Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04202 Сот сараптамасы в Орталық-Азия Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: ұлттық басымдықтар мен халықаралық тәжірибеге сүйене отырып, магистранттардың сапалы дайындығын қамтамасыз ету, ұлттық білім беру бағдарламалары мен білім беру туралы тиісті құжаттардың халықаралық танылуы; Болон процесіне толық қатысу үшін жағдайлар мен мүмкіндіктер жасау; ұлттық білім беру жүйесін еуропалық білім кеңістігімен үндестіру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M079 Сот сараптамасы
  • Дайындық бағыты 7M042 Құқық
  • Зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 3

    Зерттеу жұмыстарын магистрант орындайды басшылық. Зерттеу бағыты жұмыстардың тақырыбы магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады. Зерттеу жұмысының мақсаты - интеграция кәсіптік қызметті дамытумен бірге оқу процесі шеберлерді даярлау бағыттарында олардың қалыптасуын қамтамасыз ету ғылыми құзіреттілік студенттері қашан қажет зерттеу жүргізу және кәсіби мәселелерді шешу. Зерттеудің міндеттері: Магистранттардың кәсіби зерттеу ойлауының дамуын, олардың нақты қалыптасуын қамтамасыз ету негізгі кәсіби міндеттер, оларды шешу жолдары туралы идеялар шешімдер; 4 Modern заманауи технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру алынған ақпараттарды өңдеу және түсіндіру жинағы тәжірибелік және эмпирикалық мәліметтер, қазіргі заманғы иеліктер зерттеу әдістері;  кәсіби дайындық өзін-өзі жетілдіру, инновациялық ойлау мен шығармашылықты дамыту сыйымдылық, шеберлік;  туындаған мәселелерді тәуелсіз қалыптастыру және шешу зерттеу жұмыстарын жүргізу және тереңдетуді талап етеді кәсіби білім; Modern заманауи мамандардың қатысуымен библиографиялық жұмыс жүргізу ақпараттық технологиялар; Research іс жүзінде зерттеу жүргізу мүмкіндігі, бағытқа байланысты ғылымдағы тәжірибелік жұмыс магистрлік диссертация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы оқудың педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты магистранттарды педагогикалық қызметтің объектісі туралы теориялық білімдермен қамтамасыз ету, сондай-ақ оларды басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері: - педагогика ғылымының категориялық құрылымын анықтау; - тақырыпқа қызығушылық тудырады; - педагогикалық шындықты талдау қабілетін дамыту. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: - педагогиканың негізгі санаттарын білу; - педагогикалық шындықты зерттеу әдістерін меңгеру; - педагогика ғылымының категориялық құрылымын білу; - педагогикалық құбылыстардың сипатын талдай білу; - педагогиканың басқа ғылымдармен қарым-қатынасын түсіну; - кәсіптік қызметте педагогикалық білімді қалай пайдалану керектігі туралы идеяны білу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білуі керек: ұйымдастырушылық әдістемелік зерттеудің бағыттарын - ғылыми зерттеулердің негізгі ережелерін, принциптері мен заңдылықтарын; - ғылыми зерттеулерді дайындаудың және орындаудың негізгі әдістері, зерттеу тақырыбын дайындаудың негізгі кезеңдерін жүзеге асыра білу; - тапсырмаларды шешудің шарттарын егжей-тегжейлі сипаттаумен проблема туралы түсінік беру, кіріс-шығыс мәліметтерін сипаттау, тұжырымдалған есепті шешуге қажетті бастапқы деректерді анықтау; есептеулер нәтижесінде алынған негізгі және аралық нәтижелер; көтерілген проблема бойынша ақпарат пен материалдарға талдау жасау, дереккөздерді іздеу және зерт��еу және нәтижелерді өңдеу кезінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым әдіснамасы магистрантқа заманауи ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін анықтауға, әдістің теориясымен, ғылыми қызметтің принциптері, тәсілдері, әдістері туралы арнайы оқу ретінде қарулануға мүмкіндік береді. Ол ғылымның логикасы мен әдіснамасын меңгеруге, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Осы пәнді оқу міндеттері:: * ғылымның даму динамикасын, оның қоғамның ��амуына әсерін ұғыну, ғылымның тұтас бейнесін қалыптастыру, ғылымның өзін зерттеудің түрлі аспектілері мен мәнмәтіндерін ұғыну; * ғылым байланыстарын және философиялық білімнің әртүрлі бөлімдерін дамыту, жекелеген арнайы ғылыми пәндердің философиялық проблематикасын кеңейту және тереңдету; • заманауи ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін түсіндіру, әдістің теориясын ғылыми қызметтің принциптері, тәсілдері, әдістері туралы арнайы оқу ретінде меңгеру, ғылым логикасы мен әдіснамасын меңгеру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдени��тін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика да іске асырылады: - профессор, доцент немесе аға оқытушы басшылығымен осы бағыттағы пән саласының оқу пәндері бойынша арнайы орта немесе жоғары оқу орындарында оқытушы ретінде жұмыс істеу; - осы бағыттағы пәндер бойынша студенттерге арналған оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге қатысу; - кәсіптік цикл пәндері бойынша жаңа зертханалық практикумдарды жаңғыртуға немесе әзірлеуге қатысу. Педагогикалық практиканың мақсаты магистранттарда Педагогикалық шеберлік дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және оларды одан әрі кәсіби қызметте қолдану болып табылады. Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері:: - магистрлік бағдарлама пәндерін оқу барысында магистранттардың алған білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын бекіту; - сабақ өткізудің әр түрлі формаларын дайындау және өткізу әдістемесін меңгеру; - оқу сабақтарын Талдау әдістемесін меңгеру; - заманауи білім беру ақпараттық технологиялары туралы түсінік қалыптастыру; -өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру дағдыларын меңгеру, магистрлердің ғылыми-педагогикалық қызметін жандандыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Магистранттарды кәсіби шет тілін оқытудың негізгі мақсаты: - студенттерге көп тілді және көп мәдениетті кәсіби ортаға интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттіліктің шет тілі (мәдениаралық) компонентін қалыптастыру; - жаңа білімді игеруге жеке және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру үшін қажетті қабілеттер мен қасиеттерді дамыту  - магистранттардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін арттыру, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және тұтастай қоғамда шет тілінде сөйлесе алады, құжаттаманы әзірлейді, күрделі инженерлік жұмыстардың нәтижелерін ұсынады және қорғай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • сот сараптамасының құқықтық, ұйымдастырушылық және ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    «Сот сараптамасы» пәнін игерудің мақсаты болашақ заңгерлерді жан-жақты практикалық қызметке даярлауды қалыптастыру және қалыптастыру, сондай-ақ қылмыстық сот ісін жүргізуде сот сараптамасын жүргізу және қолдану ерекшеліктері туралы білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Философиялық антропологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде магистрант философиялық антропологияның қазіргі заманғы мәселелерінің ерекшеліктерін, философиялық антропологияның біздің заманымыздың мәдениетіндегі орнын, оның дамуының