Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Тілдік білім беру ортасын жобалау
    Несиелер: 4

    Жобалау ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретінде. Педагогикалық жобалаудың негізгі түсініктері. Педагогикалық жобалаудың функциялары мен түрлері. Тілдік білім беру ортасы педагогикалық жобалау объектісі ретінде. Тілдік білім беру ортасын педагогикалық жобалаудың мақсаты, міндеттері. Тілдік білім беру ортасының құрылымы мен құрамбөліктері. Тілдік білім беру ортасын сараптау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептің педагогикасы-кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым. Тұтас педагогикалық үдеріс тәрбие, оқыту, білім беру және дамыту үдерістерінің органикалық бірлігі ретінде. Жоғары мектепте оқыту теориясы. Педагогикалық қызметінің құрылымы. Жоғары мектепте оқытудың заманауи дидактикалық тұжырымдамалары. Жоғары мектепте оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған екінші шетел тілі (ағылшын, француз, неміс)
    Несиелер: 4

    Екінші шет тілін үйрену мен оқытудың жаңа тұрғылары. Екінші шет тілінің құрылымдық ерекшеліктері. Екінші шет тілін меңгеру мен оқытудағы қиыншылықтар. Шет тілін оқытудың жаңа тұрғыларын ескере отырып, шет тілін (ағылшын, неміс, француз) екінші шет тілі ретінде оқыту әдістемесін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгеретін әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылымның қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Педагогика және білім философиясының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Кәсіби маңызды ақпаратты бөлу әдістерін игеру. Ұсынылған адресатқа байланысты әртүрлі тілдік құралдарды қолдана отырып, әртүрлі мәтіндерді жазу әдістемесі. Оқылған және тыңдалған мәтіндердің мазмұнын жазбаша түрде түйіндеме жасау. Таңдалған мамандықтың елдің әлеуметтік-экономикалық, мәдени дамуындағы рөлі туралы әңгімелер құрастыру. Өз көзқарастарын жазбаша түрде білдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Қазіргі жағдайда шет тілінде білім берудің ұлттық жүйесінің жай-күйі мен даму келешегі. Когнитивті-лингвомәдениеттану әдістемесі шет тілін оқытудың қазіргі заманғы мәдениетаралық-коммуникативті теориясының тұжырымдамалық платформасы ретінде. Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде шеттілдік білім беруді модельдеу. Шеттілдік білім берудің ұйымдастырушылық негізі: нормативтік-басқару құжаттары, білім беру бағдарламаларының түрлері. Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы контекстінде оқытушыны даярлауды модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болашақ маманның кәсіби құзыреттерін модельдеу
    Несиелер: 4

    Модельдеу ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретінде. Педагогикалық модельдердің типологиясы. Педагогикалық модельдерді құру тәсілдері, қағидалары. Кәсіби құзыреттер модельдеу объектісі ретінде. Кәсіби құзыреттерді модельдеудің мақсаты, міндеттері. Кәсіби құзыреттердің моделі мен бейіні. Кәсіби құзыреттерді модельдеу кезеңдері. Кәсіби құзыреттердің құрамын анықтау әдістері. Кәсіби құзыреттер дескрипторлары. Кәсіби құзыреттер бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері. Басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері. Басшының жеке ерекшеліктері. Ұйымдағы көшбасшы мен бағыныштылардың қарым-қатынас ерекшеліктері. Басқару психологиясының негізгі аспектілері. Іскерлік қарым-қатынастың психологиялық аспектілері, басқарудың уәждемелік аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қарым-қатынасқа арналған екінші шетел тілі (ағылшын, неміс, француз)
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы шет тілінің (ағылшын, неміс, француз) жүйесі, құрылымы және жұмыс істеу ерекшеліктері. Екінші шет тілін оқытудың ерекшеліктері. Екінші шет тілін меңгеру мен оқытудағы қиыншылықтар. Коммуникативті тұрғыдағы жаттығулар жүйесі. Интерактивті оқыту. Түпнұсқа мәтінмен жұмыс істеу қағидалары. АКТ. Аралас оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу сапасын жоғарлатудың механизмдері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару технологиялары мен стратегиялары. Білім мен дағдыларды жандандыру, толықтыру, кеңейту және өзектілендіру стратегиялары. Оқу уақытын тиімді пайдалану. Оқытудың инновациялық әдістемелері мен әдістерін қолдану. Білім алушылардың ынтасы мен қызығушылығын арттыру әдістері. Тиімді мұғалімнің кәсіби және жеке қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникативтік тапсырмалар әдісі
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік тапсырмалар әдісі (Task-based learning) ағылшын тілін оқытудың коммуникативтік әдістерінің бірі ретінде. Технологияның артықшылықтары. Task - based learning технологиясының құрылымы: Pre-task (мәтінге дейінгі кезең), Task Cycle (негізгі тапсырма), Language Focus (тілдік кезең). Мәтінге дейінгі кезеңін өткізу формалары. Негізгі кезең құрылымы: Target Task (негізгі тапсырма), Planning (жоспарлау) және Report (хабарлама). Тілдік кезеңнің жаттығулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық шетел тілі (ағылшын, неміс, француз)
    Несиелер: 4

