Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01190 Нефрология, соның ішінде балалар нефрологиясы в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Ересектер нефрологиясы
    Несиелер: 43

    Пән ересектердегі бүйрек ауруларының этиопатогенезі, диагностикасы және емі туралы білімді қалыптастырады. Қос бақылау принципі /double-check/ (тәлімгер/оқытушы) пациенттерді жүргізу кезінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға, таңдалған жүргізу тактикасының қаупі мен қауіпсіздігін бағалауға, диагностика мен емдеудің бекітілген клиникалық хаттамалары бойынша клиникалық диагнозды тұжырымдауға мүмкіндік береді. Әдеби шолу жүргізу, кәсіби әдебиетті сыни бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Трансплантология және иммунология
    Несиелер: 13

    Пән иммунология/трансплантология бойынша білімді қалыптастырады; бүйрек трансплантациясына дейін және одан кейін, кризі кезінде пациенттерге иммуносупрессивті терапияның қауіпсіз және тиімді хаттамасын таңдау дағдысы, дәлелді медицина принциптері мен кәсіби қоғам хаттамаларына сәйкес. Double-check принципі ағзаларды трансплантациялау бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде пациенттермен/донорлармен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интервенционды нефрология
    Несиелер: 12

    Пән келесі білім дағдыларын қалыптастырады: Гломерулопатиялар кезіндегі бүйрек биопсиясы, трансплантатты қабылдамау кезінде дифференциальды диагноз қою үшін, иммуносупрессивті емді таңдау және түзету; - артерия-веноздық фистулалар, бүйрек алмастырушы терапия үшін катетор жасау (гемодиализ, перитонеальды диализ и др.) емделушімен және денсаулық сақтау мамандарымен жүргізілетін зерттеу, емдеу және пациенттің қауіпсіздігі тәуекелін/пайдасын бағалаумен тиімді өзара іс-қимыл жасай отырып.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клиникалық нефроморфология
    Несиелер: 13

    Пән нефроморфология бойынша терең білімді, жарық, электронды микроскопия және иммунофлуоресценцияның нәтижелерін түсіндіріп, әр түрлі гломерулярлы аурулары бар науқастарды тиімді және қауіпсіз басқаруға және бүйрек трансплантациясынан кейін болашақтағы болжамды бағалауға мүмкіндік береді әрі қарай болжауды бағалаумен. Пәнді оқу кезінде препараттарды көрсету, квиз, морфологиялық талдау, медициналық әдебиет базасымен жұмыс істеу, тәжірибе және дағдылар алмасу қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар нефрологиясы
    Несиелер: 22

    Пән балаларда және жасөспірімдерде бүйрек аурулары ағымының ерекшеліктерін, диагностикасың ерекше әдістерін, оның ішінде генетикалық, қауіпсіз және тиімді емдеуді, алдын алу шараларын таңдау үшін білімін қалыптастырады. Double-check принциптері мен оқытудың әртүрлі форматтары қолданылады: клиникалық талдау, консилиумдар, журнал-клуб, пациент мектебі. Балалармен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүкті әйелдердегі бүйрек патологиясы
    Несиелер: 6

    Пән клиникалық, зертханалық және аспаптық тексерулерді, дифференциалды диагностиканы, бүйрек аурулары бар жүкті әйелдерде қауіпсіз және тиімді емдеуді, білімді және дағдыларды кәсіби топ арасында қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар нефрологиясындағы клиникалық генетика
    Несиелер: 4

    Пән тұқым қуалаушылық нефропатияны диагностикалау және генетика жетістіктерін клиникалық тәжірибеге енгізу және терапия тактикасы мен бірқатар генетикалық аурулары бар пациенттердің өмір сүру сапасын жақсартатын патогенетикалық препараттарды таңдауды анықтау үшін білім мен дағды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бүйрек және артериялық гипертензия
    Несиелер: 4

    Пән артериялық гипертензияның дамуындағы бүйректің рөлін, гипертониялық нефропатия, созылмалы бүйрек жетіспеушілігі кезінде нефропротекторлық қасиеті бар препараттарды қолдану арқылы осы жағдайларды диагностикалау және түзету дағдыларын үйретеді. ҚР қабылданған нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде бүйрек аурулары кезіндегі жүкті әйелдердің қауіпсіздігі мен қауіп-қатері мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ультрадыбыстық диагностика
    Несиелер: 6

    Пән бүйрек пен зәр шығару жолдарының ультрадыбыстық диагностикасы, нәтижелерін түсіндіру, зәр шығару жүйесі патологиясының дифференциалды диагностикасы және тактикалық шараларды таңдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Пәнді оқу кезінде шеберлік-класс әдістері, резиденттер арасында тәжірибе мен дағдылар алмасу қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Диализдік терапия
    Несиелер: 17

    Пән жедел бүйрек зақымдануы және терминалдық бүйрек жеткіліксіздігі және оның асқынулары бойынша білімді қалыптастырады; БАТ әдісін таңдау және пациенттердің туыстарымен кәсіби коллаборациясы және коммуникациясы бар диализдік пациенттерді диализдік қызметтің құқықтық базасы мен нормативтік құжаттарын, амбулаториялық және стационарлық кезеңдерде медициналық көмек көрсету кезеңдерін ескере отырып жүргізу дағдысы. БСА асқынуларын зерттеу сұрақтары пациенттерді жүргізудің пәнаралық тәсілдемесінің білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON2

    ON2 Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады.

  • Код ON4

    ON4 Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби команда құрамында жұмыс істеуге қабілетті.

  • Код ON1

    ON1 Клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.

  • Код ON5

    ON5 Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер қорын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті.

  • Код ON6

    ON6 Өз бетінше оқуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да формаларына белсенді қатысуға қабілетті.

  • Код ON3

    ON3 Қауіп-қатерді бағалауға және медициналық көмектің жоғары деңгейі мен сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдануға қабілетті.

Top