негізгі тенденцияларын білуі керек; философияның антропологиясының қазіргі мәдениеттің біртұтас мәдениетін қалыптастыру процестеріндегі рөлі туралы; адамның ұқыптылығы мен даралығын, адам өмірінің құндылығын, өмір мен өлім проблемаларын түсіну, жасай білу: - нақты ғылыми теориялар мен іргелі ғылыми тұжырымдамалардың мазмұнына сауатты түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сот медицинасы және сот-психиатрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты мен міндеттері: арнайы медициналық білімді қолдануда заңды қолданудың теориялық негіздері; сот-медициналық және сот-психиатриялық зерттеулердің өндірісін реттейтін мазмұнды және іс жүргізу құқығы; құқық қолдану саласында арнайы медициналық білімді қолдануды құқықтық реттеудегі құқықтық олқылықтар мен қақтығыстардың себептері, әдістері мен тәсілдері; сот-психиатриялық сараптамаларды тағайындау және дайындау жағдайларына қатысты құқықтық нормалар жиынтығынан тиісті нормаларды таңдау; құқықтық норманы таңдауды түсіндіреді, процедуралық іс-әрекетте, оның ішінде олқылықтар мен қақтығыстар болған кезде арнайы медициналық білімді іске асыруда құқық қолдан�� тәжірибесін талдайды; сот-медициналық және психиатриялық сараптамаларды тағайындау мен дайындаудың типтік жағдайларында жеке-жеке актілердің жобаларын жасау дағдылары; қолданыстағы заңнама ережелерін стандартты емес жағдайларда қолдану дағдылары арнайы медициналық білімді құқық қолдану саласында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің теориялық зерттеулері нәтижесінде магистранттар білуі керек: Басқару психологиясының теориялық, әдістемелік және әдістемелік негіздері; Басқару қызметінің теориясы мен тәжірибесінде басқару психологиясының негізгі идеялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру және дамыту тарихы; • Менеджмент психологиясы саласындағы менеджердің кәсіби қызметінің мақсаттары, міндеттері, әдістері мен технологиялары (адамдармен басқару); Пәндерді тәжірибелік зерттеу нәтижесінде бакалавриат: • тәжірибелік жұмыста басқару қызметін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты қолдану; • ұйымды басқарудағы әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын ескере отырып, құрылыс қызметін басқарудың теориялық негіздерін қолдануға; • Басқару топтарын ұйымдастыруда басқару психологиясының әдістерін қолдануға; • басқарушылық қызметте эмоционалдық жағдайларды өзін-өзі реттеу әдістерін қолдану; • топтық құбылыстар мен процестерді ��асқарудың әлеуметтік-психологиялық механизмдерін пайдалану; • практикада жұмыс тиімділігін бағалау әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сот риторикасын зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты - студенттердің заңгердің ресми көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесінде сөйлеу дағдыларын дамыту. «Сот риторикасының кейс-стадиялары» ғылыми әдістемесі құқықтың білім саласы ретіндегі әдіснамасымен және гуманитарлық ғылымдардың жалпы әдіснамасымен байланысты, бірақ ғылыми-зерттеу процестерінің өзара байланысын және оның нәтижелерін шындықтың өлшемі ретінде сенімділік негізінде ұсынуды риторикалық әдіске негізделген. Осы курстың мақсатына жету үшін оқу процесінде келесі оқыту міндеттері шешіледі: - құқықтық норманы қолданудың оның қаншалықты ауызша көрсетілгеніне тәуелділігін көрсету; - заңды мәтіндерді құрудың негізгі әдістерін, ең тиімді тілдік құралдарды таңдау шарттарын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Философиялық антропологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде магистрант философиялық антропологияның қазіргі заманғы мәселелерінің ерекшеліктерін, философиялық антропологияның біздің заманымыздың мәдениетіндегі орнын, оның дамуының негізгі тенденцияларын білуі керек; философияның антропологиясының қазіргі мәдениеттің біртұтас мәдениетін қалыптастыру процестеріндегі рөлі туралы; адамның ұқыптылығы мен даралығын, адам өмірінің құндылығын, өмір мен өлім проблемаларын түсіну, жасай білу: - нақты ғылыми теориялар мен іргелі ғылыми тұжырымдамалардың мазмұнына сауатты түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сот-экономикалық сараптама
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: сот-экономикалық сараптаманың теориялық, ұйымдастырушылық, құқықтық, әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру; сот сараптамасын тағайындауға және өткізуге байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - сот-экономикалық сараптаманың теориялық, әдіснамалық және ғылыми принциптерін зерттеу; - сот-экономикалық сараптамаларды тағайындаудың, өткізудің және пайдаланудың құқықтық негіздерін зерттеу; - сот-экономикалық сараптама әдістері мен әдістерін зерттеу. Пәнді (модульді) игеру нәтижесінде студенттерде келесі жалпы мәдени құзыреттіліктер және / немесе жалпы кәсіби құзіреттіліктер және / немесе кәсіби құзіреттіліктер қалыптасуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Азаматтық іс жүргізу құқығындағы сараптаманың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - тергеушілердің немесе соттың қылмыстарды саралау мәселелерін, сондай-ақ психологиялық сипаттағы заңды мән-жайларды анықтаумен байланысты мәселелерді шешуге ықпал ететін арнайы ғылымдардың бірі ретінде құқықтық психологиядағы мамандануды тереңдету. Аталған мақсатқа сәйкес тереңдетілген зерттеудің міндеттері анықталды: - қазіргі заманғы сот-психологиялық сараптаманың арнайы пән ретіндегі ең өзекті теориялық және практикалық мәселелері; - тақырыптың ерекшеліктері, сот-психологиялық сараптама әдістері мен жүйелері, оның негізгі даму тенденциялары; - топтық қылмыстарды, психикалық зорлық-зомбылықты қолда��а отырып жасалған қылмыстарды, сондай-ақ ұлттық немесе діни негіздегі араздықты қоздыру қылмыстарын саралау мәселелерін шешуде қазіргі психологияның мүмкіндіктері; - психиканың бұзылуымен байланысты емес психикалық және психикалық дамуындағы кәмелетке толмаған баланың психикалық және құқықтық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • КЛИНИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ ЭКСПЕРТТІК ТӘЖІРИБЕ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: магистрант клиникалық психологияның теориясы мен әдіснамасының маңызды мәселелерін, кешенді сот-психологиялық және психиатриялық сараптаманың құқықтық, ұйымдастырушылық және этикалық негіздерін, сот-психиатрия, суицидология, құрбантану, сот-психодиагностика, агрессия психологиясы, сонымен қатар қылмыстық және қылмыстық туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру. - іс жүргізу құқығы.Тәртіптің инновациялық аспектісі бар: материалды игеру барысында студенттер білімнің әртүрлі салаларын біріктіруге мүмкіндік алады; AW (азаматтық және қылмыстық құқық) медициналық және психологиялық қызметтерді дамуының қазіргі кезеңінде кәсіби жұ��ыс контекст.      Пән магистранттардың коммуникативтік табиғатын байланысты пәндер бойынша мамандармен (заң психологтары, заңгерлер) өзара әрекеттесудің және интеграцияның жаңа формаларын қалыптастыру түрінде қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сот сараптамаларының теориясы мен практикасы.
    Несиелер: 5

