Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы жертану'
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеттері, өзектілігі. Пәннің басқа ғылымдармен байланысы. Аспан денелерінің жалпы сипаттамасы. Атмосфера қабатының негізгі ерекшеліктері. Атмосферадағы газдардың құрамы. Ауа массасы және оның қозғалысы. Атмосферадағы ылғал мен судың айналымы. Ауа-райының өзгеруі. Гидросфераның қабығы. Мұхиттардың физика-географиялық ерекшеліктері. Литосфера, оның құрылымы. Биосфераның қабығы туралы түсінік. Ноосфера.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен'
    Несиелер: 6

    Географиялық карталар туралы түсінік. Топографиялық карталар және оларды пайдалану. Топографиялық картадағы географиялық және тікбұрышты координаттар. Кішігірім карталардың математикалық негізі. Картографиялық проекциялар. Карталарды жіктеу. Географиялық картадағы жазулар. Жалпы географиялық карталар. Тақырыптық карталар. Серия карталар. Атластар. Жергілікті түсіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жер қыртысының даму тарихы'
    Несиелер: 4

    Мақсаты және жер қыртысының даму тарихы. Эндогендік және экзогендік процестердің өзара байланысы мен өзара тәуелділігі. Жер үсті суларының геологиялық қызметі. Құрлықтардың жер қыртысының қалыптасуы мен дамуы. Геологиялық ортаның, сыртқы геосфераның және жер қыртысының техногендік өзгерістері. Геологиялық ортаны ұтымды пайдалану және қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ландшафттану және физика-географиялық аудандастыру'
    Несиелер: 3

    Ландшафттануды зерттеудің пәні мен объектісі даму тарихы және ландшафттанудың басқа ғылымдармен байланысы. Ландшафттану теориясы мен әдіснамасының негізгі зерттеу бағыттары. Географиялық аудандастырудың жалпы негіздері. Географиялық аудандастыру туралы ілімнің дамуы. Табиғи-антропогендік кешендер туралы ілім. Табиғи-антропогендік Ландшафттардың қалыптасуының негізгі факторлары және олардың қалыптасу тарихы. Ландшафттану әдістері. Мәдени ландшафтты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР және ТМД туристтік географиясы'
    Несиелер: 6

    ҚР және ТМД туризмнің даму бағыттары. Қазақстанның туристік географиялық орны. Қазақстанның туристік-археологиялық және экскурсиялық объектілері. ҚР және ТМД туризмін ұйымдастыру және басқару құрылымы. Табиғи рекреациялық ресурстар. ҚР және ТМД спорттық туризм. ТМД-ң мәдени тарихи туристік нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану және туризм негіздері'
    Несиелер: 6

    Мақсаты және туризмнің даму тарихы. Туризмнің жіктелуі. Ұйым құрылымы және туризм басқармасы. Маршруттық құжаттарды толтыру. Туристік экскурсияларды дайындау және ұйымдастыру. Туған өлкенің туристік мүмкіндіктері. Турист гигиенасы. Алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Географиялық қабықтың жалпы заңдылықтары'
    Несиелер: 4

    Географиялық қабықтың заңдылықтары. Материя қозғалысы, оның өзгеріп, дамуы. Жер шарының жалпы дамуы. Геологиялық, геофизикалық және геохимиялық зерттеулердің негізі. Геосинклиналды аймақтар мен белдеулер. Тектоникалық зерттеу жұмыстары. Ғарыштық зерттеу жұмыстары. Жердің жасын және оның геологиялық даму тарихын анықтау. Геохронологиялық кесте.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Метеорология және климатология'
    Несиелер: 5

    Климат, ауа-райы, циклон, антициклон ұғымдары туралы түсінік. Метеорология мен климатологияның ғылым ретінде даму тарихы. Қазақстандағы метеорологиялық және климаттық ғылымның даму бағыттары. Климат, климат құрушы факторлар. Күн радиациясы. Күн радиациясының түрлері және оның спектрлік талдауы. Атмосферадағы ылғалдылық пен су буы. Атмосфералық құбылыстардың пайда болуы (тұман, бұлт, шық, аяз, және т. б.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геология'
    Несиелер: 5

    Жердің Шығу Тегі. Жердің магниттік, гравитациялық және жылу өрістері. Жердің сыртқы және ішкі құрылымы. Мантия мен ядроның құрамы мен құрылымы. Геологиялық түзілімдердің жасы. Эндогендік және экзогендік процестер. Эффузивті магматизм немесе вулканизм. Интрузивті магматизм. Тау жыныстарының метаморфизмі. Метаморфизмнің факторлары мен түрлері. Жер қыртысының тектоникалық қозғалысы. Жер сілкіністері және олардың геологиялық табиғаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы'
    Несиелер: 3

