7M03130 Психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-тәжірибелік мәселелерді шешуге, жеке тұлғаның психологиялық саулығын дамытуға бағдарланған, адамдарға психологиялық қолдау көрсету саласында құзыретті және бәсекеге қабілетті магистр-психологтарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты – білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін көтеру және коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру. Мазмұны: мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындау дағдылары; ғылыми баяндама, ғылыми мәтін тақырыбы бойынша тезистер, конспект. Түпнұсқалық жазбалардың жалпы мазмұны. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістер, хабарламалар тыңдау. Мамандық бойынша ауызша сөйлеу дағдылары: ғылыми баяндаманы ұсыну, ғылыми зерттеуді көрсету, ғылыми пікірталас, ғылыми пікірталас, ситуациялық ойындар..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Нарықтық қарым-қатынастағы тұлға психологиясы
Мақсаты: психологиядағы тұлғаның шетелдік және отандық теорияларын, тұлғаны психологиялық зерттеудің заманауи бағыттарын меңгеру. Мазмұны: нарықтық бағдары бар тұлғаны, нарықта өмір сүрудің ең тиімді жолдары мен өзгермелі өмір жағдайларына қалай бейімделу керектігін зерттейді. Нарық субъектілерімен өзара әрекеттесудегі тұлғаның психологиялық сипаттамасы. Нарық психологиясы, бәсекелестер, қатынастар, ақша және тұлғааралық қатынастар. Құзыреттіліктер: тұлға дамуының тұжырымдамалары мен теорияларына талдау жасайды, тұлғаны зерттеу әдістемесін, нарық жағдайындағы тұлғаны психологиялық зерттеу ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: магистранттарды оқу орындарында мамандандырылған психологиялық пәндерді оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру. Мазмұны: психологиялық білімдерді меңгеру ерекшеліктерін, оқытудың тиімді құралдары мен әдістерін, оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын дамытуды ұйымдастыру жолдарын зерттеу. Құзыреттері: оқытудың теориялық және практикалық негіздерін біледі, оқу сабақтарының әртүрлі формаларын әзірлеу және өткізу жолдарын біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Курстың мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі қазіргі еуропалық ғылымды, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін зерттейді, жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдістемелік және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлауы мен логикасын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Реклама психологиясы
Мақсаты: жарнама психологиясы саласындағы магистранттардың білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жарнаманың адам миына психологиялық әсер ету механизмін, сонымен қатар адамдардың белгілі бір экспрессивтік құралдарды – мәтінді, кескінді, түсті, графикалық дизайнды және т.б. қабылдау ерекшеліктерін зерттейді. Психологиялық ғылымды пайдалану тауарды, қызмет көрсетуді тиімді өткізуге және өзара түсіністікке ықпал ететін өнімді тұтынушы мен жарнама беруші арасында «диалог» туындайтын жағдай жасауға мүмкіндік береді. Құзыреттіліктер: жарнамалық қызметтің психологиялық маркетингінің негізгі технологияларын біледі және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Келіссөз процестерінің психологиясы
Мақсаты: магистранттардың іскерлік келіссөздер психологиясы және оларды жүргізудің негізгі ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Іскерлік келіссөзге дайындық ерекшеліктерін, іскерлік келіссөздер процесінің кезеңдерін, іскерлік келіссөздерді жүргізу әдістерін, іскерлік келіссөздерді жүргізудің тиімді технологияларын білу. Құзыреттері: келіссөздер процесінің әдістерін, технологияларын біледі және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнопсихологиядағы кросс-мәдени зерттеулер
Мақсаты: магистранттардың этнопсихологиядағы мәдениетаралық зерттеулер туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениетаралық психологияның концептуалды және категориялық аппаратын, этнопсихологиялық құбылыстардың негізгі тәсілдерін, әртүрлі этностардың ұлттық сипатының ерекшеліктерін, этникалық қақтығыстарды шешудің психологиялық тәсілдерін түсінеді. Құзыреттіліктер: Байқаған этникалық құбылыстарды біледі, талдайды, түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік психологиядағы заманауи зерттеулер
Мақсаты: магистранттар арасында әлеуметтік-психологиялық құбылыстар, процестер, олардың құрылымы, генезисі және қызметі туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің жүйелік сипатын зерттейді. Әлеуметтік психологияның негізгі бағыттары. Қазіргі зерттеулердегі әлеуметтік психология және тәжірибе саласындағы теориялық және эмпирикалық білімдерге негізделген ақпаратты адамның қабылдауының, түсінуінің, беруінің және пайдалануының психологиялық механизмдері. Құзіреттіліктер: әлеуметтік психологиядағы заманауи зерттеулердегі психологиялық заңдылықтарды біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Отбасы және кеңес беру психологиясы