    Академиялық қарым-қатынас. Жазбаша және ауызша қарым-қатынастың ерекшеліктері. Ғылыми стиль. Аналитикалық сөйлеу шығармаларының тілдік ерекшеліктері. Аналитикалық сөйлеу туындыларын дайындау кезеңдері. Академиялық оқу. Академиялық жазу. Ғылыми мәтінді құру қағидаттары және оны жариялауға дайындау. Академиялық қарым-қатынастың ауызша формалары. Ғылыми мәтіннің техникалық рәсімдеуі. Ғылыми зерттеулер технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 4

    Магистранттардың педагогикалық тәжірибесінің мақсаты жалпы ғылыми, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және арнайы пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдету; теориялық білім негізінде жоғары мектепте оқыту үшін қажетті педагогикалық іскерліктерді, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастыру, педагогикалық ғылымның заманауи құралдарының көмегімен педагогикалық зерттеулер жүргізу, педагогикалық қызметте заманауи білімдерді түсіндіру және қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингводидактика саласындағы инновациялар
    Несиелер: 5

    Шет тілін оқытуда цифрлық ресурстарды пайдалану. Шеттілдік білім берудегі презентациялар, электрондық портфолио және блогфолио. Провокативті оқыту сыни ойлауды дамыту үшін ресурс ретінде. Шет тілдерін оқытудағы ойын білім беру технологиялары. Шет тілдерін оқытудағы "квест" технологиясының мүмкіндіктері. Инфографика шет тілін үйренудің заманауи әдісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім беруді цифрландыру (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Сандық лингводидактиканың даму тарихы. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) білім беру үдерісіне тиімді интеграциялау шарттары. Заманауи мультимедиялық құралдары және оларды оқыту әлеуеті. Тілдерді үйренуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Электрондық оқу материалдарын әзірлеу. Шет тілдерін оқытуда білімді бақылау және бағалау ерекшеліктері. Бағдарламалық қабықшаларда сандық тапсырмаларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация теориясы
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникация теориялық және қолданбалы пән ретінде. Мәдениет ұғымы. Байланыс түсінігі. Байланыстың психологиялық аспектілері. Лингвистикалық прагматиканың кейбір аспектілері. Мәдениетаралық қарым-қатынастағы ауызша байланыс арнасы. Ауызша емес байланыс арналары. Проксемика және такесика. Вербалды емес қарым-қатынас. Кинесика. Мәдениетаралық қарым-қатынастағы стереотиптер мен нанымдар. Мәдениетаралық қарым-қатынас және мәдениетаралық қақтығыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері
    Несиелер: 4

    Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеудің мақсаты мен міндеттері. Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері. Эксперимент нәтижелерін алғашқы статистикалық өңдеу әдістері. Зерттеу деректерін статистикалық өңдеудің қайталама әдістері. Деректерді статистикалық талдау нәтижелері. Шет тіліндегі білім беру және жалпы педагогика саласындағы эксперименттік зерттеулердің деректерін өңдеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 4

