Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02165 Балетмейстерліқ өнер в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогика негіздерін зерттеу: негізгі ұғымдар мен категориялар. Педагогикалық қызметтің негізгі әдістерін, ұжымды басқару тактикасын, оқу процесін ұйымдастыруды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Классикалық бидің әдістемелік  негіздері IІ
    Несиелер: 4

    2 оқыту жылындағы классикалық бидің әдістемелік негіздері Позаларды, жартылай бұрылыстарды, бұрылыстарды зерттеу, станок жанындағы, зал ортасындағы pirouettes қозғалыстарына дайындық. Бір аяқпен аяқталатын секіруді зерттеу. Қозғалыстардың музыкалық негізі. Оқу мысалдарын құрастыру және өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сontemporary  биін оқытудың әдістемелік негіздері II
    Несиелер: 4

    Бөлімдердегі негізгі қозғалыстарды зерттеу және практикалық игеру әдістемесі: қадамдар мен секіру. Барлық бөлімдерде кеңістіктегі қозғалыс салмағы мен динамикасымен жұмыс әдістерін оқыту. Барлық бөлімдер бойынша қарапайым оқу комбинацияларын құрастыру әдістемесі .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері І
    Несиелер: 4

    Бөлімдер бойынша сабақты оқыту әдістемесі. Сабаққа музыкалық материалды таңдау критерийлері. Бөлімдердегі негізгі қозғалыстарды зерттеу және практикалық игеру әдістемесі: еденде, залдың ортасында. Барлық бөлімдер бойынша қарапайым оқу комбинацияларын құрастыру әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Классикалық бидің әдістемелік  негіздері I
    Несиелер: 5

    1 оқыту жылындағы классикалық биінің әдістемелік негіздері Корпусты орнату, терминологияны зерттеу, станокта, залдың ортасында, allegro бөлімінде экзерсистегі негізгі қозғалыстарды зерттеу. Қозғалыстардың музыкалық негізі. Оқу мысалдарын құрастыру және өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Музыкалық және хореографиялық шығармашылықтың негізі болғандықтан, негізінен музыканың негізгі элементтерін және әуендер мен ырғақтарды оқу. Сонымен қатар музыкада әр элементтің (режим, тональность, интервал, аккорд, өлшегіш, ырғақ) музыкалық көрсетілімнің басқа элементтеріне байланысты өзінің айқындығын көрсетеді. Сондықтан, бұл бағдарлама музыкалық теорияның ең маңызды проблемалары оның тақырыптары ретінде қалыптасатын жүйелі курсын ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық би композициясының негіздері І
    Несиелер: 4

    Классикалық бидің негізгі элементтері мен қимылдарын зерттеу. Классикалық би лексикасы негізінде қарапайым комбинациялар мен этюдтерді құрастыру дағдыларын меңгеру және классикалық би композицияларын құрастыру үшін музыкалық материалды сауатты таңдауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнерінің негіздері І
    Несиелер: 5

    Хореографиядағы режиссураның негіздерін, театр режиссурасының негізгі заңдылықтарын, драматургиялық әрекетті, режиссер-хореографтың жазушылық қызметінің негіздерін зерттеу. Режиссер-хореографтың қызмет саласы және оның функциялары. Образдың пластикалық шешімі. Бір және екі орындаушыға хореографиялық этюдтер жазу және қою дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореография режиссурасының теориясы
    Несиелер: 3

    Режиссура заңдары. Режиссерлік әдіс режиссерлік көркемдік ойды жүзеге асырудағы экспрессивті құралдардың өзара әрекеттесу тәсілі, режиссерлік ойды бейнелі шешімге аудару. Режиссерлік сценарий – режиссерлік бейнелеу сипаттамасы. Режиссерлік қадам-тұтас композиция болып дамитын режиссерлік шешімді білдіретін әрекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнерінің негіздері IІ
    Несиелер: 4

    Режиссер-хореографтың орындаушылық қызметінің негіздері. Этюдтерді шығару хореографиялық композицияның құрылымы– екі дауысты .Музыкалық форма-полифония. Музыкалық материалмен жұмыс. Полифондық форма заңына сәйкес хореографиялық лексиканы әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық би композициясының негіздері II
    Несиелер: 4

    Вариация – классикалық бидің бір түрі. Қозғалыстардың бір тобында композицияны тәуелсіз дамыту. Классикалық бидің лексикалық материалына әйелдер мен ерлердің нұсқаларын жасау және құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XX ғасырдың дүние жүзілік хореографиясы
    Несиелер: 3

    Әлемдік хореографиялық процесті зерделеу: би формаларын дамыту; көрнекті орындаушылардың, хореографтардың шығармашылық өмірбаяндары; хореографиядағы стильдерді, формаларды білдіретін негізгі балет спектакльдері. Еуропа, Америка, Ресей, Қазақстан хореографиясы. Композиторды, хореографиялық мұра балеттерінің балетмейстерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік музыка әдебиетіндегі дискурстар
    Несиелер: 3

