Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02112 Жарнама дизайны в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Графикалық жұмыстарда қолданылатын техника мен материалдардың негізгі түрлері; жазық, көлемді және кеңістіктік жұмыс түрлерін ұйымдастырудағы композицияның тәсілдері мен құралдары; эскиздерді, суреттерді орындау; түрлі форматтағы парақта графикалық объектілерді құрастыру; нобайлар мен форэскиздерді сауатты орындау; графика түріндегі дизайн объектілерін бейнелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет 1
    Несиелер: 5

    Көрнекі сауаттылық негіздерін; сурет салудың теориясы мен әдістемесін; сурет салудың көркем құралдары мен үлгілерін; композицияны; тоналдылықты; әр түрлі техникалар мен сурет материалдарын; табиғаттан; есте сақтау және бейнелеу суреттерінің теориялық негіздерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникация теориясы және жарнама
    Несиелер: 3

    Қарым-қатынастың негізгі компоненттері мен түрлерін; жарнаманы әлеуметтік-бұқаралық коммуникацияның негізгі элементі ретінде зерттеу үндеу; қарым-қатынастың қасиеттері мен заңдылықтарын бөліп көрсету мүмкіндігі қарапайым жарақаттар; бұқаралық коммуникацияның белгілі бір бағыты ретінде жарнама саласын зерттеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Өнер тарихы, оның дамуы мен негізгі кезеңдері; Шығыс пен Батыс өнеріне тән түрлері мен стильдік ерекшеліктері; зерттелетін кезең шеберлерінің шығармашылығы, әлемдік өнердің дамуының хронологиялық шеңберінде бағдарлану; өнердегі негізгі стильдік бағыттарды айқындау; өнердегі терминология мен негізгі ұғымдарды қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түстану
    Несиелер: 3

    Түс туралы заңдардың ерекшеліктерін; түстер туралы ойлау тапсырмаларын зерттеу; үйлесімді түстер үйлесімін; түстерді қабылдаудың психологиялық сипаттамаларын және түстердің таңбаларын жетілдіру; нақты тапсырмалар үшін оңтайлы түстер үйлесімін таңдау; өзіндік түстерді зерттеу; көрсету жобаларға шығармашылық көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық графиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Материалдардың негізгі түрлері, жобалық графиканың әртүрлі түрлерін орындау тәсілдері мен техникалары; жобаларды графикалық шешудің негізгі композициялық құралдары; композицияның негізгі принциптері мен заңдары; графикалық композицияда өз идеялары мен ойларын іске асыру; эскиздер мен эскиздік жобаларды сауатты және сапалы орындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыршырай 1
    Несиелер: 5

    Түрлі графикалық материалдармен және түрлі-түсті акварельмен жұмыс істеу принциптері; кескіндемедегі әртүрлі техникалық тәсілдер мен материалдар; суреттің, кескіндеме мен композицияның көркемдік құралдары мен заңдылықтары; түс формасын конструктивті-реалистік талдау негіздері, түрлі-түсті бейнелеу құралдары, техника мен материалдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Графика негіздері
    Несиелер: 4

    Аксонометриялық, күрделі сызбалардың негіздерін алу; кеңістіктік формаларды талдау және синтездеу; сызбаларды түрлендіру тәсілдері; сызбаларды салу мен жобалаудың теориялық негіздері; кеңістіктік формаларға байланысты геометриялық есептерді шешу; практикалық және теориялық оқуда сызба геометрия әдістерін қолдану ғылым мен техниканың мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фотографика
    Несиелер: 4

    Фотографиялық құралдарда графиканың түрлері мен тәсілдерін қолдана білу; фотографияның қасиеттерін жобалаудың принциптері мен әдістері; қазіргі заманғы жарнамалық графикалық дизайндағы фотографияны пайдалану; фотографиялық бейнені көркем бейнеге түрлендірудің негізгі мен графикалық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сурет 2
    Несиелер: 5

    Модульдік құрылым мен дизайн негізінде объективті әлем; ғарыш және адам фигурасы объектілерінің бейнесін зерттеу; әр түрлі техниканы қолдана отырып сурет салу; әртүрлі пластикалық материалдарда жұмыс жасау; бейнелеу тілінің әдістерін; жұмыстарды орындау әдістерін меңгеру әр түрлі графикалық әдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жарнама тарихы
    Несиелер: 5

