Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02145 Актерлік өнер в "Астана" Университеті

  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 2

    Курс экологиялық дүниетанымды қалыптастырудың және одан әрі зерделеудің негізі болып табылады, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсінік алу, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қаупсіздік негіздері
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық мәселелері. Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы. Қауіпсіздік техникасы: Электр қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі. Тіршілік ету ортасының қауіптілігі. Төтенше жағдайлар. Халықты қорғау. Шаруашылық объектілерінің тұрақтылығы. Төтенше жағдайлардың салдарын жою. Техносфераның жағымсыз факторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    студенттерге жүйелер туралы білім бере отырып, категориялық аппараттарды белсенді қолдануда болашақ мамандардың дағдыларын қалыптастыру мәдени құндылықтар, жастарға өздерінің ұлттық мәдени дәстүрлерін жүзеге асыруға көмектесу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • шетелде демалу
    Несиелер: 6

    «Шетелде демалысты ұйымдастыру» пәні мамандандыру пәні ретінде оқу жоспарына енгізілген мұғалімдерге - мектептерде және мектептен кейінгі мекемелерде мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастырушылар. Бос уақытты өткізу мәселесі әлі де бар аз зерттелген. Сонымен қатар, тіпті шет елдердегі жастардың бос уақытын педагогикалық бағыттау туралы ақпараттар жүйеленуі мүмкін маңызды құндылық. Біріншіден, бос уақыт әртүрлі елдер арасындағы мәдени байланыстарды нығайту үшін ең қолайлы сала жастарды «интернационализм, гуманизм және бейбітшілік қағидаттары» негізінде біріктіретін әлеуметтік жүйелер. Екіншіден, ұйым жастардың демалысы, қазіргі уақытта құрылған, олардың артында көптеген о��даған жылдар тәжірибесі бар, олармен таныса алады тәлімгер болу. Жастарды монополизациялау проблемалары, олар қандай қоғамда болмасын, әрқашан көп болатындығын мойындау керек жалпы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка өнері
    Несиелер: 5

    "Музыка өнері" пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен құрамына кіретін оқытушыларға арналған пән бағдарламасы "орындаушылық өнер" мамандығының күндізгі бөлімінде оқитын студенттерге арналған және өнер және гуманитарлық ғылымдар саласында жоғары білікті студенттерді дайындауға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эстрадалық қойылымдар драмасы
    Несиелер: 5

    Эстрада бастапқыда әр түрлі сахналарға арналған. Енді бұл термин түрлерін де білдіреді танымал ән-сауық бағыттарын қосқандағы танымал ойын-сауық бағытының шағын формаларының сахналық өнері би, сахнадағы цирк, иллюзия, коллоквиум, клоунинг. Мәдени және бос уақытты кәсіби жабдықтау бойынша маман Бағдарламада эстрадалық өнер туындыларының драмалық құрылымын талдау сияқты маңызды бөлім бар. Осыда сахна режиссері іс жүзінде сахналық режиссерден еш айырмашылығы жоқ, жалғыз айырмашылығы - бірінші «сан» және «Концерт» және «торах» - «орындау» термині. Алайда өзін эстрада өнеріне арнаған режиссер үшін иеленудің өзі жеткіліксіз сахнаға жазылған шығарманың драмалық негізін талдау әдістері. Ерекшелігі - театр режиссері көбіне өзі сценарийдің авторы. Сонымен қатар, сахнада сценарийді сахналау және жасау көбіне бір және жалғыз ажырамас процесс. Тренинг барысында студент театрландырылған қойылымдар мен дамытудағы мерекелер туралы білім алады мерекелік іс-шараның әртүрлі формалары: театрландырылған концерт, конкурстық ойын бағдарламасы, көрініс, заманауи рәсімдер мен салт-дәстүрлер, т.б. Бұл пәнді оқу бүгінде өзекті, өйткені ол сахнада жақсы басшылық үшін қажет және қазіргі шоу-бизнес жүйесінде. Жалпы эстрадалық өнердің ерекшелігі - режиссердің өнері орасан зор кем дегенде режиссер мен драматург мамандығын біріктіреді. Концерт драмалық негізге ие болса да, қойылым процесі нөмірлер мен спектакльдер режиссерден әр түрлі суретшімен үнемі және тұрақты жұмыс жасауды, тұрақты жұмыс жасауды талап етеді сценарийге өзгертулер мен толықтырулар енгізу. Сондықтан, сахнада режиссер мен драматург көбінесе толыққанды авторлардың бірі бола бастайды әрқашан ресми. Студенттер сахна режиссері және эстрадалық шоу мамандықтары бойынша білімдерін игереді. Қатысты бөлігінде эстрада нөмірлерінің драматургиясы, вокал мен эстрада, ерекше, эстрадалық цирк пен ішінара билеуге көңіл бөлінеді жанрлар. Олардың драматургиясының негізгі формасы - сценарий немесе либретто, сұрақтары, әсіресе, жоғарыда айтылғанға байланысты жасалады.поп жанрлары. Педагогикалық тұрғыда көркемдік даралықты неғұрлым толық анықтау және дамыту міндеттері шешіледі әр оқушы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Драматургия сценарийінің материалы
    Несиелер: 5