    Әлемдік музыкалық үдерістің маңызды оқиғалары мен айтулы тұлғаларын: көрнекті шетелдік, орыс, кеңестік және қазақстандық композиторлардың шығармашылық өмірбаяндарын, олардың негізгі музыкалық шығармаларын зерделеу. Дәуірлер контекстіндегі музыкалық стильдермен танысу. Музыкалық шығарманы, оның авторын материалды тыңдау бойынша анықтау дағдысы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығыс биінің композициясы
    Несиелер: 3

    Өзбек, ұйғыр және үнді билері мысалында Шығыс халықтарының би мәдениеттерінің өзара әрекеттесуі. Өзбек биінің 3 стилінің би лексикасы: Ферғана, Хорезм, Бұхара. Өзбек ерлер биі «Андижанка». Ұйғыр биі. Үнді биі: Бхарат Натья стилі. Өткен материалға негізделіп хореографиялық композицияны құру және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балетмейстер шеберлiгi I
    Несиелер: 4

    Хореографиядағы сөйлеу құралдарының алуан түрлілігі. Хореографиядағы музыканың метроритмикалық суреті. Музыкалық материалды талдау және хореографиялық лексиканы дамыту. Үш, төрт орындаушыға арналған би композициясын құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық бидің негіздері I
    Несиелер: 3

    Оқытудың кіші кезеңінің бағдарламасы бойынша классикалық би негіздерін практикалық игеру. Терминологияны зерттеу. Станок жанында және залдың ортасында қозғалыстарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би композициясының негіздері І
    Несиелер: 3

    Тапсырма сипатына сәйкес музыкалық материалды сауатты таңдауды қолдана отырып, халықтық-сахналық би лексикасы негізінде қарапайым комбинациялар мен этюдтер жазуды жүзеге асыру. Бір және екі орындаушыға академиялық материалда би жазу және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Авторлық құқық
    Несиелер: 2

    Авторлық құқық авторлық құқықтың барлық негізгі мәселелерін: қалыптасу және даму тарихын; авторлық құқықтың субъектілері мен объектілерін; туындының авторымен жасалатын шарттарын; авторлық құқықтармен сабақтас құқықтарды; ғылым, әдебиет және өнер туындыларына (авторлық құқық), орындаушылық шығармаларға, актерлік шеберлікке, фонограммаларға, эфирге беруге және кәбілдік хабар таратуға (сабақтас құқықтар) айрықша және мүліктік емес құқықтарды қорғауды жүзеге асыру тәртібі мен әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық бидің композициясы І
    Несиелер: 4

    Классикалық би күйді, мінезді, бейнені білдіру тәсілі ретінде. Классикалық мұра спектакльдерінен монологтар мен адажио-диалогтарды қарау және талдау Классикалық би формасын композициялық құру дағдысы - монолог және адажио-диалог

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биінің негіздері І
    Несиелер: 3

    Станок жанында халық-сахналық бидің қозғалысын зерттеу әдістемесі. Бидің негізгі қимылдарын зерттеу әдістемесі: орыс, белорус биі, поляк биі «Краковяк», испан академиялық биі, испан биі фламенко, сыған биі, итальяндық академиялық би тарантелла. Костюмнің атрибуттары мен элементтерімен жұмыс. Халық-сахналық би этюдтерін құрастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімдерін қалыптастырады. Аталған курстың оқу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу заңдылықтары, дамуы және қалыптасуы, негізгі заң туралы түсініктерді анықтау, сонымен қатар конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік секілді қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи–тұрмыстық бидің композициясы І
    Несиелер: 3

    Тарихи-тұрмыстық биді дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеу. XVI, XVII ғасырдың әртүрлі кезеңдеріндегі билерді практикалық зерттеу. Өз шығармасын қою үшін музыкалық материалды таңдау дағдысы. XVI, XVII ғасыр композициясын әзірлеу және құрастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Курс болашақ мамандардың мəдени сөйлеу тілін жетілдіруге, коммуникативтік-сөйлеу құзіреттіліктерін қалыптастыруға жəне дамытуға, сол тілде сөйлейтін тіл иесімен қатынас құру үшін қажетті білік пен дағдыны меңгертуге, тəжірибе алмасуға жəне кəсіби деңгейде пікірталастар жүргізуге ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зияткерлік меншік
    Несиелер: 2

    Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы - өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік объектілерін құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық  негіздері І
    Несиелер: 4

    3 оқыту жылындағы классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері Күрделі үйлесімде станок жанындағы қозғалыстарды зерттеу. Жартылай башпайларды енгізу, залдың ортасындағы en tournant игеру. Аяқты тез алмастыру техникасын (заноски) игеру. Бағдарлама бойынша комбинацияларды жасау, жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сontemporary биінің педагогикалық негіздері І
    Несиелер: 4

    Күрделі үйлестіру қозғалыстарын зерттеудің педагогикалық әдістері. Сабақтың барлық бөлімдерінде бұралу әдістерін зерттеу әдістемесі Қозғалыс және ауырлық импульсінің артындағы жұмысты игеру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореография пәндерінің музыкалық көркемделуі
    Несиелер: 3

