Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03102 Әлеуметтану в Орталық-Азия Университеті

  • Әлеуметтанудағы әлеуметтік статистика
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: әлеуметтік статистиканың жалпы теориясын, қоғамдық өмір құбылыстарын сандық зерттеу әдістерін (мәліметтерді жинау, өңдеу және түсіндіру) меңгеру; әртүрлі статистикалық көрсеткіштерді алу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Әлеуметтік статистиканың пәні мен міндеттері. Статистиканың заманауи ұйымдастырылуы. Әлеуметтік статистикадағы әдістер мен өлшемдер. Әлеуметтік статистика көрсеткіштерінің жүйесі. Халық саны, құрамы және қозғалыс статистикасы. Адам және отбасы статистикасы. Өндіріс күштерінің статистикасы, халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасы, әлеуметтік жағдайлар және жұмыс күші, халықтың табысы. Материалдық тауарл��р мен қызметтерді тұтыну, ұлттық табыс, халықтың әлеуметтік қауіпсіздігі, экологиялық қызмет, қоғамдық пікір статистикасы.

    Селективті тәртіп
  • Шетел социологиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: студентті XIX - XXI ғасырлардағы әлеуметтанудың дамуының тұтас бейнесі, оны XX - XXI ғасырлардағы кейінгі тәртіптік дамуының теориялық негізі және оны практикалық қолдану. Қысқаша мазмұны: Әлеуметтану тарихын зерттеу мәселелері; Әлеуметтік ілімдер: ежелден ағартуға дейін; Август Комте - әлеуметтанудың негізін қалаушы; Организм Герберт Спенсер; Әлеуметтанудағы натурализм; Әлеуметтанудағы психологиялық бағыт; Карл Маркс әлеуметтанушы ретінде; Фердинанд Туннистің ресми әлеуметтануы; Уильям Дилтейдің иррационалды әлеуметтануы; Макс Вебердің әлеуметтануын түсіну; Неміс әлеуметтануы; Ағылшын социологиясы; Француз әлеуметтануы Студент білуі керек: әлеуметта��у ғылымының теориялық негіздері мен заңдылықтарын, әлеуметтанулық білім әдістемесі мен әдістерінің арақатынасы принциптерін;

    Селективті тәртіп
  • Қаланың социологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қаланың әлеуметтануы сияқты әлеуметтану ғылымының бір саласын дамыту туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қала әлеуметтану пәні. Ф.Теннистің әлеуметтанулық концепциясы. Г.Симмельдің әлеуметтанулық концепциясы. М.Вебердің әлеуметтанулық концепциясы. Қаланы зерттеуге марксистік көзқарас. Қала өмірінің салалары. Қала өмірінің өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
  • Тұлға әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Зерттеу міндеттері: Жеке тұлғаның әлеуметтануы саласындағы әлеуметтік ақпаратты талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Тұлға әлеуметтанудағы білім объектісі ретінде. Қазіргі кездегі тұлғаның негізгі түсініктері. Қазіргі әлеуметтанудағы тұлғаның негізгі түсініктері. Тұлғаның рөлдік түсінігі.Әлеуметтану және әлеуметтік психология. Тұлғаның құрылымы және оның даму факторлары. Тұлғаның әлеуметтенуі.

    Селективті тәртіп
  • Тарих және жаратылыстану ғылымның негізгі ұғымдары
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: студенттерге қазіргі заманғы ғылымның негізгі қағидалары, ғылым тарихы және оның әдістері, ғылымның әртүрлі салаларының тығыз байланысы, ғылым мен мәдениеттің дамуындағы рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Ойлаудың екі түрі; Ғылыми әдіс; Жаратылыстану тарихы; Қазіргі физиканың элементтері; Жаратылыстану жүйесіндегі химия; Тіршіліктің пайда болуы және эволюциясы; табиғи принциптер мен адам; адам және биосфера.

    Селективті тәртіп
  • Маркетингтің әлеуметтік аспектілері
    Несиелер: 5

    Зерттеу міндеттері: Маркетингтің әлеуметтік аспектілері саласындағы әлеуметтік ақпаратты талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Маркетинг нарықты басқарудың түсінігі ретінде. Маркетингтік микс. Маркетингтік коммуникациялар жүйесі. Тұтынушының мінез-құлқы маркетинг және социологиялық талдаудың пәні ретінде. Маркетинг технологиясының әлеуметтік аспектілері. Маркетингтік зерттеулердің әдістері мен негізгі бағыттары. Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу.

    Селективті тәртіп
  • Білім беру әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Зерттеудің міндеттері: студенттердің теориялық ойлауын қалыптастыру, олардың білім беру әлеуметтануының іргелі теориялары мен әдіснамаларын дамыту, білімнің осы саласында ғылыми эрудицияларды игеру, білім беру саласындағы әлеуметтік зерттеулердің дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: Оқыту - бұл жүйеленген білім мен дағдыларды игеру процесі және нәтижесі, адамды өмірге және жұмысқа дайындаудың қажетті шарты. Түрлі ғылымдар білім беруді өзіндік көзқарас тұрғысынан зерттейді. Білім мәдени-тарихи құбылыс, адамзаттың, халықтардың, ұлттардың рухани мәдениетінің жинақталуын сақтау, беру және көбейту құралы ретінде зерттеледі. Әлеуметтану білім берудің әлеуметтік жағына қызығуш��лық танытады: білімнің арқасында адам белгілі бір әлеуметтік топтарға қосылып, қоғамның әлеуметтік құрылымында белгілі бір позицияларды иеленеді, қоғамда әртүрлі рөлдерді орындайды және орындайды.

    Селективті тәртіп
  • Социологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Даму мақсаты: әлеуметтанулық студенттерге кәсіби, мәдениетті және арнайы модельдік жүйені қалыптастыратын математикалық негіздер мен ақпараттық-математикалық әдістерді зерттеу, социологиялық, әлеуметтік-саяси, әлеуметтік-экономикалық және басқарушылық талдаулардың заманауи бағыттарында сәтті зерттеу және аналитикалық жұмыстар жүргізу үшін қажет. Қысқаша мазмұны: Шартты емес кестелердегі мәліметтерді талдаудың модельдері мен әдістері. Деректерді дисперсиялық талдаудың модельдері мен әдістері. Деректерді регрессиялық талдаудың модельдері мен әдістері. Корреляциялық деректерді талдаудың модельдері мен әдістері. Социологиялық зерттеу деректерін талдаудағы негізгі компоненттер мен факторлық талдаудың модельдері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: студенттерге әлеуметтік жүйе ретінде басқару объектісі мен субъектісі арасында қалыптасатын әсерлер мен қатынастар туралы тұтас көзқарас беру. Қысқаша мазмұны: қоғам және әлеуметтік институттар, әлеуметтік топтар мен ұйымдар туралы түсінікке ие болу; басқару қызметінің сипаты мен сипаттамалары туралы; басқару тиімділігін арттырудың негізгі факторы ретіндегі адамның рөлі туралы және т.б.