    Жарнаманың пайда болуы мен қалыптасуының тарихи аспектілері; әртүрлі тарихи дәуірлердегі жарнаманың ерекшеліктері; белгілі бір дәуір элементтерін қолдана отырып; бейнелі шешім қабылдау және жарнаманы ұсыну дағдыларын игеру; дәстүрлі және жаңа құралдардың ерекшеліктері; жарнамалық қызметтің формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Композицияның негізгі түрлері; қасиеттері; заңдылықтары; техникасы мен құралдарының ережелері; идеялар мен дизайндағы жүзеге асырудың өзара байланысы; көркем және жұмыс эскиздеріне тән идеяларды қабылдау; композициялық эскиздерді құру кезінде композициялық заңдылықтарды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жарнама графикасының теориясы
    Несиелер: 4

    Жарнамалық графиканың теориялық негіздері; жарнама берушілердің сұраныстарына негізделген графикалық композицияларды құру тәсілдері; жарнамалық медиада бейнелеу әр түрлі композициялар түрлері; графиканың негізгі экспрессивті құралдарын ескере отырып; жарнамалық графика негіздерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жарнама жасау үшін материалдар
    Несиелер: 4

    Қазіргі нарықтық қатынастар жағдайында жарнама жасау үшін қолданылатын әртүрлі материалдардың жіктелуі; оларды жасау технологиясы; дамып келе жатқан дизайн тұжырымдамасына байланысты жарнама дизайнында заманауи материалдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыршырай 2
    Несиелер: 4

    Бейнелеу өнерінің әдістерін және костюмнің адам фигурасындағы колористикалық шешімін игеру; костюм жасау барысында нақты көркемдік мәселелерді шешу үшін қажетті деңгейде визуалды іс-әрекеттің негіздері, қосымша көрнекі материалдармен жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жарнамалық графиканың теориялық аспектілері
    Несиелер: 4

    БАҚ-та жарнама және қоғаммен байланыс нысандары мен әдістерін таңдауды жүзеге асыру; жарнаманың нақты тасымалдаушылары және олардың оңтайлы үйлесімі; кәсіби қызмет саласында жарнамалық өтініштер мен жобалық шешімдерді әзірлеу; жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу және оларды іске асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жарнамадағы түстер
    Несиелер: 5

    Қазіргі дизайн тұжырымдамаларын жасау үшін түсініктерді; түстердің қасиеттері мен мағыналарын; олардың жарнамадағы үйлесімін зерттеу. Жарнама берушінің имиджін қалыптастыру факторы ретінде түстердің үйлесімді үйлесімін пайдалану ережелеріне сәйкес жарнама объектілерін әзірлеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы және баспа графикасы
    Несиелер: 5

    Баспа графикалық материалдары, олардың қасиеттері, мүмкіндіктері, эстетикалық қасиеттері, әр түрлі басып шығару әдістері, графикалық композицияның негізгі заңдылықтары, объективті әлемнің объектісінің бейнесі, кеңістік, адам фигурасы, негізгі әдістер мен материалдарды қолдану, әр түрлі дизайн графиканы басып шығару әдістері, қажетті теориялық материалды талдау және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн типологиясы
    Несиелер: 4

    Графикалық дизайндағы типология тұжырымдамасы графикалық дизайн объектілерінің заманауи тенденцияларының дамуына әсер етіп; графика және дизайн өнері негізінде үйлесімді және тиімді визуалды-коммуникативті ортаны құрудың көркемдік-дизайнерлік қызметінің түрі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәріп
    Несиелер: 4

    Костюмнің графикалық шешімінде қаріптерді қолдану ерекшеліктерін, қаріп түрлерін оқып үйрену Костюмдер жарнамасы, байқаулар, сән көрсетілімдері үшін дизайнерлік шешімдерде экспрессивті графика құралдарын қолдана білу Костюмнің графикалық эскиздерін жасау және оларға сәйкес шрифт таңдау дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы жарнама түрлері
    Несиелер: 5

