Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M02311 Филология: орыс тілі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Әдебиеттің үш түріндегі көркем шығарманың мазмұны мен формасының 4 деңгейлі жүйесін жан-жақты зерттеудің әдістемесі мен әдісі
    Несиелер: 5

    Лириканың, эпостың, драманың көркем туындысының жүйесі мен құрылымын кешенді талдау әдістемесі мен әдістемесі тұжырымдамасын қолданады. Мәтінді зерттеудің төрт кезеңінің әрқайсысын талдау функцияларын сипаттайды. Ұғымдар мен категориялар туралы білімді жүйелейді (аллюзия, ескетүсіру, интертекстуалдылық және т.б.).т.б.) зерделенетін авторлардың ісшарлары мен замандастарының нақты мәтіндерінің бейнелі жүйесін шығармашылық тұрғыдан ұғыну. Теориялық-әдіснамалық ілімдердің зерттелетін тұжырымдамадағы шығармашылық трансформациясын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін түсінеді. Педагогикалық ғылымның әдіснамасын сипаттайды. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін анықтайды. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу процесін талдайды және жоспарлайды, ұйымдастырады. Болашақ мамандарды даярлауда оқытудың әдістері мен нысандарын қолданады. Жоғары мектепте жаңа білім беру технологияларын қолданады. Ол жоғары мектепті маманның жеке басын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде қабылдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Поэзия, эпос, драма шығармаларын жүйелі зерттеудің теориялық, әдіснамалық және әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Теориялық және әдіснамалық анықтамаларды іс жүзінде қолданады және кеңейтеді (қазіргі хронотоптың жүйесі, құрылымы, жоғарғы және төменгі шекаралары, белсенді Орталық, Объектілік және инвариантты тақырыптар, тегі, стилі, әдісі, жанрлық формасы, жанр және жанрлық әртүрлілігі, лирика мәтінін, эпосты, драманы семантикалық бөліктерге бөлу критерийі, субтекст, болжамды ықтимал мағынасы және т.б.). Әдебиеттің үш түрінің классикалық және заманауи шығармаларын "Мұқият, баяу" оқу негізінде жүйелік талдаудың әдістемелік әдістерін байытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аударма ісі аспектісіндегі қарама-қайшы лингвистика
    Несиелер: 3

    • Қазіргі салыстырмалы лингвистиканың негізгі теориялық ұстанымдарын талдайды. Қарама-қарсы лингвистика әдістерін Салыстырмалы тарихи әдіс пен тілдердің типологиясынан ажыратады. Аудармаға дейінгі талдау және мәтіннің лексикалық-грамматикалық ерекшеліктерін талдау кезеңінде контрастивті лингвистика әдістерін қолданады.Тілдік фактілерді қарама-қарсы салыстырмалы көзқарас тұрғысынан түсіндіреді. Констрастивті-салыстырмалы әдісті практикалық, соның ішінде аударма қызметінде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Типологиялық лингвистика
    Несиелер: 3

    Қазіргі салыстырмалы-типологиялық тіл білімінің негіздерін түсінеді. Салыстырмалы әдістерді: салыстырмалы-тарихи әдісті, тіл типологиясының әдісін және контрастивті лингвистика әдістерін сипаттайды және қолданады. Салыстырмалы зерттеудің жаңа әдістемелері мен әдістерін ескере отырып, орыс, қазақ және ағылшын тілдерінің құрылымдық және функционалдық қасиеттерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Университетте филологиялық пәндерді оқытудың теориялық негіздерін сипаттайды. Оқу бағдарламаларының мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, ОӘК Бейінділігін түсінеді, оларды құру принциптерін сипаттайды; лингвистикалық және әдебиеттану пәндерін оқытудың ерекшеліктерін, оқытудың заманауи әдістерін, технологияларын түсіндіреді. Оқыту әдістемесінің жалпы даму үрдістерін атайды, ЖОО-дағы білім беру үдерісінің құрылымы мен құрамын сипаттайды. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа әдістемелік құралдары мен заманауи технологияларықолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мазмұны әртүрлі дәрежеде қамтылған шет тіліндегі бірегей дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін меңгерген. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар жасайды: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шет тілінде түпнұсқа дереккөздерді рефераттауды, ғылыми мәтінді аннотациялауды, түйіндемені жүзеге асырады. Шынайы жазбалардың жалпы мазмұнын түсінеді. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістерді есту арқылы қабылдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымдарының тарихы мен философиясы туралы білімді жүйелейді. Мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми таным құрылымы туралы ақпаратты жинақтайды. Нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдағы коммуникативті технологиялардың мәнін және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін сипаттайды. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелерін, сондай-ақ педагогикалық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың қазіргі заманғы өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті қазіргі заманғы психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін сипаттайды. Іргелі психологиялық ұғымдарды жүйелейді, психологиялық ғылым, психологиялық зерттеу әдістері туралы ғылыми түсінікке ие. Жеке тұлғаны психологиялық зерттеу әдістерін қолданады, эксперименталды-психологиялық зерттеу және кейінгі психокоррекциялық жұмыстар жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі лингвистикалық ғылымның негізгі ғылыми тұжырымдамалары мен бағыттарының маңыздылығын түсіндіреді. Орыс тіл білімінің XX–XXI ғасырлардағы ең өзекті мәселелерін түсіндіреді. Теориялық және қолданбалы лингвистиканың негізгі ғылыми бағыттары, Негізгі антропо бағдарлы ғылыми бағыттардың пәні мен міндеттері туралы білімді жүйелейді.Зерттелетін лингвистикалық тәсілдер аспектісінде тілдік фактілер мен бірліктерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби сынның қазіргі парадигмалары
    Несиелер: 5