    қоғамның дамуымен, оның мерекелік мәдениеті дамиды, сонымен бірге мерекелік шараларды көркемдік ұйымдастыруға деген сұраныс артады. Осыған байланысты дыбыстық сценарий драмасына қажеттілік едәуір өсті. Алайда мұндай драматургияны құру процесі оңай емес. Бұл шығармашылық пен адами шығындардан басқа, процесс Сценарий жазу үшін кәсіби шеберлік қажет. Жақсы, сауатты сценарийді қалай құруға болады? Қандай ерекшеліктері бар сценарий бойынша театрландырылған қойылымдар? Театрландырылған қойылымдар мен мерекелер сценарийлерінің мәні мен ерекшелігі неде? Бұл сұрақтар Сценарий жолына түсетіндердің барлығын қоздырыңыз, өйткені олар бірінші сатыда сценаристердің арасында өздері білмей пайда болады. олардың шығармашылық процесі. Осы және басқа сұрақтар ұсынылған пәнде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    « Кәсіби-бағытталған шетел тілі »(ағылшын тілінде) пәндер бойынша грамматика, лекциялық материалдың кәсіби сипаты және кәсіби кәсіби бағыттағы мәтіні бар, міндетті общеобразовательной дисциплиной болып табылады. Оқу барысында студенттің білімі жоғары және шет тілдерін меңгеруді үйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар шығармашылығын ұйымдастыру және әдістемесі
    Несиелер: 6

    бала тұлғасының қалыптасуы контекстіндегі балалар шығармашылығына деген көзқарастың ерекшелігі зерделенеді, сонымен қатар балалардың эмоционалдық дамуының әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық тәжірибесі жүйеленеді. Зерттеу ұсынылады- психологиялық ерекшеліктері және балалардың эмоционалдық жағдайын жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Менеджмент түсінігі және мәні. Ұйым - басқару объектісі ретінде. Менеджменттегі ақпарат және коммуникация. Басқарушылық шешімдерді қабылдау. Ұйымдағы жоспарлау. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Мотивация. Басқарушылық бақылау. Көшбасшылық. Қақтығыстар мен стресстерді басқару. Басқару тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық-эстетикалық тәрбиенің әдістері
    Несиелер: 4

    Кішкентай мектеп оқушыларының музыкалық дамуы рухани әлемді байытуға таптырмайтын әсер етеді. Бұл музыкалық қабілеттердің қалыптасуы мен дамуы табиғи мотивациялар негізінде, музыкалық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру және қарапайым формалардан күрделі болып табылатын шығармашылық әрекеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Өнердің теориясы мен тарихын зерттеу болашақ үшін маңызды əлеуметтік жəне мəдени мамандар, өйткені оның іс жүзінде барлық салалары өнермен жəне оны танытудың əртүрлі нысандарымен байланысты, ол мəдени мұра немесе қазіргі заманғы көріністер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсібі қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    «Кәсіби қазақ (орыс)» пәні - білім беру үрдісінде оқитын студенттерге болашақ мамандықтар бойынша қажетті білім мен дағдыларды меңгеру үшін кәсіби салада қолданылатын пән. Техникалық профильдегі ғылыми лексика және ғылыми құрылымдарды зерттеу; - түрлі жанрдағы мәтіндерді шығаруға арналған ережелер; - қызметтің техникалық саласының сөйлеу нормалары; - Іскерлік қарым-қатынас негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахналық сөйлеу
    Несиелер: 6