    КУРС МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ «Сот сараптамасының теориясы мен практикасы» арнайы курсының оқу-жаттығу кешені барлық оқыту формалары үшін қылмыстық-құқықтық маманданудың «Құқықтану» мамандығында оқитын мамандарды даярлауға қойылатын мемлекеттік талаптарды орындауға арналған. «Сот сараптамаларының теориясы мен практикасы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен сот сараптамасының тақырыбы, оның объектілері, сараптамалық міндеттері, сарапшының және сараптамалық қызмет субъектілерінің арнайы білімі туралы түсінік береді; кез-келген түрдегі сот сараптамасы үшін табиғи болып табылатын жалпы қағидалар мен постулаттарды ашады; танымдық іс-әрекеттің ерекше түрі ретінде сараптамалық зерттеу технологиясы; сараптамалық зерттеулердің әдіснамасы және сот сараптамасын дамытудың тұжырымдамалық бағыттары (математика, компьютерлендіру, сараптамалық зерттеулерді автоматтандыру), сонымен қатар қыл��ыстық, азаматтық, аралық және әкімшілік істерде жүргізілетін сараптаманың кейбір түрлерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сот риторикасын зерттеудің инновациялық тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның жоғары сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: пәнді игеру нәтижесінде студенттер теория мен практика туралы жалпы түсінік, сот риторикасының тарихы мен ерекшеліктері туралы білуге, Алынған білімді болашақ кәсіби қызметінде қолдану мүмкіндіктерін іске асыру, белгілі бір көлемде сот спикерлерінің арнайы техникасын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сот сараптамасының негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты магистрант жеке қасиеттерін дамыту және заңдылықты, құқықтық тәртіпті, жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін кәсіби қызметке қажетті білім, білік жүйесін қалыптастыру; қылмыстар мен құқық бұзушылықтарды ашу және тергеу туралы. Оқыту мақсаттары: - кәсіптік қызметті өз бетінше жүзеге асыру үшін заңдылықты, құқықтық тәртіпті, жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы қызметті реттейтін заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілердің негізгі ережелерін жүйелі игеруді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Магистранттардың ғылыми тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Магистранттардың ғылыми-зерттеу тәжірибесінің мақсаты басқару шешімдерін жобалау, әзірлеу және қабылдау үшін дұрыс басқару ақпаратын алу мақсатында ұйымдастырушылық құрылымдар мен жүйелерді ғылыми талдау әдістерін тәжірибелік сынақтан өткізу болып табылады.    Зерттеу тәжірибесінің міндеттері: Магистрлік диссертацияның берілген тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді іздеу және таңдау әдістерін меңгеру Ғылыми кітапхананың электронды, жалпы, жүйелік каталогтарындағы материалдарды іздеу, сонымен қатар университет кітапханасының материалдарымен жұмыс жасау әдістерін меңгеру Статистикалық материалдарды іздеу және өңдеу дағдыларын нығайту • сауалнамалар, ба��ылау формалары, анкеталар мен бақылау парақтарын құрастыру дағдыларын шоғырландыру Зерттеу мақсаттарын анықтау және мақсат қою дағдыларын дамыту Гипотеза жасау дағдыларын дамыту • зерттеу жоспарының дағдыларын бекіту • алынған эмпирикалық мәліметтерді түсіндіру дағдыларын шоғырландыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 5

