Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01705 Орыс тілі халықаралық білім беру кеңістігінде шетел тілі ретінде в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика –магистранттарда зерттеу мәдениетін қалыптастыру, зерттеу этикасы принциптері, нормалары мен механизмдеріне негізделген ғылыми-зерттеу қызметіндегі қолданбалы мәселелерді шешу құзыреттіліктерін дамыту, олардың қабылдануы Қазақстанның заңнамасына және ғылыми-зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық танылған стандарттарына сәйкес адамдардың қатысуымен зерттеудің барлық кезеңдеріндегі этикалық тәжірибелер (жоспарлау, қатысушыларды тарту және таңдау, нәтижелерді енгізу және тарату) ғылыми негіздерді орнатуға және таратуға ықпал етеді. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдісі, жоба әдісі, кейс-стади

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл және мәдениет: сөздіктер құрастырудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінде байланыс тәсілдері туралы түсінік береді. Мәдени құбылыстар мен олардың ұлттық-ассоциативті фоны туралы түсінік қалыптастырады; лексикографиялық ғылымның ерекшеліктерін көрсетеді; тілдік сананың танымдық аспектілерімен таныстырады. Бұл курста магистранттарға тіл мәдениеттің белсенді бөлігі ретінде, оны қалыптастырудың, бекітудің және қажетті ақпаратты берудің негізгі тәсілдерінің бірі ретінде қарастырылатындығын түсінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы –магистранттардың басқарушылық іс-әрекет процесінде туындайтын психологиялық мәселелерді шешуде теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру: стратегиялық басқарудың негізгі психологиялық механизмдерін және білім беру мекемесінің стратегиясын әзірлеу мен жүзеге асыру әдістемесін меңгеру; білім беру мекемесі мен оны қоршаған ортаны стратегиялық жоспарлауды құрудағы психологиялық әдістерді меңгеру; білім беру мекемесінің стратегиясын жоспарлау мен іске асыруды басқаруда практикалық дағдыларды алу. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдісі, жоба әдісі, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жаңа ғылыми теорияларды, тұжырымдамаларды, бағыттарды талдайды, олардың әдіснамалық негіздерін анықтау негізінде қазіргі тіл білімінің жағдайы туралы білімді тереңдетеді, ғылым дамуының негізгі үрдістері және оның өзекті мәселелері туралы білім алады, алынған білімді ғылыми-зерттеу жұмыстарында оның эмпирикалық және теориялық кезеңдерінде пайдаланады ; тілдің қазіргі лингвистикалық парадигмасы мен типологиялық құрылымы бойынша мәселелерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-оқытудың интерактивті әдістерін имитациялық қасиеттері мен коммуникативті бағытын біріктіретін синтетикалық шығармашылық әдіс ретінде зерттеу. Аталған курстың пәні орыс тілін оқыту әдістемесі курсына оқытудың интерактивті әдістері жүйесін енгізуге; маңызды кәсіби-әдістемелік құзыреттерді қалыптастыруға; ғылыми-зерттеу, педагогикалық қызметте инновациялық технологиялардың әлеуетін пайдалану білігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарға орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың мазмұны мен дидактикалық тәсілдері саласында негізгі білім беру.Орыс тілі шет тілі ретіндегі әдістемесін оқу кезінде тілді оқытудың коммуникативтік принципіне және оқытудың іс-әрекеттік, сөйлеу аспектісіне ерекше көңіл бөлінеді; Орыс тілі шет тілі ретіндегі сабағында тіл жүйесінің барлық аспектілеріне және сөйлеу қызметінің барлық түрлеріне өзара байланысты оқыту; тіл мен мәдениеттің ұлттық өзіндік ерекшелігі маңызды әдіснамалық тәсіл болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    «Жоғары мектеп педагогикасы» курсы педагогикалық қызметт іигерудің алғашқы кезеңдеріндет уындайтын мәселелерге бағытталған. Курсты оқытудың мақсаты - магистрлерді жоғары білім беру педагогикасының жалпы мәселелерімен, негізгі білім жетістіктері, отандық және шетелдік педагогиканың даму тенденцияларымен, жасөспірім кезіндегі даму мен оқытудың психологиялық негіздерімен;мұғалім мен оқушылардың бірлескен өнімдік қызметі жағдайын жобалаудың және ұйымдастырудың психологиялық негіздерімен; оқыту мен тәрбиелеу процесінде студенттің жеке басының дамуымен; оқыту мен тәрбиелеу процесінде шығармашылық тұлғаны дамыту әдістерімен; кәсіпқойлықты қалыптастырудың психологиялық мәселелерімен;білім беру және оқыту қызметіндегі оқытушылар мен студенттердің өзара іс-қимылын талдау және ұйымдастыру нысандарымен білім беру мен оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерімен; педагогикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуге жүйелі көзқараспен қараумен; педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жолдарымен таныстыру. Курс студенттерді ЖОО сабақ беруге байланысты кәсіби іс-әрекетке терең дайындауды қамтамасыз етеді. Курс студенттерді ЖОО педагогикасының соңғы жетістіктерімен және заманауи педагогикалық оқыту технологияларымен таныстырады; білім алушылардың жеке зерттеушілік іс-әрекет іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдетуді көздейді. Шет тілін меңгерудің дағдыларын сөйлеу қызметінің төрт түрінде - арнайы әдебиет оқу, шет тілде сөйлеуді тыңдау, шет тілін жазу арқылы кабылдау, оқу және әдістемелік және педагогикалық бағыттағы ауызша сөйлеу дағдыларын кеңейту және тереңдету көзделеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    «Ғылым тарихы мен философиясы» атты пән философиялық процесс тұрғысынан қарастырылады. Философиялық дайындықтың мәні магистранттардың дүниетанымдық компетенцияларын жетілдіріп, өмір сүру процесінде пайда болып отыратын мәселелі жағдайларға терең анализ бере біліп, оларды жан-жақты қарастырып, қалыптастыруға бағытталады. Пәнді оқытудың мақсаты – дүниетанымның теориялық базасы болып табылатын философиялық мәдениет негізін магистранттар бойында қалыптасытыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қарым-қатынасқа арналған шет тілі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-білікті ақпараттық және өндірістік қызметке, сондай-ақ ғылыми жұмысқа қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Бұл бағдарламаның міндеттері магистранттың орыс тілін меңгеру бойынша оқу-танымдық қызметінің дербестігін қалыптастырады және дамыту; магистранттың жалпы мәдениеті мен білім деңгейін, оның ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін арттыру, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-оқытудың интерактивті әдістерін имитациялық қасиеттері мен коммуникативті бағытын біріктіретін синтетикалық шығармашылық әдіс ретінде зерттеу. Аталған курстың пәні орыс тілін оқыту әдістемесі курсына оқытудың интерактивті әдістері жүйесін енгізуге; маңызды кәсіби-әдістемелік құзыреттерді қалыптастыруға; ғылыми-зерттеу, педагогикалық қызметте инновациялық технологиялардың әлеуетін пайдалану білігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әлемдегі мәдениетаралық коммуникация мәселелері. Лингвистикалық модельдеу аспектісінде мәдени бірегейлікті дамыту
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-мәдениетаралық және халықаралық коммуникация процесі және әлемді мәдени қабылдаудың әртүрлілігі туралы түсінік береді, білім алушыларды пәннің базалық бөлімдерімен таныстырады; оларды табысты мәдениетаралық және халықаралық коммуникацияға дайындаайды, тілдік және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді. Курс тұлғаның көпмәдениетті құндылықтар әлемінде өзін-өзі анықтау үдерісіне мәдени тәсіл негізінде лингвистикалық білім беру үдерісінде тұлғаның мәдени сәйкестілігін дамыту моделін әзірлеуге көмектеседі..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс әдебиеті: әлемдік маңызы және жалпыадамзаттық контексті
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - жаңа ғылыми теорияларды, тұжырымдамаларды, бағыттарды талдау негізінде қазіргі әдеби сынның жағдайы туралы білімді тереңдету. Бұл курс негізгі әдеби бағыттар мен мектептерді қарастырады. Жанрлық жүйе. Эпикалық, лирикалық және драмалық жанрлардың эволюциясы. Әдебиет белгілері. Тарихнама. Негізгі әдеби мектептер мен әдістер. Әдеби процестің заңдылықтары. Орыс әдебиетінің дамуындағы жетекші мәселелер мен тенденциялар өзекті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскери шет тілі: ағылшын/испан / орыс тілі шет тілі ретінде
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда кәсіби тақырып шеңберінде ағылшын тілінде сөйлесуге, қажетті кәсіби әдебиетті (мақалалар, монографиялар және т.б.) оқуға және түсінуге мүмкіндік беретін құзыреттерді дамыту және жетілдіру; ағылшын тілін оқыту кезінде білім беру деңгейлерінің сабақтастығын қамтамасыз ету; мамандық бойынша ұғымдық аппаратты меңгеру дағдыларын дамыту, магистранттардың белсенді сөздік қорын арттыру; кәсіби ортада пікірталас жүргізу біліктерін дамыту арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-педагогтің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, қарым-қатынастың мәні, ережелері мен нормалары, түрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларында сөйлеу мінез-құлқына қойылатын талаптар туралы риторикалық білімді меңгереді; коммуникативтік-сөйлеу (риторикалық) дағдыларын меңгереді; педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігін, мұғалімнің кәсіби қызметіне тән коммуникативтік-тілдік жағдайлардың ерекшеліктерін ұғынады; қарым-қатынастың нақты жағдайында коммуникативтік және сөйлеу міндеттерін шеше білу қабілетін меңгереді; пікірдің кәсіби маңызды түрлерін талдайды және құру тәжірибесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингводидактикалық білімінің жаңа стратегиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарға білім мазмұнын жаңартудың негізгі бағыттары бойынша білім беру. Пән лингводидактиканың ғылымилық жалпыдидактикалық принциптерін, қол жетімділігін, көрнекілігін, біртіндеп және жалпы әдістемелік пен ерекше принциптерін іске асыруына негізделеді. Пәннің маңызды бөлігі білім берудегі инновациялармен, заманауи филологиялық білім беруде қолданылатын инновациялық технологиялармен, атап айтқанда электронды оқытудың (e - learning) техникалары мен тәсілдерімен жұмыс істеу блогы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілі шет тілі ретінде: лингвистикалық негіздері және оқыту әдістемесі. Гендерлік лингвистика және субмәдениет тілдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-орыс тілінің функционалдық фонетикасы мен интонациясының, функционалдық морфологиясының, функционалдық-коммуникативтік синтаксисінің, функционалдық лексикасының ерекшеліктерімен таныстырады; шетелдіктердің оқып-үйренуі үшін неғұрлым қиын тақырыптарды айқындайды, оларды және осы тақырыптар бойынша материал беру тәсілдерін сипаттайды. Лингвистикалық концептуалды аппаратты қолдана отырып, зерттелетіндер: -Тілдегі гендердің көрінісі, ерлер мен әйелдердің сөйлеу және коммуникативті мінез-құлқы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен білім берудің заманауи мәселелері. Жобалау қызметінің модулі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-әлеуметтік-мәдени феномен ретінде педагогикалық ғылым мен білімнің ерекшелігін ұғыну; ғылым мен білім берудің қазіргі даму бағыттарымен танысу; педагогикалық білім мен білім беру жүйесінде болып жатқан үдерістерді философиялық талдау тәсілдерін меңгеру; категориялық-ұғымдық аппаратты жүйелеу; ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамалық негіздерін меңгеру; білім алушыларда жобалық ойлау қалыптастырылады және жобалық қызметтің негізгі принциптері игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингводидактикалық білімінің жаңа стратегиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарға білім мазмұнын жаңартудың негізгі бағыттары бойынша білім беру. Пән лингводидактиканың ғылымилық жалпыдидактикалық принциптерін, қол жетімділігін, көрнекілігін, біртіндеп және жалпы әдістемелік пен ерекше принциптерін іске асыруына негізделеді. Пәннің маңызды бөлігі білім берудегі инновациялармен, заманауи филологиялық білім беруде қолданылатын инновациялық технологиялармен, атап айтқанда электронды оқытудың (e - learning) техникалары мен тәсілдерімен жұмыс істеу блогы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логика, дәлелдеу және сыни ойлау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ойлаудың логикалық мәдениетінің базалық қағидалары мен ережелері меңгеріледі, ғылым және өнер ретіндегі логика негіздерімен танысады; әр түрлі зияткерлік операциялардың, процедуралардың тиімділігін, сенімділігін арттыру жолдары көрсетіледі; сөйлеу әсерінің тәсілі ретінде дәлелдеу туралы жалпы түсініктерін қалыптастырады; коммуникативтік қабілеттердің тиімділігін арттыру үшін дәлелдеу дағдыларын игереді, жүйелі, дәлелді ойлауды дамытады; білім алушыны, оның сыни, шығармашылық қабілеттерін, белсенділігін, ойлау ұтқырлығын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілі шет тілі ретінде: лингвистикалық негіздері және оқыту әдістемесі. Гендерлік лингвистика және субмәдениет тілдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-орыс тілінің функционалдық фонетикасы мен интонациясының, функционалдық морфологиясының, функционалдық-коммуникативтік синтаксисінің, функционалдық лексикасының ерекшеліктерімен таныстырады; шетелдіктердің оқып-үйренуі үшін неғұрлым қиын тақырыптарды айқындайды, оларды және осы тақырыптар бойынша материал беру тәсілдерін сипаттайды. Лингвистикалық концептуалды аппаратты қолдана отырып, зерттелетіндер: -Тілдегі гендердің көрінісі, ерлер мен әйелдердің сөйлеу және коммуникативті мінез-құлқы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік және тұлғааралық коммуникацияның әлеуметтік-психологиялық технологиялары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-әлеуметтік сала процестерін жандандыру жағдайында тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас мәселелері зерттеледі. Пәнді оқу кезінде студенттер көптеген әлеуметтік-экономикалық және психологиялық факторлардың әсеріне, адамға қойылатын талаптардың өсуіне және қазіргі коммуникативті кеңістік жағдайында бейімделу үшін оның моральдық және физикалық резервтерін жандандыруға байланысты жаңаша ойлау мен іс-әрекет жасауын қалыптастыру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық білім беру жүйелері контекстіндегі тілдік ландшафт