    рөлді орындау барысында сөздің шеберлігін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұражайтану
    Несиелер: 5

    Мұражайтану теориясы мен жинау, сақтау, сақтау әдістері саласындағы жаңа білімді қалыптастыруға арналған. мұражай заттарын өңдеу және пайдалану. Бұл бағытта мұражайлардың келесі зерттеу бағыттары ерекшеленеді: музейдің ғылыми тұжырымдамасын әзірлеу; қор жинау саласындағы зерттеулер; мұражай нысандары мен коллекцияларын зерттеу; зерттеу қорларды сақтау және сақтау саласында; экспозициялар мен көрмелердің ғылыми дизайны; мұражай байланысын зерттеу; мұражай жұмысының тарихын зерттеу; мұражайтану тарихнамасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сөйлеу техникасы
    Несиелер: 5

    Сөйлеуді жаттықтыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Театр педагогикасы
    Несиелер: 5

    дамыған үйлесімді тұлғаны ашу және қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнер үйірмелеріндегі тәрбие жұмысы
    Несиелер: 5

    болашақ ұйымдастырушыларға баланың жағын анықтап, дамытуға мүмкіндік беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Травматикалық және зиянды факторларды анықтау. Техникалық жүйелердің және технологиялық процестердің қауіп-қатерлерінен қорғау әдістері мен құралдары. Экологиялық қорғаныс құралдары. Құқықтық кəсіпорында еңбекті қорғаудың нормативтік жəне ұйымдастырушылық негіздері. Еңбекті қорғауға арналған материалдық шығындар. Кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз ету ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    оқушыларды музыка тарихы саласындағы білімдермен қамтамасыз ету. Болашақ мамандардың мәдени және демалыс іс-әрекетіндегі кәсіби дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнер тарихы I
    Несиелер: 5

    «Өнер тарихы 1» пәні әлемдік бейнелеу өнері мен сәулет өнерінің тарихын, сондай-ақ Қазақстан өнерінің тарихын таныстырады. Көркем идеялардың тарихын және түрлі дәуір мен халықтардың өнер туындыларын зерттеу белгілі бір тарихи кезеңге тән мәдени және эстетикалық процестердің мәнін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Перевести вGoogleBing"Шешендік өнер" пән ретінде қоғамдық маңызы бар мәселелерді талқылау және шешу тұрғысынан риторика мүмкіндіктерін зерттеу үшін қажетті база береді. Сонымен қатар, пән аудиторияға қажетті әсер ету мақсатында сөйлеуді құру және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытады. Шешендік өнердің пайда болуы мен дамуының маңызды шарты басқарудың демократиялық нысандары, азаматтардың елдің саяси өміріне белсенді қатысуы болып табылады."Шешендік өнер" пән ретінде қоғамдық маңызы бар мәселелерді талқылау және шешу тұрғысынан риторика мүмкіндіктерін зерттеу үшін қажетті база береді. Сонымен қатар, пән аудиторияға қажетті әсер ету мақсатында сөйлеуді құру және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытады. Шешендік өнердің пайда болуы мен дамуының маңызды шарты басқарудың демократиялық нысандары, азаматтардың елдің саяси өміріне белсенді қатысуы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақытты тәрбиелеу жұмысының әдістері
    Несиелер: 5