    Ол әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі заманғы отандық және шетелдік әдебиеттану тұжырымдамаларын сипаттайды. Белгілі бір ғылыми әдіснамаға сәйкес әдеби шығарманы талдайды және түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орындарындағы филологиялық білім берудің қазіргі әдістемесі
    Несиелер: 5

    Филологиялық білім берудің заманауи әдіснамасының теориялық-практикалық мәнін түсінеді. Оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын жіктейді. Жоғары мектептегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің инновациялық қызметінің мазмұнын түсінеді. ЖОО-да білім беру ортасын технологияландыру процесін жаңғыртады. Оқыту технологиялары мен әдістерін жіктейді. Оқытудың балама технологиялары мен әдістерін анықтайды. ЖОО-да лингвистикалық пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филологияны зерттеу мен оқытудағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 4

    Филологиялық пәндерді зерттеу және оқытуда цифрлық технологияларды пайдалану саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды жүйелейді. Компьютерлік лингвистиканың негізгі бағыттарын, цифрлық технологияларды қолдана отырып, тілді зерттеудің әдістері мен тәсілдерін сипаттайды. Филологияны оқытуда заманауи цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдаланады. Орыс тілі мен әдебиетін қашықтықтан және онлайн оқытуда цифрлық технологияларды қолданады. Тәжірибеде сандық дағдыларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық лингводидактика
    Несиелер: 4

    Ғылым мен білімдегі цифрлық технологиялардың рөлін түсінеді. Сандық дағдыларды құзыреттілік құрылымдарынан ажыратады. Сандық дағдылардың лингводидактикадағы рөлін түсінеді. Лингвистикалық пәндерді оқыту мен оқытуда сандық дағдыларды қолданады. Қашықтықтан және онлайн-оқытудың мазмұны, құрылымы туралы білімді жүйелейді. Лингвистикалық пәндерді оқыту кезінде электрондық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады, мобильді технологиялар мен қосымшаларды білім беру процесіне біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Филологиялық білім беру әдіснамасы туралы білімді жүйелейді. Білім беру технологиялары ұғымын қалыптастырады.Орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында инновациялық технологияларды жіктейді және қолданады. ЖОО-дағы білім беру ортасын технологияландырудың негізгі үрдістері туралы, сондай-ақ қазіргі заманғы Ресей және Қазақстан тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы ақпаратты бағалайды және жинақтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингвистикалық концепциялар
    Несиелер: 5

    Жаңа лингвистикалық теориялар, олардың негізгі теориялық ережелері мен өкілдері туралы ақпаратты жүйелейді. Қазіргі лингвистикалық тұжырымдамалардың (социолингвистика, этнолингвистика, мәдениет аралық коммуникация, когнитивтік лингвистика, лингво мәдениеттану, семиотика және прагматика, компьютерлік лингвистика, Корпустық лингвистика және т.б.) әдіснамасын, пәні мен міндеттерін түсінеді. Ғылыми терминологиямен жұмыс істейді. Тілді жаңа ғылыми көзқарастар тұрғысынан зерттейді.Жетекші бағыттардың әдістемелік құралдарын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы лингвистикалық және аймақтану
    Несиелер: 4

    Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың негізгі аспектілері туралы ақпаратты жинақтайды: фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, стилистикалық және лингвистикалық және аймақтық. өзара іс-қимыл мәдениет және тілдерді оны тасығыштарды. РКИ-ді оқыту кезінде коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттілікті қалыптастырудың шарты ретінде мәтінге бағытталған оқытуды қолданады. Мәдени контексте және мәдениеттер диалогының аспектісінде тіл бірліктерін зерттейді. Шетелдіктерге орыс тілін үйретудің әдіс-тәсілдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік аудиториядағы орыс тілі
    Несиелер: 4

    Орыс тілін, оның ішінде шет тілді аудиторияда оқытуға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттерді дамытады. Орыс тілін ана тілі ретінде оқыту аспектісінде фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйелердің ерекшеліктерін ажыратады. TORFL орыс тілі бойынша халықаралық емтиханға қойылатын талаптарды ескереді. Шетелдіктерге орыс тілін үйретудің әдіс - тәсілдерін меңгерген. Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі фольклор мен әдебиеттанудың қазіргі тенденциялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі фольклористика мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін білдіреді. Қазіргі ғылымдағы фольклор мен әдебиеттің рөлі мен орнын түсінеді. Фольклор мен шындық, әдебиет пен өнер, фольклор мен әдебиеттегі аймақтық және жергілікті ұғымдарды жалпылайды, фольклор драмасын зерттейді, фольклордағы шығармашылық процестің негізі ретінде түсінушілікті түсінеді, фольклор мен әдеби жанрлар мәселесін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи аударма теориясы
    Несиелер: 5

    Аударма процесінің ерекшеліктерін екі тілді қарым-қатынас актісі ретінде, мәтіннің аудармалылығы мен барабарлығы, аударма бірліктері, аударма түрлері мен формаларының жіктелуі, аударманың лексикалық, грамматикалық аспектілері бар екенін түсінеді. Ол аударма теориясы мен практикасының қазіргі әдіснамасының негізгі ережелерін, аудармаға когнитивті-коммуникативті тәсіл негізінде қазіргі лингвистикалық және аударма зерттеулерінің негізгі процедураларын сипаттайды. Аударманың негізгі тәсілдері мен тәсілдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психолингвистика
    Несиелер: 4

    Психолингвистика саласындағы өзекті мәселелер мен тәсілдер, қазіргі психолингвистикалық теориялар туралы білімді жүйелейді. Сөйлеуді қабылдау мен өндірудің әртүрлі факторлары мен заңдылықтарын түсінеді. Баланың дамуы барысында тілді меңгерудің танымдық процестері мен механизмдерін сипаттайды. Материалды зерттеудің психолингвистикалық әдістерін қолданады. Психолингвистикалық эксперименттер жүргізеді. Практикада психолингвистикалық зерттеу әдістерін қолданады.Аударма қызметінің психолингвистикалық негіздерін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі редакциялық жұмыс
    Несиелер: 4

    Редакторлық қызметті талдайды, жоспарлайды, болжайды. Қазіргі заманғы редактор жұмысының негізгі принциптерін баяндайды, редакторлық практиканың мысалдарын талдайды. Қолжазбаға сараптама жүргізеді, мәтінді редакциялайды және түзетеді. Әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму механизмдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дискурс және интернет-байланыс
    Несиелер: 4

    Дискурстың тұжырымы, дискурс терминінің түсініксіздігін түсінеді. Институционалдық дискурстың (саяси,спорттық,бұқаралық-ақпараттық, көркем, оқу), сондай-ақ бей ресми қарым-қатынастың (тұрмыстық диалогта, әлеуметтік желілерде) әртүрлі түрлерін сипаттайды.Түрлі дискурсивті тәжірибелерде, соның ішінде интернет-коммуникацияларда стратегия мен тактиканы талдайды және болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стилі
    Несиелер: 4

    Анықтайды ұғымы дискурс массмедиа. Табады айырмашылықтар тілі мен стилін массмедиа. Заманауи медиа мәтіндерін барабар қабылдау, талдау және өндіру туралы білім мен дағдыларды жүйелейді. БАҚ жарияланымдарына талдау жасайды, сондай-ақ спичрайтинг ретінде сөз сөйлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық байланыс
    Несиелер: 4

    Мәдениет аралық қарым-қатынас теориясының негізгі ережелері мен мәселелерін тұжырымдайды. Аударма теориясы мен практикасындағы мәдениетаралық қарым-қатынастың маңыздылығын түсінеді. Ол басқа мәдениеттерді қабылдау және түсіну ерекшеліктерімен байланысты мәдениетаралық қарым-қатынастың ерекшелігін сипаттайды. Өзінің кәсіби қызметі саласында нақты теориялық және қолданбалы міндеттерді шешуде жинақтаған білімдерін қолданады; зерттеу міндеттерін өз бетінше қояды және оларды шешудің барабар әдістерін табады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәтін және дискурс теориясы
    Несиелер: 4

