7M06106 Бағдарламалық инженерия в Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу жетекшілерін, ғылыми-педагогикалық кадрларды және жоғары білікті бағдарламалық және ақпараттық жүйелерді әзірлеушілерді даярлау. Бағдарламалық шешімдерді жобалау, оңтайландыру және қолдау, бағдарламалық инженерия саласындағы ғылыми зерттеулер, сондай-ақ қазіргі заманғы технологияларды интеграциялау бойынша құзыреттерге ие мамандарды IT саласындағы және бизнестегі күрделі инженерлік міндеттерді шешуге дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Жоғары білім беру педагогикасы
Жоғары мектеп педагогикасы курсы болашақ мұғалімдерге қажетті педагогикалық дағдыларды береді. Ол заманауи оқыту әдістері мен инклюзивті тәжірибелерге баса назар аудара отырып, білім беру психологиясын, оқу жоспарын әзірлеуді, сыныпты басқаруды және оқушыларды дамытуды қамтиды. Магистратура студенттері сабақты жоспарлау және студенттердің белсенділігі сияқты практикалық дағдыларды меңгереді. Курс сонымен қатар технологияны білім беруге біріктіреді, студенттерді дамып жатқан сынып ортасына бейімделуге дайындайды. Тәжірибелік жобалар мен практикалық қолдану арқылы магистранттар табысты оқытушылық мансапқа қажетті құралдарды алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) курсы магистранттардың бизнесте, академияда және басқа да ресми қарым-қатынас жағдайында табысқа жету үшін қажетті салаларға назар аудара отырып, кәсіби ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыруға бағытталған. Ол тиімді презентациялар жасау, академиялық жазу, кәсіпкерлік және климаттың өзгеруі, сондай-ақ нарықты зерттеу, бизнес-жоспарлау және қаржылық коммуникациялардағы маңызды дағдыларды дамыту сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бағдарламалық жасақтама архитектурасы
Бұл курс бағдарламалық жасақтама архитектурасының негізгі ұғымдарымен таныстырады. Бағдарламалық жасақтама архитектурасы-бұл іске асыру, Алгоритмдер және деректерді ұсыну туралы іске асыру бөлшектерінен өзгеше бағдарламалық жасақтама жүйесіне дерексіз көзқарас. Архитектура бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған ұйымның бизнес стратегиясының маңызды бөлігіне айналуда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Unity жеделдетілген ойын платформасы
Бұл жеделдетілген курс негіздерден бастап күрделі тақырыптарға дейін магистранттарға Unreal Engine 5 (UE5) туралы толық түсінік береді, соның ішінде редакторда жұмыс істеу, UE5 кіріктірілген жүйелері мен компоненттерін пайдалану, сондай-ақ Blueprints бағдарламалау. Курстың соңында магистранттар Unreal Engine-ді жақсы меңгеріп, портфолиосына қосуға болатын екі ойын жобасын аяқтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Соңғы онжылдықта Машиналық оқыту саласында айтарлықтай өсім байқалды, кескін мен сөйлеуді тану, ұсыныс жүйелері және жасанды интеллект сәттіліктің кейбір үлкен мысалдары болып табылады. Бұл курс әртүрлі Нақты қолданбалар мен деректер жиындарында суреттелген модельдер мен алгоритмдерге негізделген осындай Машиналық оқыту әдістерінің кең ауқымын қамтиды. Сонымен бірге Әдістеменің теориялық негіздері ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдерді талдау
Өздігінен өңдеу және талдау дағдыларын дамыту үшін компьютерлік алгоритмдерді әзірлеу және талдау бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Алгоритмдердің өнімділігін бағалау әдістері, олардың дұрыстығын дәлелдеу, деректер құрылымдарын және алгоритмдік парадигмаларды қолдану қарастырылады. Ерекше назар тиімді алгоритмдерді синтездеуге және оңтайландыруға аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманы тестілеу және дұрыстау
Магистрантқа объектіге бағытталған жүйелік талдау және жобалау процедуралары саласында терең білім беру. Бағдарламалық жобаларды басқару әдістері қарастырылады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант бизнес-жағдайларды талдай алады және объектіге бағытталған әдіснамаларды қолдана отырып, компьютерлік ақпараттық жүйелерді жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік Меншік Құқығы, Антимонополия және Инновация