    мәдени-демалыс саласындағы маманның қызметі шығармашылықты анықтауға және дамытуға бағытталған адамдардың, балалардың да, ересектердің де қабілеттері. Бұл жұмыс үйірме жұмыстары, студиялар, одақтар, қауымдастықтар арқылы жүзеге асырылады т.б. Бұл қызмет аясы қосымша білім беруге қатысты, яғни. міндетті оқу стандарты емес. Білім беру үйірмелердегі жұмыс бос уақытты ұйымдастырудың тәрбиелік аспектілерімен тығыз байланысты мәдени демалыс Ағарту - интеллектуалдық және рухани білім беруді дамытудың көптеген мәселелерін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - өзіңізді өнер әлеміне баулу, эстетикалық кеңістікте болу және қабылдау жеке шығармашылық күйзелістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сценарий жазу
    Несиелер: 6

    Сценарий жазу негіздері» пәні мамандандырудың негізгі пәндерінің бірі болып табылады. Тақырып Ол мәдени-демалыс оқиғасының тәуелсіз шығармашылық драмасы ретінде сценарийді жасауда білім, білік және дағдыларды игеруге арналған. Тақырыпты оқу студенттерге өнер көшбасшылары үшін қажетті білім, қабілеттер мен дағдыларды береді ұжымдар, менеджерлерді даярлаудағы проблемалар. Бұл пән студенттерді психологиялық аспектілермен де таныстырады. өнер туындысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шағын театр
    Несиелер: 5

    кішігірім формалар театрының пайда болу және даму тарихымен таныстыру, оның вариацияларын зерттеу. Курстың қысқаша мазмұны: Кіші форма театры - ерекше театрландырылған ерекше көркемдік құбылыс белгілері, өзіндік ерекше драмалық ерекшеліктері, сахна көрінісіне қойылатын ерекше талаптары бар. Бүгінгі кіші театр ерекше және алуан түрлі. Бұл кішігірім бір актерлік драма, және поп-миниатюралар, эскиз, фарс, ваудвилл, пластикалық немесе әдеби композиция және басқалар. Бұл форманың кәсіпқойлар мен театр жетекшілері арасында танымалдығы соңғы жылдары айтарлықтай өсті. Кішігірім театрлардың фестивальдары мен байқаулары пайда болды. Оған балалар қызығушылық танытады, жастар, студенттер театрлары. Бұл қызығушылық анағұрлым қисынды. Шағын форматтағы өндірістер, әдетте, жылжымалы және үнемді, ұзақ дайындықты қажет етпейді, күрделі техникалық құрал-жабдықтар, көптеген орындаушылар. Олар айтарлықтай шығындарсыз. бөлек жән�� аралас концерттерде және мерекелік қойылымдарда әр түрлі кезеңдерде жүре алады. Құзіреттіліктер: ойлау мәдениетін иелену, жалпылау, талдау, ақпаратты қабылдау, мақсат қою және жол таңдау оның жетістіктері; актерлік режиссура мен орындаушылық шеберліктің практикалық дағдылары, қолдану әдістері әр түрлі театрлық немесе мерекелік нысандарды, әдістерді жасау процесінде әр түрлі көркемдік құралдар өнер туындылары мен өнер туындыларына режиссерлік талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық мәдениеттің қалыптасуы
    Несиелер: 5

    оқушыларды музыка тарихы саласындағы білімдермен қамтамасыз ету. Болашақ мамандардың мәдени және демалыс іс-әрекетіндегі кәсіби дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    музыка теориясының негіздерін оқып үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    "Тұлға психологиясы" пәні "Философия", "жалпы психология", "Антропология"курстарын оқу барысында алған білімдеріне негізделеді. Пәннің негізгі ережелері келесі пәндерді оқу кезінде қолданылуы керек: "Психология" "Әлеуметтік психология"," педагогикалық психология"," Психологияның әдіснамалық негіздері".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мотивация психологиясы
    Несиелер: 5

    тұлғаның мотивациясы - кәсіби іс-әрекетке

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік көркем мәдениет
    Несиелер: 6

    оқу орындарында алған мәдениеті мен өнері туралы білімдерін жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 6