    Зерттеу жұмыстарын магистрант орындайды басшылық. Зерттеу бағыты жұмыстардың тақырыбы магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады. Зерттеу жұмысының мақсаты - интеграция кәсіптік қызметті дамытумен бірге оқу процесі шеберлерді даярлау бағыттарында олардың қалыптасуын қамтамасыз ету ғылыми құзіреттілік студенттері қашан қажет зерттеу жүргізу және кәсіби мәселелерді шешу. Зерттеудің міндеттері: Магистранттардың кәсіби зерттеу ойлауының дамуын, олардың нақты қалыптасуын қамтамасыз ету негізгі кәсіби міндеттер, оларды шешу жолдары туралы идеялар шешімдер; 4 Modern заманауи технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру алынған ақпараттарды өңдеу және түсіндіру жинағы тәжірибелік және эмпирикалық мәліметтер, қазіргі заманғы иеліктер зерттеу әдістері;  кәсіби дайындық өзін-өзі жетілдіру, инновациялық ойлау мен шығармашылықты дамыту сыйымдылық, шеберлік;  туындаған мәселелерді тәуелсіз қалыптастыру және шешу зерттеу жұмыстарын жүргізу және тереңдетуді талап етеді кәсіби білім; Modern заманауи мамандардың қатысуымен библиографиялық жұмыс жүргізу ақпараттық технологиялар; Research іс жүзінде зерттеу жүргізу мүмкіндігі, бағытқа байланысты ғылымдағы тәжірибелік жұмыс магистрлік диссертация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Соттық теория
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - магистранттар арасында сот-сараптама ғылымының әдіснамалық мәселелері бойынша философиялық ұстаным қалыптастыру. сараптамалық практика мәселелері; қылмыстық, азаматтық, сот ісіндегі сот сараптамасын процессуалдық реттеу мәселелері бойынша пәнаралық құқықтық білім кәсіби құзырет шеңберіндегі әкімшілік процесс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 5

