Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03129 Әлемдік саясат в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • теориялар мен тұжырымдамаларды, ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға мүмкіндік беретін әлемдік саясат пен халықаралық қатынастар мәселелерін, олардың философиялық мазмұнын, жеке ғылыми зерттеулердің әдіснамасын анықтай отырып және болашақ оқытушының білім беру қызметін жобалауда терең білімін және жүйелі түсінігін көрсетуге;
  • ғылым дамуының озық трендтері мен заңдылықтарына және уақыт сұраныстарына сәйкес әртүрлі әдіснамалық тәсілдерді қолдана отырып, әлемдік саясаттың өзекті мәселелеріне теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге;
  • шет тіліндегі психологиялық теориялар мен коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, халықаралық құқық және халықаралық ұйымдар қызметінің болжамды сценарийлерін, көші-қон контекстіндегі интеграциялық процестер және көп мәдениетті қоғамдағы бейбітшілікті қолдау аясында стандартты және стандартты емес кәсіби міндеттерді шешуге;
  • қазіргі заманның жаһандық сын-тегеуріндеріне және Қазақстанның Орталық Азия өңіріндегі мемлекетаралық қатынастарына жауап іздеу үшін талдау мен болжамдаудың зерделенетін және практикалық әдістері негізінде соғыс пен әлемнің зерттеу және практикалық мәселелерін шешуде жаңа гипотезалар, идеялар мен тұжырымдамалар ұсынуға, жаңа ақпаратты қолда бар білім жүйесіне интеграциялауға;
  • әлемдік саясаттағы халықаралық жағдайлардың дамуы мен трансформациясының қолданбалы талдау әдістерін пайдалана отырып, АҚШ пен ЕО, Шығыс елдері, посткеңестік мемлекеттер және Орталық Азияның геосаяси өңірі сыртқы саясатының стратегиялық бағыттарына, олардың интеграциялық байланыстарына саяси сараптама мен диагностиканы жүзеге асыруға;
  • басқарушылық процестер мен құбылыстардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, мегатрендтерді зерттеу және интеграциялық құрылымдардың қызметі негізінде мемлекетаралық өзара іс-қимылдың, тәуекелдер мен қатерлердің, Шығыс-Батыс, еуразиялық кеңістік контексіндегі жаһандық және өңірлік интеграциялық процестерді дамыту жолдарының ғылыми негізделген болжамдарын ұсынуға;
  • әлемдік саясаттың жетекші геосаяси акторлары мен орталықтарының қызметін талдау негізінде халықаралық ынтымақтастық және көші-қон процестерін халықаралық-құқықтық реттеу саласында саяси шешімдер қабылдаудың саяси, экономикалық және әлеуметтік тәуекелдерін бағалауға;
  • шет тіліндегі интеграция, халықаралық этикет және ақпараттық ресурстар мен технологиялар контекстіндегі көші-қон процестерінің ерекшеліктерін ескере отырып, Қазақстанның көпжақты сыртқы саяси қызметі үшін стратегиялық және тактикалық сипаттағы саяси-құқықтық құжаттарды әзірлеуге;
  • жанжалдарды шешудің әртүрлі стратегияларын, шет тілін білуді және мәдениетаралық және кәсіби қызметтегі этикет ережелерін қолдана отырып, халықаралық, аймақтық және ұлттық ұйымдардың практикалық қызметінде туындайтын жанжалдар динамикасына консалтингтік және аналитикалық қолдау көрсетуге;
  • өңірлік, континенттік және жаһандық өлшемдердегі қазіргі заманғы интеграциялық процестерді оңтайландыру үшін, сондай-ақ өзінің педагогикалық қызметінде оларды шешу жолдарын модельдей отырып, әлемдегі, Еуразиялық өркениет пен мәдениеттер диалогындағы жанжалды жағдайларға мониторинг жүргізуге;
  • Орталық Азия мемлекеттері мен Қазақстанның өңірлік қауіпсіздік және терроризмге қарсы күрес мәселелеріндегі басымдықтарын ескере отырып, террористік актілердің алдын алу және жанжалдарды реттеу технологияларын практикада қолдану үшін әртүрлі деңгейдегі қауіпсіздікке, шиеленіске және жанжалға төнетін қауіп-қатерлерді анықтауға;
  • әлемдік саясат пен халықаралық қатынастардың мегатрендтерін, инновациялық технологияларды, оқыту, тәрбиелеу және бағалау әдістерін, топтық даму мен командалық құрылудағы басқарушылық өзара қарым-қатынастарды теориялық-ойын өлшемімен және талдауды қолдана отырып, өзінің пәндік саласында оқыту сапасын қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті болады.
Top