Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01102 Білім берудегі менеджмент в Yessenov University

  • Мектептегі қауіпсіздік және қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-білім алушының жасына сәйкес келетін қауіпсіз, позитивті және жоғары мәдениетті оқыту ортасын құру. Пәннің міндеттері: қауіпсіз, жағымды әсер ететін және білім беру ортасын дамытатын, білім мен шығармашылық өзін-өзі көрсету және әлеуметтік және мәдени сәйкестікті қалыптастыру, қауіпсіз оқу ортасын қалыптастыру үшін жұмыс жасау, алдын-ала келісусіз, білім алушының қадір-қасиеті мен даралығын құрметтеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс менеджерлерді дайындаудағы негізгі бағыттардың бірі болып табылады Пәннің мақсаты кешенді стратегиялық дүниетанымды қалыптастыру, қазіргі заманғы компаниялардың қызметін стратегиялық талдау әдістері саласында қолданбалы білім алу болып табылады. Пәнді оқу барысында шетелдік компаниялардың тәжірибесі де, ҚР-дағы стратегиялық менеджменттің жай-күйі мен даму перспективалары да қаралады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және өңдеу болып табылады. Пән кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді меңгеруге бағытталған. Мамандыққа негізделген сөздер мен сөз тіркестерінің, негізгі терминдердің мағынасын және оладың эквиваленттерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық зерттеу әдістері және коммерциализация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыруда білім алу барысында және болашақ кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарымен айналысуға дайындаудағы кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру. Курс болашақ педагогтерді іс-әрекеттегі зерттеу мен командалық зерттеудің ерекшеліктері негізінде педагогикалық қолданбалы зерттеуді ұйымдастыру мен оны өндірістік практикада қолдануды жоспарлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Курс педагогикалық қолданбалы зерттеу әдіснамасымен, әдістерімен және әдістемесімен таныстыра отырып, өз тәжірибелерін зерттеуді мектеп тәжірибесімен және болашақ педагогтерді даярлау ісімен сабақтастығын зерделеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патенттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: зияткерлік меншік объектілері туралы заманауи кешенді ғылым ретінде патенттанудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: Өнеркәсіптік меншік және авторлық құқық саласында теориялық білімді қалыптастыру; патенттік, оқу, рефераттық, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру; патенттік зерттеулер жүргізу, қазіргі заманғы ақпараттық ағымда еркін бағдарлай білуді дамыту; зерттеу еңбегі мәдениетін дамыту және дағдыларды игеру, ғылыми этиканы қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптас-тыру. Курс пәннің теориялық негіздерін зерделеуге, түпнұсқа-лармен, шетелдік және отандық ғылым методологтарының классикалық еңбектерімен жұмыс жасауға, сыни ойлау мәдениетін, пікірлесу мен ойын ашық, еркін, дәл, терең қисынмен жеткізе білуге бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдері, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім саласындағы қаржы менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-ағымдағы және перспективалық қаржылық жоспарлау мәселелері бойынша теориялық білімді, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру, ақша қорларын қалыптастыру және пайдалану, ақша айналымын ұйымдастыру, материалдық және қаржы ресурстарының теңгерімділігі; капиталдың тиімді құрылымын қолдау; ақша қаражатының түсуі мен пайдаланылуын бақылау. Бұл пән ұйымды басқару жүйесіндегі қаржылық менеджменттің рөлі мен орнын сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді талдау және өңдеу (BigData)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда деректерді зияткерлік талдау технологиялары (Data Mining), оларды қолдану және құралдары туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру, деректерді қолданбалы талдаудың негізгі әдістерін зерделеу, әртүрлі ғылыми және техникалық (педагогикалық) міндеттерді шешу үшін Data Mining әдістерін практикалық қолдану дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформация үшін қажетті дағдыларды дамыту. Курс цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, сандық қызметтер мен құралдар негізінде жеке оқытуды қамтамасыз етеді және онлайн курстарды қолдану қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың тұтас педагогикалық үдерісті және басқару ісі бойынша кәсіптік-психологиялық құзіреттілігін қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық –әдіснамалық негіздерін, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлекметтік-психологиялық ахуалын, басшылық және