    Классикалық, халық-сахналық, тарихи-тұрмыстық, қазақ билері сабақтарын музыкалық көркемдеудің негізгі принциптерін меңгеру. Педагогтың музыкалық материалдармен жұмысы. XVII-XX ғасырлардағы Батыс Еуропалық би музыкасына шолу. Би музыкасының негізгі формалары, жанрлары. Сабаққа музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сontemporary биінің педагогикалық негіздері II
    Несиелер: 4

    Күрделі үйлестіру қозғалыстарын зерттеудің педагогикалық әдістері. Айналу әдістерін зерттеу әдістемесі. Би байламдарының орындауындағы пластикалық және эмоционалды мәнерлілік. Бұралу қимылдарының бағдарламасына сәйкес оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі. Бұл курс contemporary техникасының бастапқы деңгейін үйретуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биінің негіздері IІ
    Несиелер: 3

    Бидің негізгі қимылдарын зерттеу әдістемесі: испан академиялық биі, испан биі фламенко, сыған биі, итальяндық академиялық би тарантелла. Костюмнің атрибуттары мен элементтерімен жұмыс. Академиялық және халықтық бөлімдерде би этюдтерін құрастыру әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілi
    Несиелер: 3

    Курс LSP (арнайымақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейін декәсі би қазақ / орыс тілінмең геруүшін шығармашылық мамандықта рстуденттеріне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық бидің композициясы IІ
    Несиелер: 4

    Классикалық бидің бір түрі ретінде екі солистке арналған вариация. Классикалық мұра спектакльдерінің екі солистіне әйелдер мен ерлердің вариацияларын қарау және талдау. Екі орындаушыға арналған классикалық бидің әйелдер және ерлер вариацияларын әзірлеу және жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи–тұрмыстық бидің композициясы IІ
    Несиелер: 3

    Тарихи –тұрмыстық бидің негізгі даму кезеңдерін зерттеу. Негізгі бағдарламалық билерден би бөлігін шығару XVIII ғасыр және XIX ғасыр. Өз шығармасын қою үшін музыкалық материалды таңдау қабілеті. Композицияны әзірлеу және шығару XVIII ғасыр және XIX ғасыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық  негіздері ІІ
    Несиелер: 4

    4 оқыту жылындағы классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері Tour lent, залдың ортасында үлкен позаларда айналуға дайындық. Бір аяқпен аяқталатын үлкен секіруді, аяқты тез алмастыру техникасын зерттеу. Бағдарлама бойынша комбинацияларды жасау, жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балетмейстер шеберлiгi II
    Несиелер: 4

    Хореографиялық композицияны шығаруда кескіндеме стилі мен архитектурасын талдау, анықтау, қолдану дағдысын, хореографиялық композицияны шығаруда күрделі музыкалық материалды қолдана отырып жұмыс істеу дағдысын меңгеру.Үш және төрт орындаушыларға композиция шығару және қою дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық би композициясының негіздері IІ
    Несиелер: 3

    Әр түрлі ұлттардың би жанрларын зерттеу және талдау. Халық-сахналық бидің негізгі қимылдары мен элементтері: орыс, белорус, татар, итальян билері. Лексикалық материалды әзірлеу. Балалар хореографиялық ұжымына арналған концерттік нөмір - би әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық бидің негіздері IІ
    Несиелер: 3

    Классикалық би тілімен танысу. Үйлестіру мен орындау техникасын дамыту. Классикалық би стилін және оның әлемдік мәдениет пен хореографиялық өнердегі орнын білу. Сабақтың музыкалық сүйемелдеуін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығыс биінің негіздері
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасы студенттерді Шығыс халықтарының би мәдениетімен таныстырады. Шығыс халықтарының би әдістемесінің негіздерін меңгеру (өзбек, тәжік, ұйғыр, Таяу шығыс билері). Ұлттық фольклордың сахналық интерпретациясы. Музыкалық екпіндерді орындау сауаттылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық хореография мұрасы I
    Несиелер: 3

    Балеттердің құрылу тарихымен танысу: Әлемдік хореографиялық мұраның үлгілері болып табылатын «Аққу көлі», «Ұйқыдағы ару». Хореографиялық мәтінді практикалық меңгеру: па-де-де вариациялары. Хореографиялық мұра балеттері стилистикасының түрлерін білу: «Аққу көлі», «Ұйқыдағы ару».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық бидің практикумы
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың физиологиясы мен психологиясын әдістемелік-педагогикалық түсіну. Орта цикл бағдарламасы бойынша классикалық би қимылдарын практикалық зерттеу. Үлкен секірулерді үйрену. Комбинацияларды құрастыру дағдысы. Терминологияны зерттеу. Классикалық би және хореография сабақтарын өткізу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем мәдениетінің тарихы I
    Несиелер: 3

    Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан бастап архитектура, әдебиет, кескіндеме, мүсін, поэзия және көркем шығармашылықтың басқа да нысандарын қамтитын бейнесін қалыптастырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр өнері
    Несиелер: 3

    Театрдың пайда болуы. Дәуір бойынша театрлардың тарихы: Көне дәуір театры, ортағасыр, қайта өрлеу, классицизм, ағартушылық дәуірі. ХІХ ғасырдағы Еуропа театры. Франция. Германия. Романтизм. Натурализм. Символизм. Неоромантизм. Жаңа драма. Режиссураның қалыптасуы мен дамуы. ХХ ғасырдағы Еуропа театры. Шығыстың дәстүрлі театр өнері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс өнер саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін білуге, сонымен қатар мәдениет саласындағы ұйымдарды басқару қызметінің практикалық дағдыларын меңгеруге, мәдени қызметтің заманауи шарттарымен танысуға, шығармашылық жобалармен жұмыс жасауға, арт-индустрия саласындағы маркетингтік, қаржылық, басқару ерекшеліктерін тануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқыту практикумы
    Несиелер: 3

    2 оқу жылының күрделі үйлесімінде станок жанында, зал ортасында экзерсисті меңгеру Корпустың иілісі. Залдың ортасында жұптық бидегі қолдың әртүрлі позицтяларын қолдана отырып, оқу мысалдарын, би этюдтерін жасау, өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биінің стилизациясы
    Несиелер: 3

    Өзбек билерінің, татар биінің, украин биінің, молдаван биінің негізгі қимылдарын, Кавказ аймағының негізгі би қимылдарын зерттеу әдістемесі. Халық-сахналық бидегі стилизация. Хореографиялық ұжым үшін халық-сахналық би этюдтерін құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы маркетинг
    Несиелер: 3

    «Өнер саласындағы маркетинг» пәні мәдениет және өнер саласындағы отандық қызмет көрсету нарығының ерекшеліктерін; мәдениет және өнер саласындағы маркетингтің негізгі құралдарын және оларды пайдалану әдістерін; мәдениет және өнер саласындағы маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін; нақты мәдениет және өнер мекемелеріндегі маркетингтік қызметтің тиімділігін арттырудың әртүрлі стратегиясын зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны салық салу режимдерін, маркетинг негіздерін анықтау бөлігінде кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздерін оқып үйренуді, тиісті аймақта қажетті бизнес-жобаларды әзірлеуді қарастырады, нөлден бастап жеке стартап кұру, ғылыми зерттеулер мен өнертабыстар көрме-конкурстарына қатысу, жобалык шешімдердің техникалык-экономикалык негіздемесін дайындау үшін алынған білім мен дағдыларды пайдалануга мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мodern биінің техникасы
    Несиелер: 3

    Модерн биінің негізгі қозғалыстарын зерттеу. «Сontract», «contraction», «releas», «hi-lift» корпус жұмысын үйлестіру. Модерн би техникасын меңгеру. Барлық бөлімдердегі қарапайым этюдтерді зерттеу: еден, орта, қадамдар, секірулер. Модерн би техникасындағы вариацияларды құрастыру дағдысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиядағы режиссура І
    Несиелер: 3

    Хореографиядағы музыкалық стильдердің көрінісі. Музыкалық-хореографиялық драматургияны дамыту. Хореографиялық шығарманы жасау кезінде музыкалық стильдердің принциптерін талдау және қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық–сахналық биінің композициясы І
    Несиелер: 3

    Кіші және үлкен формадағы хореографиялық композицияның суреттеріндегі орындаудың ансамбльдік нысанының мәні .Халық-сахналық хореография қойылымдарын жүзеге асыру, екі бөлшекті форманы шығару және қоюды жүзеге асыру.Ауқымды хореографиялық материалды зерттеу, талдау және жинау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық бидің шығармасы І
    Несиелер: 3

    Pas de deux классикалық биінің формасын зерттеу және талдау. Классикалық би формасын шығару - рas de deux. 6 және одан да көп орындаушыларға арналған классикалық биді құрастыру және қою кезінде сауатты компиляция және музыкалық материалды таңдау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық би негіздері І
    Несиелер: 4

    Дуэтті-классикалық бидегі партерлік қолдаудың негізгі түрлерін зерттеу. Дуэтті-классикалық бидегі партерлік қолдау тәсілдерін орындау техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық бидің композициясы І
    Несиелер: 4

    Дуэтті-классикалық бидің партерлік және әуелік қолдау түрлерін зерттеу. Классикалық Pas de deux формасында адажио құру принциптерін зерттеу. Ұлттық колорит элементтері, 3 және одан да көп адамға арналған композициясы бар әдеби шығарма негізінде дуэтті-классикалық биді шығару және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі І 
    Несиелер: 3

    Дуэтті-классикалық бидің дамуының тарихи кезеңдерін, оқыту теориясын, әдістемесін, партерлік қолдауды орындау техникасын зерделеу. Музыкалық орналасуды ескере отырып, оқу мысалдарын құрастыру дағдылары, құру әдістемесін қолдану, дуэт биі бойынша сабақ өткізу, мақсаттарды, міндеттерді белгілеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық бинің орындау техникасы
    Несиелер: 3

