Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08602 Жерді мелиорациялау, баптау және қорғау (бейіедік) в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Адаптивтік ландшафттық мелиорация
    Несиелер: 5

    Ландшафттың қалпына келуінің экологиялық салдарын зерделеу және ландшафтты-экологиялық тепе-теңдікті ескере отырып, ландшафттарды пайдаланудың тиімді бағытын таңдау. Табиғатты ұтымды пайдалану, жерді қалпына келтіру мәселелерін шешудегі ландшафттың рөлі. Табиғи және антропогендік ландшафттар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гидромелиоративтік жүйелерді пайдалану
    Несиелер: 4

    Суару, жерді құрғату кезінде гидромелиоративтік жұмыстарды ұйымдастыру, су эрозиясымен күрес, гидромелиоративтік жүйелер объектілерін жобалау, салу, қызмет көрсету, пайдалану және қалпына келтіру, гидромелиоративтік құрылыстардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, шаруашылықаралық каналдар мен гидромелиоративтік құрылыстарды жөндеу және қалпына келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суландыру жүйелерді жобалауды автоматтандыру және олардың сараптамасы
    Несиелер: 5

    Суару жүйесін жобалаудың инновациялық әдістері және оларды сараптау. Суару жүйелерін автоматтандыру. Суды бөлуді автоматтандырудың кезеңдері мен дәрежесі. Гидравликалық автоматты реттегіш. Орталықтандырылған телебақылау құралдары. Гидромелиоративтік және суару жүйелерді пайдалану бойынша қызметтерді ұйымдастырумен танысу. Суды автоматтандырылған есепке алу мен таратуға арналған құралдар мен жабдықтардың түрлері. Жұмыс жасаупринципі, қолдану аясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тастанды суларды табиғи тазалау әдістері және оларды ауылшаруашылығы дақылдарын суаруға пайдалану
    Несиелер: 5

    Тастанды суларды тазартудың табиғи әдістері. Топырақты тазалау әдісін таңдаудың негізгі тұстары мен критерийлері. Тастанды сулардың құрамын және оның дақылдарды суаруға жарамдылығын бағалаудың негізгі критерийлері. Ластанған сулардың құрамымен, тазарту әдістерімен және тазарту құрылыстарының кешенімен, тазарту құрылыстарының жобасымен танысу. Су аз болған кезеңдегі дақылдарды суару үшін коллекторлық суды пайдалану. Су көздерін ластанудан ж��не сарқылудан қорғаудың кешенді шаралары. Топырақты тазалаудың инновациялық әдістерін өндіріске енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болжамдау және табиғи-техногендік үдерістердің мониторингі
    Несиелер: 5

    Мелиоративтік жүйелердің сапасын бағалауды, үлгілерді өлшеу және алу әдістерін, мониторинг зерттеулерін жүргізу кезінде бақылауды үйрету. Табиғи технологиялық процестерді бақылаудың заманауи әдістері. Мелиоративтік жүйелер мен жер асты суларының жағдайын талдау негізінде бағалау әдістері. Табиғи технологиялық процестерді бақылаудағы ингредиенттердің негізгі құрамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару және басқару психологиясының теориясы мен практикасының эволюциясы, ұйымдағы персоналды басқарудың психологиялық аспектілері, ұйымдағы қақтығыстарды басқару, психиканың жоғары ұйымдасқан материяның ерекше қасиеті ретінде қалыптасуы мен дамуының заңдылықтары, объективті шындықтың белсенді көрінісінде көрсетілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи техногендік кешендерді басқару
    Несиелер: 5

    Тікелей және кері байланыс негізінде табиғи жүйелерді басқарудың инновациялық әдістері. Табиғат компоненттерінің табиғи жұмыс істеу процестері. Зат пен энергияның антропогендік және табиғи айналымдарыныңең жақсы үйлесімін табу. Болжау принципі. Баланс қағидасы. Табиғи кешендердің жағдайына әсер ететін антропогендік факторлар. Табиғи экожүйелерді математикалық модельдеу. Су ресурстары, экологиялық проблемалар, ұтымды пайдалану, трансшекаралық өзендер проблемалары, республикалық және дүниежүзілік келіс����м саласындағы су ресурстарын басқару технологиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курс бәсекеге қабілетті ортаның қатаң жағдайында жұмыс істейтін ұйымдарда процестер мен құбылыстарды түсіну мақсатында менеджменттің даму серпінін оның мектептері тұрғысынан, тұжырымдамалары мен тәсілдерін, даму беталыстарын ескере отырып, кең ғылыми басқарушылық көзқарасты, дүниетанымды, кәсіби құзыреттілікті, қалыптастыруға бағытталған. Ұйым мақсаттарына жету үшін икемді бейімделген ұйымдық құрылымдарды құру қағидаттарына, ұжымды басқарудың инновациялық әдістері мен технологияларына, топтық динамикаға және көшбасшылыққа, орындаушылардың жеке өсуіне, өзін-өзі оқытуға және өзін-өзі жетілдіруге ерекше орын беріледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бұзылған агроландшафттарды қалпына келтіру әдістері
    Несиелер: 5

    Гумустың пайда болуын, топырақтың химиялық құрамын зерттеу.Агроландшафттардың деградациясының дамуын болдырмауға арналған негізгі мелиоративті шаралар, сонымен қатар аумақтың экологиялық-ландшафтық ұйымдастырылуына негізделген топырақ құнарлылығы мен олардың негізгі көрсеткіштері, қарашірік пен азоттың қалпына келуі мен сақталу процестері, аймақтық, дақылдардың бейімділігі, өсіру технологиясы, әлеуметтік және т.б. экономикалық негіздеу және экологиялық қауіпсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 2

    Бұл пән шеттілдік білім беру үдерісінде білім алушылардың мәдениетаралық коммуникативтік құзіреттерін жеткілікті (А2), базалық жеткілікті (В1) және базалық стандарттық (В2) деңгейлерінде қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мелиоративтік және су шаруашылық жүйелерді зерттеу
    Несиелер: 4

    Мелиорация және су шаруашылығы жүйелерін зерттеу әдістері туралы білім беру. Мелиорация және су шаруашылығы жүйелеріндегі объектілердің әр түрлі жұмыс жағдайында режимдерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    Суару жүйелерді жобалаудың инновациялық әдістерін қолданады. Мелиорация және су шаруашылығы жүйелеріндегі нысандрдың әр түрлі жұмыс режимдерін зерттеу. Ауылшаруашылық дақылдарынан жоғары және тиімді өнім алу үшін суды пайдалануды дұрыс ұйымдастыруды үйрету. Суғару жүйесінде суды автоматты есепке алушы және таратушы әртүрлі аспаптар мен жабдықтардың түрлерін, жұмыс жасау принципін және оларды қолдану жағдайларын таныстыру. Ландшафтарды мелиорациялаудың салдарын зерттеу және ландшафты қолданудың ең жақсы бағытын ландшафтық-экологиялық тепе-теңдікті ескере отырып таңдау.

  • Код ON3

    Табиғи ресурстарды басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі. Мелиорациялық жүйелердің сапасын, өлшеу әдістері мен үлгілерді алу әдістерін, мониторингтік зерттеу кезінде бақылауды үйрету. Табиғи-техногендік процестерді бақылаудың заманауи әдістерін үйрету. Зат пен энергияның антропогендік және табиғи айналымдарының ең жақсы үйлесімін табу. Табиғи экожүйелердің математикалық моделін құрастырады.

  • Код ON1

    Оқыту нәтижесінде магистрант қойылған оқу мақсаттарына қол жеткізудің ең тиімді әдістерін қолданады. Басқару психологиясында әлеуметтік ортада қарым-қатынастың психологиялык ерекшеліктерін талдау дағдысы дамиды, тұлға дамуы туралы психологиялық білімдер негізін, адам психикасының даму заңдылықтары мен механизмдері туралы білім қалыптастырады. Шет тілдік білім беру үдерісінде білім алушылардың мәдениетаралық коммуникативтік құзіреттері жеткілікті (А2), базалық жеткілікті (В1) және базалық стандарттық (В2) деңгейлерінде қалыптасады

Top