    Лингвистикалық зерттеу әдістерін жіктеу. Жалпы ғылыми теориялық әдістер. Жалпы ғылыми эмпирикалық әдістер. Негізгі лингвистикалық әдістер: салыстырмалы-тарихи әдіс, типологиялық әдіс, салыстырмалы әдіс. Лингвистикадағы құрылымдық әдістер: оппозиция әдісі (оппозициялық талдау), дистрибутивтік талдау, трансформациялық талдау, тікелей құрамбөліктер бойынша талдау, валенттілік талдау құрамдық талдау. Лингвистикадағы кванттық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің сандық және сапалық әдістері
    Несиелер: 5

    Сандық зерттеу әдістерінің мәні, мазмұны және сипаттамасы; олардың артықшылықтары, кемшіліктері мен шектеулері; кері байланыстың болмауы; "қолдану аймағында" шектеулер. Зерттеудің сапалы әдістері, сандық әдістермен салыстырғанда олардың айырықша ерекшеліктері. Сапалы әдістердің стандартталмаған шығармашылық сипаты, олардың жағымды жағы мен қадір-қасиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландырудың құқықтық негіздері. Зияткерлік меншікті қорғаудың құқықтық тетіктері. Стартап-компания үшін заңды тұлғаның оңтайлы ұйымдық-құқықтық нысанын анықтау, оны құру. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландыру технологиясы. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландыру жобасын бизнес-жоспарлаудың мазмұны мен мақсаттары. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландыру жобасының бизнес-жоспарының құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент және шетел тілінде білім беру
    Несиелер: 4

    Педагогикалық инноватика. Инновациялық менеджмент тәсілдері: инновацияларды құру тәсілдері, инновацияларды енгізу тәсілдері, инновацияларды тарату тәсілдері. Көптілді құзыреттілікті дамыту үшін тілдер мен мәдениеттерді бірлесіп оқыту. Өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаларды басқаруға үйрету. Инновациялық білім беру технологияларын әзірлеу және апробациялау. Зияткерлік қызметтің нәтижелерін құру (ЗҚН).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болон үдерісін жүзеге асыру
    Несиелер: 5

    Жоғары білімнің Еуропалық кеңістігі. Жоғары білім беру стратегиясы мен саясатында оқу және оқыту. Болон үдерісінің құрылымдары мен құралдары. Дипломға еуропалық қосымша және ұлттық біліктілік шеңбері. Жоғары білімнің Еуропалық аймағында сапаны қамтамасыз ету стандарттары мен нұсқаулықтары. Әр түрлі санаттағы студенттер үшін жоғары білімнің ашықтығы. Оқыту нәтижелерінің еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкестігі. Интернационализация және ұтқырлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық талдау әдістері
    Несиелер: 4

