Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03218 Цифрлы медиакоммуникациялар(СПбМУ) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – халықаралық стандарттарына сәйкесшетел тілініңдегікоммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Digital-коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттардың өз аудиториясымен интернет арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру; әлеуметтік желілермен (SMM) жұмыс істеу; интернеттегі беделін басқару; корпоративтік сайттар құру және оларды ілгерілету; интернетте PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру; пайдаланушыларды интернет-коммуникацияға тарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастардағы медиакоммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың халықаралық журналистика саласында күрделілігі жоғары, оның ішінде инновациялық сипаттағы міндеттерді қою мен шешуге байланысты тиісті жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындау қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдауды қамтамасыз ету және мемлекеттік тілдің, мәдениеттің және елдің халықаралық аренадағы мүдделерінің таралуына ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік басқарудағы медиакоммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда мемлекеттік басқару мен саясаттағы медиакоммуникация қағидаттары мен тетіктерін қалыптастыру, базалық ұғымдық аппаратпен жұмыс істей білу, мемлекеттік билік және басқару органдарындағы ақпараттық процестерді қабылдау және ұғыну қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік қызметшінің кәсіби қызметі саласындағы білімді тереңдетуге ерекше назар аудару: медиакоммуникация саласындағы ұйымды тиімді басқаруды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникация теориясы.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың әлеуметтік статусы аясында кәсіби орта мен қоғамда сәтті жұмыс істей алу қабілетін қалыптастыру, ақпарат алмасудың табиғи, әлеуметтік және техникалық жүйелеріндегі ерекшеліктерді анықтау, әлеуметтік коммуникация заңдылықтары мен қоғамдағы ақпарат алмасудың универсалды механизмдеріне ерекше назар аудара отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интерактивті медиа жобалар дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың көптеген әдеби және аудиовизуалды материалдарды біріктіре отырып, мультимедиялық өнімді жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру, мультимедиялық жобаны құрайтын адам санасына эстетикалық әсер ету параметрлерін анықтау, формаларын анықтау мультимедианың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік таралуы, кодтар мен өнер нышандары арқылы анықталатын мультимедиялық жобалардың демонстрациялық эстетикасының принциптерін тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) журналистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медиакоммуникациялардағы трансформациялық құбылыстар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа және коммуникациялардағы айқын көрінген трансформациялық құбылыстарды, сондай-ақ медиа саласы проблематикасының негізгі элементтерін талдау қабілетін қалыптастыру, медианы трансформациялаудың теориялық және практикалық проблемалары арасында ішкі бөлшектенуді айқындайтын технологиялық, контенттік және мультимедиалық топтарды бөліп көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттар үшін басқарудағы өзарақатынастар аясында магистранттың кәсіби қызметіне қажетті құзіреттіліктерді қалыптастырады. Мақсаты: таңдалған мамандық аясында кәсіби қалыптасу процесінде психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің ерекшеліктерін зерттеу және талдау негізінде ғылымға негізделген жоғары білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас тәжірибесінің этикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық-коммуникациялық саланы реттейтін стратегиялық коммуникациялар саласында этикалық нормативтерді қалыптастыру және жетілдіру, оларды қолданудың нақты жағдайларында этикалық реттеу нормаларын оқшаулау; ақпараттық салада этикалық нормаларды пайдалану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-жоғары мектеп дидактикасының білімі, тәрбие теориясы мен білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО-да педагогикалық іс-әрекет қабілетін қалыптастыру. Курс оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып, болашақ оқытушының білім беру қызметін жобалауды, Болон процесін іске асыруды, оқыту/тәрбиелеу және бағалау(TLA-стратегиялар) стратегиялары мен әдістерін пайдалана отырып, лекторлық, кураторлық шеберлікті меңгеруді қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: дамудың негізгі тарихи кезеңдері және әлемнің білімінің ерекше түрі ретінде ғылымның қызмет ету ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру, жалпыға ортақ ғылым мен философия түсініктері. Пәндер зерттеушілердің шығармашылық ойлау қабілетін дамытуға бағытталған; ғылымның және әлемдік философиялық ойдың қалыптасуының және дамуының негізгі кезеңдерімен танысу, сондай-ақ заманауи ғылым философиясын зерттеуге бағытталған мәселелердің ауқымымен танысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік коммуникация және қоғам
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; социологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамасы мен әдістемесіне ерекше назар аудара отырып, қазіргі қоғамның проблемаларына байланысты ақпаратты синтездеу; әлеуметтік-гуманитарлық саладағы неғұрлым маңызды фактілерді, құбылыстарды, процестерді зерттеу, коммуникациялық өнімді жасау кезінде қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медиа кеңістік: зерттеудің негізгі бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа кеңістік мәселелерін анықтау қабілетін қалыптастыру, оны барлық медиа мәтіндердің жиынтығы, "дискурсивті" кеңістік ретінде қарастыру. Институционалды салаға, бұқаралық ақпарат құралдарының жүйесіне және медиа кеңістікті медиа нарық ретінде және адам қызметінің барлық салаларына енетін ғаламдық тіршілік ету ортасы ретінде сипаттауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медиа бизнестегі цифрлық интернет-қызметтер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - медиа-бизнесте цифрлық Интернет қызметтері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, сонымен қатар электронды байланыс, маркетингтік ақпараттық жобаларды электронды түрде көрсету, технологиялық платформа, мобильді технологиялар, есептеулер, инновациялық нысандар, веб-киоск және интерактивті теледидар сияқты электрондық коммерция. Бұл курста цифрлық Интернет қызметі мен медиа-бизнестің интерфейстерін жобалау және бағалау, сонымен қатар электронды байланысты дамыту бағдарламаларын талдау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиакоммуникацияның лингвистикалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда қоғам мен индустрия талап ететін медиа өнімдер мен коммуникациялық өнімдерді жасау кезінде медиадискурста қолданылуы қажет шығармашылық коммуникативтік қызметтің жетекші коммуникативтік стратегиялары мен интерактивті әдістерін талдау, бұқаралық ақпарат мәтіндерінің лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аутсорсинг нарығындағы медиа бизнес
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - аутсорсинг нарығында, электронды БАҚ-та аутсорсинг аясында медиа-бизнес дағдыларын қолдану, ірі медиа-холдингтердің аутсорсинг қызметтерінің артықшылықтары мен тәуекелдерін талдау, Қазақстандағы аутсорсинг нарығын талдау. Пән кейстер мен жобаларды құрудың практикалық мәселелерін зерттеуге бағытталған. Аутсорсинг медиа нарығы, сонымен қатар бизнес-процестер мен аутсорсингтік компаниялар үшін стартап-кампания құру үшін магистранттардың кәсіби мүмкіндіктері мен бастапқы әлеуетін іске асыру үшін арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Корпоративтік және брендтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшеліктері мен ерекшелігін түсіну, компания жұмысының түрлі сатыларында аудиторияның түрлі нысаналы топтарымен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ашу және бизнестің әртүрлі мақсаттарын ескере отырып, медиаменеджмент пен медиапартнерлікті айқындау үшін әртүрлі арналар мен жұмыс құралдарын табу қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Онлайн-промоушн: стратегиялар мен тактика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың шығармашылық ойлау қабілетін және онлайн-промоушнды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, желіде жылжытудың стратегиясы мен тактикасын жүйелі түрде түсіну, жұмыста ерекше назар аудара отырып, шығармашылық тәсілдерді қолдану желілік жылжыту саласындағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Стратегиялық коммуникациядағы заманауи зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттар арасында адамның қарым-қатынас ортасындағы процестердің күрделілігін, зерттеу әдістерін, көшбасшылықты, қарым-қатынастың қолданыстағы және пайда болатын құралдарын түсіну, сондай-ақ сыни мәселелердің қоғамда және нақты ұйымдастырушылық жағдайда қалай дамып, анықталғанын талдау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Коммуникация теориясы мен тұжырымдамасын қолдана отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.

