Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01530 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 4

    Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін талдау; Ақпараттық қоғамда білім беруді ақпараттандырудың рөлі мен орны туралы түсініктерді қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану саласында әртүрлі педагогтардың мүмкіндіктерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару процестерін және құбылыстарын психологиялық талдау мәселелеріне әдістемелік шолулар; әртүрлі басқарушылық мәдениеттермен байланыс тұрғысынан іскерлік және тұлғааралық дағдыларды дамыту; өмірдің теориялық заңдарын және басқару жүйелерінің динамикасын меңгеру; басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы идеяларды қалыптастыру; команда құрылымын және топтағы әлеуметтік-психологиялық климатты сыни талдау; басшылықтың стильдерін ұйым басшылығына қолдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту процесінде қолданылатын теориялық және практикалық оқыту әдістерін талдау; оқу сабақтарын ұйымдастыру тәсілдерін, құралдарын, нысандарын салыстыру; оқыту процесін жүзеге асырудың әдістемелік (технологиялық) іскерліктерін қалыптастыру, оның барысы мен нәтижелерін талдау, жобалау іскерліктерін жетілдіру және оларды кәсіптік-әдістемелік білім кешеніне қосу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Үлкен деректер
    Несиелер: 4

    Магистранттарды үлкен мәліметтермен жұмыс жасауға теориялық және практикалық дайындау. Пәнді игеру нәтижесінде алынған білім үлкен деректерді талдау әдістерін таңдауға және алынған нәтижелерді көзге елестетуге көмектеседі. Мұның бәрі магистрлік бағдарламаны игерген түлекке практикалық және зерттеу қызметінің әр түрлі мәселелерін шешуге қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, мәдениет аралық құзыреттіліктерді, бизнес-хат-хабармен алмасудағдыларын дамытуға, шеттілдегі түп нұсқа дерек көздерді оқудың негізгі түрлерін меңгеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, дискуссия, тезистер және шеттілінде ғылsми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар, ғылыми мәтіннің аннотациясы, түйіндемені құрастыруға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмалары, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасын,жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлауда оқытудың жаңа әдістері мен нысандарын, көшбасшылық қасиеттеріне ие маманның тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Деректерді талдау
    Несиелер: 4

    Мәліметтерді өңдеудің принциптері мен әдістерін оқып үйрену, деректерді өңдеудің және талдаудың заманауи құралдарымен танысу, эксперименттерді жоспарлау теориясының негіздерін оқып үйрену, қолданбалы мәселелерді шешудің модельдерін құрудың бастапқы дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясын, ғылыми таным құрылымын, ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологиясын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық процестер
    Несиелер: 4

    Білім беру жүйесінің ресурстарын игеру және олардың дамуын жобалау; білім алушылардың тиімді уәждемесі үшін жағдай жасау мақсатында педагогикалық үдеріске инновациялық тәсілдерді енгізу; заманауи білім берудегі инновациялық үрдістерді ескере отырып, кәсіби өзін-өзі дамытудың перспективалық желілерін құруға және іске асыруға дайындықты қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Ғылымды және оның қоғамның дамуындағы рөлін, ғылыми зерттеу және оның кезеңдерін, ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерін, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау, ғылыми ақпарат: Ғылыми зерттеулерді іздеу, жинақтау, өңдеу, енгізу және олардың тиімділігі, ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілерде деректерді қорғау
    Несиелер: 6

    Қауіпсіздікті бұзу себептерін сыныптау; субъектілер мен объектілердің қауіпсіздік мониторларын жобалау; Қазіргі заманғы желілік сүзгілермен және ақпаратты криптографиялық түрлендіру құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру; ақпараттық қауіпсіздік әдістерінің қазіргі жағдайы және даму тенденциялары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламалық жасақтамасын бағалау және дизайн
    Несиелер: 6

    Дұрыс дизайн жәнебілім беру бағдарламалыққамтамасызетудітиістібағалау. Магистранттарбелгіленгенжобалауәдістері мен рәсімдерінпайдаланаотырып, бағдарламалардыжазады. Апаттықтексерубағдарламаларын, пайдаланушыанықтамасы меню әдістерін, құжаттамаәдістерінжәнеэкрандыпішімдеудіқамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 6

    Ақпаратты рұқсатсыз бұғаттаумен, қол жеткізумен, көшірумен, өзгертумен және жинаумен күресудің заманауи тәсілдерін талдау. Ақпараттық жүйелердің функциясын оңтайландыру үшін ақпаратты қорғау құралдарын қолдану бойынша нақты міндеттерді салыстыру және шешу, сондай-ақ ақпараттық жүйелердің қауіпсіздік деңгейін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс робототехника негіздерін меңгеруге және оқу процесінде робототехникалық конструкторларды қолдану үшін қажетті білімді, шеберлікті, дағдылар мен құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Магистранттардың логикалық және шығармашылық ойлауы дамиды, әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі роботтарды құрастыру және бағдарламалау білігі қалыптасады. Магистранттар техникалық шығармашылық жобаларын әзірлеудің әдістері мен технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Оқу-зерттеу жобасының кезеңдері тұрғысынан магистрлердің зерттеу қызметін жоспарлау және ұйымдастыру; магистранттарда оқу үдерісінің жаңа құрылымдық бірлігін қабылдауға өз бетінше дайындығын анықтау, барлық курс бойы кәсіби тұлғалық қасиеттердің өсуін қадағалау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану
    Несиелер: 6