Бұл курс зияткерлік құқықтарды құқықтық қорғау, монополияларды және бәсекелестікті реттеу, сондай-ақ инновацияларды ынталандырудың заңнамалық механизмдері туралы негізгі аспектілерді қамтиды. Магистранттар авторлық құқықтар, патенттер, тауар белгілері туралы құқықтық нормаларды және олардың монополияға қарсы саясатпен өзара әрекетін зерттейді, бұл инновациялық қызметті құқықтық реттеу мәселелерінде тиімді бағыт алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері
Зерттеу әдістері курсы магистранттарды техникалық ғылымдар саласындағы зерттеулермен таныстыруға және магистранттардың зерттеу және аналитикалық дағдыларын дамытуға арналған. Білім алушылар зерттеу теориясы мен логикасымен, зерттеу процесінің негізінде жатқан этикамен, сондай-ақ техникалық ғылымдарда жиі қолданылатын бірқатар зерттеу әдістерімен танысады. Зерттеу дизайнына, деректерді жинауға, деректерді қарапайым талдауға және есептерді жазуға назар аударылады. Курс нақты әдістемелік тәсілдерді талқылауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарих және философия ғылымдары
Ғылым тарихы және философиясы курсы ғылыми тұжырымдамалар мен әдіснамаларды сыни тұрғыдан талдау және түсіну үшін қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Ол қазіргі философиялық пікірталастарға баса назар аудара отырып, ғылыми пайымдау негіздерін, ғылыми ізденіс сипатын, зерттеудегі этикалық ойларды және ғылыми ойдың тарихи дамуын қамтиды. Магистратура студенттері дәлелдер құрастыру, ғылыми тұжырымдарды бағалау және әртүрлі ғылыми пәндерге философиялық негіздерді қолдану сияқты практикалық дағдыларды меңгереді. Курс сонымен қатар ғылымдағы технологияның рөлін талқылауды, магистранттарды ғылыми зерттеулердің дамып келе жатқан ландшафтында бағдарлауға дайындауды қамтиды. Тәжірибелік жобалар мен практикалық қосымшалар арқылы магистранттар академиялық және сәйкес салалардағы табысты мансапқа қажетті құралдарды алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психологиялық басқару
Басқару психологиясы курсы болашақ практиктерге тиімді психологиялық басқару үшін қажетті дағдыларды береді. Ол психологиялық теориялар, тұлғааралық динамика, ұйымдық мінез-құлық және даму психологиясы сияқты негізгі бағыттарды қамтиды, әсіресе заманауи тәжірибелер мен инклюзивті тәсілдерге назар аударады. Магистратура студенттері қақтығыстарды шешу, командалық динамика және тиімді қарым-қатынас сияқты салаларда практикалық дағдыларға ие болады. Курс сонымен қатар технологияны психологияға біріктіреді, магистранттарды дамып келе жатқан кәсіби ортада шарлауға дайындайды. Тәжірибелік жобалар мен практикалық қолдану арқылы магистранттар психологиялық менеджментте және онымен байланысты салаларда табысты мансапқа қажетті құралдарды алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ойын жүйелерінің архитектурасы
Бұл курс ойын жүйелерінің архитектурасы мен олардың ішкі жұмысын зерттеуге арналған. Магистранттар графикалық жүйе, файлдық жүйе, енгізу жүйесі сияқты әртүрлі жүйелер туралы білім алады, олар бірлесіп ойын қозғалтқышын құрап, оның жұмысын қамтамасыз етеді. Курстың барысында ойын жүйелерінің архитектурасы мен процестерінің теориялық аспектілері нақты ойындардан алынған мысалдармен бекітіледі. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар ойын жүйелерінің жұмыс принциптерін толық түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Unreal Engine жеделдетілген қозғалтқышы
Бұл курс магистранттарды Unreal Engine (UE 5) қозғалтқышында ойын әзірлеумен таныстыруға бағытталған. Негіздерден бастап күрделі тақырыптарға дейінгі бұл жеделдетілген курс магистранттарға UE5 туралы толық түсінік береді, соның ішінде редактормен жұмыс істеу, UE5 кіріктірілген жүйелері мен компоненттерін пайдалану, сондай-ақ Blueprints бағдарламалау. Курстың соңына қарай магистранттар Unreal Engine-ді жақсы меңгеріп, портфолиосына қосуға болатын екі ойын жобасын аяқтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық инженерия