    Топырақ жамылғысын зерттеу пәні мен объектісі. Топырақтанудың даму тарихы. Топырақ түзуші факторлар. Қазақстандағы топырақтанудың дамуы. Топырақтың органикалық бөлігі және оның құрамы. Топырақтың жіктелуі. Топырақ және олардың таралу заңдылықтары. Қазақстан топырағын талдау және таралу ареалын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Елтану'
    Несиелер: 5

    Ұлыбритания мен АҚШ-тың тарихи,саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени дамуының ерекшеліктері; елдердің ұлттық ерекшелігі мен түсі; ағылшын тілді елдер өкілдерінің тән ұлттық ерекшеліктері; оқытылатын тіл елдерінің тарихи даму кезеңдеріне бағдарлану; елдердің мәдени ерекшеліктеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоморфология'
    Несиелер: 5

    Геоморфологияның мазмұны, оның мақсаттары мен міндеттері. Рельеф туралы түсінік. Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарының рельефті қалыптастырушы рөлі. Жер қыртысының құрылымы және жер бедерінің планетарлық формалары. Беткейлер, беткейлер және аллювиалды процестер және рельеф формалары. Жағалаудағы экзогендік процестер мен процестер. Аридті аймақтар бедерінің пішіндері. Геоморфологиялық карталар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қалалар географиясы'
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты мен міндеттері, басқа пәндермен байланыс. Қалалар географиясы - (халық және елді мекендер географиясы)-әлеуметтік-экономикалық географияның бөлімі. Қалалар географиясының даму заңдылықтары. Қалалар, қала типтес елді мекендер. Урбанизация процесі. Агломерациялар. Әлемдік қалалар миллионерлер, олардың қалыптасу заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұрғындар географиясы'
    Несиелер: 3

    Қазіргі әлемдегі халықты зерттеу. Көбею түрлері әртүрлі елдердегі демографиялық саясат. Халықтың этникалық және діни құрамы. Халықтың нәсілдік құрамы. Еңбек ресурстарын пайдалану ерекшеліктері. Әлем халқының көші-қон бағыттары. Урбанизация процесінің әлеуметтік-географиялық заңдылықтары. Ауыл халқының географиясы. Азия, Еуропа, Америка, Африка, Австралия халықтарының географиясы. Қазақстан халықтарының географиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алыс және жақын шетелдер географиясы'
    Несиелер: 5

    Алыс және жақын шет елдердің табиғи жағдайлары мен табиғи ресурстары туралы түсінік қалыптастыру. Жақын және алыс шет елдердің шаруашылық салаларының құрылымы мен географиясы. Өндірістік емес салалардың географиясы. Экономика география жаһандану жағдайындағы сыртқы экономикалық байланыстар. Таяу және алыс шет елдердің экономикалық және әлеуметтік географиясы және аймақтық даму мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы'
    Несиелер: 6

    Құрлықтар мен Мұхитқа жалпы шолу. Құрлықтар мен мұхиттар табиғатының қалыптасуы мен дамуы. Морфоструктуралық аудандастыру. Климат, климат құрушы факторлар. Ішкі сулар және қалыптасу факторлары жер жамылғысы, өсімдіктер мен жануарлар әлемі. Географиялық белдеулер мен табиғи аймақтар. Жер ресурстарын пайдалану. Тынық мұхиты, Атлант, Үнді және Солтүстік Мұзды мұхиттардың органикалық әлемі. Мұхиттағы және континенттердегі табиғи-аумақтық кешендердің заңдылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану'
    Несиелер: 5

    Географиялық білім беруде инновациялық технологияларды қолдану ерекшеліктері. Инновациялық технологиялар туралы заманауи пікірлер мен идеялар. Білім беру процесінде педагогикалық қатынастарды ізгілендіруге негізделген жаңа технологиялар. Студенттердің танымдық белсенділігін арттыруға бағытталған заманауи технологиялар. Географияны оқыту процесін ұйымдастыруға негізделген инновациялық технологиялар. Географиялық білім беруде педагогикалық технологияларды игеру және қолдану. Географиялық білім беруде графикалық модельдерді қолдануға негізделген технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық география және туризм'
    Несиелер: 6

    Туризм саласында цифрлық технологияларды енгізу. Сандық туризм: болашақта технологиялар туристік салаға қалай әсер етеді. Саяхатты сандық түрде көрсету. Туристік мекемелер мен туристік фирмалар, экскурсиялық объектілер. Отандық туризм саласындағы цифрландырудың ерекшеліктері. Цифрлық Қазақстан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географиялық білім беру процесінде мобильді электрондық білім беру'
    Несиелер: 3

    Пәннің міндеттері мен әдістері. География сабақтарында мультимедиялық ресурстар туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Мультимедиялық ресурстардың түрлері. География сабақтарында қолданылатын мультимедиялық ресурстар. Мультимедиялық ресурстарды пайдалану тиімділігін анықтау және көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризмдегі геоақпаратттық жүйелер'
    Несиелер: 6

