Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03129 Мәдениеттану 1 жыл в Орталық-Азия Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ маман-мәдениеттанушы-маманның кәсіби ғылыми-басқарушылық құзіреттілігін қалыптастыру және жетілдіру. Магистранттарды мәдени басқару, аймақтың мәдени дамуы саласындағы тиімді аналитикалық, білім беру, жобалық іс-шараларға дайындау. Мәдениеттің заманауи әлеуметтік-мәдени (гуманитарлық) және ақпараттық технологияларын игеруді қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M062 Мәдениеттану
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Мәдени антропологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мәдени антропологияның теориясы мен практикасының негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын, мәдени және антропологиялық зерттеулер әдіснамасын сыни тұрғыдан бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: 1. түрлі нәсілдер мен этникалық топтар өкілдерінің негізгі антропологиялық сипаттамаларын бағалауға; 2. мәдени антропологияның қалыптасу тарихын, әдіснамасын, негізгі әдістері, зерттеу бағыттары мен негізгі ұғымдарын жүйелеу; 3. мәдени антропология принциптерін кәсіби қызмет пен әлеуметтік практикада қолдана алады; 4. мәдени антропологиямен байланысты формаларды, процестерді, практиканы, сондай-ақ осы саладағы ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін оқып үйрену дағдыларын қолдану; 5. әр түрлі этникалық топтардың өкілдерімен тиімді қарым-қатынас және кәсіби қарым-қатынас техникасына ие болу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер ескеріледі: мәдени антропологияның пәні мен міндеттері; Қазіргі адам ұғымдарының әлеуметтанулық негіздері; Адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу ерекшеліктері; Әлеуметтік-мәдени тәжірибенің символдық формалары; Мәдениет саласындағы нормативтік білім, нормалар мен құндылықтар; Қоғамның тұрақты мәдени тұтастығы ретінде әлеуметтік-мәдени көбею формалары; Жеке тұлғаны әлеуметтендіру және жинақтау тәжірибесін аудару механизмдері; Оқу іс-әрекетіндегі әлеуметтік-мәдени функциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    «Менеджмент психологиясы» пәнін оқытудың және оқытудың мақсаты: - басқарудың мақсаттары, міндеттері, әдістері мен заңдылықтары, функциялары мен түрлері, басқару процесінің негізгі элементтері; - студенттерде гуманитарлық ойлауды қалыптастыру, олардың білім, білік және тұлғааралық қабілеттерін игеру. «Басқару психологиясы» пәнінің міндеттері: - психологиялық жағдайлар мен сипаттамаларды талдауға үйрету менеджмент жүйесіндегі жұмыс тиімділігі мен сапасын арттыру, кәсіби қызметтегі тиімді байланыс үшін жабдықтар мен әдістер; - басқару психологиясының әдістері мен басқарудың психологиялық заңдылықтарын үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискурстық талдау: тарихи және мәдени мәтіндерді оқу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты: тәртіп дискурсты зерттеу процесі және дискурстық әдіснамалық әлеует әлеуметтік процестерді ашып көрсету тарихи құрылыстар мәдени мәтіндер. Дискурстық талдау жаңа эмпирикалық мүмкіндіктерді ұсынады бөлігі ретінде қалыптасқан зерттеулер соңғы 20 жылдағы тілдік айналым әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару..
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты - нарықтық жағдайда ұйымды басқарудың жүйелі идеясын қалыптастыру. Менеджмент көп өлшемді міндет болғандықтан, бұл пән менеджменттің негізгі тәсілдеріне шолу жасайды, бұл магистранттарға ұйымның құрылымына, басқару деңгейлеріне, басқарудың функционалды аймағына және басқару шешімдерінің типологиясына (жобалық немесе күнделікті қызмет) байланысты басқару ерекшеліктерімен және әдістерімен танысуға мүмкіндік береді. , басқарушылық шешімдер қабылдау көкжиегінен, сонымен қатар басқару функциялары мен оларды жүзеге асырудың негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    «Академиялық жазу» курсы - бұл білім беру болашақты таныстыруға арналған пән ғылыми негізгі белгілері бар шеберлер сөйлеу мәнері, ең көп кездесетінін зерттеу ауызша және жазбаша академиялық жанрлар дискурс, білім беру және ғылыми жазу және жазу дағдыларын дамыту негізделген академиялық ауызша академиялық мәтіндер мақсаттары, құрылымы, идеялары туралы стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары, академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құндылықтар әлемі Қазақ мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаттары: Талдау қазақстандық мәдениеттің құндылықтары (және бұрынғы) дәуірлер мен кезеңдер және жаңа туылған адамдар мәдениеттің әртүрлі деңгейлері қиын мәселе практикалық және теориялық. Көрсету қазіргі қазақ құндылықтарының ерекшеліктері тарихи және мәдениеттер мен өркениеттер әдістемелік даму.