нормативтік құқықтық актілер жөнінде білімі болуы. Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүзеге асыруға қатысу; ғылыми өнімділікті және жариялау белсенділігін арттыру; ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істеу.
  • Негізгі түсініктердің шеңберінде танымдық-лингвистикалық талдау дағдыларын меңгеру, лингвистикалық құбылыстарды танымал талдауды басқа белгілі тәсілдермен салыстыру, қазіргі сөздіктердің алуан түрлілігімен және лексикология мен лексикографияның алдында тұрған мәселелер жиынтығымен танысу мүмкіндігі.
  • Лингвистика мен түрлі халықтар әдебиетінің әр түрлі деңгейдегі объектілерін салыстырмалы-салғастырмалы зерттеу әдістерін меңгеру. Түрлі халықтардың тіл білімі мен әдебиетінің объектілерін тұтас салыстырмалы талдау негізінде дәлелді тұжырымдар ұсыну.
  • Лингвистикалық және әдеби ой дамуының ерекшеліктерін, ғылыми білімдер парадигмасын өзгерту себептерін, соңғы онжылдықтарда шетелдік зерттеулерде талқыланған негізгі талқыланатын мәселелер
  • Ауызша және жазбаша қарым-қатынас саласында синхронды және диахроникалық аспектілерде жанрлық мәтіннің жұмыс істеуінің әдебиеттану саласындағы тәуелсіз зерттеу дағдыларын игеру.
  • Тілді функционалдық жүйе ретінде талдау білу: тіл стилі стратификациясы, сөйлеу тактикасы мен стратегиясы, сөйлеу прагматикасы, тіл және дискурс және т.б.
Top