    студенттерге жүйелер туралы білім бере отырып, категориялық аппараттарды белсенді қолдануда болашақ мамандардың дағдыларын қалыптастыру мәдени құндылықтар, жастарға өздерінің ұлттық мәдени дәстүрлерін жүзеге асыруға көмектесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Антикоррупция
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы" пәні студенттерді әлеуметтік, экономикалық және саяси құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлықтың ерекшеліктерімен және осы құбылыспен күресу әдістерімен таныстыру болып табылады. Демократиялық мемлекеттің жас азаматтарын өз құқықтарын іске асыра отырып, басқа адамдардың құқықтарына құрметпен қарауға, білім алушыларға күнделікті өмірде тап болуы мүмкін сыбайлас жемқорлық түрлері туралы айтуға үйрету. Жеке тұлға мен бүкіл мемлекет үшін сыбайлас жемқорлық құбылыстарының қауіптілігін көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени және демалыс іс-шараларындағы акмеология
    Несиелер: 4

    оқушылардың өнермен байланысының қажеттілігін қалыптастыру; көркемдік талғамын дамыту. Диалогтік қабылдауды ынталандыру өнер туындылары, курс өнер әлемінің жеке адамның ішкі әлеміне органикалық енуін насихаттауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұқаралық мәдениет
    Несиелер: 6

    бұқаралық мәдениеттің негізгі компоненттерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмыстарының технологиялық шеберханалары
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу іс-әрекетіндегі болашақ мамандардың негізгі түрлерінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын бекіту мәдени және бос уақытты өткізу технологиялары: мәдени қорғау, мәдени шығармашылық, рекреациялық, білім беру, әлеуметтік қорғау, дизайн, ақпарат және жарнама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Основы актерлік шебер
    Несиелер: 5

    студенттік познакомить актерского және приемами актерского және режиссерского искусства, включить эти знания и умения в профессиональный «Багаж» творчестволық ұжымдық, алдын-ала жетілдірілген және использование тәрізді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік
    Несиелер: 6

    жаттығулар, жаттығулар арқылы және ең бастысы ұжымдық шығармашылық арқылы іс-әрекеттің практикалық шеберлігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахналық нұсқа
    Несиелер: 5

    сахналық өнерді, актерлерді рөлдік тұлғаға айналдыру мәселелерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи би
    Несиелер: 5

    Заманауи би-өте кең және өте түсініксіз ұғым. "Заманауи"дегеніміз не? Бүгінгі? Онжылдықты, екі, жарты ғасырды немесе ғасырды қамтитын? Бұл керемет ұғым кейде бұзылады, өйткені сөз астында "қазіргі заманғы" көбінесе би туралы әңгіме болғанда, кейбір қызықты пайда болады – және кенеттен жоғалады – Жастар биі. Екінші жағынан, бұл айқындылық әрбір педагогқа өз жолын тауып, таңдауға мүмкіндік береді. Шын мәнінде, көптеген орама және динамикалық реңктері бар дауыс сияқты, тіпті ең елеусіз рөлге ие тірі және есте сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Драма өмірі
    Несиелер: 6

    Драма өнерінің жанрлық ерекшеліктерін нақтылау. Пьесаның сюжеті туралы түсіндіруден бастаймыз драматургиядағы іргелі, сахналық тұжырымдамаларға көшу. Пьесалардың барлық түрлерімен танысу: мелодрамадан бастап трагикомедия. Бұл пәнді оқыту драма теорияларын оқыту аспектілерінен өзгеше, өйткені драма қарастырылады үздіксіз дамуда, жаңа формаларды іздеуде, болашақ байсалды театрдың сахналық өнерін құтқару. Құзіреттіліктер: драмалық негізді жазу кезіндегідей өздерінің көркемдік мақсатын жүзеге асыру мүмкіндігі мен дайындығы (сценарий) және әр түрлі театрлық немесе мерекелік нысандарды құру барысында шығармашылық редакциялау әдістерін игеру деректі және көркемдік материалдар, өнердің әртүрлі формалары мен жанрлары интегралды композициялық түрінде театрландырылған қойылым немесе мереке, түпнұсқа жасау үшін ең жаңа ақпараттық және сандық технологиялар, спектакльдер мен мерекелердің керемет және экспрес��ивті театрлық формалары, PR-технология негіздері;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сценарий жазу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-демалыс іс-шараларының дербес шығармашылық драматургиясы ретінде сценарийді әзірлеудегі білімді, іскерлікті және дағдыларды меңгеруге арналған. Сценарийді жазу технологиясын оқу: идеялық-тақырыптық негізді анықтау, композициялық құрылысты әзірлеу, құжаттық материалмен жұмыс істей білу, ақпаратты жинау, оны өңдеу және сценарий арнасына кәсіби өрмелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Mime өнері
    Несиелер: 6

