Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08674 Су ресурстары және суды пайдалану в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суармалы гидромелиоративтік жүйелерді пайдалану және технологиялық процестерді басқарудың автоматты жүйелері
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Су ресурстарын бірігіп басқару
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Су нысандарының мониторингі
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи ортаның ластану деңгейін бағалау әдістері
    Несиелер: 2

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи-техногендік жүйелерді зерттеу технологиясы
    Несиелер: 5

    КП ЖК

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жер асты су қорларын пайдалану
    Несиелер: 5

    Жерасты суларының пайда болуын, жіктелуін және динамикасын және жерасты суларын іздеу және барлау, олардың сапасын, орналасу жағдайын, қозғалуын, режимін, ресурстарын зерттеу. Геологиялық және гидрогеологиялық түсірулерді, агрогеологиялық бақылауларды, геоботаникалық және геофизикалық зерттеулерді, тайыз және терең байқаушы бұрғылауларды, су тартуды, режимді тұрақты түрде уйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылығында инновациялық су үнемдеу технологиялары
    Несиелер: 5

    БП/ТК

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзен суларының сапасы және экологиялық таза өнім алу жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - су көздерін зерттеу барысында қолданылатын әдістер мен гидрологиялық бақылау құрал-жабдықтары туралы мағлұмат беру; су көздерінің гидрологиялық режимі, онда кездесетін процестерді зерттеу жұмыстарының суды халық шаруашылығында пайдалану және табиғатты қорғау мәселелерін шешудегі іс-жүзіндегі маңызын көрсету; су көздерін ластанудан және сарқылудан қорғаудың жалпы табиғат қорғау процесінде алатын орны жөнінде магистранттардың кәсіптік көзқарасын экологиялық, табиғатты аялау тұрғысында қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болжамдау және табиғи-техногендік үдерістердің мониторингі
    Несиелер: 5

    Мониторингтік зерттеулер жүргізгенде бақылау, өлшеу құралдарын және сынама алу әдістерін; мелиоративтік жүйенің сапасын бағалауды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тастанды суларды табиғи тазалау әдістері және оларды ауылшаруашылығы дақылдарын суаруға пайдалану
    Несиелер: 5

    Лас сулардың құрамдарымен таныстырып, оларды тазалау әдістерімен және тазалау құрылыстарының комплекстерімен таныстыру, және де оларды жобалауын өзіндік үйрету. Ауылшаруашылығы дақылдарын бір рет суғарғандағы кәріз суларын, суы аз жылдары тазалаудан өткізіп дақылдарға беру. Тастанды суларды табиғи тазалау әдістерін. Оларды ауылшаруашылығы дақылдарын суаруға пайдалану. Су айдындарын ластанудан және сарқылудан қорғауға бағытталған кешенді іс-шаралар; аз қалдықты технологиялық процестерді енгізу; өндірістік және қалалық төгінді суларды тазалау жөніндегі құрылымдарды және жаңа әдістерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи және табиғи-техногендік жүйелердің байланысын зерттеу
    Несиелер: 5

    Табиғи пайдаланылатын жерлердің өзгеру қарқынын және ландшафтық-экологиялық теңгермесін ескеріп, ландшафтты пайдалану бағытын дұрыс таңдауды білу және ландшафттыларды мелиорациялаудың экологиялық салдарын үйрету. Табиғаттың өзінде негізі қаланған табиғи ортаның потенциалды мүмкіндіктерін және тенденцияларын (мақсаттарын) оптимизациялау принциптерін байланыстыра білуді үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Су құбырлары жүйесінің жабдықтары
    Несиелер: 5

    Табиғи мен сарқынды суларды тазалау және өңдеудің арнайы әдістері, оның ішінде суды жұмсарту, тұшыландыру және тұзсыздандыру, газсыздандыру, кремнисіздендіру, тұрақтандыру және салқындату әдістері оқытылады. Суды залалсыздандыруға арналған қондырғылар. Көлденең және тік тұндырғыштар. Сорғыш станциялары. Хлораторлар және озонаторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығындағы жаңа суару технологиялар
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылығындағы жаңа суару техногияларын қолдануды үйрету. Прогрессивті жаңа инновациялық технологияларды өндіріске барынша тездетіп енгізу. Олар: ылғалды сақтау, тамшылатып суару технологиялары. Айдамалы жердің картограммасын жасатып, минералдық тыңайтқыштар, гербицидтермен толық қамтамасыз ету. Осы заманғы озық үлгідегі техникамен ауылшаруашылық құрылымдарын қажетінше жарақтандыру. Ауылшаруашылығындағы жаңа суару техногиялары. Тамшылатып суару. Топырақ астынан суару. Инъекция арқылы суару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Суармалы жүйелердегі гидротехникалық құрылымдар
    Несиелер: 5

    Гидротехникалық және гидромелиоративтік құрылыстардағы нақты міндеттерді шешкенде іс жүзінде пайдалану туралы мәліметтер мен түсініктерді беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құрлық гидрологиясы
    Несиелер: 5