  • Код ON2

    Медиакоммуникацияның мемлекеттік басқару жүйелерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін айқындау және мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдау көрсетуді қамтамасыз ету.

  • Код ON3

    Екі жылдық магистрлік қос диплом бағдарламасы аясында отандық және шетелдік медианарықтың даму үрдістерін қадағалау және осы үрдістерді кәсіби қызметте пайдалану.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы хабар тарату технологияларының ерекшеліктерін білу негізінде digital өнімдерді жасауда техникалық және шығармашылық дағдыларды пайдалану.

  • Код ON5

    Интерактивті контент индустриясының құралдарын (интернет-порталдар, бейне-, аудиоконтент, бағдарламалық өнімдер дерекқорлары) қолдана отырып, мультимедиалық өнім әзірлеу.

  • Код ON6

    Байланыстың жаңа технологиялары, этика мен психология заңдарын негізге алып, коммуникацияның әрқалай түрлерін қолдана отырып, медиакомпанияның түрлі бөлімдерінің жұмысын үйлестіру.

  • Код ON7

    Әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың тілі мен аппаратын қолдана отырып, медиа құбылыстарды зерттеу және сипаттау, сондай-ақ медиакомпаниялар мен жобаларды талдауда түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON8

    Медиа және коммуникациялық өнімдерді әзірлеуде медиа дискурста қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының лингвистикалық ерекшеліктерін, шығармашылық коммуникативті қызметтегі интерактивті әдістерді талдау.

  • Код ON9

    Коммуникациялық қызметтің дәстүрлі формаларына қатысты стратегиялық коммуникацияның негізгі компоненттерін, параметрлерін, ерекшеліктерін анықтау; коммуникациялық стратегиялар әзірленетін коммуникациялық модельдердің эволюциясын талдау.

  • Код ON10

    Маркетингтік стратегияны әзірлеу, оның тиімділігін бағалау, тұтынушылық сұраныстарды, ағымдағы жағдайды және нарық сегментіндегі бәсекелестік позицияны ескере отырып, онлайн-жылжыту.

  • Код ON11

    Корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшелігін айқындау; медиа-менеджерлермен жұмысты тиімді реттеу және медиа-бизнес корпорацияның және/немесе брендтің бизнесіне қалай әсер ететінін түсіну.

  • Код ON12

    Команда құру, бірге күнтізбелік жоспар құру, жоба құны және оны шынайы талаптарға бейімдей отырып, тиімді жүзеге асыру.

Top