    көрерменге бағытталған эмоционалды әсер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Би және сахна қозғалысы
    Несиелер: 5

    театрландырылған қойылымдарда аллегориялық экспрессивті құралдарды анықтап, дұрыс қолдана білуге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұрмыстық этикет және мәнерлер
    Несиелер: 5

    Жақсы мәнерлер-қоғамдағы тәрбие және мәдени адамның мінез-құлқының негізі. Бұл қарым-қатынаста адам қолданатын сөздер, әңгімелесу кезінде үн, интонация,мимика, қаңылтыр. Жақсы мәнерлер-бұл ең алдымен адамның әдептілігі мен төзімділігі. Қарапайымдылық, бірақ ұялшақтық, ұстамдылық, адамдарға деген мейірбандық, түсіністік, асылдық емес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореография негіздері
    Несиелер: 5

    студенттерді хореографиялық өнерді одан әрі зерттеу үшін қажет хореография негіздерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық би
    Несиелер: 5

    студенттерді халықтық сахналық билердің қимылдарын аяқталған түрінде орындауға қажетті білім мен дағдыларға тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Би және сахна қозғалысы
    Несиелер: 5

    театрландырылған қойылымдарда аллегориялық экспрессивті құралдарды анықтап, дұрыс қолдана білуге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актерлік дайындық
    Несиелер: 5

    студенттерді актерлік шеберлік пен режимдердің заңдылықтарымен және әдістерімен таныстыру, осы білім мен дағдыларды кәсіпқойға қосу Шығармашылық топтың болашақ көшбасшысының, мұғалімнің «жүгі» және оларды шығармашылықпен пайдалануға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Макияж
    Несиелер: 5

    макияж арқылы студенттерге бет-әлпетін өзгертуге үйрету, оған осындай экспрессивті форманы беру мүмкіндігі көмектеседі актер кескіннің мәнін барынша және жан-жақты ашып, көрерменге жеткізе алатындай визуалды түрде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сезім гимнастикасы
    Несиелер: 5

    студенттердің шығармашылық әлеуетін ашу үшін әзірленген ойындар мен жаттығулар. Практикалық психологтар жоқ осы бағыттағы жаттығуларға кездейсоқ жүгінеді: психологияның теориялық негіздері және оларды практикада шебер қолдану, танымдық және эмоциялық-еріктік үдерістерді дамытудың тұтас жүйесін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Код ON3

    Кәсіби міндеттерді коммуникативтік, әлеуметтік, табиғи ғылыми, нормативтік-құқықтық аспектілер негізінде шешу

  • Код ON4

    Дыбыс пен дауысты компьютерлік монтаждауда және аудио модельдеуде сауатты болу

  • Код ON1

    Өндірістік процестердің қоршаған ортаны қорғау және тіршілік қауіпсіздігі жүйелерінің талаптарына сәйкестігіне мониторингті дербес жүзеге асыру

  • Код ON5

    Театр өнері мен театр педагогикасын білу, шағын формадағы театр туралы түсінікке ие болу, театр көріністері мен пьесаларын қоюға қабілетті

  • Код ON2

    Кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде логикалық сауатты коммунициялау

  • Код ON7

    Музыка теориясының негіздерін меңгеру, музыкалық мәдениеттің қалыптасуын білу және хореография техникасын меңгеру

  • Код ON8

    адамның мимикасын, сезім гимнастикасын білу және грим ережелерін білу, сондай-ақ мінез-құлық психологиясын білу және әр түрлі жанрларды тану, сахналық көрініске қабілетті

  • Код ON6

    Сахналық сөйлеу, шешендік өнер әдістемесін сауатты меңгеру және сөйлеу техникасын меңгеру

Top