    5 оқыту жылындағы классикалық биді орындау техникасы Станок жанында, ортада үлкен позада pirouettes, tour орындау әдістемесі. Ортада адажионың күрделі формасын құрастыру. Әр түрлі тәсілдермен үлкен секірулерді орындау техникасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиядағы режиссура IІ
    Несиелер: 3

    Хореографиялық шығарманың жанры: трагедия, комедия. Мизансценаны пластикалық білдіру, трагедия немесе комедия жанрында хореографиялық миниатюраның қойылымдарын зерттеу. Хореографиялық шығарманың сценарий жобасы мен либреттосын жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық–сахналық биінің композициясы ІІ
    Несиелер: 3

    Хореографиялық мәтін бейненің сипатын бейнелеудің құралы ретінде.Сюжеттік бидің драматургиялық басталуы. Лексикалық материалды дамыту.Поляк, венгр, еврей немесе грек халық биінің негізінде хореографиялық композицияны шығару .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биінің тренажы
    Несиелер: 3

    Классикалық би сабағын орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі хореографиялық техникаларды игеруге дайындық мақсатында пластикалық жаңғырту, бұлшықет хореографиялық корсетін жаттықтыру құралын меңгеру. Экспрессивті құралдарды, айналудың практикалық техникасын, аяқты тез алмастыру техникасын игеру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көше билері оқыту негіздері І
    Несиелер: 3

    Көше бағыттарындағы қазіргі заманғы бидің негізгі қозғалыстарын зерттеу. Әр бағыттың өзіне тән ерекшеліктері. Негізгі тренингті зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық бидің негіздері
    Несиелер: 3

    Тарихи және отандық бидің негіздерін меңгеру. Қозғалыс практикалық дамуы. XVI, XVII, XVIII және XIX ғасырлардағы билерді практикалық зерттеу. Түрлі дәуірлердегі бал билері хореографиясында орындау өнерінің дағдыларын дамыту. Әр дәуірдің би ерекшеліктерін, стилі және стилі техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті-классикалық бидің композициясы IІ
    Несиелер: 3

    Хореографиялық мұра спектакльдерінен, қазіргі заманғы балет спектакльдерінен үш және одан да көп орындаушыларға арналған ДКБ композицияларын қарау және талдау. Композицияларды құрастыру үшін сауатты компиляция және музыкалық материалды таңдау дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балет қойылымын жобалау технологиясы
    Несиелер: 3

    Студенттердің балетмейстер идеясының пайда болуынан бастап спектакльді сахналық алаңда және постпродакшнда іске асыруға дейін балет спектаклін (хореографиялық негізі басым театрландырылған қойылымды) жобалау технологиясын зерделеу және меңгеру: шығармашылық және әкімшілік команданың жұмыс процесін ұйымдастыру, БАҚ-пен жұмыс, театр саласында қызмет көрсететін бөгде ұйымдардың мамандарымен жұмыс істеу. Курс студенттер өздерінің практикалық қызметінде белсенді пайдаланатын мәліметтер мен материалдардың әртүрлі бағыттарын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті-классикалық би негіздері ІІ
    Несиелер: 3

    Дуэтті-классикалық бидегі ауада қолдаудың негізгі түрлерін зерттеу. Дуэтті-классикалық бидегі ауада қолдау тәсілдерін орындау техникасын меңгеру. Хореографиялық композицияларды жасау және қою кезінде дуэтті-классикалық би тәсілдерін үйрену және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық бидің шығармасы IІ
    Несиелер: 3

    Классикалық би формалары – па-де-труа, па-де-катр, па-де-сис, па-д’аксьон. 3 және одан да көп орындаушыларға арналған классикалық би композицияларындағы композициялық сурет. Па-де-труа, па-де-катр, па-де-сис, па-д’аксьон классикалық би формасын жазуға арналған музыкалық материалмен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі ІІ
    Несиелер: 3

    Дуэтті-классикалық бидің дамуының тарихи кезеңдерін, оқыту теориясын, әдістемесін, ауада қолдауды орындау техникасын зерделеу. Музыкалық орналасуды ескере отырып, оқу мысалдарын құрастыру дағдылары, құру әдістемесін қолдану, дуэт биі бойынша сабақ өткізу, мақсаттарды, міндеттерді белгілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнері
    Несиелер: 3

    Стильдерді зерттеу және талдау, Хореография факультетінің студенттер контингентінің ерекшелігін ескере отырып, әр нақты тарихи кезеңде басым көркем бағыттарға ерекше назар аудару, лекциялар тақырыбын олардың кәсіби бағдарлануына барынша жақындату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биді  оқыту  әдістемесі ІІ
    Несиелер: 3

    6 оқу жылының классикалық би қимылдарын оқыту әдістемесі. Станокта әртүрлі тәсілдермен айналуды зерттеу. Ортада 2 айналыммен, түрлі әдістермен pirouettes, tours оқыту әдістемесі Әр түрлі тәсілдермен en tournant секіруді оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық хореография мұрасы II
    Несиелер: 3