    Зерттеу жұмыстарын магистрант орындайды басшылық. Зерттеу бағыты жұмыстардың тақырыбы магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады. Зерттеу жұмысының мақсаты - интеграция кәсіптік қызметті дамытумен бірге оқу процесі шеберлерді даярлау бағыттарында олардың қалыптасуын қамтамасыз ету ғылыми құзіреттілік студенттері қашан қажет зерттеу жүргізу және кәсіби мәселелерді шешу. Зерттеудің міндеттері: Магистранттардың кәсіби зерттеу ойлауының дамуын, олардың нақты қалыптасуын қамтамасыз ету негізгі кәсіби міндеттер, оларды шешу жолдары туралы идеялар шешімдер; 4 Modern заманауи технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру алынған ақпараттарды өңдеу және түсіндіру жинағы тәжірибелік және эмпирикалық мәліметтер, қазіргі заманғы иеліктер зерттеу әдістері;  кәсіби дайындық өзін-өзі жетілдіру, инновациялық ойлау мен шығармашылықты дамыту сыйымдылық, шеберлік;  туындаған мәселелерді тәуелсіз қалыптастыру және шешу зерттеу жұмыстарын жүргізу және тереңдетуді талап етеді кәсіби білім; Modern заманауи мамандардың қатысуымен библиографиялық жұмыс жүргізу ақпараттық технологиялар; Research іс жүзінде зерттеу жүргізу мүмкіндігі, бағытқа байланысты ғылымдағы тәжірибелік жұмыс магистрлік диссертация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Магистранттардың ғылыми тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Магистранттардың ғылыми-зерттеу тәжірибесінің мақсаты басқару шешімдерін жобалау, әзірлеу және қабылдау үшін дұрыс басқару ақпаратын алу мақсатында ұйымдастырушылық құрылымдар мен жүйелерді ғылыми талдау әдістерін тәжірибелік сынақтан өткізу болып табылады.    Зерттеу тәжірибесінің міндеттері: Магистрлік диссертацияның берілген тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді іздеу және таңдау әдістерін меңгеру Ғылыми кітапхананың электронды, жалпы, жүйелік каталогтарындағы материалдарды іздеу, сонымен қатар университет кітапханасының материалдарымен жұмыс жасау әдістерін меңгеру Статистикалық материалдарды іздеу және өңдеу дағдыларын нығайту • сауалнамалар, ба��ылау формалары, анкеталар мен бақылау парақтарын құрастыру дағдыларын шоғырландыру Зерттеу мақсаттарын анықтау және мақсат қою дағдыларын дамыту Гипотеза жасау дағдыларын дамыту • зерттеу жоспарының дағдыларын бекіту • алынған эмпирикалық мәліметтерді түсіндіру дағдыларын шоғырландыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қылмыстық іс жүргізу құқығындағы заманауи сараптама әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты сот сараптамасының негізгі тұжырымдамаларын (сараптама, пән, объект, сараптама қызметі), сот сараптамаларын жынысы мен түріне қарай жіктеуге, сонымен қатар сот сараптамасының заманауи әдістері мен мүмкіндіктерін игеруге бағытталған. Курс мыналарды зерделеуге арналған: сот сараптамасы институтының нормативтік-құқықтық базасын құрайтын Қазақстан Республикасының Қылмыстық іс жүргізу кодексінің бөлімдерін; сот ғылымын реттейтін заңдар мен ережелер қолданыстағы сот сараптамаларын жүргізу құзыретіне кіретін сараптама институттарының жүйелері; пәні, міндеттері, нысандары, әртүрлі зерттеу ерекшеліктері сот сараптамаларының түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Магистранттардың ғылыми тәжірибесі
    Несиелер: 7