Бұл курс магистранттарды жетілдірілген бағдарламалық инженерияның негізгі ұғымдарымен таныстырады. Курс барысында магистранттар әлеуметтік-техникалық жүйелерді, бағдарламалық қамтамасыз етудің сенімділігі мен қауіпсіздігін, компоненттік, бөлінген және аспект-бағытталған бағдарламалық инженерияны, кіріктірілген бағдарламалық қамтамасыз етуді және қызметке бағытталған архитектураны зерттейді. Курс сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз етуді басқару тақырыптарын қамтиды, соның ішінде жобаны жоспарлау және басқару, сапа мен конфигурацияны басқару, сондай-ақ процестерді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дерекқор жүйелері
Бұл курс мәліметтер базасы жүйелерінің жетілдірілген тұжырымдамаларын қамтиды. Тақырыптарға мәліметтер модельдері жатады (ER, реляциялық және басқалары); сұраныс тілдері (реляциялық алгебра, SQL және басқалары); мәліметтер базасын басқару жүйелерін енгізу әдістемесі (индекс құрылымдары, параллельдік бақылау, қалпына келтіру және сұраныстарды өңдеу); жартылай құрылымдалған және күрделі деректерді басқару; таратылған және noSQL дерекқорлары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді бағдарламалау
Бұл курс магистранттарды мобильді компьютерлермен және мобильді қосымшаларды құрумен таныстырады. Мобильді есептеу үш тұрғыдан қарастырылатын болады: мобильді технологиялар, қосымшалар әзірлеу және пайдаланушылардың өзара әрекеттестігі. Курста әр түрлі мобильді есептеуіш қосымшалар, технологиялар және сымсыз байланыс қарастырылады.Магистранттардан кем дегенде бір мобильді қосымшаны (iOS немесе Android) әзірлеу шеңберін үйреніп, оны өз тапсырмалары мен курстық жобаларын жүзеге асыру үшін пайдалануы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
Бұл курста технологияны коммерциализациялауға ниеттенген инженерлер мен ғалымдарға бағытталған бизнес негіздеріне шолу жасалады. Тақырыптар бизнес тұжырымдамаларын әзірлеу, тестілеу және бейімдеуді қамтиды; технологиялық кәсіпорынды қаржыландыру; маркетинг және тарату; ұйымдастыру мәселелері; жаһандық бизнес; және технологиялық негіздегі кәсіпорындарға қатысты заңды ойлар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтама сапасының кепілдігі
Бұл курс бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасын қамтамасыз ету әдістеріне бағытталған, олар бағдарламалық жасақтама әзірлеудің барлық өмірлік циклін қамтиды. Талаптарды талдауға және құжаттауға, шешімдерді верификациялауға және валидациялауға, сондай-ақ тестілеуге ерекше назар аударылады. Негізгі тақырыптар: пайдаланушыға бағытталған дизайн, бағдарламалық қамтамасыз етуді проблемаларды шешу процесі ретінде әзірлеу, бағдарламалық қамтамасыз етудің сапа стандарттары және сапаны басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Веб-қосымшаларды әзірлеу
Курс веб-қосымшаларды әзірлеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Веб-қосымшалардың архитектурасы, клиент-серверлік өзара әрекеттесу, дерекқорлармен жұмыс, жобалау үлгілерін қолдану және кодты оңтайландыру зерттеледі. Масштабталатын және функционалды веб-жүйелерді жасау үшін тиімді шешімдерді таңдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ойын жүйелеріндегі бағдарламалау
Бұл курс ойындарды әзірлеуде кеңінен қолданылатын жүйелер мен құралдарды қамтиды, соның ішінде процедуралық генерация, анимация, мультиплеер және жасанды интеллект. Олардың кейбіреулері әзірлеу кезеңінде қолданылады, ал басқалары ойын үдерісін жақсартады. Курс осы жүйелерді жасаудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді. Магистранттар бұл жүйелердің жұмысын түсініп, оларды семестр бойы ойын жобаларында іске асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Бұл курс жасанды интеллект әдістері туралы негізгі түсінік береді және AI мәселелерін шешу үшін кейбір әдістерді қолдануға үйретеді. Магистранттар жасанды интеллект аясында машиналық оқыту тұжырымдамалары туралы Кіріспе ақпарат алады және сабақтарда практикалық жаттығулар мен құралдарды қолдана отырып, Машиналық оқыту шешімін құруға қажетті терминологияны, синтаксис пен операцияларды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ойындарда графикалық бағдарламалау