    Лингвистикадағы біріздендіру және салыстырмалы әдістер. Лингвистикадағы синхронды және диахронды әдістер. Синхрония мен диахронияны ажырату. Лингвистикадағы семасиологиялық және ономасиологиялық әдістер. Лингвистикадағы құрылымдық және функционалдық әдістер. Тіл өрісі және құрамдық талдау әдісі. Лингвистикадағы танымдық талдау әдісі. Лингвистикадағы дискурсивті талдау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тілдік білім беру жүйесіндегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Менеджмент тиімді басқару туралы ғылым ретінде, оның функциялары мен түрлері. Білім беру қызметіндегі менеджмент. Білім беру қызметтері нарығындағы білім беру мекемелері. Білім беру ұйымындағы қызметкерлерді басқару жүйесі. Шеттілдік білім беру саласындағы инновациялық технологиялар. Тілдік білім берудегі жеке, сараланған және тұлғаға бағытталған тұрғылар. Үздіксіз тіл білімінде инновациялық қызметті жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пән мен тілді кіріктіріп оқыту технологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Үштілді білім берудің қазақстандық моделі. CLIL технологиясының жалпы тұжырымдамасы. CEFR сәйкес CLIL сабағында сөйлеу дағдыларын дамыту. Лексикамен, терминологиямен жұмыс істеу түрлері. Оқу құралдары. CLIL кезінде оқушылардың үлгерімін бағалау. Пәнді ағылшын тілінде оқытуға жетекшілік ету және кері байланысты қамтамасыз ету. CLIL технологиясын қолдану арқылы сабақты жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы зерттеулер (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Білім беру саласында зерттеулер жүргізу үдерісінде сандық және сапалық тәсілдерді пайдалану. Зерттеу мәселесін анықтау. Әдебиетке шолу. Мақсаттарды нақтылау және сұрақтар мен гипотезаларды зерттеу. Сандық мәліметтерді жинау. Сандық мәліметтерді талдау және түсіндіру. Сапалы деректерді жинау. Сапалы деректерді талдау және түсіндіру. Есеп беру және бағалау. Эксперименттік құрылымдарды зерттеу. Зерттеу жобалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    практикалық сипаттағы нақты әдістемелік міндеттерді шешу үшін ғылыми танымның тарихи дамуы мен өзгермелі әлеуметтік-мәдени мәнмәтініндегі жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ отандық және шетелдік педагогикалық мұра жетістіктерін, шеттілдік/көптілді білім берудің қазіргі бағыттары мен тұжырымдамаларын білуін көрсету

  • Код ON7

    шет тілін оқытудың заманауи парадигмасының әдіснамалық негіздерін меңгеру; шет тілдерін оқытудың заманауи үдерісін модельдеу, жоспарлау, әзірлеу және іске асыру дағдыларын меңгеру, ғылыми зерттеу, ғылыми таным нәтижелерін қорыту дағдыларын меңгеру

  • Код ON8

    теориялық және эксперименттік педагогикалық зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін түсіндіру және ұсыну, шет тілін оқыту үдерісіне және шет тілдерін оқыту тәжірибесіне енгізу үшін практикалық ұсыныстар қалыптастыру

  • Код ON3

    лингводидактикалық мәселелерді зерделеу немесе зерттеу саласына байланысты кең (немесе пәнаралық) бағыттар аясында жаңа немесе таныс емес жағдайларда және мәнмәтінінде мәселелерді шешу қабілетін көрсету, түсіну және білімді қолдану

  • Код ON9

    кәсіби және ғылыми қызметте цифрлық және инновациялық білім беру технологияларын пайдалану

  • Код ON4

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру

  • Код ON5

    оқытылатын тілдерде мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді ауызша және жазбаша түрде нақты және анық жеткізе білу

  • Код ON6

    оқытылатын салада әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру

  • Код ON2

    тілдік/шеттілдік білім беру саласындағы басқару психологиясы, менеджмент және инновацияның негізгі түсініктері, теориялық ережелері мен өзекті мәселелері туралы білімдерін көрсету

  • Код ON10

    заманауи инновациялық білім беру және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі аудитория үшін тілдік және лингвоәдістемелік пәндерді оқыту бойынша оқу жоспарларын іске асыру, оқытушылық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON11

    заманауи ақпараттық технологиялармен кәсіби жұмыс істеу, АТ, шет тілдерін оқытудың инновациялық әдістемелері мен әдістерін пайдалана отырып оқу материалдарын өз бетінше әзірлеу және оқу сабақтарын жоспарлау; шет тілдерін оқытуда интернет-ресурстар мен интернет-қоғамдастықтардың мүмкіндіктерін пайдалану

  • Код ON12

    қабылданған моральдық-құқықтық нормалар негізінде жоғары қоғамдық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына, кәсіби қоғамдастықпен және білім берудегі барлық мүдделі тараптармен әлеуметтік және кәсіби өзара әрекеттесуге дайындықты көрсету

  • Код ON13

    жоғары мектепте оқыту үшін, педагогикалық және лингвистикалық ғылымның қазіргі заманғы құралдарының көмегімен педагогикалық зерттеулер жүргізу, қазіргі заманғы білімді педагогикалық қызметте түсіндіру және қолдану, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру үшін қажетті дағдыларды, құзыреттерді меңгеру

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01703.1 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top