Мақсаты: магистранттардың жанұяға психологиялық кеңес беру саласындағы базалық білімін қалыптастыру. Мазмұны: әр түрлі мәселелерді шешуде жанұяға психологиялық көмек көрсетудің әдістемесі мен тәжірибесін, жанұяның тұрақты функционалдылығын арттыруда, жанұялық қарым-қатынаста адамдардың денсаулығын сақтауда, жанұяның жанұяға тигізетін кері әсерін жеңуде жанұя мүмкіндіктерін зерттейді. оның мүшелерінің және жалпы қоғамның денсаулығын болжау және түзету. Құзыреттері: отбасына психологиялық кеңес беру процесінде әдістерді, технологияларды біледі және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психологиядағы қазіргі заман статистика әдістері
Мақсаты: магистранттардың психологияда статистиканың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Деректерді сандық және сапалық талдауға арналған стратегиялар мен қадамдар. Психологиядағы мәліметтерді өлшеу және интерпретациялау мәселесі. Психологиялық зерттеулердегі статистикалық гипотезалар мен міндеттер. Корреляциялық талдау. Баяндамалық талдау. Дискурсты талдау. Түсіндірме репертуар. Сұхбат. Графикалық әдістер. Мәнерлі сурет: талдаудың тәртібі мен негіздері. Көпөлшемді әдістер. Психологиялық мәліметтерді өңдеуде SPSS бағдарламасын қолдану. Құзыреттіліктер: психологиядағы статистиканың заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді жүргізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердегі математикалық талдау
Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулердегі математикалық талдау әдістерімен таныстыру Мазмұны: Өлшемді математикалық талдауды және статистикалық мәліметтерді өңдеуді, сандық сипаттаманы, жиындар теориясының элементтерін, шамалар мен сандық жүйелерді, психологиялық жүйелерді, құбылыстар мен жағдайларды математикалық модельдеуді, негізгі элементтердің орташа мәнін, талдауды, статистикалық критерийлерді зерттейді. Құзыреттері: оқу барысында математикалық талдау әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психологиялық эксперименттің теориясы және практикасы
Мақсаты: эксперименталды психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Психологиялық зерттеудің негізгі әдістері. Психологиялық зерттеудегі эксперименттік әдістің ерекшелігі. Экспериментті жоспарлау. Эксперименттің жарамдылығы. Эксперименттік үлгі. Эксперименттік зерттеуді ұйымдастыру мен өткізудің негізгі кезеңдері. Эксперименттік зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. «Плагиат», «зерттеу деректерін қолдан жасау» ұғымдары. Психологиялық зерттеулердің этикалық мәселелері. Құзыреттері: психологиялық зерттеуді жоспарлауға және ұйымдастыруға, психика мен тұлғаны зерттеу әдістерін адекватты түрде қолдануға, зерттеу нәтижелерін талдауға, жалпылауға және ұсынуға дайын.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық бағдарламаларды басқару
Мақсаты: магистранттар арасында инновациялық бағдарламаларды басқару тетіктері туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіпорынның инновациялық қызметінің ерекшеліктерін, инновациялық бағдарламаларды басқарудың заманауи әдістерін зерттейді, жобалау қызметінде заманауи технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Құзыреттері: басқару технологияларын, инновациялық бағдарламаларды енгізуді біледі, жобалық құжаттаманы рәсімдеу дағдылары бар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психологиядагы психометрия
Мақсаты: психологиядағы психометриялық әдістерді меңгеру. Мазмұны: психометриялық әдістерді зерттейді. Кәсіби психодиагностикалық және психометриялық диагностикалық құралдарға қойылатын талаптар. Психодиагностикалық және психометриялық диагностикалық құралдарды өңдеу және бейімдеу технологиялары мен кезеңдері. Құзыреттері: кәсіби, психодиагностикалық және психометриялық диагностикалық құралдарды әзірлеуге және бейімдеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Коучинг және басқару кеңесі бойынша практикум
Мақсаты: магистранттар арасында менеджмент бойынша консалтинг, коуч психологиясы бойынша идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Басқару консалтингінің және коучингтің принциптері, мақсаттары, міндеттері. Коуч психологиясы мен менеджмент психологиясының қазіргі заманғы беталыстары мен жағдайы, практикалық психологтың кәсіби құзыреттілігінің негізгі принциптері, коучинг пен менеджмент құндылықтары. Құзыреттіліктер: коучинг пен басқару консалтингінің негізгі бағыттары мен технологияларын біледі және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы психология ғылымы