    Балеттердің құрылу тарихымен танысу: Әлемдік хореографиялық мұраның үлгілері болып табылатын «Дон-Кихот», «Жизель». Хореографиялық мәтінді практикалық меңгеру: па-де-де вариациялары. Хореографиялық мұра балеттері стилистикасының түрлерін білу: «Дон-Кихот», «Жизель».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сontemporary  биінің техникасы
    Несиелер: 3

    Contemporary биінің базалық қозғалыстарын меңгеру. «curve», «swing », «releas», «arch» корпусының жұмысын үйлестіру.Модерн биінің техникасын меңгеру. Барлық бөлімдерде қарапайым этюдтерді зерттеу : еденде, зал ортасы, қадамдар, секіру.Contemporary би техникасындағы вариация жасау дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем мәдениетінің тарихы IІ
    Несиелер: 3

    Мәдени-тарихи үдеріспен бірге тарихи дамудағы өнердің жүйесін қалыптастыру және көркем стильдердің эволюциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ бидің шығармасы
    Несиелер: 3

    Сюжеті жоқ әйелдер мен ерлер биінің хореографиялық сөздік қорына негізделген хореографиялық композиция құру. Композициялық құрылыстың жай түрлерін құру дағдыларын меңгеру. Музыкалық материалмен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман хореографиясында стильдердің қалыптасуы
    Несиелер: 3

    Қазіргі заман хореографиясының даму тарихының призмасы арқылы пластикалық тілді талдау. Қазіргі заман бидің көрнекті хореографтарының хореографиялық қолжазбаларымен танысу. "Қозғалыс туралы ғылым" саласындағы қазіргі заманғы би теоретиктерінің жүйесімен практика бағытталған саласында танысу. Қазақстанның заманауи хореографиясының балетмейстерлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық бидің сахналық өңдеуі
    Несиелер: 4

    Халықтық, фольклорлық билерді, мемлекеттік халық би ансамбльдерінің сахналық мұраларының үлгілерін зерттеу. Орындау мәнері мен сипатының композициялық суретін талдау. Энографиялық фольклорлық биден сахналық қойылымға дейінгі талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа заман хореографиясының композициясы
    Несиелер: 3

    Қазіргі заман хореографиясындағы режиссура және композиция әдістері. Р.Лабан жүйесі бойынша энергия және кеңістікпен жұмыс. Байланыс импровизациясының әдістері. Хореографиялық композициядағы динамика және пластикалық мәнерлілік. 3 және одан да көп адамға арналған хореографиялық композиция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мodern, contemporary биінің практикумы
    Несиелер: 3

    «Сontraction», «release», «spiral» орындаудың күрделі техникасын пайдалана отырып, партерлік бөлімде би комбинацияларын практикалық игеру. Залдың ортасында би комбинацияларын практикалық көрсету және игеру. Би байламдарын сауатты практикалық орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Динамикалық анатомия
    Несиелер: 3

    Динамикалық анатомия тірек-қимыл аппараты элементтерінің өзара іс-қимылын зерделейді; адам денесінің жағдайы мен қозғалысына анатомиялық талдау жүргізеді. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, хореографиялық өнер саласындағы орындаушыларды даярлауды жүзеге асыру үшін қажетті анатомия мен физиология негіздерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографиядағы ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылым ұғымы, оның қазіргі қоғамдағы рөлі. Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері,әдістері, бағытын таңдау, тақырыпты негіздеу, құрылымы: жұмыс түрлері бойынша негізгі, мамандандырылған элементтер. Ғылыми зерттеулердің түрлері. Көркемдеу, ғылыми еңбектегі жұмыстың негізгі кезеңдері. Мәтін құрудың жалпы принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылармен режиссердiң жұмысы және режиссердың- қойылу тобымен
    Несиелер: 3

    Хореографиялық спектакль, сценарлық жоспар, композициялық жоспар либреттосын әзірлеу принциптерін зерделеу және дағдыларын меңгеру. Музыкалық материалмен және оны құрастырумен жұмыс, жарық партитурасын құрастыру. Бидің хореографиялық лексикасын құрастыру. Қазіргі заманғы технологияларды қолдану, шығармашылық-өндірістік процесс бойынша жұмыс тобын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орта-арнайы хореографиялық әртістерді даярлаудың барлық деңгейлерінде ерлер мен әйелдердің қазақ би бөлімдерін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстерлік өнер
    Несиелер: 6

    Жаңа балет қойылымын жасау процесі. Балет спектаклінің сценарий жоспарын жасау. Хореографиялық лексиканы әзірлеу және жазу. Қойылым процесін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы хореографиядағы балетмейстер өнері
    Несиелер: 4