    Селективті тәртіп
  • Жастар әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің жастар әлеуметтануы саласындағы ғылыми және практикалық білімдер, дағдылар мен құзыреттіліктер жүйесін дамыту және олардың кәсіби қызметінде жүзеге асыру: студенттерге жастар әлеуметтануы туралы қазіргі заманғы ғылыми идеялар жүйесінде әлеуметтік-гуманитарлық білімнің саласы ретінде жастар әлеуметтануы туралы жүйелі көзқарас беру. қоғам. Қысқаша мазмұны: Әлеуметтік шындықты ғылыми таныудың әдіснамалары. Жастар әлеуметтануының объектісі, пәні, функциялары. Жастар әлеуметтануының пайда болуы және дамуы. Әлеуметтанудағы жастар әлеуметтануы және қоғамдық пікір. Аудитория әлеуметтанулық зерттеу объектісі ретінде. Жастар әлеуметтануында ��азмұнды талдау әдісін қолданудың ерекшеліктері. Жастар әлеуметтануындағы рейтингтік өлшемдердің ерекшеліктері. Интерактивті медиа және интерактивті кейстер. Жастар әлеуметтануындағы бұқаралық ақпарат құралдарының тиімділігін зерттеу.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің басқару іс-әрекетінің әлеуметтік мәнін және ұйымдағы әлеуметтік субъектілердің өзара әрекетін анықтауға бағытталған социологиялық тәсілдің құрылымы мен ерекшеліктері туралы ғылыми негізделген идеяларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: сараптамалық және аналитикалық қызметті жүзеге асыруда әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың әдістері мен теориялары туралы білімді қолдана білу. Қысқаша мазмұны: ғылым туралы зерттеу нысаны, пәні және әдістері туралы түсінік. Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар, олардың қоғамды зерттеудегі ерекшеліктері. Әлеуметтану пәні бойынша көзқарастарын дамыту. Әлеуметтік зерттеу түсінігі. Әлеуметтік факт. Әлеуметтік мәселе. Әлеуметтанулық зерттеулер қоғамды танудың құралы ретінде. Әлеуметтік таным әдістері: құжаттарды талдау, сауалнама, байқау, эксперимент, олардың мүмкіндіктері мен ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
  • Мәдениет әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: адамдардың өмірінің әлеуметтік формалары негізінен қазіргі қоғамдағы әлеуметтік институттар жүйесін құрайтын мәдени құндылықтар, нормалар, мінез-құлық үлгілері, мораль, әдет-ғұрыптар және т.б. арқылы қалыптасатын, заңдастырылған және басқарылатындығын көрсету. Қысқаша мазмұны: Зерттеу нысаны қоғамдағы мәдениеттің дамуы мен даму заңдылықтары болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Институционалдық экономика
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты - әлеуметтану ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін терең зерттеуді, жаһандану мен аймақтануға байланысты жаһандық қайшылықты тенденциялар мен факторлар жағдайында қоғамды жұмыс процесінде күрделі иерархиялық жүйе ретінде талдауды қамтамасыз ету. Қысқаша мазмұны: Қоғамның әлеуметтік құрылымы және оның негізгі компоненттері. Әлеуметтік стратификация және әлеуметтік ұтқырлық. Қоғамның әлеуметтік-аумақтық құрылымы. Қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымы. Әлеуметтік институттар. Әлеуметтік институттардың негізгі түрлері. Әлеуметтік бақылау.

    Селективті тәртіп
  • Спорт әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің спорт әлеуметтануы саласында білім мен дағды алу. Пәннің қысқаша мазмұны:Дене тәрбиесінің әлеуметтануы арнайы социологиялық теория ретінде. Дене шынықтыру және спорт социологиясының әлеуметтік-философиялық негіздері. Әлеуметтану, дене шынықтыру және спорт. Қазіргі ресейлік қоғамның әлеуметтік дифференциациясы және дене шынықтыру және спорт саласындағы мүдделерді қалыптастыру. Спорттық қызмет, девиантты мінез-құлық және әлеуметтік бақылау. Жастардың спортпен шұғылдануы және әлеуметтік жағдайы. Спорт әлеуметтануындағы гендерлік қатынастар мәселесі. Дене шынықтыру білімі әлеуметтік институт ретінде. Дене шынықтыру саласындағы әлеуметтік топтар Студе��т білуі тиіс: кәсіби қызмет деңгейінде шет тілі. Ұлт бірлігін қамтамасыз етудегі және қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуына жәрдемдесудегі дене шынықтыру мен спорттың рөлі мен орны.ата-аналармен, әріптестерімен ��әне әлеуметтік серіктестермен қарым-қатынастың психологиялық-педагогикалық тәсілдері. Студент істей алуы керек: Аннотация,рефераттар құрастыру; жеке және іскерлік хат, Өмірбаян құрастыру; бағдарлама шеңберінде өткен тақырыптар бойынша баяндау жазу; мәтінді оқу кезінде алынған ақпаратты тіркеу. Коммуникативтік ниеттерді жазбаша іс��е асыру (мәліметтер/мәліметтер сұрату, ақпарат беру, тапсырыс беру, ұсыныс, әрекетке түрту, өтініш білдіру, келісім/келіспеу, бас тарту, кешірім, алғыс білдіру); тұрмыстық-сөйлесу сипаттағы мәтіндерді оқу және түсіну; мамандықтың кең және тар бейіні бойынша күрделі емес прагматикалық мәтіндер мен мәтіндер; орта деңгейдегі күрделілік мәтіндерін мамандықтың кең және тар бейіні бойынша барабар аудару; оқу, елтану, ғылыми-көпшілік және ғылыми әдебиеттерден, мерзімді басылымдар мен монографиялардан, нұсқаулықтардан, проспектілер мен анықтамалық әдеб��еттерден мәтіндермен жұмыс істеу. Балалар мен ересектердің дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын қалыптастыру. Қоғамдық өмірдің құбылыстарын және өз мамандығының проблемаларын талдау кезінде саяси тәсілді қолдану, осы тұрғыдан өз қызметін бағалау және оңтайлы шешім табу. Дене шынықтыру саласындағы кәсіби білімдерге әріптестерін және әлеуметтік әріптестерін қызықтыру. Студент дағды болуы және құзыретті болуы тиіс: социологиялық талдау негіздерін меңгеру; типологияны, бұқаралық әлеуметтік қозғалыстардың пайда болуы мен дам��ының негізгі көздерін, әлеуметтік өзара іс-қимыл түрлерін, әлеуметтік даму факторларын, әлеуметтік ұйымдардың түрі мен құрылымын түсіну және оларды талдай білу Күтілетін нәтижелер: бейімделген әдебиетті оқудың барлық түрлері: оқу, оқу. Салауатты өмір салтын қалыптастыру және адамдардың дене бітімін жетілдіру дағдысы. Өз мамандығының мәселелерін талдаудағы саяси тәсілдемен. Оқу - тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін бітірушіге әлеуетті жұмыс беруші��ердің талаптары туралы ақпаратпен қамтамасыз ету. Зерттеу мақсаты: студенттердің спорттық әлеуметтану саласындағы білімі мен дағдыларын игеру нәтижесінде меңгеруі. Қысқаша мазмұны: Дене шынықтыру әлеуметтануы арнайы әлеуметтанулық теория ретінде. Дене тәрбиесі мен спорт әлеуметтануының әлеуметтік-философиялық негіздері. Әлеуметтену, дене тәрбиесі және спорт. Қазіргі қоғамның әлеуметтік саралануы және дене шынықтыру және спорт саласындағы қызығушылықты қалыпт��стыру. Спортпен шұғылдану, девиантты мінез-құлық және әлеуметтік бақылау. Жастардың спорттық және әлеуметтік көңіл-күйі. Спорт әлеуметтануындағы гендерлік қатынастар мәселесі. Дене тәрбиесі әлеуметтік институт ретінде. Дене тәрбиесі саласындағы әлеуметтік топтар