    Лингвистикалық зерттеу объектілері ретінде мәтін және дискурс туралы ақпаратты жүйелейді. "Мәтін" және "дискурс" ұғымдарын ажыратады. Мәтін мен дискурс ұғымдарын түсіндіреді, олардың санаттарын сипаттайды. Мәтіннің лингвистикалық теориясының пайда болу тарихын біледі. Мәтін және дискурс теориясының әдіснамалық мәселелерін атайды. Мәтіндер мен олардың компоненттеріне кешенді талдау жасайды, дискурстың әртүрлі түрлерін (саяси, медиа, жарнама, көркем және т.б.) талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • БАҚ филологиялық қолдау
    Несиелер: 4

    БАҚ-ты филологиялық қамтамасыз ету үшін қажетті кәсіби құзыреттерді алады. Қазіргі коммуникация, медиалингвистика теориясының негізгі ережелерін талдайды. Массмедиа дискурсының тілі мен стилінің ерекшеліктерін түсінеді. Медиатекстерді жасау, редакциялау және талдау, мерзімді баспасөз жанрларын зерттеу бойынша технологияларды қолданады. БАҚ басылымдарын талдайды және жасайды, сондай-ақ спичрайтинг дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Аударма қызметін талдайды және жоспарлайды, аударманы тіл аралық мәдениетаралық делдалдық қызмет ретінде түсінеді. Аударма түрлендірулерінің барлық түрлерін ескере отырып, жазбаша дәйекті аударманы орындайды. Мәтіннің түрін мәтіндердің функционалды-стильдік жіктелуі тұрғысын ананықтайды, аударма қиындықтарын болжайды және мәтіннің жанрлық-стилистикалық ерекшеліктеріне сәйкес тілдік құралдарды таңдайды. Сандық технологияларды қолданады. Аударма нәтижелерін талдайды, аударма нұсқаларын редакциялайды және өзі редакциялайды..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи редакциялық қызметтің ерекшелігі
    Несиелер: 4

    БАҚ қызметін талдайды, жоспарлайды, болжайды, тәуекелдерді, оларды азайту тәсілдерін есептейді. Әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму механизмдерін қолданады. Іскерлік коммуникация, маркетинг және менеджмент принциптерін қолданады. Қазіргі заманғы БАҚ-тың өзекті бағыттарына бағдарланады, басқару міндеттерін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылым мен білім беруді дамытудың әлемдік және Ұлттық трендтерін ескере отырып,өзінің кәсіби құзыреті саласында міндеттер қояды және шешеді;

  • Код ON2

    зерттеу, практикалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін Орыс тілі мен әдебиетін зерттеу және оқыту процесінде пәнаралық білімді біріктіреді.

  • Код ON3

    үш тілділік және мәдениет аралық коммуникация жағдайында ақпараттық мәдениетті көрсетеді, шет тілін ғылыми-кәсіби қызметте біледі;

  • Код ON4

    тіл білімі мен әдебиеттанудың философиялық және әдіснамалық мәселелерін түсінеді,мәтінді, оның ішінде медиа мәтінді әдебиеттану, Функционалды және дискурсивті талдауды жүзеге асырады;

  • Код ON5

    түрлі құбылыстар мен процестерді ғылыми талдау және болжау негіздерін меңгерген, жаңа идеяларды генерациялау қабілетін көрсете отырып, филологиялық зерттеулер саласында лингвистикалық эксперименттер және жобалау жұмыстарын жүргізеді;

  • Код ON6

    ғылыми-педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарасты, орыс тілі мен әдебиетін зерттеу мен оқытудың аналитикалық әдістерін қолданады;

  • Код ON7

    орыс тілі мен әдебиетін зерттеу мен оқыту, аударма және редакторлық іс саласында заманауи цифрлық технологияларды тиімді пайдаланады;

  • Код ON8

    газет мәтінін немесе сөз сөйлеуді редакциялау және құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын, ойлау мәдениетін, сөйлеу техникасын, медиа мәтіндердің әр түрін Стилистика және редакциялау ережелерін меңгерген;

  • Код ON9

    Аударылған мәтіннің сипатын ескере отырып, сапалы аударма жүргізу әдістемесін, сондай-ақ бастапқы мәлімдемені дәл қабылдауға ықпал ететін аударма талдауы әдістемесін меңгерген.

Top