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда мәдени лингвистиканың, мәдениетаралық коммуникацияның өзекті мәселелері бойынша білім жүйесі қалыптасты. Курс түрлі әлеуметтік-мәдени, коммуникативтік контексттер және прагматикалық принциптер туралы түсінікті қалыптастырады; түрлі функционалдық бағыттағы сөйлеу туындыларын талдаумен және синтездеумен байланысты дағдыларды, іскерліктерді дамытады; басқа халықтардың мәдениеті мен дәстүрлерін ескере отырып, білім алушыларды әртүрлі салаларда халықаралық қарым-қатынасқа дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көп мәдениетті білім беру аспектісіндегі когнитивті лингвистиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - көпмәдениетті білім беру аспектісіндегі когнитивтік лингвистиканың заманауи лингвистикалық зерттеулеріндегі жаңа тенденциялар туралы түсінік алу, мәдени қорын құрайтын вербалды және вербальды емес тұлғалардың мәдени коннотациясымен таныстыру. ұлт, осы перспективалы бағыттағы одан әрі ғылыми зерттеулердің мүмкіндіктерін көрсету; лингвистикалық сананың когнитивті аспектілерімен, менталитет тұжырымдамаларымен, әлемнің суретімен, тұжырымдамасы мен концептуалды сферасымен, орыс мәдениетінің іргелі тұрақтыларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қарым-қатынасқа арналған шет тілі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - білікті ақпараттық-өндірістік қызметке, сондай-ақ ғылыми жұмыстарға қажет лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгеру. Бұл бағдарламаның міндеттері магистранттың орыс тілін меңгерудегі оқу-танымдық іс-әрекетінің дербестігін қалыптастыру және дамыту; оқушының жалпы мәдениеті мен білім деңгейін, оның ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін көтеру, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-білім берудегі инновациялық процестердің негізгі бағыттарымен таныстырады, магистранттарға орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың мазмұны мен дидактикалық әдістері туралы терең білім береді; қазіргі білім берудегі инновациялық процестердің бағыттарымен таныстырады; олардың мәні мен құндылық негіздері туралы түсінік қалыптастырады; оқушылардың сыни талдау, түсіну, жобалау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психолингвистика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-психологиялық процестерге және олардың тіл жүйесіне қатынасына байланысты тілді, сөйлеуді, қарым-қатынасты және танымдық процестерді зерттейді. Пәннің міндеттері-психолингвистиканың ғылым ретінде қалыптасу тарихын ұсынады, оның дамуы мен уақтылы жағдайын бақылайды; Қазіргі психолингвистиканың проблемалары мен перспективаларын сипаттайды; психолингвистикалық зерттеулердің тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратымен және психолингвистикалық ғылымның негізгі жетістіктерімен таныстырады; психолингвистикада қолданылатын әдістер мен тәсілдерді үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулер контекстінде идеялардың бірегей өзіндік дамуына немесе қолдануына негіз болған немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары кәсіби білім деңгейінде алынған дамытушы білім мен түсініктерді көрсете алады, педагогикалық ғылым мен білімнің ерекшеліктерін әлеуметтік-мәдени феномен ретінде түсінеді.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте педагогика және психологиядан алған білімдерін қолданады, өндірістік жанжалдарды алдын ала отырып, іскерлік қарым-қатынас негіздерін және ымыраға қол жеткізу тәсілдерін меңгереді

  • Код ON3

    Коммуникативті қабілеттерге ие болады; шешендік өнерді игереді, өз ойларын ауызша және жазбаша дұрыс және логикалық түрде жобалау қабілетін меңгереді

  • Код ON4

    Ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеу, дербес ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және жеткізу кезінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдана алады.

  • Код ON5

    Тіл білімі мен әдебиеттанудың заманауи ғылыми парадигмаларын, филологиялық білім берудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін меңгере алады.

  • Код ON6

    Диссертация, мақала, есеп түрінде эксперименттік - зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін қорыта алады докторантурада күнделікті кәсіби қызмет және білімін жалғастыру үшін қажетті білімді қолдана алады

  • Код ON7

    Отандық және әлемдік білім берудің жаңа контентін көрсететін кәсіби қызмет үдерісінде заманауи техника мен инновациялық технологияларды пайдалана алады.

  • Код ON8

    Танымның қағидаттары мен әдістері негізінде әзірленген, оны коммерцияландыру үшін қажетті сипаттамаларға ие бәсекеге қабілетті филологиялық өнімді жасау.

Top