    Селективті тәртіп
  • Девиантты мінез-құлық әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: психикалық құбылыстармен танысу; жалпы психологияның категориялары мен негізгі ұғымдарын игеру; тірі организмдердің мінез-құлқы мен психикасын зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеру; жалпы психологияның негізгі теорияларын, іс-әрекеттің психикалық бағытының заңдылықтарын, оның қызмет субъектісін реттеу мен басқаруды игеру. Зерттеу іс-әрекеті әдістерімен және психикалық құбылыстармен танысыңыз. Қысқаша мазмұны: Психология пәні, әдістері, міндеттері. Зерттеу әдістері. Психологияның негізгі принциптері мен категориялары. Оқыту технологиясының психо-логикалық негіздері. Тұлғаның дамуының әлеуметтік кезеңдері. Тұлға және тұлға аралық қатынастар. Маман тұлғасының кәсіби мәртебесін қалыптастырудың әлеуметтік-психологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің қоғамдық өмірге деген көзқарасын, ондағы адамның рөлін қалыптастыру, сонымен қатар студенттердің құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту, бұл әлеуметтік қатынастардың табиғатын білуге ​​негізделген, әлеуметтік мінез-құлықты реттеудің тетіктерін ескере отырып, кәсіби салада өзара әрекеттесуді ұтымды құруға мүмкіндік береді. Қысқаша мазмұны: Әлеуметтанудың дербес ғылым ретінде пайда болуының тарихи және әлеуметтік алғышарттары. Классикалық социологиялық парадигмалардың қалыптасуы: О.Комт, Э.Дюркгейм, К.Маркс, М.Вебердің теориялары. Орыс социологиялық ойының даму ерекшеліктері және негізгі бағыттары. Қазіргі батыстық социологиялық теориялар. Қазіргі әлеуметтану ғылымының объектісі, пәні, құрылымы және деңгейлері. Эмпирикалық әлеуметтанудың негізгі түсініктері мен әдістері. Әлеуметтанудың әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі орны.

    Селективті тәртіп
  • Антикоррупция
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің кәсіби ойлауын қалыптастыру, өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы, әкімшілік, қылмыстық және қылмыстық іс жүргізу заңнамаларын іс жүзінде қолдану, студенттердің мемлекет пен басқару жүйесіндегі сыбайлас жемқорлықтың табиғаты, себептері мен шарттары туралы білімдерін қалыптастыру. оның пайда болуы мен дамуы. Студент білуі керек: сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің құқықтық негіздерін; сыбайлас жемқорлықтың сипаты, шарттары мен себептері, мемлекеттік органдардың сыбайлас жемқорлыққа, құқық бұзушылыққа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы құқықтық жауапкершілікке қарсы күрестің тиімділігін арттыру жөніндегі негізгі қызметі. - істей білуі керек: материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын талдай, түсіндіре және дұрыс қолдана біледі; нақты практикалық жағдайға құқықтық нормаларды қолдана алады; азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау үшін заң білімін пайдалануға; іс жүргізу позициясын дамытып, оны қорғауға; олардың іс жүргізу ережелерін (ауызша және жазбаша) дәлелдеу; заңды құжаттарды дұрыс құрастыру және орындау. - дағдылар мен құзыреттілік: құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдылары; құқықтық жағдайды және қолданылатын құқықт������қ нормаларды тәуелсіз талдау дағдылары; құқықтық мәселелер мен қақтығыстарды шешу дағдылары, кәсіби лексика мен терминологияны, негізгі бағыттар мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың қазіргі жағдайын түсінуі керек.

    Селективті тәртіп
  • Құқық негіздері.
    Несиелер: 5

    Міндеттері: мемлекет пен құқықтың қоғамдық қатынастарды дамыту мен жетілдірудегі рөлін нақтылау және дұрыс түсіну, заңнаманы қолдану саласындағы тұрақты дағдыларды дамыту және Қазақстан Республикасының салалық заңнамасының конституциялық және құқықтық негіздерін білетін жоғары білімді жоғары білімді мамандарды даярлау. Міндеттері: студенттерге мемлекет және құқық теориясының негіздерін, конституциялық, әкімшілік, қылмыстық, азаматтық, еңбек және басқа құқық салаларын үйрету; - студенттерге идеяларды, заңдардың ережелерін өз идеяларына, сенімдеріне айналдыруға және өмірдегі әртүрлі жағдайларда оларға сәйкес әрекет етуге көмектесу;

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтану тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері студенттердің әлеуметтік шындықты танудың негізгі ұғымдары мен олардың ерекшеліктері туралы, әлеуметтанулық теорияның негізгі идеялары туралы түсініктерін қалыптастыру, әлеуметтік заңдылықтарды зерттеу процесінде дамыған негізгі бағыттары мен мектептері, әлеуметтік қатынастарды талдаудағы негізгі тәсілдер туралы білім қалыптастыру. Курс аясында әлеуметтанудың теориялық тұжырымдамаларын салыстырмалы талдауға, олардың аналитикалық түсінуіне, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтауға ерекше көңіл бөлінеді. Курс студенттердің әлеуметтік білім саласынд��ғы аналитикалық және сыни ойлауын қалыптастыруға бағытталған және тарихи-социологиялық мәдениеттің қалыптасуына ықпал етуге бағытталған, сонымен қатар студенттердің кәсіби көкжиегін кеңейтуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік институттар және процестер
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: магистранттардың әлеуметтану ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін терең зерттеуді, жаһандану мен аймақтануға байланысты жаһандық қайшылықты тенденциялар мен факторлар жағдайында қоғамды күрделі иерархиялық жүйе ретінде талдауды қамтамасыз ету. Қысқаша мазмұны: Қоғамның әлеуметтік құрылымы және оның негізгі компоненттері. Әлеуметтік стратификация және әлеуметтік ұтқырлық. Қоғамның әлеуметтік-аумақтық құрылымы. Қоғамның этникалық құрылымы. Қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымы. Әлеуметтік институттар. Әлеуметтік институттардың негізгі түрлері. Әлеуметтік бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этносоциология
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: Адамзаттың этникалық әртүрлілігін және қазіргі әлемдегі этникалық фактордың рөлін арттырумен байланысты әлеуметтанудың негізгі бағыттары мен теорияларын зерттеу. Студенттердің әлеуметтік эрудициясын қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі этникалық мәселелерді талдау дағдылары. Қысқаша мазмұны: Этносоциология ғылыми пән ретінде. Халықтардың этно-демографиялық және этносаяси дамуы. Ұлттық бірегейлік. Әлеуметтік құрылым және этноәлеуметтік процестер. Ұлтшылдық әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде - әлеуметтанулық шежіре дайындау. Этникалық қақтығыстар. Оларды реттеудің жолдарын табу мәселесі. Этникалық фактор және мемлекеттілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік стратификация
    Несиелер: 5

