Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10105 Биомедицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М10105 «Биомедицина» білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру және ғылыми ұйымдарда ғылыми-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі үшін жалпы және кәсіби құзыреттілігі бар биомедицина саласындағы жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды терең даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M143 Биомедицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Биомедициналық статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мәселелері: биомедициналық зерттеулер нәтижелерін өңдеу үшін статистикалық бағдарламаларды пайдалану, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау, дисперсиялық талдау, құбылыстар динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлер, ғылыми мақалаларды жариялау, Халық денсаулығы статистикасы, ғылыми зерттеуді жоспарлау. Статистикалық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде сөйлесу. Редакциямен, әріптестермен электрондық пошта арқылы байланыс, шетелдік әріптесімен ғылыми мәселелер бойынша телефон арқылы сөйлесу, семинарда презентация, сұрақтарға жауап беру. Жазбаша ғылыми ағылшын. Зерттеу тақырыбындағы ғылыми мақалаларды оқу және аудару. Ағылшын тіліндегі ғылыми жарияланымдарды дайындау Баспаның талаптарына сәйкес ағылшын тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымын дайындау. Библиографиялардың тізімін жасау. Ғылыми мақала жазу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биомедицинадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және дизайны
    Несиелер: 4

    Пән бағдарламасына келесі тақырыптар кіреді: ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: QPBR, GLP, GLP, GCLP және т.б. медицинадағы ғылыми зерттеулер мәселелеріне ерекше мән беріледі (сипаттама және аналитикалық зерттеулер, жүйелі шолу, мета-талдау, ақпарат жинау, мәліметтерді өңдеу, зерттеулер талдауы және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау). Бағдарламаны өту кезінде ҒЗЖ нәтижелерін, ғылыми-зерттеу жұмысын ресімдеу талаптары мен ережелерін енгізу, гранттарды іздеу және тарту, ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдерді жазу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын рецензиялау мәселелері қарастырылады. Ғылыми материалдарды рецензияланатын журналдарда, баспада және жарияланымда жариялауға дайындау, мақалаларды жазудың жалпы ережелері. Әдістемелік сапаны бағалау, ғылыми зерттеулер қателерінің негізгі түрлері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін денсаулық сақтау саясаты мен тәжірибесіне енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер этикасы
    Несиелер: 3

    Биоэтика – сынау субъекттерді және зерттеушілердің қорғау құқығы тәрізді. Зерттелушілердің құқықтарын қорғау жүйесінің тарихы. Этикалық комитеттің құрылу тарихы. Этика бойынша комитеттің функциялау комитеті. Биоэтика саласында халықаралық нормативті актілері. Биоэтика саласында отандық нормативті- құқықтық база. Биоэтиканың негізгі принциптері мен ережелері. Этикалық экспертизаның жүйенің үйлесімдеу перспективасы. Биомедициналық зерттеуде этикалық принциптерді өткізу. Стандартты жұмыс процедуралар. Зерттеу дизайны. Биомедициналық зерттеу әдістеріне этикалық баға беру. Клиникалық зерттеулердің негізгі принциптері. Халықтың өте осал топтарына өткізілетін зерттеулер. Биом��дельдер мен зертханалық жануарларды зерттеу. Биомедициналық зерттеуге қатысушылардың сақтандыру қорғау сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылыми жарияланымдардың түрлері. Ғылыми мәтіндерді сыни талдау. Ғылыми мәтіннің қасиеттері. Презентацияларды құру және презентацияларды ұсыну ережелері мен принциптері. Ғылыми мақала мен тезис бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері. Библиография, негізгі жобалау процедуралары. Цитата келтіру. Әсер ету факторлары туралы түсінік. Хирш Индексі. Шетелдік жарияланымдардағы жарияланымдарды рәсімдеу бойынша негізгі ұсыныстар. Биомедициналық жазудың, редакциялаудың және коммуникацияның негізгі аспектілері. Кестелер мен графиктер, баяндама компоненттері, конференцияларға арналған материалдар және мақаланы жариялауға дайындау. Ғылыми авторлық (авторлық критерийлері, сәйкес келмейтін авторлық), мүдделер қақтығысы, плагиатты анықтау және жарияланымдар этикасының басқа да мәселелері. Зерттеу жоспарларымен танысу, Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің сапасы мен ашықтығын арттыру желісінің (EQUATOR) зерттеулері туралы есептер жасаудың басшылық қағидаттары ( http://www.equator-network.org/).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясы мен әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет және өркениеттегі ғылым. Ғылымның қалыптасуы және негізгі даму кезеңдері. Ғылыми танымның құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үрдісі ретінде. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми дәстүр және ғылыми революция. Қазіргі заманғы ғылым дамуының ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: әдіснама ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистрлік зерттеуді дайындау
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу: анықтамасы, түрлері. Магистрлік зерттеудің мәні мен ерекшеліктері. Диссертация ғылыми жұмыс ретінде. Магистрлік диссертацияның құрылымы. Магистрлік зерттеудің кезеңдері. Магистрлік диссертация тақырыбын қалыптастыру, зерттеудің өзектілігі, зерттеу объектісі, зерттеу пәні, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Мәселені тұжырымдау. Зерттеудің дизайны. Зерттеудің практикалық маңыздылығы. Ғылыми зерттеу нәтижелерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару үлгілері. Ұйымда топты басқару. Басшы басқару субъектісі ретінде. Басшының қызметі. Көшбасшылықтың пайда болу теориясы. Ұйымдастыру мәдениеті. Басқарушылық қарым-қатынас. Ұйымдағы кішітопты басқару. Ұйымдағы орындаушы. Қазіргі ұйымның басшысы және көшбасшыс. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының қызметі. Басшылық және көшбасшылық стилі. Кадрлық процестерді басқару. Басшының имиджі. Жеке имиджді басқару әдістері Кәсіби бйімделу. Жария сөз сөйлеу технологиясы. Жариясөз сөйлеу технологиясы Қарым-қатынастың бейвербальды құралдары, оларды басқару қарым-қатынасында қолдану.Коммуникативтік құзыреттілік түсінігі. Коммуникат��вт��к құзыреттілік деңгейлері. Тиімді келіссөз процесінің психологиясы. Қызметкерлерді ынталандыру. Персоналды ынталандыру теориясы. Стресс. Эмоционалдық жағдайларды реттеу. Қақтығыстарды басқару. Орындаушылардың психологиялық түрлері. Басқару стилінің тиімділігі мәселесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны. Қазіргі әлемде жоғары білім. Жоғары кәсіптік білім берудің жаңа моделі және оқытудың кредиттік жүйесі. Жоғары мектеп педагогикасының әдістемесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениеті . Педагогикалық қарым-қатынас . Жоғары білім берудің педагогикалық үрдісінің теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білім мазмұны. Оқыту процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Оқытудың инновациялық және белсенді әдістері. Жоғары мектептегі тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геномика және протеомика
    Несиелер: 7