    Хореографиялық ұжымда концерттік бағдарламаны құру принциптері. Би қойылымын құру принциптері. Хореографиялық композиция формалары. Би театры жанрындағы жұмыс тәсілдері. Физикалық театр жанрындағы жұмыс тәсілдері. Хореографиялық композициядағы пәнмен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы бал биінің негіздері/
    Несиелер: 3

    «Е» класы көлемінде еуропалық, латынамерикалық бағдарламаның би фигураларын орындау, зерделеу әдістемесін зерттеу: баяу вальс, жылдам фокстрот, вальс, самба, ча-ча-ча, джайв. Жұптағы негізгі позицияларды игеру. Жұпта композицияларды орындаудың практикалық дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биінің стилизациясы
    Несиелер: 3

    Көлденең және тік дамудағы қазақ биінің негізгі элементтері мен қимылдарын анықтау, қиындату қабілетін дамыту: - қазақ биінің стилінде; - қазақ биінің стилизациясы; - отандық хореографтардың шығармашылығы қазақ биі мысалдарының стилистикасын талдау және зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биін орындау техникасы
    Несиелер: 3

    Практикалық көрсету, аяқ, қол, бас және көз жұмыстарын үйлестіру дағдыларын қалыптастыру. Ракурстарды кеңінен қолдана отырып, күрделі комбинацияларда жаңа элементтер мен бағдарламалық қозғалыстарды зерттеу. Күрделі формадағы орындаушылық шеберлікпен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық–сахналық биінің шығармасы
    Несиелер: 3

    Композицияны кеңістіктік шешу, Еуропа және Азия елдерінің негізгі элементтері мен би қимылдарын анықтау және дамыту әдістерін игеру. Би сюитасын құру принципін білу. Еуропа және Азия елдерінің халық-сахналық билерінің лексикасы негізінде сюитаны әзірлеу және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу тақырыбының бағытын таңдау және негіздеу. Ғылыми жұмысты көркемдеу зерттеудің маңызды кезеңдерінің бірі ретінде. Ғылыми мәтінмен және әдеби көздермен жұмыс істеу дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері І
    Несиелер: 3

    Әйелдер мен ерлер биінің сипатында станок жанындағы экзерсисті зерттеу әдістемесі. Әйелдер мен ерлер биіндегі қолдардың қалпы мен негізгі қимылдарды зерттеу әдістемесі. Бағдарламалық материалға оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі. Концертмейстермен жұмыс, қазақ биінің түрлі бөлімдері бойынша музыкалық материалдарды іріктеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атқарушылық шеберлік
    Несиелер: 3

    Әр түрлі би жанрлары мен формаларын зерттеу және практикалық игеру Хореографиялық байламдардағы әр түрлі би бағыттарын игеру. Орындау тәсілі мен сипаты. Хореографиялық өнер композицияларының кәсіби орындалуын қалыптастыру және дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстер, балалар хореографиялық ұжымының педагогы
    Несиелер: 6

    Шығарма, концерттік бағдарлама және балалар би спектаклін қою тәсілдері. Конкурстық бағдарлама үшін белгілі бір жас санаты мен номинациядағы қойылымдарды практикалық игеру. Шығармашылық ұжымда балалармен жұмыс жасаудың психологиялық, педагогикалық және балетмейстерлік принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биінің композициясы І
    Несиелер: 3

    Композициялық құрылыстың күрделі формаларын құру дағдыларын меңгеру. Сюжетті қазақ биінің көпшілік және жұптық хореографиялық композициясын қою. Музыкалық материалмен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері
    Несиелер: 5

    Сюита – би дивертисментінің формасы. Хореография симфонизациясы. Хореографиядағы символизм. Хореографиялық полифония: көпдеңгейлік, канон. «Хореография симфонизациясы» тақырыбына хореографиялық композиция жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық-сахналық  биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу жылдары бойынша бағдарламалық қозғалыстарды оқыту теориясын, әдістемесін білу. Халықтық, академиялық бөлемдердің станок жанында, зал ортасында қозғалыстарын күрделендіру кезеңдері. Концертмейстермен, музыкалық материалдармен жұмыс істеу әдістемесі. Оқыту әдістемесі, теориясы бойынша жауапты баяндау дағдысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биінің композициясы ІІ
    Несиелер: 3

    Improving skills in creating completely forms of compositional construction. Choreographic composition of mass and pair Kazakh dance based on a storyline. Working with musical material

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Диплом алдындағы практика
    Несиелер: 3

    Диплом алдындағы практика қызмет етеді: - кәсіби өндірістік қызмет саласында тәжірибелік дағдылар мен құзыреттілікті тереңдету үшін және студенттерді аудиовизуалды жобаларды құру бойынша дербес кәсіби жұмысқа дайы

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хореографиялық композиция
    Несиелер: 3

    Хореографиялық нөмірдің композициясын құру. Музыкалық материалмен жұмыс. Классикалық биді оқытудың 1–3; 3–5 жылдық немесе 6-10 жастағы балаларға арналған балалар биін оқыту бағдарламаларына сәйкес композиция жасау. Бидің кеңістіктік дамуын игеру. Балаларды конкурсқа дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мodern биін орындау шеберлігі
    Несиелер: 3