    Біздің жұмысымыздың мақсаты - қоғамның әлеуметтік құрылымы мен әлеуметтік стратификациясын зерттеу. Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттер қойылды: - қоғамның әлеуметтік құрылымы туралы ұғымдар мен түсініктерді қарастыру; - әлеуметтік стратификация және әлеуметтік ұтқырлық теориясын талдау; - стратификацияның негізі ретінде тұлға мәртебесі ұғымын ашу; - маргиналды қабат түсінігі мен Қазақстан Республикасының маргинализация мәселесін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студент жастарды қазіргі замандағы жеке тұлғалық бағдарға дайындауға, оны адам қоғамының мәдени жетістіктерінің жиынтығы ретінде ұғынуға ықпал ету. Студенттерге мәдениет теориясының негізгі мәселелері туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму.
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас көзқарас қалыптастыру. Мақсаты: тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, тұтастай биосфераның жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын зерттеу. Қысқаша мазмұны: Экология және оның тұрақты даму тұжырымдамасын іске асырудағы рөлі. Экологияның ғылым ретіндегі анықтамасы, оның мақсаты, міндеттері және экология әдістері. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси үрдістердегі орны мен рөлі. «Орнықты даму» анықтамасы және тұрақты даму тұжырымдамасын іске асырудағы экологияның рөлі. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Тірі организмдердің жіктелуі. Тірі организмдердегі метаболикалық процестер. Өсімдіктер мен жануарлардың тіршілік формалары.Популяция экологиясы - демекология. Популяциялар экологиясы - демекология. Қоғамдық экология - синекология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Демографиялық және әлеуметтік статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік статистика мен демографияның негізгі түсініктері, анықтамалары мен әдістері, демографиялық ауысу теориясы, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы демографиялық процестердің ерекшеліктері. Қысқаша мазмұны: гуманитарлық білімнің қолданбалы салаларында статистикалық көрсеткіштер әдісін қолдану мүмкіндіктері; әлеуметтік-демографиялық көрсеткіштерді құрудың негізгі әдістері; халықтың әлеуметтік-демографиялық құрылымы мен динамикасына қатысты мәселелерді шешу; халықтың өмір сүру деңгейін, мәдениеті мен білімін зерттеу; халықтың әлеуметтік секторлардың қызметтеріне қол жетімділігінің сипаттамаларын анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану экономикасы.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: табиғатты пайдаланудағы экономиканың қолданбалы аспектілерін зерттеу, табиғи ресурстарды экономикалық бағалау әдістерін жасау, қоршаған ортаны қорғаудың экономикалық тиімділігі және табиғатты пайдалануды экономикалық реттеу тетіктері. Пәннің міндеттері: табиғи ресурстарды экономикалық бағалау үшін қажетті есептеулер жүргізуге, экологиялық төлемдер мөлшерін, өндірістің экологиялық шығындарын, экологиялық шаралардың экономикалық тиімділігін анықтауға дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтану әдістемесі және әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты: - әлеуметтік құбылыстар мен процестерді қоғамның біртұтас көзқарасы контекстінде қарастыру және оларды тарихи дамудың кең көрінісімен байланыстыру, пәннің құрылымы мен ерекшеліктерін, қазіргі теориялық әлеуметтанулық білімнің ерекшеліктерін, жалпы социологиялық теорияның мазмұнын көрсету және ғылыми зерттеулердің мүмкін перспективаларын анықтау. Пәнді оқып-үйренудің міндеттері: - әлеуметтану ғылымының негізгі даму кезеңдерін объективті түрде талдап, қазіргі заманғы әлеуметтанудың пәні, әдістемесі мен әдісінің ерекшеліктерін қарастыру, жалпы әлеуметтану мен жеке әлеуметтанулық ұғымдардың түбегейлі айырмашылығын көрсету;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: Дінтануды оқыту және игеру білім беруді гуманизациялауға, әлемдік және ұлттық мәдениеттің жетістіктерін меңгеруге, оқушылардың идеологиялық позицияларда, рухани мүдделерде және құндылықтарда еркін өзін-өзі анықтауына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әлеуметтану ғылымының дамуы туралы білімнің интеграцияланған жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Халықаралық қатынастар әлеуметтануы ғылым ретінде. Халықаралық қатынастар ғылымындағы дәстүрлер мен парадигмалар. Халықаралық қатынастар әлеуметтануындағы қазіргі теориялық бағыттар мен мектептер. Халықаралық қатынастар әлеуметтануының әдіснамалық негіздері мен әдістері. Халықаралық қатынастар жүйесі. Халықаралық қатынастар жүйесінің ортасы. Халықаралық қатынастарға қатысушылардың мақсаттары мен құралдары. Халықаралық қатынастардағы күш пен зорлық. Халықаралық қатынастардағы принциптер, құқық және мораль. Халықаралық қақтығыстар және ынтымақтастық. Халықаралық тәртіп: теория және практика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік экономикалық антропология
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерге әлеуметтік антропологияның өзіндік ерекшелігін көрсету және социологиялық көзқарасты кеңейтуге және теориялық және әдістемелік арсеналды байытуға мүмкіндік беретін антропологиялық ресурстарды ұсыну. Пәннің қысқаша мазмұны: әлеуметтанулық теория; философия; экономикалық зерттеулер тарихы, экономикалық әлеуметтану; тұтыну әлеуметтануы; отбасы және отбасы қатынастарының әлеуметтік теориясы; экономикалық дамудың әлеуметтануы; қазіргі әлеуметтанулық теориялар; әлеуметтік құрылым және әлеуметтік стратификация; бейресми экономика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Саясаттың әлеуметтануы (жұмылдыру тәсілдері)
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаттары: бұл курс студенттердің саяси-әлеуметтік білім негіздерін қалыптастыру, қажетті дағдылар мен дербес ойлауды қалыптастыру және қоғамдық-саяси шындық процестерінде дұрыс бағдарлау. Қысқаша мазмұны: Саясат әлеуметтануы әлеуметтанулық білімнің бір саласы ретінде, оның ғылыми танымдағы орны. «Саясат әлеуметтануы» және «Саяси әлеуметтану», «Әлеуметтану» және «Саясат» пәндерінің арасындағы байланыс және айырмашылық. Саясат әлеуметтануының зерттеу саласын анықтау тәсілдері. С.Липсет пен Р.Бенденнің саясат әлеуметтануы пәніне көзқарасы. Саясат әлеуметтануының объектісі, пәні және негізгі категориялары. Саясат әлеуметтануының құрылымы, оны�� проблемалық өрісі және ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттары. Саясат әлеуметтануы бойынша зерттеулердің төрт деңгейі. Саясат әлеуметтануын зерттеудің заңдылықтары мен өзектілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикалық әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері - экономикалық әлеуметтану пәнін қарастыру, экономикалық дамудың әлеуметтік механизмін материалдық тауарларды өндіру, бөлу, айырбастау және тұтыну салаларындағы әлеуметтік-экономикалық топтардың өзара әрекеттесу жүйесі ретінде зерттеу. Оқу курсының міндеттері: - экономикалық әлеуметтанудың ерекшелігін ашу; - экономикалық әлеуметтанудың мәселелерін көрсету; - экономикалық қызметтің ерекшеліктерін және оның уәждемесін, әртүрлі әлеуметтік топтар өкілдерінің экономикалық мінез-құлқының бірегейлігін, сондай-ақ экономиканың дамуындағы дисфункциялар, қайшылықтар мен қиындықтарды анықтау; - экономикалық және әлеуметтанулық зерттеулердің әдістемелік және әдістемелік құралдарымен танысу; - қоғамдық өмірдің экономикалық және әлеуметтік салаларының, экономикадағы теріс процестердің әлеуметтік себептерінің кешенді байланысын әлеуметтанулық талдау дағдыларын беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге математика курсының негізгі түсініктері, ережелері мен әдістерін, теориялық және практикалық есептерді шешуге дағдыларын қалыптастыру. Логикалық ойлау қабілетін дамыту. Математика және оның қосымшалары бойынша ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқып үйренуге дағдыландыру. Пәннің міндеттері: студенттерге негізгі математикалық объектілермен, ұғымдармен, математиканы оқыту әдістерімен жұмыс істеуге үйрету. Математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін көтеру; қолданбалы есептерді математикалық зерттеу дағдыларын және қолданбалы тапсырманы математикалық тілге аудару қабілеттерін дамыту; басқа арнайы пәндерді сәтті игереді Қысқаша мазмұны: Эконометриканың негізгі түсініктері мен тарихы. Эконометрикалық талдау. Эконометрикалық модельдер. Уақыт сериялары модельдері. Сызықтық регрессия. Модель коэффициенттерінің маңыздылығын бағалау. Көп сызықты сызықтық регрессия. Мәндік айнымалылар. Уақыт қатарларының теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік ақпаратпен жұмыс істеу
    Несиелер: 5

