8D01502 Физика педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ЖОО-да және білім беру мекемелерінде физика сабақтарын өткізе білу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдылары бар маман-педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D011 Физика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Кристалл емес жартылай өткізгіштер және олардың қолданылуы
Несиелер: 4Шыны тәріздес жартылай өткізгіштер. Халькогенидті шынылар. Аморф жартылай өткізгіштер. Полимерлік (органикалық) жартылай өткізгіштер. Оларды алу әдістері. Энергетикалық зоналары. Кристалл емес жартылай өткізгіштердің физикалық қасиеттері, электр өткізгіштігі, оптикалық қасиеттері. Кристалл емес жартылай өткізгіштердің ғылым мен техникада қолданылуы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физика әдістемесі педагогикалық ғылым ретінде, оның мазмұны мен міндеттері
Несиелер: 4Физиканы оқытудың әртүрлі педагогикалық тұжырымдамаларын салыстырмалы талқылау. Физиканы оқытудың таңдалған тұжырымдамасы негізінде жұмыс бағдарламасын жасау. Физикалық мәселелерді шешуге оқытуға бағытталған білім беру процесін талқылау. Жоғары күрделіліктегі физикалық есептерді құрастыру. Физика мұғалімінің кәсіби қызметінің негізгі түрлерін игеру (оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыруда, ғылыми-жаратылыстану экспериментті қолдануда, жаңа ақпараттық технологияларды қолдану саласында), физикалық міндеттерді шешу мен қоюға инновациялық және жобалық тәсілдерді меңгеру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кеңістіктің нанометрлік аймағындағы нанотехнология және наноматериалдар әлемі
Несиелер: 4Нанотехнология ғылымының дамуы. Нанотехнологияның негізгі бағыттары. Макро және нано-өлшемді материалдар қасиеттерін салыстыру. Әр түрлі наноматериалдарды алуға арналған әдістер мен қондырғылар. Наноматериалдардың қолданудың келешегі. Нанотехнологияның әлемдік нарығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физикадан ғылыми-зерттеу жұмыстарын стратегиялық жоспарлау және ұйымдастыру
Несиелер: 5Физика аумағындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруға. қоюға және жүргізуге байланысты, зерттеу жұмысын жүргізу түрлері, ғылыми шығармашылықтың әдіснамалық мәселелеріне байланысты негізгі қағидалар. Қазіргі жағдайдағы ғылыми-техникалық прогресс үшін ғылымның маңызы. Ғылым и зерттеу жұмысын ұйымдастыру және зерттеуді аяқтау мәселелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 2Академиялық жазудың негізгі жанрлары. Ғылыми мәліметтер базасы, электронды каталогтар. Библиографиялық сипаттама. Басылған немесе қолмен жазылған жұмыс мазмұнының қысқаша сипаттамасы ретінде аңдатпа. Аңдатпаның құрылымы. Рецензия. Рецензия түрлері және құрылымы. Аналитикалық шолу. Ғылыми қатынас. Редакциялық қайта қарау. Ғылыми басылымдағы редакциялаудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Аморф жартылай өткізгіштер және олардың құрылымы
Несиелер: 4Аморф жартылай өткізгіштер; оларды алу тәсілдері. Аморф жартылай өткізгіштердің пленкалары: аморф германий, аморф кремний және т.б. Энергетикалық зоналарының ерекшеліктері. Электр өткізгіштігі. Аморф жартылай өткізгіштердің құрылымы, ақаулары, физикалық қасиеттері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында физиканы оқытудың белсенді әдістері
Несиелер: 4Оқыту әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы түсінік. Оқыту әдістері мен оларды жіктеу мәселелері. Оқыту әдістерін таңдау. Оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамытуда белсендіру әдістерін қолданудың әдістемелік негіздері. Тұлғаның қалыптасуындағы жаңа білім беру жүйесіндегі заманауи оқыту әдістерінің маңызы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физика ғылымының тарихы мен әдіснамасы
Несиелер: 5Негізгі физикалық идеялардың, ұғымдарды, заңдарды, принциптердің пайда болуы мен даму тарихы. Қазіргі заманғы пәнаралық зерттеулер үшін физикадағы тарихи білімдерді қолдану (физикалық биомедицинада, нанотехнологияда, байланыс техникасында, қоршаған орта экологиясы аймақтарында) физика аумағында танымның негізгі әдіснамалық принциптерін меңгеру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Нанотехнологияның даму тарихы және оның жетістіктері