    Жер бетінде кездесетін гидрологиялық процестердің жалпы заңдылықтары туралы түсінік беру; Табиғат суларының (жауын-шашын, атмосфералық ылғал, мұздақтар, өзендер, көлдер, жер асты сулары, батпақтағы ылғал, мұхиттар мен теңіздер) географиялық қабатта алатын орны мен маңызын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалық және кешендік гидротехникалық құрылымдар
    Несиелер: 5

    Гидротехникалық құрылымдарды жобалаудағы, құрудағы және олардың архитектурасындағы техникалық эстетиканың орны туралы түсінік; гидротехникалық және мелиоративтік құрылыстардағы ғылыми-техникалық дамудың негізгі бағыттары туралы, құрылысты индустрияландыру және бір ізге салу, жиналмалы конструкцияларды кеңінен енгізу туралы, игерген білімді гидротехникалық және гидромелиоративтік құрылыстардағы нақты міндеттерді шешкенде іс жүзінде пайдалану туралы мәліметтер мен түсініктерді беру. Гидротехникалық құрылымдарды жобалаудағы, құрудағы және олардың архитектурасындағы техникалық эстетиканың орны туралы түсінік; гидротехникалық және мелиоративтік құрылыстардағы ғылыми-техникалық дамудың негізгі бағыттары туралы, құрылысты индустрияландыру және бір ізге салу, жиналмалы конструкцияларды кеңінен енгізу туралы, игерген білімді гидротехникалық және гидромелиоративтік құрылыстардағы нақты міндеттерді шешкенде іс жүзінде пайдалану туралы мәліметтер мен түсініктерді беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпаратты жоғары ғылыми-әдістемелік деңгейде бере алады; ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырады; жоғары білікті ғылыми кадрлардың кәсіби дамуын бағалайды; ғылыми (ғылыми-техникалық) нәтижелерді ғылыми - танымал түрде ұсынады. Қазақстан Республикасы мен әлемдегі өзекті әлеуметтік (әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-мәдени) проблемаларды; зияткерлік қызмет нәтижелеріне құқықтарды басқару негіздерін білу мен түсінуді көрсетеді. Білім алушылардың бойында ғылым ұғымы мен мәні, құрылымы, тәсілдері, ғылымдағы басты парадигмалық теориялар туралы, ғылыми болжамдар, аксиомалар мен теориялардың қалыптасу заңдылықтары туралы, ғылымның даму тарихы мен заңдылықтары туралы, ғылым дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктер мен білімдер, мағлұматтар жүйесін қалыптасады. Оқыту нәтижесінде магистрант қойылған оқу мақсаттарына қол жеткізудің ең тиімді әдістерін қолданады. Жоғарғы мектеп психологиясында әлеуметтік ортада қарым-қатынастың психологиялык ерекшеліктерін талдау дағдысы дамиды, тұлға дамуы туралы психологиялық білімдер негізін, адам психикасының даму заңдылықтары мен механизмдері туралы білім қалыптастырады. Шет тілдік білім беру үдерісінде білім алушылардың мәдениетаралық коммуникативтік құзіреттері жеткілікті (А2), базалық жеткілікті (В1) және базалық стандарттық (В2) деңгейлерінде қалыптасады.

  • Код ON3

    Қоғам үшін аса маңызды зерттеу нәтижелерінің қасиеттерін бөле алады; ғылыми (ғылыми-техникалық) нәтижелерді жетекші рецензияланатын ғылыми басылымдарда жариялау нысанында ұсына алады; ғылыми (ғылыми-техникалық) нәтижелерді ғылыми - көпшілік нысанда және ғылыми (ғылыми-практикалық) іс-шараларда ұсына алады; ақпаратты жоғары ғылыми-әдістемелік деңгейде бере алады; ғылыми (ғылыми-техникалық) нәтижелердің әлеуетті тұтынушыларын анықтай алады.

  • Код ON2

    Су және ауыл шаруашылығы саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асырады. Зерттеу міндеттерін шешу үшін ақпараттық іздестіру жүргізе алады; жүргізілетін зерттеулер және(немесе) әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік-эксперименттік және аспаптық базаны пайдалана алады; зерттеу міндеттерін шешу барысында алынған нәтижелерді тұжырымдай алады. Авторлық құқық негіздерін біледі; рецензияланатын ғылыми басылымдарда ғылыми жарияланымдарды ресімдеуге қойылатын талаптарды; ғылыми мамандану саласында ғылыми пікірталастар өткізу деңгейінде шет тілін біледі. Зерттеу міндеттерін шешудің әдістері мен тәсілдерін талдай алады; зерттеу міндеттерін тұжырымдай алады; жүргізілетін зерттеулер және(немесе) әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік-эксперименттік және аспаптық базаларды пайдалана алады; зерттеу міндеттерін шешу барысында алынған нәтижелерді тұжырымдай алады; теориялық-әдіснамалық талдау жүргізеді; өзара байланысты немесе бір-бірінен туындайтын құбылыстар мен процестерді талдай алады; зерттеу міндеттерін шешудің талдауын, синтезін және оңтайландырылуын жүргізе алады.; зерттеу нәтижелерінің қоғам үшін ерекше маңызды қасиеттерін бөліп көрсетіңіз.

Top