    Зерттеу міндеттері: компьютерлік бағдарламаларды қолдану арқылы әлеуметтік ақпаратты талдау дағдысын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде бағдарламалық қамтамасыздандырудың әртүрлі түрлерін қолдану: мәтіндік редакторлар, электрондық кітапханалар, мәліметтер базасы, электрондық кестелер, мамандандырылған бағдарламалық жасақтама, Интернет. Бағдарламалық жасақтаманы таңдау критерийлері: мәліметтердің ерекшелігі, қажетті талдау процедураларының болуы, қаржылық немесе қол жетімділік мүмкіндіктері, мәліметтердің үйлесімділігі. Vortex 6.0 көмегімен социологиялық ақпаратты өңдеу. Әлеуметтік ақпараттарды SPSS көмегімен өңдеу. Интернеттегі әл��уметтік ақпаратпен жұмыс. Әлеуметтанулық білімнің құрылымы. Социологиялық зерттеу әдістері. Іріктеу мәселесі. Масштабтау. Құжаттарды талдау. Мазмұнды талдау Сауалнама мәліметтерді жинау әдісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық картография және объектілер мен құбылыстардың карталануы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаттары: кеңістіктік қиял мен логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; объектілер мен құбылыстарды картографиялық бейнелеу әдістері мен тәсілдеріне үйрету; картографияның теориялық және практикалық негіздерін зерттеу; аумақты зерттеу; графикалық конструкциялар мен карталар, жоспарлар мен профильдердің дизайнын зерттеу; электрондық компьютерлік технологияны қолдану арқылы өлшеу нәтижелерін есептеу; қоршаған ортаны және табиғи ресурстарды зерттеу және қорғау үшін ұлттық экономика мүдделері үшін топографиялық және тақырыптық карталарды жасау және жаңарту; картаның географиялық негізін құру бойынша жұмыстарды жасауда теориялық білім мен практикалық дағдылар алу; кәсіби ортада жұмыс істеудің әлеуметтік және жеке қасиеттерін бітірушілердің қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтанудағы аналитикалық процесс
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен аналитикалық процестердің жай-күйі, жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы эмпирикалық білімдер алудың әдіснамалық тәсілдері мен әдістері туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: Гуманитарлық жүйелердегі әлеуметтану. Әлеуметтану пәнінің ерекшеліктері мен әдістері. Әлеуметтанулық зерттеулер нәтижелерін қолдану салалары. Қазіргі заманғы әлеуметтанушы еңбек нарығында талап етілетін құзыреттіліктер мен дағдылар. Курсқа қойылатын талаптар, студенттердің өзіндік жұмысының принциптері және есеп беру формалары. Әлеуметтанулық зерттеулердің түрлері Академиялық және қолданбалы зерттеулер. Монотематикалық және политематикалық. Іздеу және ұшу. Сипаттамалық және себептік зерттеулер. Шкаф және өріс. Көрсетіңіз және қайталаңыз. Қатты және таңдаулы. Мониторинг Істі талдау. Операциялық зерттеулер. Зерттеудің ұйымдастырушылық, бағалау және басқа түрлері. Оқу түріне байланысты факторлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік зерттеуді жоспарлауды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты «Әлеуметтанудағы зерттеуді ұйымдастыру әдістемесі, әдістері, әдістері мен әдістемесі» блогының пәндерін оқып-үйренуді аяқтау, соның негізінде қазіргі заманғы әлеуметтанудың әдістері мен технологияларының, соның ішінде академиялық және қолданбалы жұмыста қажет ғылыми-практикалық практикада қолдану үшін құзыреттілік қалыптастыру мүмкін. эмпирикалық мәліметтер. Жаңа білім мен дағдылар негізінен белгілі бір ұйымдастырушылық және ресурстық жағдайларда оларды қолдану жағдайларына неғұрлым сәйкес келетін әдістерді және технологияларды зерттеудің барлық кезеңдерінде арсеналдан таңдауға арналған принциптер мен практикалық схемаларға сәйкес беріледі. Методтар мен технологияларды біріктірілген өндіріс процесіне, оның ішінде басқа ғылымдардың (экономика, психология, менеджмент) әдістері мен технологиялары бар кешенде біріктіру міндеттеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: «Практикалық әлеуметтану» пәні бойынша әлеуметтік ақпаратты талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: әлеуметтік жүйенің нақты күйін және өмір заңдылығын анықтау (диагностика); әлеуметтік болжам (болашақта жүйенің эволюциясының мүмкін және ықтимал бағыттарын айқындау); әлеуметтік жүйелердегі өзгерістерді жүзеге асыруды жоспарлау және ғылыми сүйемелдеу, оның ішінде ұйымдарда;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нарық әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: қазіргі заманғы экономикалық әлеуметтанудың негізгі саласы ретінде нарықтар әлеуметтануының тұжырымдамалық бағыттары туралы жүйелі түсінік беру; студенттерге осы пәннің негізгі тұжырымдамаларын, тұжырымдамаларын, бағыттарын, парадигмалары мен перспективаларын игеруге мүмкіндік береді; әртүрлі типтегі нарықтарды эмпирикалық зерттеуге арналған экономикалық және әлеуметтік құралдар жиынтығын ұсыну. Міндеттері: заманауи әлеуметтік технологияларды қолдану арқылы компанияның өзекті әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешу, қазіргі нарықта компанияның жетілген экономикалық мінез-құлқын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Нарықтың әлеуметтанулық негізі. Ұғымдар арақатынасы: нарықтық, нарықтық экономика, капитализм, социализм. Нарық құрылымдары мен институттары. Нарықтар желілік қосылыстар мен мәдени мағыналардың тіркесімі ретінде. Бәсекелестік әлеуметтік тамырлы процесс ретінде. Бизнестің стратегиясы және нарықты бақылау туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қақтығыстар
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: Студенттердің қақтығыстар теориясы мен практикасы, оларды реттеу тәсілдері мен құралдары, келіссөздер процесі жүйелі білімдер негізінде студенттердің конфликтикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Міндеттері: Әлеуметтік топтардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау үшін қазіргі әлеуметтік мәселелерді зерттеу үшін әлеуметтану әдістерін қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге адам мен техносфераның өзара әрекеттесуі үшін қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті дағдыларды игеру үшін жүйелі білім беру. Алынған білім болашақ мамандарға жаңа қондырғыларды және технологиялық процестерді олардың қауіпсіздігінің заманауи талаптарына сәйкес жобалауға қатысуға, кәсіпкерлік нысандар мен техникалық жүйелер жұмысының тұрақтылығын ескере отырып, тұрғындар мен өндірістік персоналды табиғи апаттардың ықтимал зардаптарынан қорғау үшін төтенше жағдайлар кезінде ақылға қонымды шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. , авариялар, апаттар және қазіргі заманғы жою құралдарын пайдалану, сондай-а�� олардың зардаптарын жою кезінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Ұйымдағы еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін, қауіпті өндірістік объектілерді қауіпсіз пайдалану және қоршаған ортаға зиянды әсерді азайту жөніндегі шаралар жүйесін, қауіпсіздік пен өндірістік санитарияны алдын-алу шараларын білу; Қысқаша мазмұны: Еңбекті қорғаудың мақсаттары мен міндеттері. Анықтамасы және түсінігі. Еңбекті қорғау туралы заңнама. Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы, қауіпсіздік техникасы, еңбек гигиенасы негіздері, еңбекті қорғау және өрт қауіпсіздігі туралы нормативтік құжаттар. Еңбекті қорғау бойынша оқыту, нұсқау және білімді тексеру. Еңбекті қорғау саласындағы жұмысшылардың құқықтары мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның қазіргі заманғы экономикасы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі проблемаларын көрсете отырып, Қазақстан Республикасы мен оның аймақтарының халқы мен экономикасын аумақтық ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар оларды Қазақстан экономикасының нақты әлеуметтік-экономикалық жағдайларына қолдану әрекеті. Қысқаша мазмұны: «Қазақстанның қазіргі экономикасы» курсының мақсаты - қазіргі әлемдегі Қазақстанның геосаяси жағдайының сипаттамаларын, барлық ұйымдар қызметінің салдарын зерттеу, олардың ауытқуларына факторлардың әсерін анықтау, кемшіліктер мен резервтерді анықтау, сонымен қатар жаңартуға және көбейтуге бағытталған әдістерді әзірлеу. өндіріс пен өткізу көлемін арттыру, олардың жұмысының тиімділігі мен тұрақтылығын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    «Экономикалық теория» курсының мақсаты - барлық ұйымдар қызметінің салдарын зерттеу, олардың ауытқуларына факторлардың әсерін анықтау, болашақта кемшіліктер мен резервтерді анықтау, сонымен қатар өндіріс пен өткізу көлемін жаңарту мен көбейтуге, олардың жұмысының тиімділігі мен тұрақтылығын арттыруға бағытталған әдістерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикадағы әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: «Педагогикадағы әлеуметтану» пәні бойынша талдау және әлеуметтік ақпаратты шешу дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың дамуының негізгі бағыттары мен кезеңдерін айқындау. Әлеуметтік жұмыс тәжірибесінде әлеуметтік-педагогикалық әдістер мен перспективалық технологияларды қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтанудың сапалық әдістері
    Несиелер: 5