    Білім беруді ақпараттандырудың заманауи кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттілігін, білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарының мәні мен ерекшелігін, білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарын апробациялау және сараптау технологиясын, білім беру интернет-порталын қалыптастыру және жетілдіру кезінде ресурстарды каталогтау тәсілдерін, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарды пайдалану ерекшеліктерін дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс STEM білім берудің мазмұнын, әдістемелік тәсілдерін, технологияларын және дидактикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Магистранттар STEM тәсілін енгізу бойынша тәжірибені талдау, жүйелеу, жалпылау және сипаттау қабілетіне ие болады, пәнаралық мәселелерді өз бетінше шешу үшін креативті қабілеттерге ие болады, білім беру мақсаттарына жету үшін STEM сабақтарын жобалау негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да Информатика педагогының әдістемелік дайындығы
    Несиелер: 6

    Болашақ информатика мұғалімінің кәсіби даярлығының ағымдағы жай-күйін талдап, оны оқытуға қойылатын қазіргі талаптарды айқындау;Ақпараттандыру және бұқаралық коммуникация жағдайында білім беру үдерісінің жаһандануының инновациялық моделі ретінде халықаралық білім беру кластерлерінің мүмкіндіктерін ажырата білу;Білім берудің халықаралық кластерлік моделіне негізделген болашақ информатика мұғалімін оқытуды жетілдіру қажеттігін айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін түсінікті түрде ұсыну үшін компьютерді тиімді пайдалану; қойылған мақсаттарға сәйкес критерилерді қалыптастыру және ақпаратты ұтымды іздеуді жүргізу; өз бейінінің кәсіби міндеттерін талдау, оларды шешу үшін тиімді әдістерді табу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • SMART білім беру
    Несиелер: 5

    SMART оқыту технологиялық инновациялар мен Интернетті қолдану арқылы жүзеге асырылады, бұл студенттерге жүйелі көпөлшемді көзқарас пен пәндерді оқып-үйрену негізінде олардың көпөлшемділігі мен мазмұнын үнемі жаңартып отыру негізінде кәсіби құзыреттіліктерге ие болуға мүмкіндік береді. Ақылды технологиялар революциялық оқу материалдарын жасауға, сондай-ақ студенттер үшін жеке оқыту жолдарын жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық моделдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Базалық бейінді және тереңдетілген деңгейде информатика оқытушысының типтік кәсіби-әдістемелік міндеттерін шешу; информатика бойынша электрондыо қулықтар жасау; оқушылардың білімін бағалау және бақылау әдістерін қолдану; информатика сабақтарында қызықты оқу тапсырмаларын жасау және қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі
    Несиелер: 6

    Жеке тұлғаның жас ерекшелігіне және жалпы және ерекше заңдылықтарына сәйкес келетін заманауи технологияларды пайдалана отырып, Информатика бойынша білім беру процесін жобалау; әр түрлі жас топтарында және білім беру мекемелерінің әртүрлі типтерінде педагогикалық процесті жүзеге асыру; ғылымның соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, Информатика бойынша элективті курстарды жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Модельдеудің негізгі ұғымдарын, модельдердің жіктелуі, модельдің өмірлік циклы және модельдердің негізгі операцияларын талдау, модельдеудің нәтижелерін түсіндіру және визуализациялау, компьютерлік экспериментті имитациялық модельдеу және жоспарлау, компьютерлік моделдеудің бағдарламаларымен жүйелерін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Виртуалды және аралас шындық принциптері
    Несиелер: 5

    Виртуалды шындық жүйелерін іске асырудың негізгі аспектілері қарастырылады: арнайы құрылғылар, виртуалды шындық жүйелерін құру кезеңдері, оның компоненттері, қоршаған ортаны, объектілерді, кейіпкерлерді модельдеуге арналған 3D графика, моделді интерактивті режимде басқаруға арналған бағдарламалық құралдар (қозғалтқыштар) уақыт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық информатиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын, педагогикалық информатиканың міндеттерін, педагогикалық информатиканың басқа ғылымдармен байланысын, білім беруді ақпараттандыруды, ақпараттық қоғам мен ақпараттандырудың рөлін және оның қалыптасуын сипаттау, ақпараттандыру алғышарттарын ретроспективті талдау, Қазақстанда білім беруді ақпараттандыру, білім беруді ақпараттандыру кезеңдері,білім беруді ақпараттандырудың даму тенденциялары, білім беруді ақпараттандырудың факторы ретінде ақпараттық білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Ұйымда қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, педагогикалық ғылым әдіснамасын пайдалану.

  • Код ON4

    Модельдеудің заманауи әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу, сондай-ақ ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау.

  • Код ON6

    Болашақ информатика педагогының кәсіби дайындығының бүгінгі жағдайын талдау және оны дайындауға қойылатын заманауи талаптарды анықтау. Smart білім беруде инновациялық технологияларды пайдалану. Қызметтің түрлі мәселелерін шешуде ІТ мүмкіндіктері мен үлкен деректермен жұмыс жасай білу.

  • Код ON3

    Информатиканы оқыту барысында қолданылатын теориялық және практикалық оқыту әдістерін талдау, білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін талдау.

  • Код ON1

    Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету. Ғылым философиясының жағдайы мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әр түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON5

    Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін білім берудегі заманауи трендтерді, STEM – оқытудың ерекшеліктерін терең түсіну. 3D жобалау негізінде виртуалды шындық арқылы объектілермен өзара әрекеттесу қосымшаларымен жұмыс жасай алады. Роботтарды құру мен бағдарламалау біліктерін және дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON8

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретіндетиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON7

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын креативті пайдалану.

Top