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антропологиялық теориялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әртүрлі антропологиялық теориялар мен сыни талдау дағдыларын қолдана отырып, әлеуметтік шындықты зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: 1. антропологиялық теорияның тақырыбын, принциптерін, категорияларын сипаттай алады; 2. адамның физикалық ұйымы туралы (жас ерекшеліктері мен адамның конституциялық мүшелігі туралы), адамның формалары мен нәсілдерінің пайда болуы туралы түсінікке ие болу; 3. дәстүрлі және қазіргі қоғамдағы мәдениеттің әлеуметтік мәнін, құрылымын және динамикасын зерттеу; 4. Әлемнің белгілі бір аймақтарының ұлттық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып қалыптасқан адамның әлеуметтік мінез-құлқының институционалды модельдерін зерттеу; 5. антропометриялық процедураларды қолданыңыз (морфологиялық өлшемдерге сәйкес адамның физикалық түрін анықтаңыз). Пән тағайындау. Негізгі антропологиялық теорияларды, антропологиялық зерттеудің сандық және сапалық әдістерін, адам мінез-құлқының биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдау. Пәнді оқып-үйрену барысында келесі аспектілер ескеріледі: адамды мәдениетті жасаушы және оның өзіндік ��аратылысы ретінде зерттеу; Адамдардың өміріндегі әлеуметтік және мәдени аспектілер олардың бірлігі мен қарым-қатынасында; Адам өзін мәдениетте бейнелейтін және білдіретін және басқа адамдармен араласатын процестер мен құбылыстар; Дәстүрлі, индустриалды және постиндустриалды қоғам шеңберіндегі адам мәселелері және оның әлеуметтік-антропологиялық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениет экологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі заманғы зерттеулермен үйлестіреді мәдени даму және өзекті жаһандық мәселелер контексті. Оқу мақсаты магистранттарды оқытатын пәндер мәдениеттің экологиясы туралы теориялық білім және зерттеуде категориялық аппарат туралы түсініктерді қолдану дағдыларын дамыту мәдениеттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Магистранттарды кәсіби шет тілін оқытудың негізгі мақсаты: - студенттерге көп тілді және көп мәдениетті кәсіби ортаға интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттіліктің шет тілі (мәдениаралық) компонентін қалыптастыру; - жаңа білімді игеруге жеке және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру үшін қажетті қабілеттер мен қасиеттерді дамыту - магистранттардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін арттыру, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және тұтастай қоғамда шет тілінде сөйлесе алады, құжаттаманы әзірлейді, күрделі инженерлік жұмыстардың нәтижелерін ұсынады және қорғай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гуманитарлық ғылымдар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: зияткерлік потенциалды кеңейту мақсатында ғылыми зерттеулер әдіснамасының негізгі ережелерін жан-жақты зерттеу, гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми дүниетаным мен ��дістемелік мәдениетті қалыптастыру. Пәннің міндеттері: магистранттарға теориялық білімді тәуелсіз ғылыми зерттеулерді қолдану барысында қолдану (пән бойынша фундаменталды және ағымдық ғылыми ақпараттарды өңдеу, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау, жалпылама тұжырымдар мен қорытындылар жасау), жалпы философиялық, жалпы ғылыми және жеке лингвистикалық әдістер мен сипаттамаларды зерттеу және сипаттау. қазіргі тіл білімінің проблемалық мәселелері;  ғылымның заманауи әдістерін, сондай-ақ ақпараттық және инновациялық технологияларды қолдана отырып, лингвистика саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жобалау, ұйымдастыру, енгізу және бағалау қабілеттерін қалыптастыру;  жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру және қолдану, тіл білімі саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының ресурстық және ақпараттық базасын қалыптастыру қабілетін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кеңістік пен уақыттың мифопоэтикалық негіздері
    Несиелер: 4

    «Ғарыш пен уақыттың мифопоэтикалық негіздері» курсы әлемнің архаикалық моделіндегі кеңістік пен уақыттың мифопоэтикалық негіздерін зерттеуге, қазақ мифологиясының құбылысының табиғаты мен табиғатын зерттеуге, оның ұлттық мәдениеттегі дүниетанымдық және құндылықтар жүйесін қалыптастырудағы рөлін анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON6

    - терминологиялық сөздіктің негізгі ұғымдарын тұжырымдау; - ағылшын тілінде жасалған мамандық бойынша ғылыми және әдістемелік құжаттардың мағынасын түсіндіру; - зерттеу нәтижелерін ағылшын тілінде ұсыну қабілетін қалыптастыру; - ғылыми жобаларды әзірлеу және ағылшын тілінде атқарылған жұмыстар туралы есептер шығару; - жұмыста алынған нәтижелерді қорытындылау, талқылауға жіберу және халықаралық конференцияларда баяндау.

  • Код ON5

    Медиа мәдениеттің заманауи мәселелерінің мәдени зерттеулерін жаңарту үшін сандық порталдарды құрудың жаңа әдістерін табу; Мәдени зерттеулер мен мәдени антропологияның тиісті бағыттары бойынша жеке ғылыми зерттеулердегі әлеуметтік-мәдени кеңістіктегі өзгерістер жағдайында әртүрлі мәдени құбылыстар туралы ғылыми білім қалыптастыру; Ұжымда белсенді жұмыс жасаңыз және ғылыми тапсырманы шешуде креативті болыңыз.

  • Код ON1

    Жергілікті халықтардың мәдени мұрасын қорғауға байланысты мәдени проблемаларды (постмодерндік, салыстырмалы, семиотикалық және т.б.) зерттеудің басым бағыттары бойынша қазіргі заманғы мәдени проблемаларды және ғылыми теорияларды зерттеуге пәнаралық көзқарастарды сыни тұрғыдан бағалау; Мәдени зерттеулер мен мәдени антропология саласындағы ғылыми білімді дамытудың қазіргі тенденциялары мен тенденциялары тұрғысынан байырғы халықтардың дәстүрлі мәдениетін зерттеудің жай-күйі мен болашағын сыни тұрғыдан бағалау;

  • Код ON2

    Мәдени зерттеулердің әдіснамасын, мәдени, семиотикалық, салыстырмалы зерттеулерді ұйымдастыру қағидалары мен әдістерін қолдану; Қарым-қатынас проблемаларын ғылыми зерттеудің міндеттері мен міндеттерін тұжырымдай алу, сәйкес әдістемені таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, зерттеу нәтижелерін бағалау және түсіндіру;

  • Код ON8

    - дерексіз ойлау, талдау, синтез жасай білу; - ақпараттың үлкен көлемін талдау мүмкіндігі; - алған білімдерін отандық мазмұнды талдауда қолдана білу; - Қазақстан мәдениеті саласындағы өзекті мәселелерді кешенді зерттеудің заманауи әдістеріне ие болу.

  • Код ON9

    - ғылымның ұйымдастырылуы мен қызмет ету принциптерін, ғылымның генезисі мен тарихын оның модельдерін, бейнелері мен ойлау стилдерін қалыптастыру тұрғысынан қолдана білу; - ғылыми зерттеулер барысында туындайтын және терең кәсіби білімді қажет ететін мәселелерді тұжырымдап, шешу; - зерттеудің қажетті әдістерін таңдап, қолданыстағы түрлерін өзгертіңіз және нақты зерттеу тапсырмаларына сүйене отырып жаңа әдістерді әзірлеңіз; - ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын талдау және түсіну; - ғылыми-зерттеу және оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуде әдістемелік және әдістемелік білімдерді қолдану.

  • Код ON3

    Мәдени зерттеулердің әртүрлі бағыттары аясында бұқаралық коммуникацияны зерттеуде тұжырымдамалық және әдіснамалық тәсілдерді қолдану; Адамзат тарихындағы қалалық ортадағы мәдениаралық байланыстарды зерттеуге қатысты қолданыстағы талдау әдістерін сыни тұрғыдан бағалау; Тиісті мәдени құбылыстарға, мінез-құлық заңдылықтары мен байланыстарына жаңа шешімдер табу, оларды түсіндіру және талдау үшін мәдени зерттеу әдістерін дербес және тиімді қолдану;

  • Код ON4

    Постмодерн мәдениеті саласында тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізу; Жоғары білім беру ұйымдарында мәдени пәндер бойынша білім беру іс-әрекетін практикалық іске асыру, өзекті мәдени проблемалар бойынша зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың бағдарламаларын жүйелі түрде ұсыну;

  • Код ON7

    тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде орыс және шет тілдерінде сөйлесе білу

Top