    Магистранттардың ғылыми-зерттеу тәжірибесінің мақсаты басқару шешімдерін жобалау, әзірлеу және қабылдау үшін дұрыс басқару ақпаратын алу мақсатында ұйымдастырушылық құрылымдар мен жүйелерді ғылыми талдау әдістерін тәжірибелік сынақтан өткізу болып табылады.    Зерттеу тәжірибесінің міндеттері: Магистрлік диссертацияның берілген тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді іздеу және таңдау әдістерін меңгеру Ғылыми кітапхананың электронды, жалпы, жүйелік каталогтарындағы материалдарды іздеу, сонымен қатар университет кітапханасының материалдарымен жұмыс жасау әдістерін меңгеру Статистикалық материалдарды іздеу және өңдеу дағдыларын нығайту • сауалнамалар, ба��ылау формалары, анкеталар мен бақылау парақтарын құрастыру дағдыларын шоғырландыру Зерттеу мақсаттарын анықтау және мақсат қою дағдыларын дамыту Гипотеза жасау дағдыларын дамыту • зерттеу жоспарының дағдыларын бекіту • алынған эмпирикалық мәліметтерді түсіндіру дағдыларын шоғырландыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 11

    Зерттеу жұмыстарын магистрант орындайды басшылық. Зерттеу бағыты жұмыстардың тақырыбы магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады. Зерттеу жұмысының мақсаты - интеграция кәсіптік қызметті дамытумен бірге оқу процесі шеберлерді даярлау бағыттарында олардың қалыптасуын қамтамасыз ету ғылыми құзіреттілік студенттері қашан қажет зерттеу жүргізу және кәсіби мәселелерді шешу. Зерттеудің міндеттері: Магистранттардың кәсіби зерттеу ойлауының дамуын, олардың нақты қалыптасуын қамтамасыз ету негізгі кәсіби міндеттер, оларды шешу жолдары туралы идеялар шешімдер; 4 Modern заманауи технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру алынған ақпараттарды өңдеу және түсіндіру жинағы тәжірибелік және эмпирикалық мәліметтер, қазіргі заманғы иеліктер зерттеу әдістері;  кәсіби дайындық өзін-өзі жетілдіру, инновациялық ойлау мен шығармашылықты дамыту сыйымдылық, шеберлік;  туындаған мәселелерді тәуелсіз қалыптастыру және шешу зерттеу жұмыстарын жүргізу және тереңдетуді талап етеді кәсіби білім; Modern заманауи мамандардың қатысуымен библиографиялық жұмыс жүргізу ақпараттық технологиялар; Research іс жүзінде зерттеу жүргізу мүмкіндігі, бағытқа байланысты ғылымдағы тәжірибелік жұмыс магистрлік диссертация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON9