    Жарнаманың арнайы түрлерін; оның ішінде аудиторияның орналасқан жері мен кеңдігін жіктеу; дизайнерлік өнімдердің психологиялық және көркемдік шешімінің ерекшеліктері; жобаның тұтынушыға жарнамалық әсерінің жаңа шешімдерін әзірлеу үшін бастапқы деректерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жарнамалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Жарнама қызметінің түрлерін таңдау және жинақтау; жарнама тасымалдаушылар мен жарнамалық акцияларды ұйымдастыру және олардың тиімділігі; жарнама нарығын зерттеу және талдау; әлеуетті тұтынушылардың мақсатты топтары; жарнама қызметін тиімді ұйымдастыру үшін жарнама агенттіктерімен және БАҚ менеджерлерімен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баспа графиканың техникасы
    Несиелер: 5

    Эстамп композициясын құруда шығармашылық ізденіс пен қалыптасқан ойлардың ішінен жақсысын таңдау жасай білумен оныіске асыру; шығармашылық ойды жүзеге асыру үшін әртүрлі әдістерді таңдау; шығармашылық жұмыстарды ресімдеу және көрмелерге қатысу; авторлық жұмыстың көркемдік бейнесінің мәнерлілігі үшін баспа графикасының аралас түрлерін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру; өнеркәсіптік кәсіпорындар қызметінің нәтижесінде туындайтын қоршаған ортаның ластануының, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуының салдарын бақылау, талдау, бағалау және жою бойынша жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі дәуірдегі стильдердің пайда болу және даму тарихы, дизайнның негізгі түрлерінің жіктелуі; қазіргі заманғы көркемдік дизайнның даму тарихындағы және жетекші бағыттарындағы кезеңдер, әртүрлі мақсаттардағы коллекцияларды құрылымдық үйлестіру және қалыптастыру әдістері,шығармашылық ойлау, әртүрлі көркемдік жүйелерді жобалау кезінде жеке идеяларды енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графикалық пішіндерді стильдеу
    Несиелер: 5

    Графикалық формаларды стильдеудің негізгі әдістері; объектілердің графикалық формаларының стильдендірілген объектілерінің ауқымды үйлестіруін және эмоционалды бағдарын анықтайтын мақсаттар мен міндеттер; жобалаудың қалыптастырушы процестері мен стильдендірілген графикалық ұсыныстарды жеке үйлестіру әдістері; сәндеу формаларының визуалды ерекшеліктеріне арналған дизайн тапсырмалары; графиканың визуалды тілінің негізгі әдістері; стильдендірілген графикалық ұсыныстар негізінде жобаны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнама және баспа графикасындағы иллюстрациялар (Курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Иллюстрацияның тарихы мен рөлі; жарнамалық кескіннің тиімділігін арттыру үшін жарнама объектісін ұсыну үшін оның түрлері; онда қолданылатын визуалды бейнелері бар жарнаманың құрамдас бөліктерінің бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Плакат жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері (Курстық жоба)
    Несиелер: 5

    Кітап өнімдерінің негізгі түрлерінің жіктелуі мен ерекшеліктері және оларды дайындау; типография құралдарын; безендіруді; құрастыруды ескере отырып; баспаханалық және дизайнерлік жұмысты ресімдеу принциптері мен технологиялары және кітап өнімдерін әзірлеу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнамана элементтерін стильдеу
    Несиелер: 5

    Жарнама элементтерін сәндеу ерекшеліктері; табиғи және объектілік формалардың элементтерін жеңілдете отырып, қоршаған орта объектілерін стильдеу; графикалық материалдарды қолдана отырып, стильдендірілген композицияларды орындауға шығармашылық көзқарас; стильдендірілген сәндік композицияларды жүзеге асыру үшін жарнама түрлерінің мүмкін болатын нұсқаларын егжей -тегжейлі зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік беттеу
    Несиелер: 5

    Растрлық, векторлық бейнелер мен қаріптердің сапасын бағалау негізінде графикалық жобалар мен элементтерді жасаудың түрлері мен принциптері; компьютерлік графика бағдарламалық құралдарымен графикалық дизайн элементтерін жасау; AdobePhotoshop және AdobeIllustrator бағдарламаларымен графикалық ақпаратты өңдеу; графикалық бейнелерді композициялық талдау .растрлық кескіндердегі құралдар тақтасын түзету, орнату және онымен жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпаратты көрнекті ұсыну
    Несиелер: 5