    Туризмдегі геоақпараттық жүйелер. Туризмдегі сандық картография және геоақпараттық технологиялар. Туризмдегі менеджменттің ақпараттық жүйелері. Туризмдегі мультимедиялық жаңа технологиялар. Туристік индустриядағы ақпараттандыру және автоматтандыру тенденциялары. Қазіргі туризмнің бәсекелестік жүйесіндегі әлеуметтік медиа саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты, мазмұны, әдістері, формалары мен құралдары, мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті, орта мектеп оқушыларының негізгі фактілерді, ұғымдарды, заңдар мен теорияларды игерудің оңтайлы жолдарын табу, географияға тән терминологияда оларды көрсету қарастырылады. Жаңартылған мазмұндағы оқу жетістіктерін саралап бағалау мазмұны. Географияны оқыту әдістері, олардың анықтамалары мен өлшемдері. География пәнінен сыныптан тыс жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топонимика'
    Несиелер: 3

    Топонимиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жалпы географиялық терминдерге негізделген жер мен су объектілерінің атаулары мен топонимдері. Топонимикалық жүйелер және олардың қалыптасу ерекшеліктері. Аймақтық топонимияны зерттеу нысандары. Жердің топонимикасы. Қазақстан мен ТМД топонимикалық жүйелері. Батыс Еуропа елдерінің топонимикасы мен ерекшеліктері. Солтүстік Африканың топонимикасы мен ерекшеліктері. Жалпы географиялық атауларды жүйелеудің заманауи мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жамбыл облысының физикалық географиясы'
    Несиелер: 6

    Жамбыл облысының географиялық орналасуы мен табиғатының қалыптасу тарихы. Тектоника-Жамбыл облысының геологиялық құрылымы, жер бедері, климаттық ерекшеліктері, ішкі сулары. Жамбыл облысының топырақ жамылғысы және жануарлар дүниесі. Табиғат аймақтары. Тау жүйелерінің биіктік белдеуі.Жамбыл облысының экологиялық жағдайы және қоршаған ортаның ластануымен күресу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы'
    Несиелер: 6

    Қазақстан табиғаты мен аумағының қалыптасу тарихы Тектоника-Қазақстан аумағының геологиялық құрылымы және жер бедері. Қазақстан аумағындағы Климат және климат қалыптастырушы факторлар. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстанның топырақ-өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемінің таралу ерекшеліктері мен заңдылықтары. Аумақты физикалық-географиялық аудандастыру. Экологиялық жағдайы. Геоэкологиялық аудандастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ТМД-ң физикалық географиясы'
    Несиелер: 6

    ТМД елдерінің физикалық-географиялық жағдайы. ТМД елдері аумағының жер бедері, геологиялық құрылымы. Климат. Ішкі сулар. Көлдер мен бөгеттер. Жер асты суларын қорғау және олардың экологиялық мәселелері. Топырақ жамылғысы, өсімдіктер мен жануарлар әлемі. Аудандастыру. Табиғат аймақтары. Тау жүйелерінің биіктік белдеуі. Табиғи ресурстарды үнемі пайдалану және қоршаған ортаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы'
    Несиелер: 5

    Әлем елдерінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы. Шетелдік Еуропа елдері. Солтүстік Америка Елдері. Шетел Азия Елдері. Африка. Австралия және Океания. Әлемнің саяси картасы. Әлемнің саяси картасының қалыптасу кезеңдері мен қазіргі құрылымы. Әлемдік экономикадағы мемлекеттер мен олардың экономикалық бірлестіктерінің негізгі түрлері. Макроэкономикалық көрсеткіштер: ЖІӨ және ЖҰӨ. Оларды есептеу әдістемесінің түсінігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы'
    Несиелер: 4

    ҚР Табиғи жағдайлары мен ресурстары. Халық саны. ҚР шаруашылық салалары. Көлік жүйесі. Өндірістік емес саланың географиясы. Қазақстанның басқа елдермен сыртқы экономикалық байланыстары. ҚР экономикалық және әлеуметтік географиялық аудандары және Өңірлік даму мәселелері. Батыс Қазақстан экономикалық-географиялық ауданы Солтүстік Қазақстан, Орталық Қазақстан, Оңтүстік Қазақстан, Шығыс Қазақстан экономикалық-географиялық аудандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және функционалдық сауаттылық'
    Несиелер: 3

