Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01471 Көркем еңбек, графика және жобалау в Павлодар педагогикалық университеті

  • Көркемдік білім беруді жобалау
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамытудың заманауи үрдістері, вариативті білім беру идеялары; білім беру ортасының БН заңдылықтары. Технологиялары. білім беру саласындағы кәсіби жобалық қызметке дайындықты дамытудың негізі болып табылатын білім беру жүйелерін жобалаудың әдіснамалық мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесін зерттеу
    Несиелер: 5

    Көркем білім берудегі педагогикалық зерттеу әдістері. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері. Ғылыми көздермен жұмыс істеу әдістері, сауалнама әдістері, ақпаратты графикалық өңдеу әдістері. Зерттеу нәтижелерін жинау, талдау және түсіндіру. Зерттеу нәтижелерін визуализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркемдік білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Көркем білім берудегі АТ қазіргі көркем білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану. Компьютерлік желілер және Интернет. Ақпараттық технологияларды пайдаланудың құқықтық аспектілері, ақпараттың қауіпсіздігі мен қорғалуы мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу бағдарламаларын жобалау
    Несиелер: 5

    Білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасы мен әдіснамалық негізі.ББ ұғымы және түрлері. Бб жобалаудың негізгі көздері. ББ жобалаудың теориялық және практикалық аспектілері. шамамен негізгі білім беру бағдарламаларының құрылымы, мазмұны және мақсаты. ББ мақсаты мен міндеттері, ББ жобалаудың қағидаттары мен тәсілдері, жоспарланған оқыту нәтижелері, ББ бағалау жүйесі. ББ жобалау кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылымыа, квазиғылым

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркемдік білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Көркемдік білім берудің мазмұны мен негізгі әдіснамалық принциптері. Қазіргі әлемдегі көркемдік білім беру мәселелері. Көркемдік білім феномені, шығармашылық оның құрамдас бөлігі ретінде. Көркемдік білім компоненттері: мақсаты, мазмұны, әдістері, формалары, құралдары, технологиялары, қызмет тәсілдері. Көркем білім беруді дамытудың негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық өнертану
    Несиелер: 7

    Педагогикалық өнертану мен өнер педагогикасының тарихы, теориясы мен практикасы. Қазіргі көркемдік білім берудің негізгі тенденциялары. Өнер педагогикасы саласындағы инновациялық технологиялар. Қоғамның көркем мәдениеті. Өнер түрлері, олардың ерекшелігі мен пайда болуы, даму заңдылықтары, әлеуметтік сана тарихындағы рөлі, әлеуметтік өмірмен және мәдениеттің басқа құбылыстарымен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    ЖОО-дағы оқу процесін ғылыми ұйымдастыру және басқару мәселелері. ЖОО-да оқу процесін ғылыми ұйымдастырудың негіз қалаушы қағидаттары: теория мен практиканың бірлігі; жүйелілік; оқу материалын іріктеу мен ғылыми ұйымдастырудағы модульділік; оқу процесінің кәсіби бағыты; оқу және ғылыми жұмыстың ажырамас байланысы; қайшылықтарды анықтау; даралау, студенттерді оқыту траекториясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркемдік білім берудегі көркемдік педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 7

    Арт-педагогикалық технологиялар түсінігі. Арт-педагогикалық технологиялардың әдістері мен принциптері. Жеке және ұжымдық жұмыс түрлері. Көркемдік білім беру жүйесіндегі білім алушылардың шығармашылық қабілеттерінің деңгейін анықтау бойынша Диагностика. Көркем материалдармен жұмыс жасау үшін арт-педагогикалық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем еңбекті оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 8

    Көркем еңбекті оқытудың теориясы мен практикасы. Көркем білім берудің педагогикалық негіздері, шығармашылық қабілеттері мен кәсіби білімдерін жетілдіру. Педагогикалық технологиялардың теориялық-әдіснамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем білім берудегі инноватика
    Несиелер: 8

    Ғылым, дизайн және инновация. Педагогикалық инновация педагогикалық ғылымның саласы ретінде. Педагогикалық инноватиканың негізгі ұғымдары: инновация, инновация, инновациялық процесс. Көркемдік білім берудегі инновациялар. Педагогтың инновациялық қызметінің моделі. Білім беру ұйымдарына инновацияларды енгізу технологиялары. Көркемдік білім беруді ұйымдастырудың білім беру бағдарламасы. Мектеп-жоба және мектеп-зертхана. Дамыған елдердің білім беру жүйелеріндегі инновациялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша көркемдік білім берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    «Қосымша көркем білім беруді оқытудың теориясы мен әдістемесі» білім беру қызметін оқытудың әдістері мен технологиялары. Қосымша көркемдік білім берудің негізгі ұғымдары, принциптері мен әлеуметтік функциялары. Қосымша көркемдік білім берудің аймақтық жүйесі. Қосымша білім беру ұйымдарындағы білім беру процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылым және білім салаларындағы заманауи мәселелер
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамытудың заманауи мәселелері мен үрдістері. Жаһандану дәуіріндегі білім. Білім беру жүйелерінде, жаһандық білім беру тенденцияларын ескере отырып, оқыту сипатындағы өзгерістер. Электрондық оқыту және қашықтықтан білім беру технологиялары. Ғылым дүниетанымның бір түрі ретінде. Ғылыми парадигма туралы түсінік. Қазіргі ғылыми парадигманың ерекшеліктері. Көркем білім беру саласындағы ғылымның заманауи жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркемдік білім беру саласындағы жобалық іс-шаралар
    Несиелер: 6

    Болашақ көркем еңбек мұғалімдерінің зерттеу қызметі. Білім алушылардың жобалық біліктерін қалыптастыру: мәселені анықтау, оны шешу жолдарын іздеу, мақсат қою және оған қол жеткізу, алынған нәтижелерді талдау. Білім алушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркемдік білім берудегі педагогикалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметтегі педагогикалық зерттеу білімінің рөлі мен маңызы. Көркемдік білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің мәні мен негізгі объектілері. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен кезеңдері. Көркем білім берудегі педагогикалық зерттеу құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша көркемдік білім беру дидактикасы
    Несиелер: 6

    Қосымша көркемдік білім берудің мәні мен міндеттері. Көркем дидактика әдістемесі. Қосымша көркемдік білім берудің негізгі дидактикалық категориялары. Оқу шығармашылық процесінің функциялары мен құрылымы. Қосымша көркемдік білім берудегі педагогикалық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ою-өрнек өнерінің негіздерінің теориясы
    Несиелер: 6

    Оқытудың ерекшеліктері оюлы өнер. Оны игерудің мазмұны мен бағыты, балалардың практикалық іс-әрекеті үшін қолданылатын тапсырмалар түрлері. Шығармашылық қабілеттерін, көркемдік талғамын дамыту, білім алушылардың білімі мен іскерлігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саладағы озық білімге негізделген көркемдік білім беру саласындағы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсету;

  • Код ON2

    жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде қолдану;

  • Код ON3

    Әлеуметтік-этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетті, шет тілін меңгеруді көрсету;

  • Код ON4

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;

  • Код ON5

    көркем білім беру саласындағы өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсыну, мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты және нақты жеткізу;

  • Код ON6

    оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын дамыту;

  • Код ON7

    көркем білімнің ерекшелігін, жас және психофизикалық ерекшеліктері мен білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи тәсілдері мен инновациялық технологияларын қолдану негізінде білім беру ортасын жобалау және ұйымдастыру;

  • Код ON8

    өзінің педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін сыни бағалау қабілеті және оны жетілдіруге дайындығын көрсетеді.

Top