    Білім алушыда ерекше интеллектуалдық-графикалық мәдениетті қалыптастыру мақсатында жобалық графикалық жұмыстарды кезең-кезеңімен орындау үшін негізгі теориялық ұғымдар мен ерекше терминдер; ақпаратты ұсынудың көрнекі құралдарын құрастыру принципі; көрнекі ақпараттың түрлері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама өндірісінің технологиясы (Курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Тұтынушылар аудиториясы үшін маңыздылығын анықтай отырып, жарнамаланатын тауарлар негізінде жарнамалық хабарламаны және олардың ерекшеліктерін әзірлеу; жарнамалық өнімді орындау және оларды тиімді технологиялық әдістермен тарату; графикалық жарнамалық суреттер; заманауи компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жарнамалық хабарламалардың мәтіндері мен графикалық бейнелері; берілген тақырып бойынша жарнамалық макеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 4

    Команда құру: принциптері, команда мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. -CANVAS -бизнес-моделі. Бизнес-идеяны негіздеу және таңдау. Мақсатты сегменттерді бағалау. Негізгі құндылықтар: қабылдау арналары және олардың тиімділігін бағалау. Негізгі ресурстар, әрекеттер, серіктестер және жеткізушілер. Бизнес-модельге байланысты шығыстар мен кірістердің құрылымы. Бизнес - жобаларды таныстыру негіздері: elevator pitch. Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен кедергілері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Жобалау ниетінің эскиздерін әзірлеу, әртүрлі объектілерді графикалық бейнелеу құралдарын меңгеру; түрлі бейнелеу құралдарымен суреттер; тонды қоса отырып, суреттің негізгі элементтерінен композициялық сюжеттер; берілген стилистикадағы бейнелер; жобалық тапсырма бойынша графикалық бейнелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама технологиясы
    Несиелер: 5

    Жарнама берушінің талаптарын; маркетингтік практикадағы жарнамалық технологияларды және оларды мақсатты аудиторияны қанағаттандыру үшін қолдану мүмкіндігін ескере отырып; жарнамалық өнімді өндіруге және шығаруға арналған жарнамалық технологиялардың деңгейлері; міндеттері мен элементтері туралы ұғымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Плакаттік сурет
    Несиелер: 5

    Плакат салудың негізгі әдістері мен принциптері; сызбаны композициялық шешу әдістері; плакат тақырыбына сәйкес көлемдік-жазықтық композицияны орындау; суретті композицияны орындаудың әр түрлі кезеңдері; тиісті кәсіби деңгейде дизайн тұжырымдамасының эскиздерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Кәсіби құзыреттілікті дамытудағы Skills менеджментінің рөлі мен қажеттілігі; жеке тұлғаны дамытудың жалпы ережелері; кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі әдістері; кәсіби шеберлік пен дағдыларды жіктеу; менеджер үшін дағдылар матрицасы; softskills және hard skills: негізгі айырмашылықтар; маманның негізгі икемді дағдылары: сыни ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс, тайм менеджмент, креативтілік; hardskills негізгі құраушылары; self–менеджмент әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітап өнімдерін жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері (Курстық жоба)
    Несиелер: 5

    Кітап өнімдерінің негізгі түрлерінің жіктелуі мен ерекшеліктері және оларды дайындау; типография құралдарын; безендіруді; құрастыруды және кітап өнімдерін әзірлеу кезеңдерін ескере отырып; баспаханалық және дизайнерлік жұмыстарды ресімдеу және технологиясы принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи дизайн
    Несиелер: 4

    Негізгі ұғымдар мен ерекше терминдер; қазіргі заманғы дизайн үрдістерін қалыптастыру қағидаттары; дизайн дамуының негіздері мен кезеңдері; ғылым мен техника саласындағы жетістіктер; сәулет-дизайнерлік шешімдердің әртүрлі түрлерінің дизайнын теңдестіру; дизайндағы және жалпы өнердегі заманауи трендтерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Баспа басылымдарының композициясы
    Несиелер: 4

    Баспа басылымын ресімдеуде көркемдік ойды іске асыру; пішіннің тұтастығы, басылымның тәжірибелік мақсатына және өндіріс талаптарына жауап беретін композициялық құрылыстың қисындылығы; композицияның әртүрлі түрлерінің нақты жобалық міндеттерге сәйкестігі; берілген тақырып бойынша көп беттік басылымды құру кезінде қолданылатын композицияның әдістері мен құралдары; баспа басылымдарын ресімдеу кезінде көлемді композицияның графикалық тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Газет-журнал өнімдерінің дизайнын жобалау (Курстық жоба)
    Несиелер: 5