    Сапалы зерттеудің мақсаты - зерттелген құбылыстарға терең ену, жауап берушінің ұсынылған нұсқаларын таңдау арқылы емес, «өз сөзімен» пікірін тыңдау. Кез-келген формалды (сандық) әдістермен ұсынылған баламалар жиынтығы респондент санасында белгілі бір құбылысты, оқиғаны, әлеуметтік құбылысты қабылдау және бағалау кезінде жұмыс жасайтын категорияларға сәйкес келмеуі мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағдарламалық жасақтама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Программалау жүйелерінің жұмыс сызбасын, аудармашылардың қызмет етуі мен дамуының негізгі қағидаларын (формальды тілдер мен грамматикалар, грамматиканың түрлері, тізбектің шығуы, ақырлы және сақтау автоматикасы, тануыштар мен түрлендіргіштер, берілген грамматикаға сәйкес автомат құрастыру, компиляторлар мен аудармашылардың құрылымы, лексикалық, синтаксистік) оқып үйрену. және семантикалық анализаторлар, код генераторы). Амалдық жүйемен ресурстарды бөлуді қарастырыңыз. Жұмыс ортасында практикалық бағдарламалау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    «Менеджмент әлеуметтануы» курсын оқудың мақсаты - болашақ менеджердің кадрлардың әлеуметтік дамуы саласындағы кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру және дамыту. Қысқаша мазмұны: Қызметкерлердің әлеуметтік дамуын басқарудың әдіснамалық негіздері. Әлеуметтік және еңбек проблемаларын шешудегі отандық және шетелдік тәжірибенің тарихы. Ұйымның стратегиялық жоспарлау жүйесінде кадрлардың әлеуметтік дамуын басқару. Қызметкерлердің әлеуметтік дамуын басқару функциялары, әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық коммуникация социологиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты - бұқаралық коммуникациялар теориясының негіздерін алу, бұқаралық коммуникацияны зерттеу саласындағы теориялық және эмпирикалық зерттеулердің проблемалық аспектілері туралы түсінікке ие болу, әлеуметтанулық білімнің белгілі бір саласында әлеуметтанушы зерттеуші мен жүйелік талдаушының кәсіби шеберлігін игеру. Қысқаша мазмұны: Қоғамдық пікірдің пайда болуы мен дамуының тарихи аспектілері.Қоғамдық пікірдің мәні мен құрылымы. Бұқаралық коммуникацияның қалыптасуы мен көрінуінің қозғаушы күштері. Бұқаралық коммуникацияның мәнін әдіснамалық талдау. Бұқаралық коммуникацияның қасиеттері.Қоғамдық пікір және саясат.Саяси коммуникациялар.Ком��лекс, стереотип, қоғамдық пікірдің фобиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: студенттерді Интернет әлеуметтану саласындағы маңызды теориялық ұғымдармен және практикалық зерттеулермен таныстыру. Қысқаша мазмұны: Ақпараттық қоғам: негізгі теориялық ұғымдар. Интернеттің өткені мен болашағы. Киберкеңістік ерекше әлеуметтік, психологиялық және мәдени орта ретінде. Киберкеңістегі жеке мінез-құлықтың әлеуметтік-психологиялық аспектілері Жеке тұлғалардың киберкеңістікте өзара әрекеттесуі. Интернет бұқаралық коммуникация құралы ретінде. Жаңа экономика - бұл білімге негізделген экономика. Жаңа экономикадағы еңбек қатынастары. Интернеттегі «виртуалды» экономика және қаржылық мінез-құлық. Зерттеу құралы ретінде Интернет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік ауқымдағы қазіргі әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты - мамандандыру пәндерін әрі қарай зерттеу үшін әлеуметтанулық білімнің теориялық және әдіснамалық негіздерін және социологиялық ойлау дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Әлемдік әлеуметтанудағы жаһандық қоғам мәселелері. Қауіпсіздікті зерттеудегі біртұтас гуманитарлық парадигма. Қауіпсіздік арнайы жаһандық ғылыми пікірталас ретінде. Қауіпсіздік әлеуметтануы теория ретінде. Келісу құбылысының әлеуметтік мәні туралы. Компромисс зерттеуінің жағдайы ғылыми проблема ретінде. Ымыраны социологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ымыраны социологиялық зерттеудің теориялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Үй шаруашылықтарының әлеуметтік-экономикалық мінез-құлқы және тұтыну әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Зерттеу міндеттері: Үй шаруашылықтарының әлеуметтік-экономикалық мінез-құлқы және тұтыну әлеуметтануы саласындағы әлеуметтік ақпаратты талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: басқа әлеуметтік пәндермен байланысы, ұқсастықтары мен айырмашылықтары, адамды экономикалық ғылымдар мен әлеуметтанудағы зерттеу тәсілдері. Экономикалық әлеуметтанудың, экономикалық іс-әрекеттің және экономикалық мінез-құлықтың негізгі категориялық аппараты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнаманың социологиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: жарнаманың функцияларын және олардың қоғамға әсерін зерттеу; жарнаманы әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде зерттеу; жарнама аудиториясын, жарнама тұтынушыларының типологиясын зерттеу; әлеуметтанулық зерттеулердің жарнама саласындағы шешім қабылдау процесіндегі орны мен рөлін зерттеу. Қысқаша мазмұны: әлеуметтік институт ретінде жарнаманы зерттеу мен зерттеудің теориялық тәсілдері; тұтынушы мінез-құлқының ерекшеліктері; бұқаралық сана мен бұқаралық талғамның қалыптасуына жарнаманың әсері; әлеуметтанулық, маркетингтік және жарнамалық зерттеулердің заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерліктің социологиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты - студенттер «Экономика», «Институционалды экономика», «Қазіргі экономикалық әлеуметтану» курстары аясында алған экономика және экономикалық әлеуметтану саласындағы білімдерін дамыту және тереңдету. Қысқаша мазмұны: Кәсіпкерлік әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде. Кәсіпкерліктің әлеуметтік функциясы. Ерте кәсіпкерліктің процедуралық ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Кәсіпкерліктің типологиясы. Әйелдер кәсіпкерлігі. Шағын бизнес және оның нарықтық реформаларды жүзеге асырудағы рөлі. Кәсіпкерлік қызметтің этикалық негіздері. Энергетикалық бизнес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық пікірді өңдеу және талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу міндеттері: компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, әлеуметтанулық ақпараттарды өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде бағдарламалық қамтамасыздандырудың әр түрін қолдану: мәтіндік редакторлар, электронды кітапханалар, мәліметтер базасы, электрондық кестелер, мамандандырылған бағдарламалық жасақтама, Интернет. Бағдарламалық жасақтаманы таңдау критерийлері: мәліметтердің ерекшелігі, қажетті талдау процедураларының болуы, қаржылық немесе қол жетімділік мүмкіндіктері, мәліметтердің үйлесімділігі. Интернеттегі әлеуметтік ақпаратпен жұмыс. Әлеуметтанулық білімнің құрылымы. Социологиялық зерттеу әдістері. Іріктеу мәселесі. Масштабтау. Құжаттарды талдау. Мазмұнды талдау Сауалнама мәліметтерді жинау әдісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік құрылымның әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Зерттеу міндеттері: Әлеуметтік құрылым әлеуметтану саласындағы әлеуметтік ақпаратты талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: әлеуметтік элементтердің тұрақты байланысы, мысалы, қоғамның әлеуметтік таптық құрылымы. Қоғамның әлеуметтік құрылымы - белгілі бір қоғамдағы әлеуметтік жіктеудің салыстырмалы түрдегі моделі, мысалы, қазіргі қоғамның әлеуметтік құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбектің социологиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: «Әлеуметтану» бағыты студенттерінде классикалық және әлеуметтік индустриялы қоғамдағы, қазіргі заманғы әлеуметтік жұмыс пен әлеуметтану деңгейіне сәйкес келетін еңбек пен жұмысқа орналасудың негізгі заңдылықтары туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру; әлеуметтану бакалаврларын даярлаудың кәсіби циклінің басқа пәндерін игерудің тұжырымдамалық және нақты негізін құру; «Әлеуметтану» бағытының пәндерін оқытуда да, жобалау іс-шараларында да қажет болатын еңбек және жұмыспен қамту процестерін сипаттау және әлеуметтану, сонымен қатар практикалық бағытталған әлеуметтік талдау дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: Еңбек және жұмыспен қамту әлеуметтан��ының түсінігі мен парадигмалары. Индустриалды қоғам, оның дамуы және тарихи баламалары. Еңбек және жұмыспен қамту: олардың субъективті және әлеуметтік мәні. Жұмыстағы кәсіби және жеке тұлға. Индустриялық және кеш индустриалды қоғамдардағы еңбек нарығының жағдайы мен динамикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық пікірді сұрау социологиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: қоғамдық пікір теориясының негіздерін алу, қоғамдық пікірді зерттеу саласындағы теориялық және эмпирикалық зерттеулердің проблемалық аспектілері туралы түсінікке ие болу, әлеуметтанушы-зерттеушінің және жүйелік талдаушының әлеуметтік білімдердің белгілі бір саласында кәсіби шеберліктерін игеру. Қысқаша мазмұны: Қоғамдық пікірдің пайда болуы мен дамуының тарихи аспектілері.Қоғамдық пікірдің мәні мен құрылымы. Қоғамдық пікірдің қалыптасуы мен көрінуінің қозғаушы күші.Қоғамдық пікірдің мәнін әдіснамалық талдау. Қоғамдық пікірдің қасиеттері.Қоғамдық пікір және саясат.Саяси коммуникациялар.Комплекс, стереотип, қоғамдық пікірдің фобиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Демография және гендер әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: аумақтың ерекшеліктерін ескере отырып, мемлекеттік (муниципалды) мақсатты бағдарламаларды болжау және жобалау, сонымен қатар келесі қабілеттерге байланысты кәсіби құзыреттіліктерді дамыту: табиғат, қоғам, ойлау заңдылықтарын білу және осы білімді кәсіби іс-әрекетте қолдана білу; әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдау және бағалау мүмкіндігі; сандық талдау мен модельдеудің, теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі әдістеріне ие болу. Қысқаша мазмұны: Ғылыми даму процесі. демографиялық мінез-құлықты, эмпирикалық мәліметтерді жинау, өңдеу және түсіндіру бойынша ғылыми реттелген процедураны білу. Мінез-құлық а��пектілерін зерттеп, құндылық бағдарларын, жеке тұлғаның мінез-құлқы мен мотивтерін талдай отырып, әлеуметтік-экономикалық факторлардың демографиялық ауыспалыларға әсерін анықтайды. Олар әртүрлі әлеуметтік таптардың, топтардың және халықтың топтарының демографиялық мінез-құлқын бағалау үшін әлеуметтік және әлеуметтік-психологиялық зерттеу әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет елдердің демографиялық зерттеулері
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: «Шет елдердің демографиялық зерттеулері» пәні бойынша әлеуметтік ақпаратты талдау және шешу шеберлігін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Кіріспе. Демографиялық болжау. Халықтың саясаты. Демографиялық процестер мен құрылымдардың аймақтық саралануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының өтпелі экономикасына әлеуметтік талдау
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: Әлеуметтік ақпарат субъектісі саласындағы әлеуметтік ақпаратты талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Математикалық әдістер әлеуметтік құбылыстарды танудың құралы ретінде. Шашырау сипаттамасының орташа мәні мен сипаттамалық мәні: СИ деректерін талдау, түсіндіру. SI деректерін сапалы талдау стратегиясы. Әлеуметтанулық ақпараттарды жан-жақты талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамның әлеуметтік құрылымы
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаттары: әлеуметтік тәрбиені, тарихты, теорияны, процестерді және білім берудің іргелі теориясын қарастыру және әлеуметтік қорғауға бағыт беру. Қысқаша мазмұны: Әлеуметтану функциясының тақырыбы, құрылымы. Қазіргі социологиялық білімнің құрылымы. Әлеуметтік әрекеттер және өзара әрекеттесулер. Әлеуметтік және әлеуметтік байланыстар. Қоғам, тұлға, мәдениет. Әлеуметтік институттар, қоғамдық ұйымдар, қауымдастықтар мен топтар. Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік ұтқырлық. Социологиялық зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Социологиялық ақпаратты талдау және синтездеу. Теориялық және қолданбалы әлеуметтану. Әлемдік және қазақстандық әлеуметтанудың даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қызметкерлерді басқару
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: «Әлеуметтану» бағыты студенттерінде классикалық және әлеуметтік индустриялы қоғамдағы, қазіргі заманғы әлеуметтік жұмыс пен әлеуметтану деңгейіне сәйкес келетін еңбек пен жұмысқа орналасудың негізгі заңдылықтары туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру; әлеуметтану бакалаврларын даярлаудың кәсіби циклінің басқа пәндерін игерудің тұжырымдамалық және нақты негізін құру; «Әлеуметтану» бағытының пәндерін оқытуда да, жобалау іс-шараларында да қажет болатын еңбек және жұмыспен қамту процестерін сипаттау және әлеуметтану, сонымен қатар практикалық бағытталған әлеуметтік талдау дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: Еңбек және жұмыспен қамт�� әлеуметтан��ының түсінігі мен парадигмалары. Индустриалды қоғам, оның дамуы және тарихи баламалары. Еңбек және жұмыспен қамту: олардың субъективті және әлеуметтік мәні. Жұмыстағы кәсіби және жеке тұлға. Индустриялық және кеш индустриалды қоғамдардағы еңбек нарығының жағдайы мен динамикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Оқыту міндеттері: Дін әлеуметтануы саласындағы әлеуметтік ақпаратты талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Дін әлеуметтануының пәні. Дін әлеуметтануы арнайы әлеуметтанулық теория ретінде. Дін әлеуметтануы және діннің басқа ғылымдары. Дін әлеуметтануының әдістері: тарихи, мәдениаралық, статистикалық, мазмұнды талдау, бақылау, сауалнамалар. Әлеуметтанудағы дінді зерттеудің екі негізгі әдісі: o әлеуметтік организм ретінде діннің дамуы мен құрылымының ішкі заңдылықтарын зерттеу, діннің басқа әлеуметтік және мәдени құбылыстармен қарым-қатынасы мен қатынастарын зерттеу. Дін әлеуметтануының негізгі теориялық, әдіснамалық және философиялық және этикалық мәселелер��. Дін әлеуметтануының міндеттері мен функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    ауызша сөйлеуді, дұрыс, қисынды дұрыс жасай білу ойлау нәтижелерін жазу; - пәнге қызығушылық қалыптастыру; - педагогикалық шындықты талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант міндетті: - педагогиканың негізгі категорияларын білуі керек; - педагогикалық шындықты зерттеудің өзіндік әдістері; - педагогика ғылымының категориялық жүйесін білу; - педагогикалық құбылыстардың табиғатын талдай білу; - педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын түсіну; - педагогикалық білімді кәсіби іс-әрекетте пайдалану туралы түсінікке ие болу; қажетті кәсіби қарым-қатынас дағдыларына ие болу мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірінде;