    Адам геномы. Геномика - геномдардың молекулалық құрылымын, өсу, даму және биологиялық функциялардың реттелу жолдарын анықтаудағы гендердің рөлін зерттейтін биотехнологияның бағыты. Геномиканың бағыттары (құрылымдық геномика, салыстырмалы геномика, функционалды геномика, молекулалық геномика, есептеу геномикасы). Адам ауруларының диагностикасы мен алдын-алудағы геномиканың жетістіктері. Протеомика. Протеомиканың міндеттері. Протеомиканың түрлері. "Ақуыздарды түгендеу" әдістері (протеомика құралдары). Биоинформатика. Биоинформатиканы нақты қолдану: молекулалық медицина (дәрілік молекулаларды жобалау үшін нысандарды іздеу, жекелендірген медицина, профилактикалық медицина, гендік терапия).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасушалық және молекулалық патобиология
    Несиелер: 5

    Адам денсаулығы мен ауруларының жасушалық, молекулалық және физиологиялық процестерін зерттеу. Жасушаішілік органеллалардың құрылымы мен қызметі. Жасуша мембраналарының молекулалық құрылымы және функционалды компоненттері. Везикулалық тасымалдау. Жасушалық цикл және жасушаның бөлінуі. Жасушалық циклды реттеу механизмдері. Цитоқанқа. Жасушалық байланыстар, жасушааралық адгезия және жасушадан тыс матрица. Молекулалық хабар беру механизмдері, жасушааралық хабар берудің негізгі жолдары. Канцерогенездің молекулалық және жасушалық механизмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биофизика биомедицина негіздерімен
    Несиелер: 7

    Биологиялық мембраналар. Зат тасымалы. Биоэлектрлік потенциалдар. Адам ағзасына әсер ететін физикалық факторлар: акустика, тербелістер, толқындар биомеханикасы. Адам ағзасына әсер ететін физикалық факторлар: гемодинамика, гемореология, реология биомеханикасы. Түрлендіргіштер. УЖЖ, ЖЖ, ТЖ, АЖЖ қолданылуына негіздеклген терапевтикалық әдістер. Оптическалық медициналық аппаратуралар. Биомедициналық технологиялар. Биодинамика. Адамның қозғалыс биомеханикасы. Биосфера и физикалық өріс. Биоматериаллар (биопротездер) Компьютерлік ғылымдар. Биоинформатика. Медициналық информатика негіздері. Робототехника. Биоэтики негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биомедицинадағы проекттік менеджмент
    Несиелер: 11