    Полиграфияда қолданылатын материалдар мен техникаларды; газет-журнал басылымдарының иллюстрация ерекшеліктерін, ресімделуі мен құрастырылуын; қолданылатын техникалар мен материалдардың ерекшеліктерін, сондай-ақ көркемдік және стилистикалық ерекшеліктерін; жарнама дизайны объектілерін-газет-журнал өнімін жобалау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Баспа басылымдарының композициясы
    Несиелер: 4

    Баспа графикасының негізгі ұғымдары, оның көркем бейне жасауға арналған композициялық міндеттері; жарнамадағы композиция; оларды құру ережелері; жарнамалық өнімді жобалау кезінде барлық элементтердің көркемдік байланысын жүзеге асыру; жарнамалық айналымның сәттілігінің негізгі факторы ретінде жарнамада композиция құру кезінде шығармашылық ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графикадағы cтиль
    Несиелер: 5

    Графикада корпоративті сәйкестендіру объектілерін құрудың негізгі заңдылықтарын білу; графикалық элементтер жүйесін жобалау; корпоративті сәйкестендіру элементтерін және графикалық дизайндағы корпоративті сәйкестендіру элементтерімен өнімнің дизайнын жасау үшін CorelDRAW; AdobePhotoshop графикалық пакеттерін қолданыңыз; графикада корпоративті сәйкестілік тұжырымдамасын жүзеге асыруға арналған графикалық құралдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графиканы стильдеп көрсету
    Несиелер: 5

    Графиканың түрлері мен стиль ерекшеліктері; корпоративтік сәйкестендіру элементтерін құру және өңдеу; көрнекі құралдар мен көркемдік эскиздер мен технологиялар корпоративтік сәйкестендіру элементтерін әзірлеу процесінде; заманауи компьютерлік технологияны қолдана отырып жарнамалық өнімдерді модельдеу мен эскизін құралы; компьютерлік графиканың көмегімен графикалық композицияны орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Газет-журнал өнімдерін жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері (Курстық жоба)
    Несиелер: 5

    Көркем иллюстрациялар мен газет-журнал басылымдарын жобалаудың ерекшелігі; заманауи әдістер мен инновациялық материалдарды қолдану; көркемдік және стилистикалық ерекшеліктер; газет-журнал өнімдерін жобалау кезеңдерін орындау үшін шығармашылық идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жарнамадағы заманауи технологиялар (Курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы ұғымдар; жарнамалық технологиялардың түрлері; олардың ерекшеліктері мен қолдану әдістері; техниканың жаңа түрлерінің дағдыларын игеру; жарнаманы жоғары сапалы деңгейге шығаруға мүмкіндік беретін маркетингтік коммуникация жүйесіндегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Веб-дизайн негіздері
    Несиелер: 3

    Web-дизайн және Internet бағдарламалау негіздерінің түрлері мен ерекшеліктері; Сайттарды жобалау үшін әртүрлі бағдарламалық құралдарды қолдану; Сайттарды жобалау технологиясы және Internet-бағдарламалау бойынша жеке Web-сайттарды әзірлеу; Web-дизайн негіздерін практикада пайдалану, Web сайттарды әзірлеу кезінде Internet-бағдарламалау тәжірибесі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жарнама және баспа графикасы
    Несиелер: 4

    Жарнамалық және баспа өнімдерін көркем-графикалық өңдеу мен ресімдеудің теориялық негіздері мен тәсілдері; табысты жарнама жасау принциптері; креативті жарнаманы әзірлеу үшін композициялық тәсілдердің өзіне тән ерекшеліктерін графикалық құралдармен беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Қаптаманы жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері (Курстық жоба)
    Несиелер: 5

    Көркем бейнені ескере отырып; жарнамалық қаптаманы жобалау кезеңдері; өнімнің тұтынушылық қасиеттерін қамтамасыз ету және сақтау; дизайн және шығармашылық идеяларды сауатты жүзеге асыру; өнімді таңбалау мен буып –түюге тұтынушылық талаптарды ескеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Дизайн және жарнамалық технологиялар
    Несиелер: 4