Мақсаты: Қазақстандағы психология ғылымының даму кезеңдері туралы білімді меңгерту. Мазмұны: Қазақстандағы психологиялық ойлардың дамуына өлшеусіз үлес қосқан көрнекті ойшылдар мен ғалымдардың негізгі психологиялық бағыттары мен көзқарастары, сонымен қатар қазіргі кезеңдегі отандық психология ғылымының міндеттері. Түркі халықтарында жан туралы түсініктердің шығу тегі. XV-XVII ғасырлардағы этнопсихологиялық ойлар. Қазіргі кросс-мәдени психология. Ж.Аймауытовтың, М.Жұмабаевтың психологиялық-педагогикалық мәселелерге арналған ғылыми еңбектері. Қазақстандағы психология ғылымының дамуындағы орыс психологтарының рөлі. ХХ ғасырдағы Қазақстандағы психология ғылымының дамуы. Қазіргі кезеңдегі отандық психология дамуының негізгі бағыттары. Құзыреттері: Қазақстандағы қазіргі психология ғылымының даму тенденцияларын талдай және анықтай алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептегі ұйымдастыру психологиясы
Мақсаты: магистранттарды жоғары мектептегі ұйымдық психология ерекшеліктерімен және мазмұнымен таныстыру. Мазмұны: жоғары мектептегі ұйымдық психология ерекшелігі, мазмұны. Жоғары кәсіптік білім беру саласындағы ғылыми-педагогикалық қызметке жан-жақты дайындыққа ықпал ететін жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Құзыреттері: жоғары мектептегі ұйымдық психология саласындағы жұмыс әдістерін біледі және меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киберпсихология
Мақсаты: магистранттардың жаңа бағыт – киберпсихологияның ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Интернеттегі психологиялық қызметтің әртүрлі әдістерін, әлемдік көпмәдениетті білім беру кеңістігіне әлемдік білім беру тәжірибесінің жалпы бағдарлану заңдылықтарын зерттейді, саладағы заманауи бағыттардың дамуымен кәсіби сананы қалыптастыруға бағытталған жаңа киберқұзыреттіліктерді қалыптастырады. білім беру. Құзыреттері: киберпсихологиядағы әдістерді біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экстремалды жағдайлардағы күйзеліс психологиясы
Мақсаты: магистранттардың білімдерін қалыптастыру Мазмұны: психологиялық процестер мен тұлғаның жасалу, қызмет ету және дамуының негізгі заңдылықтарын, принциптерін, экстремалды жағдайлар психологиясы саласындағы ғылыми білімдерді, тұлға мінез-құлқының ерекшеліктерін, кәсіпқой қызметкердің жұмысының түрлері мен бағыттарын зерттеу. Құзыреттері: экстремалды жағдайларда стресстің алдын алу және жеңу бойынша психологтың жеке және топтық жұмыс әдістерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: Ғылыми зерттеудің әдістемесін, әдістерін қолдану, ғылыми зерттеу нәтижелерін тіркеу. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің жалпы әдістемесі және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Зерттеудің ғылыми аппараты және логикалық құрылымы. Зерттеу әдістерін таңдау жүйесі мен критерийлері. Теориялық зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Диагностикалық зерттеу әдістері. Құзыреттері: Психологиялық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру, психика мен тұлғаны зерттеу әдістерін барабар қолдану, зерттеу нәтижелерін талдау, жалпылау және ұсыну. Жасанды интеллект көмегімен психологиялық деректерді талдау. Мінез-құлық пен эмоцияны зерттеудегі жасанды интеллект Жасанды интеллект және когнитивті процестер. Психологияда жасанды интеллектті қолдану этикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заман психологияcының тарихы, күйі және даму тенденциясы
Мақсаты: магистранттар арасында психологияның адамзаттың рухани дамуының құрамдас бөлігі ретіндегі тұтас көзқарасты, ғылыми мектептердің негіздері мен қазіргі психология теорияларын білуді дамыту. Мазмұны: Тұлға психология ғылымының пәні ретінде. Тұлғаны зерттеудің теориялары, тұжырымдамалары және тәсілдері. Тәсілдердің интеграциясы және адамның биоәлеуметтік бірлігі. ХІХ-ХХ ғасырлардағы психологиялық мектептер. Гештальт пен тұтастық психологиясы. Психоанализ. Бихевиоризм. Психологиядағы отандық мектептер. Құзыреттері: психология ғылымының дамуындағы әлемдік тенденцияларды қолдану; қазіргі білім беру парадигмаларының даму проблемалары мен перспективаларын анықтай білу; ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздеріне ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам мінез-құлқының аффективті және когнитивті негіздері