    Биомедицина саласындағы жобаларды басқару әдістемесі. Ұйымның жобалау қызметіндегі персоналды басқару әдістемесі. Ұйымның жобалау қызметіне персоналды басқаруға кіріспе. Жобалық топтардың түрлері. Қызметкерлерді іріктеу және таңдау: жобалық топтар. Жобалық топ мүшелерін бағалау. Жоба ұжымының мотивациясы. Жобалық топпен жұмыс: кезеңдері, қалыптасуы және дамуы. Ұйымның жобалық қызметіне қатысу үшін қызметкерлерді оқыту және дамыту әдістері. Жобалық топ мүшелерінің формалды және бейресми рөлдері, олармен жұмыс жасау ерекшеліктері. Жобаны орындау сатысында ұжымды ұстап тұрудың әдістері мен құралдары. Жоба менеджерінің көшбасшылығы: іске асыру тәсілдері мен практикасы. Жобалық топты тиімді аяқтау. Құзіреттіліктерді дамыту және жобаны басқарудағы жеке тиімділікті арттыру. Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды жүзеге асырудың теориясы мен практикасы: мамандардың құзыреттілігіне қойылатын талаптар. Жобаны басқару саласындағы персоналдың құзыреттілігін дамыту: негізгі тәсілдер, әдістер мен құралдар Жоба менеджерінің жеке тиімділігі: қалыптасуы мен дамуы. Жобаның өмірлік циклі. Жобаның құрылымдық декомпозициясы Жобаны басқару және реттеу. Жобалық қаржыландыруды ұйымдастыру. Жобаның тиімділігін бағалау әдістері. Жобаның бюджеті. Жобалық тәуекелдерді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зертханалық зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 10

    Пәннің бағдарламасы келесі тақырыптарды қамтиды: ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: GLP, GСP және т.б. медицинадағы заманауи зерттеу әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бағдарламадан өту кезінде медициналық зертханалардың түрлерін, жұмысты ұйымдастыруды, зертханада жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын, зертханалық жабдықтардың түрлерін зерделеу, зертханалық талдаулар жүргізу жөніндегі мәселелер, зерттеу әдістері, зерттеуге өтінімдер жасау, нәтижелерді түсіндіру, сандық анықтамалардың сапасын зертханаішілік бақылауды зерделеу қаралады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    - зерттеу аясында идеяларды жүзеге асыруға ықпал ете отырып, зерттелетін білім саласындағы заманауи білімді көрсету - ақпаратты жүйелі іздеу және сыни талдау жүргізу дағдыларын көрсету; - ғылым философиясы мен ғылыми зерттеулер әдіснамасының терең білімі мен түсінігін көрсету; - жоғары оқу орындарының психологиясы мен педагогикасы туралы білімдерін өзінің педагогикалық қызметінде қолдану; - әр түрлі пәндер бойынша білімдерді біріктіру, кәсіби қызмет пен үздіксіз кәсіби білім беру үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету; - процестер мен құбылыстарды талдаудағы қолданыстағы теорияларды, тұжырымдамалар мен тәсілдерді объективті түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгеру.

  • Код ON2

    - кәсіби қарым-қатынас және коммуникация туралы білімдерін, өз ойын дұрыс және логикалық түрде тұжырымдауды ауызша және жазбаша түрде қолданады; көпшілік алдында сөйлеу, аргументация, дискуссия және полемика жүргізу дағдыларына ие; - мамандарға да, маман емес мамандарға да ақпаратты тиімді хабарлайды.

  • Код ON3

    - ғылыми деректерді, салалық тенденцияларды талдау және олардың болашағын адам денсаулығын жақсарту тұрғысынан сыни түсіну негізінде идеялар туғызу; - адам денсаулығын жақсарту саласындағы мәселелерді шешу үшін биологиялық жүйелер жұмысының іргелі негіздері және оларды зерттеудің озық технологиялық және әдістемелік принциптері туралы білімді біріктіру; - ғылыми негізделген ақпарат пен зерттеулерді синтездеу және қайта құру арқылы мәселелерді шешудің жаңа тәсілдерін жасау; - зерттеу нәтижелерін пайдалану және үздік дәлелдемелерді тәжірибеде қолдануға ықпал ету; - кәсіби қызмет үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету; - жеке органдар мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын талдау, адам ағзасының функционалдық жағдайын бағалаудың негізгі әдістерін қолдану.

  • Код ON4

    - менеджмент психологиясы туралы білімдерін кәсіби қызметінде қолдану; ғылыми және зерттеу тәжірибелерінің барлық кезеңдерде этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкес келуін қамтамасыз ету; - ең жақсы нәтижеге жету және кәсіби тәжірибенің сапасын арттыру мақсатында көшбасшылықты жүзеге асыру.

  • Код ON5

    - биомедициналық ғылым мен практиканың күнделікті кәсіби қызметіне қажетті (оның ішінде кәсіптік пәндерді оқытудағы) тәжірибедегі өзгермелі жағдайда олардың жұмысын сыни бағалау және білімі мен дағдыларын жаңарту; - заманауи ақпараттық технологиялар мен стратегияларды қолдана отырып, тақырып аясында жоғары сапалы білім беру үдерісін ұйымдастыру.

Top