    Жарнаманың түрлері және оларды өндірудің ерекшелігі; жаңа жарнамалық идеяларды әзірлеу және жылжыту әдістері; жаңа жарнамалық өнімді шығару үшін жарнамалық технологияларды қолдану негізінде Дизайн және көркемдік мәселелерді шешу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Қаптама дизайнын жобалау (Курстық жоба)
    Несиелер: 5

    Қаптама элементтерін әзірлеу кезеңдері, конструкция ерекшеліктері мен дайындау технологиясы, қаптама дизайнына қойылатын үлгілік талаптар; қаптаманың дизайн-жобасына қойылатын талаптар; жарнама объектісінің көркемдік-композициялық безендірілу ерекшеліктерін ескере отырып, қаптама конструкцияларын әзірлеу; заманауи материалдар, Полиграфиялық технологиялар, жобалау негіздерімен макеттеу қағидаттары негізінде қаптамалар мен олардың жаймаларын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Типографика
    Несиелер: 5

    Типографияның түрлері және олардың іздеу, сақтау кезіндегі ерекшеліктері; әр түрлі көздерден алынған ақпаратты өңдеу және талдау; компьютер; желілік және ақпараттық технологиялар; алынған ақпаратты талдау және синтездеу; мәліметтер қорын өңдеу және ақпаратты талдау; дерексіз ойлау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Дизайн қызметіндегі кәсіби коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Дизайнердің көркемдік шығармашылық психологиясын; жеке тұлғаның кәсіби және коммуникативті қасиеттерін; дизайнерлердің қызметіндегі тиімді қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктері мен жағдайларын; кәсіби мәселелерді шешу тұрғысынан келіссөздердің стратегиялық принциптері мен кезеңдерін талдау; кәсіби қызметтегі визуалды қабылдау заңдылықтары; дизайнердің шығармашылық қызметін жандандырудың және жобалық идеяларды ілгерілетудің әдістері мен тәсілдері; өндірістік жағдайлар; коммуникативті қарым-қатынас құралдарын тиімді пайдалану негізінде әртүрлі кәсіби мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жарнамалық нысандарды компьютерлік үлгілеу (Курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Компьютерлік модельдеудің теориялық негіздері; компьютерлік модельдеудің принциптері мен әдістері; компьютерлік графикада жарнама нысандарын жобалау заңдылықтарын қолдану; қойылатын талаптарды ескере отырып, дизайнерлік объектілерді модельдеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Сауда белгісі мен фирмалық стильді жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері (Курстық жоба)
    Несиелер: 5

    Фирмалық стиль мен тауар белгісін әзірлеу кезеңдері; жобалау процесінде жобалау міндеттерінің негізгі түрлерін шешу; көлемдік және графикалық модельдеу тәсілдерін қолдану; фирмалық стиль мен тауар белгісінің сыртқы нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Дизайн жобаларының
    Несиелер: 3

    Ғылыми, шығармашылық, ізденіс жұмысының нәтижелерін, авторлық дизайнерлік жобаларды әзірлеу және визуалды түрде ұсыну принциптерін, презентация процесін ұйымдастырудың арнайы әдістері мен формаларын, көпшілік алдында сөйлеу принциптерін, дизайнерлік жобаны тиімді ұсынуды ұйымдастыру және ұсыну; жоба мазмұнын көрнекіліктің техникалық құралдарын таңдау, жұмысты сауатты ұсыну және қорғау, аудиторияны қалыптастыру және байланыстыру

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Жарнама және маркетинг
    Несиелер: 5

    Жарнаманың түрлері мен функционалдық ерекшеліктері; әлемдік тәжірибеде жарнама мен маркетингтік қызметтің байланысы; жарнамалық хабарламалардың түрлері, ережелері мен формалары; тұтыну нарығындағы маркетингтік және жарнамалық қызметті анықтайтын терминология; компанияның имиджі үшін жарнамалық қызметтің тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Жарнамалық қызметті басқару
    Несиелер: 5

    Қаржылық қажеттіліктерді ескере отырып, жарнамалық хабарламаларды іріктеу және жинақтау; жарнамалық кампанияларды мақсатқа сай ұйымдастыру және олардың тиімділігін бағалау; қолданыстағы заңнамаға сәйкес кәсіптік қызметтегі сауда және оның бағыттарының түрлері; талдау мен зерттеулер арқылы жарнама нарығының сапасын бағалау; әлеуетті тұтынушылардың мақсатты топтарын талдау және іріктеу; жарнама агенттіктерімен жұмыс істеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON8

    Жарнаманың арнайы түрлерін және жарнамалық маркетинг тұжырымдамасының негіздерін білу; жарнама саласындағы қызметті талдау; жобалау-көркемдік міндеттерін шешу; жарнамадағы дизайнның техникалық, стилистикалық және идеологиялық ерекшеліктерін анықтау; жарнамалық бейнені және кескін жасау әдістері мен тәсілдерін қолдану.