    Contemporary modern техникасында хореографиялық композицияларды зерттеу. Би байламдарындағы экспрессия, динамика және кеңістікпен жұмыс. Кәсіби хореографиялық ұжымда жұмыс істеу дағдысы. Contemporary modern би техникасында хореографиялық лексика мен әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі хореография режиссурасы
    Несиелер: 3

    Қазіргі заман хореографиясындағы спектакль құрылымдарындағы драматургияны шешудегі режиссерлік әдістерді зерттеу. Көрерменге ауызша және ауызша емес әсердің талдауы. Спектакльдегі кеңістікпен жұмыстағы сценографияның рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балеттегi либретто мен сценарий
    Несиелер: 3

    Классикалық балет репертуарынан либреттоларды талдау. Әдеби және деректі ақпарат көздеріне, көркем мәдениет туындыларына негізделген хореографиялық шығармаларға аннотация, либретто және сценарлық жоспар жазу, қазақ эпосы мен халық аңыздары негізінде либретто жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері ІІ
    Несиелер: 3

    . Әйелдер мен ерлер биінің күрделі қимылдарын зерттеу әдістемесі. Бағдарламалық материалда егжей-тегжейлі оқу мысалдары мен этюдтарды құрастыру әдістемесі. Концертмейстермен жұмыс, қазақ биінің түрлі бөлімдері бойынша музыкалық материалдарды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Шығармашылық процесті сауатты басқаруды жүзеге асыру, теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қолдана отырып, орындаушылардың ақыл-ой, эмоционалды және қозғалыс әрекеттерін жүйелі және әдістемелік түрде қалыптастыру

  • Код ON8

    Хореографиялық өнердің теориясы мен көркемдік тәжірибесінің әдістемелік негіздеріне, композиция құрудың негізгі заңдарына сүйене отырып, авторлық құқық пен зияткерлік меншік нормаларын сақтай отырып, шығармашылық ұжымдарда, оқу орындарында балетмейстерлік және педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну

  • Код ON7

    Авторлық туындыларды, би спектакльдерін жасауда заманауи технологияларды пайдалану, әлемдік хореографиядағы қарқынды дамып келе жатқан құбылыстар мен процестерге бейімделе отырып, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін оқу, өндірістік, диплом алды практикалар мен көптілді даярлықтан өту тәжірибесін пайдалану

  • Код ON4

    Өнер саласындағы құқық, менеджмент, кәсіпкерлік, маркетинг негіздерін басшылыққа ала отырып, ұйымдастырушылық және шығармашылық процестерді басқаруды жүзеге асыру

  • Код ON5

    Әлемдік мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық хореографиялық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау, көркем шығармаларды (музыка, бейнелеу өнері, театр және т.б.) талдау, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын білдіру. Зерттелетін саланы бұдан әрі өздігінен үйренуді жалғастыру үшін қажет өзіндік оқыту дағдыларын жетілдіру

  • Код ON1

    Қоюшы балетмейстердің практикалық шығармашылық қызметін жүзеге асыру кезінде режиссура теориясының, композицияның, хореографиялық пәндер композициясының, орындаушылық шеберліктің, адамның би қимылдарын биомеханикалық талдаудың дағдыларын кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON3

    Ұрпақтар сабақтастығын жүзеге асыра отырып, әлемдік хореографиялық мұраның дәстүрлерін, ұлттық хореографияның игілігін білу және ұқыпты сақтау. Музыкалық, техникалық және әдістемелік түрде сауатты практикалық көрсетілімді меңгеру (орындаушылық шеберлік)

  • Код ON10

    Көркемдік, тәрбиелік және эстетикалық міндеттері бар көркемдік-эстетикалық принциптерге сәйкес келетін хореографиялық композицияларды жасау технологиясының білімі мен дағдыларын қолдана отырып, кіші және үлкен формадағы хореография туындыларын жасау

  • Код ON11

    Хореографиялық өнер әдіснамасы мен технологиялары, көркем шығармашылық психологиясы, музыкалық өнер саласындағы тұжырымдамалық аппаратты түсіну және меңгеру, қазіргі пластикалық тілдің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер мен шығармашылықтың ерекшеліктері мен даму перспективаларын талдау

  • Код ON2

    Қойылымдық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, техникалық, стильдік қателерді көру және түзету, әдістемелік қиын тәсілдер мен қозғалыс үйлесімін түсіндіру, теориялық және практикалық дағдыларды пайдалана отырып, орындаушылардың алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, образдылығын және музыкалық негізін ашу

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеу, академиялық жазу әдістерін меңгеру және оларды зерттелетін салада қолдану; әдеби және кәсіби ауызша және жазбаша тілді логикалық дұрыс, дәлелді және анық құру қабілеті. Әлеуметтік, гуманитарлық және өнер ғылымдарының ережелері мен әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің құрылымын талдауға сүйене отырып, хореографиялық өнерде жаңа білім мен әдістерді енгізу туралы гипотезалар жасау

Top