  • Код ON8

    қоғамдық пікірді зерделеу және қоғамдық-саяси жағдайды бақылау саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін әлеуметтанулық теорияның және аналитикалық дағдылардың тұжырымдамалық ресурстарын кәсіби қызметте қолдану; әлеуметтік және кәсіби мәселелерді шешуде әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың негізгі принциптері мен әдістерін қолдану

  • Код ON2

    Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу; A адамның адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасын реттейтін құқықтық ережелерді білу

  • Код ON9

    Эмпирикалық кейс-стади ұйымдастыруға және өткізуге дайын Кәсіби қызметтің әртүрлі саласында эмпирикалық талдау әдістерін қолдануға дайын Әлеуметтік жоспарлауды және кәсіби қызмет нысанын жобалауды қамтамасыз етуге дайын әлеуметтанулық білімнің негіздерін кәсіби қызметте және әртүрлі әлеуметтік құбылыстарды талдауда шығармашылықпен қолдану үшін басқарушылық шешім қабылдауда қолданылатын типтік математикалық есептерді шешу; - әлеуметтанулық білімдерін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттер бойынша өз бетімен жұмыс жасау

  • Код ON4

    экономикалық білім негіздеріне ие, ғылыми идеялары бар менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б .; экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, рөлін білу және түсіну экономикадағы мемлекеттік сектор; экономикалық және ұйымдастырушылық шешім қабылдау дағдыларын игеру белгісіздік пен тәуекелге бейім және икемді және ұтқыр болу керек кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайлар

  • Код ON10

    әлеуметтік-мәдени кеңістіктің ерекшелігін және әртүрлі ұлттық, жас және жыныстық және әлеуметтік-таптық топтардың әлеуметтік институттардың әлеуметтік жобалық қызметінің объектісі ретінде назарға алуы

  • Код ON1

    отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, құндылықтары туралы білу құқықтық және демократиялық мемлекет, қазіргі жағдай қоғамдағы саяси қатынастар; Қоғамдық пікірге негізделген әлеуметтік және этикалық құндылықтарды білуі, салт-дәстүр, әдет-ғұрып, әлеуметтік нормалар және соларға назар аудару кәсіби қызмет; қазіргі қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын біледі және жасай алады әр түрлі әлеуметтік жағдайларда жеткілікті түрде шарлау

  • Код ON6

    әр түрлі ұлттық-этникалық және гендерлік және жас топтарындағы, сондай-ақ әлеуметтік-таптық топтардағы әлеуметтік өмірдің, салауаттылықтың, әлеуметтік саладағы мінез-құлықтың ерекшеліктерін зерттей білу

  • Код ON5

    әлеуметтік жағдайды қамтамасыз ету процесінде зерттеу міндеттерінің ғылыми және практикалық құндылығын анықтай білу Иеліктері: әлеуметтік (қоғамдық) жағдайларды әлеуметтанулық талдау және болжау әдістері; қоғамдағы әртүрлі әлеуметтік жағдайларды түсіндіру және растау үшін жеткілікті негіздеме; қызмет саласына сәйкес функционалдық міндеттерді толығымен орындауға мүмкіндік беретін әлеуметтанудағы қажетті білім көлемі.

  • Код ON7

    әлеуметтік сала мен менеджментті, қоғамдық, мемлекеттік және жеке өмір мәдениетін дамытудағы жаһандық, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді және қазіргі заманғы үйлесімділікті ескере алуы

Top