    Сыни ойлаудың формалары, құрылымы және оның ерекшеліктері. Түрлендіру әдістері, сыни ойлаудың негізгі функциялары. Шешім қабылдау және ойлау дамуын талдау. Шешім қабылдау процесіне адам факторының әсері. Сыни ойлау сауаттылығының функциялары. Оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі дүние географиясы'
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлем географиясы пәнінің басқа ғылымдармен байланысы. Әлемдік экономика географиясы. Әлемдік экономика және нарық жаһандық географиялық жүйе ретінде. Әлемдік экономиканың географиясы мен мүмкіндіктері. Орталық Азия елдерінің экономикалық, әлеуметтік географиясы және орналасуы. Еуропаның шет елдері және экономикалық жағдайы. Әлемнің саяси картасы. Елдер-әлемдік экономика мен қоғамның көшбасшылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар географиясы'
    Несиелер: 5

    Халықаралық қатынастар географиясы пәнін зерттеу нысаны. Өзекті жаһандық мәселелер мен шешімдер. Халықаралық экономикалық қатынастар әлемдік жүйеге негізделген. Әлемдік халықаралық ұйымдар және олардың рөлі. Ұлттық және халықаралық қауіпсіздіктің жалпы мәселелері. Әлемдегі интеграциялық процестердің рөлі. Әлемнің экономикасы және саясаты. Әлемнің экологиялық мәселелері және оларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкология және табиғатты қорғау'
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты, міндеттері, басқа пәндермен байланысы және қалыптасу тарихы.Геоэкология және табиғатты қорғау саласындағы негізгі талаптар. Геоэкологиялық аспектілер. Табиғи-антропогендік жүйелер. Геоэкологиялық зерттеу әдістері. Техногенез және қазіргі техносфераның жұмыс істеу заңдылықтары. Адамзаттың жаһандық өзгерістері мен стратегиялары. Антропогендік факторлардың қоршаған ортаға әсері. Ландшафттардың экологиялық тұрақсыздануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы білім беретін мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмыс негіздері'
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыс. Білім беру ұйымындағы әдістемелік жұмыстың міндеттері. Білім беру саласындағы эксперименттік жұмысты ұйымдастыру негіздері: педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі. Білім беру саласындағы эксперименттік жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Студенттердің оқу-зерттеу қызметінің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON12

    Жаңартылған мазмұн жағдайында білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру мен өткізудің дидактикалық әдістері мен тәсілдерін қолдану. Базалық кәсіби-педагогикалық пәндерді оқу кезінде алған біліктері мен дағдылары негізінде педагогикалық процесті ұйымдастыру саласындағы жаңа білімді синтездеу. Жаңартылған мазмұны бойынша орта мектепте оқыту әдістемесін оқудағы озық білімге негізделген оқытылатын салада білімі мен түсінігін көрсету.

  • Код ON10

    География сабақтарында мультимедиялық ресурстарды қолдану, оқушылар арасында өлкетану жұмыстарын жүргізу қабілетін көрсету, Қазақстанның туристік әлеуетімен танысу арқылы олардың білім және мәдени деңгейін арттыру.

  • Код ON4

    Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON9

    Әлем елдерінің негізгі географиялық сипаттамалары мен көрсеткіштерін түсіндіру, жекелеген этностар мен мемлекеттердің демографиялық деректерін жүйелеу және жалпылау, жекелеген мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық географиясы туралы білімдерін түсіну және қолдану қабілетін көрсету.

  • Код ON7

    Географиялық ақпаратты өңдеудің картографиялық әдістерін түсіну және қолдану, Жалпы жертану мен геологияның негізгі ұғымдары мен әдістерін тұжырымдау, картографиялық материал бойынша геологиялық жағдайды теориялық талдау дағдыларын көрсету. Оқытылатын пәніндегі оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.

  • Код ON11

    Қазақстанның және жалпы жердің негізгі объектілерінің физикалық географиясы саласында теориялық және практикалық білімдері мен іскерліктерін көрсету. Қазіргі әлемдегі, сондай-ақ Қазақстан мен ТМД елдеріндегі экономикалық және әлеуметтік географияның негіздерін түсіну. Халықтың экономикалық және әлеуметтік жағдайының деңгейі бойынша ағымдағы жағдайды бағалау үшін алған білімдерін, дағдыларын және дағдыларын қолдану.

  • Код ON8

    Білім беру ұйымдарында іргелі географиялық пәндерді оқыту үшін геология, жер құрылысы, оның пайда болуы мен дамуы саласындағы іргелі білімдерді қолдану. Ғаламдық климат, оның өзгеру заңдылықтары, атмосфералық құбылыстардың қалыптасуы туралы мәліметтер мен түсініктерді түсіндіру қабілетін көрсету.

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON6

    Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON13

    Білім берудің деңгейлеріндегі оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін дербес жобалау. Сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік тәсілдің ерекшеліктерін білу. Педагогикалық әдеп ережелерін сақтау, білім алушылардың тұлғасына құрмет көрсету. Педагогикалық міндеттерді өз бетінше құрастыру, қабілеттерге сәйкес тұлғаны дамытуға бағытталған оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін өз бетінше қолдану.

Top