    сараптама өндірісінің, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік нысандарының өзара байланысын бағалау; сараптамалық қызметті ұйымдастыру принциптері мен сот сараптамаларын, сот сарапшыларын мерзімді аттестаттау құқығына біліктілік куәліктерін берудегі құқықтық нормалар арасындағы байланысқа сипаттама беру; сараптамалық қызметті ұйымдастыру қағидалары мен әдістерді апробациялау, әдістерді, әдістемелерді валидациялау туралы құқықтық нормалар арасындағы байланысты түсіндіру; жаратылыстану ғылымдары, сот сараптамасы теориясының сот сараптамасының дамуын шешудегі ғылыми білімдерін интеграциялаудың байланысы мен рөлін көрсету;

  • Код ON12

    командада жұмыс жасау, ымыраға келу және өз пікіріңізді топтың пікірімен байланыстыру; патриотизм, азаматтық және толеранттылық қағидаттарына негізделген жағымды коммуникативті дағдыларға ие болу; оқуды аяқтағаннан кейін ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде білімін кеңейту үшін өздігінен оқи алады; көпұлтты және көп мәдениетті ұжымда жұмыс істеуге дайын екендігін көрсету.

  • Код ON1

    құқық бұзушылық түсінігін түсіндіру, қылмыстық құқық бұзушылықты басқалардан ажырату, қылмыстық құқық бұзушылықтың, қылмыстың құрамын анықтау; Қазақстан заңнамасына сәйкес сот ісін жүргізудің түрлерін түсіндіреді, сот ісін жүргізудің әр кезеңінің міндеттерін, дәлелдеу тақырыбын, іс жүргізу әрекеттерінің түрлерін, олардың негізгі ережелерін түсінеді; қылмыстардың сот-сараптамалық сипаттамаларын түсіндіру, материалдық іздерді жинаудың сот-медициналық әдістерін және олардың қаралып жатқан істердің мән-жайын анықтау қабілеттерін игеру; іс жүргізу әрекеттерін жүргізудегі тактиканың рөлін, істерді ашу мен тергеудегі заманауи сот-медициналық технологиялардың маңыздылығын түсіну;

  • Код ON2

    арнайы білімді қолдану нысандарының бірі және дәлелдеме көзі ретінде сот-медицина ғылымының өзіндік ерекшеліктерін негіздеу; Қазақстан Республикасындағы сараптамалық қызметті ұйымдастыру қағидаттары мен функциялары, міндеттеріне сәйкес құқықтық актілерді жүйелеу; сенімділіктің құқықтық және процессуалдық кепілдіктерін, сот сараптамаларын дайындаудың ғылыми негіздемесін көрсету; сот сараптамаларының жіктелуін көрсетіп, күрделі, қайталанатын және басқа сараптамалардың процедуралық ерекшеліктерін бөліп көрсету; патологиялық сараптама, сот-баллистикалық сараптама, (құжаттарды техникалық сараптау, қолжазбалық сараптама) тағайындаудың шешімдерін, анықтамаларын талдап, нақты, процессуалдық негіздерін жіктеуге; сот сараптамасын жүргізудегі сот сарапшысының құқықтары мен міндеттерін бағалау;

  • Код ON4

    ізді, сот-баллистикалық сараптама объектілерін зерттеудің ғылыми-әдістемелік негіздерін көрсету; Адам іздерін зерттеу әдістерін көрсету; Бұзу құралдарының іздерін іздеудің зерттеу әдістерін көрсету және т.б.; атыс қаруын зерттеу әдістерін көрсету; оқ-дәрілерді зерттеу әдістерін көрсету;