Курс компьютерлік ойындардың маңызды техникалық аспектісін — графиканы рендерлеуді қамтиды. Магистранттар рендерлеудің әртүрлі құбырларының кезеңдерін және GPU-да есептеулер жүргізу үшін жазылған бағдарламалардың ерекшеліктерін зерттейді. Шейдерлерді жасау арқылы олар 3D нысандардың жарықтандыруын басқара алады. Түстік математиканы пайдалану арқылы шынайы және стильдендірілген бейне эффектілеріне қол жеткізуге болады. Графиканың жұмыс принциптерін түсіну ойындарды әртүрлі платформаларға оңтайландырудың жаңа мүмкіндіктерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ақылды Жүйелерді Жобалау және талдау
Бұл курс Ақылды жүйелерді жобалау және талдау магистранттарға арналған және оларды машиналық оқыту, жасанды интеллект және үлкен деректерді талдау негізінде интеллектуалды жүйелерді әзірлеу негіздерімен таныстырады. Магистранттар денсаулық сақтау, көлік және өндіріс сияқты түрлі салаларда қолданылатын умды жүйелерді жобалау, модельдеу және оңтайландыру әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
XR (AR/VR)
Бұл курс толықтырылған шындық (AR) және виртуалды шындық (VR) қосымшаларын жасауға арналған негізгі принциптер мен құралдарды қамтиды. AR аясында магистранттар маркер негізіндегі және маркерсіз жүйелерді зерттеп, бет қимылын қадағалайтын маскалар жасап, интерактивті элементтері бар және онсыз жобаларды әзірлейді. VR бөлімі иммерсивті қосымшалардың негізгі ерекшеліктерін қарастырады. Магистранттар әзірлеудің барлық кезеңдерін қамтитын жобаларды аяқтайды. Курс Unity ойын қозғалтқышына негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ойындарды бағдарламалау үлгілері
Бұл курс бейнеойындарды жасауды жеңілдететін үлгілер мен модельдерді зерттеуге арналған, әсіресе олардың ауқымы мен күрделілігі артқан жағдайда. Магистранттар жобаларды басқарудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, сондай-ақ ойын үдерісін оңтайландыру әдістерін меңгереді. Курс барысында ойын әзірлеуде кеңінен қолданылатын 20-ға жуық бағдарламалау үлгісі қарастырылады, бұл магистранттарға күрделілікті тиімді бақылауға және жобаларды аяқтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бағдарламалық инженерия саласындағы ғылыми-зерттеу міндеттерін қалыптастыру және шешу, қазіргі заманғы талдау, модельдеу, тестілеу және бағдарламалық шешімдердің тиімділігін бағалау әдістерін қолдану, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін ғылыми жарияланымдар мен есептерде ұсыну.
- Ғылыми міндеттерді шешу, кәсіби пәндерді оқыту, ақпараттық технологияларды білім беру процесінде және мәдениетаралық коммуникацияда қолдану үшін кәсіби дағдыларды пайдалану.
- Күрделі бағдарламалық жүйелерді жобалау, модельдеу және талдау, олардың жұмысын оңтайландыру үшін заманауи технологияларды (жасанды интеллект, бұлттық есептеулер, үлкен деректер) интеграциялау.
- Бағдарламалық өнімдерді әзірлеу, тестілеу, қолдау және басқару, олардың өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, тестілеу және сапаны қамтамасыз етудің заманауи әдістерін қолдану.
- Шет тілін кәсіби деңгейде пайдалану, бұл ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуға мүмкіндік береді. Мәселелерді тиімді шешу үшін сандық әдістер мен тәсілдерді қолдану.
- Статистикалық талдау, модельдеу, машиналық оқыту және бағдарламалық шешімдерді верификациялау әдістерін қоса алғанда, заманауи ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, сондай-ақ бағдарламалық инженерия саласындағы зерттеу жобаларын әзірлеу.
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді сүйемелдеу бойынша жұмыстарды жүргізу үшін стандарттарды, әдістерді, технологияларды, құралдарды және техникалық жабдықтарды таңдау.
- Корпоративтік, мемлекеттік және ғылыми жүйелердегі деректерді тиімді сақтау және басқару үшін дерекқорларды жобалау және әкімшілендіру.
- Бағдарламалық жүйелерді жобалау, архитектура және инженерия әдістерін әзірлеу және қолдану, олардың сенімділігі, ауқымдылығы және қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін түрлі салалардағы қолданбалы міндеттерді шешу.
- Әртүрлі салалардағы қолданбалы міндеттерді шешуге арналған бағдарламалық шешімдерді әзірлеу, бизнес талаптарын, технологиялық шектеулерді және бағдарламалық инженерия қағидаларын ескере отырып.