  • Код ON10

    Жарнамалық технологиялар кезеңдерін қолдану; иллюстрациялар мен материалдарды жіктеу; креативті жарнама өндірісі үшін жарнамалық технологиялар мен заманауи материалдарды таңдау мүмкіндігін қолдана білу; жарнама нысандарын көрнекі ақпарат түрінде ұсыну; сыртқы жарнамада, жарнама дизайнында заманауи әрлеу материалдары мен жаңа технологияларды қолдану.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс; экономика; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді; практикалық дағдылар мен білігін меңгеру; басқару саласында; оның ішінде білім беруде; бизнесті ұйымдастыруда; экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау; техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу; қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы; денсаулыққа зиян келтіру қаупі; оларға берілетін кепілдіктер; оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON13

    Сыртқы, ішкі, полиграфиялық және плакаттық жарнама объектілерінің негізгі түрлерін білу; плакаттарды, кітап, газет-журнал өнімдерін, қаптамаларды, фирмалық стильдерді және тауар белгілерін әзірлеу үшін жаңа идеяларды және дизайн жобаларды жасай білу.

  • Код ON12

    Жарнамалық және баспа графикасының түрлерін әзірлеу; композициялық әдістер мен визуалды байланыс элементтерінің сипаттамалары бар графикалық құралдарды пайдалану; шығармашылық жарнамаларды әзірлеу; графикалық редакторда компьютерлік модельдеу және веб-дизайнды қолдана отырып, жобалық графикалық жұмыстарды кезең-кезеңімен орындау.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну; мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын; ЖОО-ның академиялық саясатын; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін; ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау; беру; өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану; ақпаратты жинау; сақтау және өңдеу әдістерін; ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON9

    Әр түрлі дәуірлерде дизайнның пайда болуы мен қалыптасуының тарихи аспектілерін білу; материалдық мәдениет саласындағы дизайн типологиясы мен тенденцияларын; әртүрлі тарихи кезеңдердегі жарнаманың түрлерінің кезеңдері мен стильдік ерекшеліктерін жіктей білу; дизайн түрлерін тани білу, оларды дизайн тұжырымдамасын әзірлеуде қолдану.

  • Код ON7

    Перспектива заңдарын; көркемдік құралдарды; композицияны құру заңдылықтарын; әртүрлі графикалық материалдармен жұмыс жасау принциптерін қолдану; әртүрлі техникада жұмыс істеу білу; гармоникалық түсті композициялар жасау; техникалық сурет пен кескіндеме позициясының сызықтық-конструктивті және кеңістіктік құрылысын орындау.

  • Код ON11

    Жарнамалық өнімді көркем-графикалық өңдеу мен компьютерлік безендірудің практикалық тәсілдерін қолдану; заманауи кітап және журналдық иллюстрациялардың бейнелеу ерекшеліктерін талдау; көп беттік баспа басылымына иллюстрациялар жасау.

  • Код ON5

    Дизайндағы проекциялық сызудың ерекшеліктерін; графикалық шешімдер мен композиция әдістерін; графикадағы стильдік қаріптерді, стиль мен түстерді, ЕСКД стандарттарының талаптарын ескере отырып; графикалық кескіндерді, қаріптерді жасай алу; жарнамалық нысандардың графикалық эскиздерін орындауды білу.

  • Код ON6

    Кәсіби білім үшін негіз болып табылатын дизайнның теориялық негіздері мен түрлерін; коммуникация теориясы мен жарнама түрлерін білу; композиция терминологиясын; қойылған композициялық есепті шешу мақсатында бейнеленетін объектіні талдау мен синтездеудің негізгі әдістерін; формаларды стилизациялаудың негізгі тәсілдерін білу.

Top