лидерлік, адам әрекетін тиімді түрде басқаруды ұйымдастыруды, басқару ісінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешуді, тұлғаның психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • HR-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаттары мен міндеттері: қазіргі заманғы ұйымның адам ресурстарын басқару саласында кешенді теориялық білімді қалыптастыру, практикада адам ресурстарын басқарудың әртүрлі әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру, адам ресурстарын басқару және басқару саласындағы теориялық білімді жүйелеу; адам ресурстарын басқарудың заманауи әдістерін игеру; практикада заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби- педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру, педагогика және психология ғылымдарының теориялық негіздерін игеруге олардың кәсіби міндеттерін шешуге байланысты шығармашылық дайындағын қалыптастыру. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім берудің қазіргі парадигмасын, Қазақстандағы кәсіби білім беру жүйесін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп басшыларына арналған құндылықтар мен этика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру мекемесі басшысының адамгершілік-этикалық нормалары мен кәсіби мәдениеті туралы түсініктерін қалыптастыру, бұл оны әр түрлі педагогикалық іс-шаралар мен қарым-қатынастарда шығармашылық іске асырудың өлшемі мен тәсілі. Білім беру мекемесі басшысының кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігін, оның лауазымдық міндеттерін және өзінің кәсіби және адамгершілік-этикалық деңгейін жетілдіруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнесті құру және дамыту басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты теориялық және практикалық материалдар негізінде қазіргі заманғы бизнесті дамыту мен құруды басқару бойынша болашақ мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.Пәннің міндеттері: сыртқы орта контексінде қазіргі заманғы ғылым ретінде бизнесті ұйымдастыру принциптерін, тәсілдері мен әдістерін, қазіргі заманғы ұйымның мәнін зерттеу; кәсіпкерлік қызметті дамыту үшін қажетті экономикалық, әлеуметтік және құқықтық жағдайларды анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі білім беру реформалары аясында білім берудегі инновациялық процестермен байланысты білім мен іс-әрекет тәсілдерін игеруде жалпы мәдени және кәсіби-педагогикалық құзыреттілік жүйесін қалыптастыру. Білім беру саласындағы практикалық педагогикалық және басқарушылық қызметке дайындықты, қазіргі басқару құжаттары мен теориялық-педагогикалық жетістіктер негізінде білім беру жүйесі бойынша теориялық білім базасын қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі мәселелер және олардың аналитикасы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты орта білім беру саласындағы зерттеу мәселелерін ойлау және зерттеу үшін ғылыми сынға негізделген. Пәннің міндеттері: сұрақтарды тұжырымдау және сәйкес әдістерді таңдау үшін зерттеу принциптерін қолдану, жарияланған әдебиеттерді шолу, зерттеу мәселелерін анықтау, деректермен жұмыс істеу, нәтижелерді талдау және зерттеу этикасына сәйкес нәтижелерді тарату.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру жүйесіндегі жаһандық және ұлттық трендтер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім беру саласындағы әлемдік және мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторлары туралы білімді пайдалану болып табылады. Курс білім берудегі жүйелік басқарудың стратегиялық тәсілдерін талдауға, қазіргі заманғы тенденцияларды практикада өз бетінше қолдануға бағытталған. Білімді басқару жүйелерін зерттейді: әлемдік тәжірибе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Базалық және кәсіби пәндер бойынша терең білімдерін көрсетеді.

  • Код ON2

    Басқалардың зерттеулерін талдайды, білім беру практикасын жетілдіру үшін зерттеулерді ұйымдастырады және жүргізеді.

  • Код ON3

    Білім беру саласының басқару сапасын арттыру үшін заманауи әдістер мен технологияларды талдайды және қолданады

  • Код ON4

    Нақты теориялық және қолданбалы міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық және сандық технологияларды қолданады.

  • Код ON5

    Халықаралық, ұлттық және аймақтық деңгейде мектеп стратегиясын жасайды

  • Код ON6

    Заманауи мектептің қызметін жақсарту үшін білім беру саласындағы инновациялық идеяларды, тәсілдерді және шешімдерді белсенді түрде жүргізеді

  • Код ON7

    Мәселелерді шешеді және шешімдер қабылдайды, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайды.

  • Код ON8

    Өзінің зерттеу қызметінің рефлексиясын және өзін-өзі бағалауын жүзеге асырады, одан әрі кәсіби даму бағыттарын анықтайды.

Top