  • Код ON3

    трасология, сот баллистикасы объектілерін зерттеу әдістемесін ғылымның, техниканың әртүрлі салаларындағы білімді біріктіру ретінде түсіндіріңіз; материалдық әлем объектілерінде - іздер іздерінде, атыс қаруының компоненттерінде қылмыс туралы ақпаратты бейнелеу заңдылықтарын түсінетіндігін көрсету; трасология, сот баллистикасы объектілері қасиеттерінің заңдылықтарын ашу; трасология, сот баллистикасы объектілерінің жеке сәйкестігі туралы сұрақтарды шешу әдістемесінің ерекшеліктерін түсіндіріңіз; аспаптық әдістердің мүмкіндіктерін түсіндіріңіз;

  • Код ON8

    ғылыми-зерттеу жұмыстарына, оның ішінде өзін-өзі таңдаған, теориялық және практикалық маңызды, сот және тергеу практикасы талап ететін контексте қатысуға; өзін-өзі тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру аспектісінде инновациялық педагогикалық қызметпен айналысуға; компьютерлік технологиялар жетістіктері бойынша сараптамалық зерттеулерді, ғылыми зерттеулерді жүргізу кезінде пайдалануға; сот-криминалистикалық сараптамаларда жаңа білімдердің жобаларын жасау, құру және енгізу;

  • Код ON5

    трасология, сот баллистикасы объектілерін зерттеу әдістерінің жиынтығын құру; жалпы ғылыми әдістерді бөліп көрсетіңіз және олар қандай мәселелерді шешетінін көрсетіңіз; жаратылыстану ғылымдарынан алынған әдістерді жинақтап, қажетті техникалық және сот-медициналық құралдардың тізімін жасаңыз; сәйкестендіру мәселелерін шешу әдістемесін сәйкестендірмейтін мәселелерді шешудің әдіснамасымен салыстырыңыз, олардың айырмашылығын көрсетіңіз; жарық микроскопының, бинокулярлы микроскоптың қолданылуын көрсету;

  • Код ON11

    кезең-кезеңмен зерттеу нәтижелерін және қолданылатын әдістемелерді заңдардың және ғылыми-әдістемелік әзірлемелердің талаптарына сәйкес тұжырымдау; тергеу, сот талқылауы кезінде жауап алу кезінде олардың сараптамалық пікірлерін негізді түрде негіздеуге;

  • Код ON10

    сараптамалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау және белгілерді бағалау мен талдаудың жалпы әдіснамасына сәйкес қорытындылар жасау; сараптама жасау міндеттері мен сарапшының құзіреттілігі арасындағы байланысты дәлелдеу; сараптама жүргізуден жазбаша түрде бас тарту себептерін немесе сарапшының ұсынысы бойынша негіздеу; кешенді емтихандарды әртүрлі сарапшылық мамандықтар білімінің интеграциясы ретінде түсіндіреді; қайталама емтихандарды тағайындаудың негізділігін анықтайды;

  • Код ON6

    қоршаған ортадағы іздердің (қолдар, аяқ киім, тістер, басқыштар және т.б.) шағылысуы бойынша тәжірибелер жүргізу, белгілерді зерттеу және бөлектеу; саусақтардың, аяқтардың, тістердің папиллярлы өрнектерімен адамды сәйкестендіру әдісін қолдану; бұзу құралдарының түрін анықтау әдістемесін қолдану және т. б .; бұзу құралдарын анықтау әдістерін қолданыңыз, олар тұрған кездегі құралдар және т.б.; ату өндірісіндегі қоршаған ортаға және патрон іздерінің компоненттеріне эксперимент жүргізу, белгілерді зерттеу және бөлектеу; баллистикалық сараптаманың қару-жарақ және басқа жіктеу, диагностикалық, ситуациялық тапсырмаларын анықтау әдістерін қолдану;

  • Код ON7

    атыс қаруының денсаулығын анықтау әдістемесін қолдану; стихиялық атуды анықтау үшін эксперимент жүргізу; аяқ киім сәйкестендіру әдістерін қолдану; құлыптарға, пломбаларға және басқа да тексеру тапсырмаларына диагностикалық әдістерді қолдануға; адамды тіс белгілеріне сәйкес сәйкестендіру әдістерін қолдану;

Top