Мақсаты: девиантты және деликвентті мінез-құлқы бар тұлғаларға психологиялық көмек көрсету саласындағы идеялар мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Девиантты және деликвентті мінез-құлық саласындағы практикалық психологтардың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары, міндеттері, түрлері. Девиантты және деликвентті мінез-құлықтағы тұлғалармен жұмыс істеуде психодиагностика, психологиялық кеңес беру, психокоррекция, психотерапия, психолог қызметінің кәсіби-этикалық принциптерін қолдану әдістері. Құзыреттері: мінез-құлықтағы ауытқулар туралы түсініктері бар, девиантты және деликвентті мінез-құлықтағы тұлғалармен жұмыс істеудің психологиялық әдістерін тәжірибеде қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның сана психологиясы
Мақсаты: магистранттарды тұлғаның өзіндік санасының психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Тұлғаның өзін-өзі тану психологиясы – әлеуметтік байланыстар мен қарым-қатынастарды қалыптастыру және көрсету, оның іс-әрекеті мен заңдылықтарын анықтау, ішкі күйлер мен психикалық процестерді реттеудегі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, сонымен қатар, тұрақты қоғамдық қатынастардың санамен байланысы. Құзыреттері: тұлғаның өзіндік санасын қалыптастыру және дамытудағы әдістерді, психотехнологияларды біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам мінез-құлқының психофизиологиялық және әлеуметтік негіздері
Мақсаты: деструктивті және суицидтік мінез-құлық психологиясының ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми білімнің пәнаралық саласы клиникалық психология, патопсихология, психиатрия, тұлға психологиясы, жалпы психология, психосоматика, педагогика пәндерінің қиылысында орналасқан. Құзыреттері: деструктивті және суицидтік мінез-құлықтың пайда болу, қалыптасу механизмдері, динамикасы мен себептері туралы түсінігі бар, олардың алдын алу, түзету және терапия әдістерін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экзистенционалды психотерапия
Мақсаты: экзистенциалды гуманистік психотерапияға байланысты білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: экзистенциалды гуманистік психотерапияның пайда болу және даму тарихы. Шетел ғалымдарының ғылымның дамуына қосқан үлесі. Экзистенциалды психотерапияның пәні, әдістері, мазмұны. Құзыреттері: экзистенциалды психотерапия әдістерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары оқу орнындағы ғылыми білім мен педагогиканың қазіргі даму тенденцияларын талдайды және қорытындылайды;
- Көпмәдениетті және көп тілді ортадағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, ғылыми психологиялық-педагогикалық басқару, мәселелерін шешу үшін шет тілін қолданады, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша әртүрлі деңгейдегі бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде мақалалар жариялайды;мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттердің әртүрлілігін талдайды және ескереді,
- қазіргі заманғы психологиялық ғылымды дамыту перспективаларын, психологиялық, педагогикалық және пәндік (арнайы) білімді интеграциялау тетіктері мен қағидаттарын, жастар арасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамаларын, стратегиялары мен мәселелерін талдайды.;
- ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін, математикалық статистиканы және жасанды интеллект көмегімен ғылыми зерттеу қызметінің нәтижелерін талдау технологияларын пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешеді;
- заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын қолдана отырып, бакалавриат, магистратураның семинар/практикалық сабақтарын өткізу кезінде пәндік салада психологиялық-педагогикалық білім мен дағдыларды интеграциялауды қамтамасыз етеді.
- кәсіби әдеп нормаларын ескере отырып, басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдайды; ұйымның дамуындағы жағдай мен өзгерістерді жорамалдайды және болжайды;
- диагностиканың, дамытудың, түзетудің, терапияның, кеңес берудің заманауи әдістерін қолданып, тұлғаның психологиялық зерттеуін жүргізеді;
- девиантты, делинквентті, деструктивті, суицидтік мінез-құлықтағы тұлғалармен жұмыс істеу және оларды әлеуметтік оңалту әдістерін меңгеріп, адамдардың психологиялық денсаулығын дамыту және сақтау бағдарламаларын әзірлейді;
- жеке тұлғаның, топтардың, ұйымдардың дамуына психологиялық болжам жасайды, психологиялық қатынас бағдарламаларын ұсынады (тренинг, психокоррекция, психотерапия, психологиялық кеңес беру);
- ғылыми және іскерлік қарым-қатынасты жүргізе алады, ғылыми конференцияда сөз сөйлей алады, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, аңдатпалар, мақалалар жаза алады;
- жеке тұлғаның психологиялық дамуын үйлестіру үшін психотерапевтік жұмыстың нысандары мен әдістерінің кешенін тәжірибеге енгізеді;
- көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өз көзқарасын дұрыс дәлелдей отырып, өз іс-әрекетін кәсіби түрде түзете отырып, ұжымды тиімді басқарады.