Несиелер: 4Технология дегеніміз не? Әртүрлі физика-химиялық қасиеттері бар материалдарды алудың жаңа технологиясына көшу қажеттілігі. Нанотехнологияның пайда болуы. Нанотехнологияның даму тарихы. Ерекше физика-химиялық қасиеттері бар жаңа материалдарды алуда нанотехнологияның жетістіктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физика әдістемесінің қазіргі заманғы күйін талдау
Несиелер: 4Жалпы білім беру жүйелеріндегі физиканың рөлі. Физиканы оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары. Физиканы оқытудағы оқу эксперименті мен физикалық есептердің рөлі. Оқыту әдістерінің жіктелуі. Физиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Жоғары мектептердегі студенттердің оқу жетістіктерін бағалауды талдау. ҚР-дағы қазіргі заманғы жалпы физикадан білім беру мәселелері және физикадан білім беруді модернизациялаудағы инновациялық әдістер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогиканың тарихы мен заманауи тенденциялары
Несиелер: 4Педагогика пәні мен салалары. Педагогиканың жалпы мәселелері. Біздің дәуірге дейінгі педагогиканың даму тарихы. Орта ғасырлар педагогикасы және оның бағыттары. Қазіргі әлемдегі педагогиканың даму бағыттары мен ерекшеліктері. Қазақстандағы жаңартылған білім беру жағдайындағы педагогика мәселелері. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 2Ғылыми жұмысы: құрылымы, мазмұны, тілі және рәсімделуі. Ғылыми жұмысты жоспарлау. Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау, ғылыми міндеттерді шешу. Ғылыми мәтінді дайындау ерекшеліктері: тезистер, баяндама, ғылыми мақала, монографиялар, өнертабысқа өтінімдер, конкурстық құжаттама.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON6
Ғылыми зерттеудің қызмет бағытындағы мақсаттары мен міндеттерін, оларды ұйымдастырудың негізгі принциптері мен әдістерін қалыптастыру; ғылыми ақпараттың негізгі көздерін және ақпараттық материалдарды ұсынуға қойылатын талаптарды қалыптастыру. Белгілі бір мәселелерді шешудің өзіндік әдістерін меңгеру, сондай-ақ жалпы және теориялық физиканың іргелі бөлімдері туралы негізгі теориялық білімдерді кәсіби мәселелерді шешуге қолдану.
-
Код ON3
Физикалық денелердегі және әртүрлі материалдардағы процестер мен құбылыстарды зерттеуге физиканың шектеулі қолданылуын және тиімді әдістерін анықтау жолдарын талдау. Физиканың заманауи тәсілдері мен әдістерін сипаттау, талдау, эксперименттік зерттеулер жүргізу, құбылыстар мен процестерді білім беруде және кәсіптік қызметте қолдану үшін қажетті деңгейде модельдеу үшін қолдану дағдыларын меңгеру.
-
Код ON1
Академиялық қауымдастық құрылымының түрлерін білу: ғылымиорталықтар, баспалар, журналдар. Академиялық жазудың негізгі жанрларын білу (реферат, пікір, аналитикалық шолу, ғылыми байланыс). Аннотацияның негізгі мақсаттары мен міндеттерін білу. Ғылыми және ғылыми-техникалық ақпараттық ортадағы анықтама. Ғылыми рецензияның негізгі мақсаттары мен міндеттерін білу. Конференциядағы, дөңгелек үстелде, пікірталаста ғылыми іс-шара туралы баяндама жасау.
-
Код ON2
Кәсіби саладағы заманауи ғылыми жетістіктер туралы білімдерін, зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру қабілетін көрсету. Ғылыми қоғамдастыққа зерттеу нәтижелерін ұсыну және жазбаша ғылыми коммуникация дағдыларын меңгеру.
-
Код ON5
Пәннің мазмұнын, оқыту әдістерін, оқытудың инновациялық әдістерін талдау. Пән бойынша (курста, бағдарламада) оқытудың практикамен байланысын ашу; білім беру процесінде бақылау-бағалау қызметін жүзеге асыру. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларға негізделген пікірлер қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру дағдыларын меңгеру.
-
Код ON4
Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас көрінісі туралы білімдерін көрсету; қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерінен білім көрсету. Физиканы оқыту әдістемесін талдау. Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыруға қажетті біліктер мен дағдыларды меңгеру.
8D01502 Физика педагогтарын даярлау
ДокторантураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01502 Физика педагогтарын даярлау
ДокторантураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша