Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 8D01103 педагогика және психология в Silkway Халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты модульной образовательной программы подготовки докторантов специальности 8D011– «Педагогика и психология» является обеспечение современногокачества образования на основе сохранения его фундаментальности, унификацииобразовательных стандартов и программ с учетом мировых тенденций, развитиеинтеллектуального, инновационного потенциала общества, сочетание профессиональногообразования с развитием гуманитарной культуры, формирование духовно богатой,интеллектуально оснащенной, социально ответственной личности.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Замануи менеджменттің психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясының пәні мен міндеттері. Басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық негіздері. Менеджердің әлеуметтік-психологиялық портреті. Шағын топтың әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы. Ұйым қызметкерлерінің уәждемесі. Коммуникативті менеджер функциясы. Басқару этикасы. Басқару шешімдерін қабылдау психологиясы. Қызметкерлермен жұмыс жасаудың психологиялық негіздері. Денсаулық менеджерінің психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика және ғылыми зерттеулердегі инновациялар
    Несиелер: 3

    Докторанттарға білім берудегі инновациялық процестер мен инновациялар туралы білім нысандары. Педагогикалық инновация ғылыми білім саласы ретінде. Университет оқытушысының инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымы. Инновациялық орта мектеп әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде. Педагогикалық технологиялар жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялар ретінде. Технологияны дамыту және инновацияларды дамыту. Инновациялық жоғары білімнің дамуын экономикалық және нормативтік қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары педагогикалық білім беруде дуалды білім беруді енгізудің теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл пән дуалды оқытуды зерттейді: түсінігі, принциптері, іске асыру тетіктері, артықшылықтары. Дуальды оқыту жүйесінің еуропалық тәжірибесі. «Кострома облысының кәсіптік білім беру ұйымдарында дуальды оқыту жүйесін дамыту және тестілеу» аймақтық инновациялық платформасы (мақсаты), міндеттері, қатысушылары, жол картасы, күтілетін нәтижелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылым философиясы философияның бір бөлігі ретінде. Философия құрылымындағы ғылым философиясының мәртебесі. Философия және ғылым тарихы: қатынастар мәселелері. Ғылымның дүниетанымдары. Ғылым тарихы мен философиясындағы метафизикалық және антиметикалық физикалық дискурстар. Ғылымның онтологиясы.Ғылым тарихы мен философиядағы ғылыми реализм мен инструментализмнің қарама-қайшылығы. Жаратылыстану ғылымдарының эпистемологиялық мәселесі. Ғылыми білім сараланған тұтастық ретінде, оның шынайылығы мен негізділігі мәселелері. Ғылыми білімнің аксиологиясы. Құндылықтардың табиғаты. Бағалау мен құндылықтар, ғылымның мұраттары мен нормалары. Олардың ғылым тарихындағы өзгерістері. Ғылыми білімнің әдістемесі және ғылым тарихы. Психология философиясы және психология тарихы; қарым-қатынас проблемалары. Тәрбие философиясы және педагогика тарихы: қатынастар мәселелері. Позитивизм философиясы мен педагогикасы (О. Комте, Дж. С. Милл, Дж. Спен сер). Педагогикалық идеялар С.И. Гессе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориясы, әдістемесі және тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеу дәріс сабағының әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеудің тұжырымдамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамалары. Ғылыми білімнің әдістері және педагогикалық зерттеу дәріс сабағы. Педагогикалық зерттеу дәріс сабағын өткізу әдістемесі. Зерттеушінің педагогикалық мәдениеті мен шеберлігі. дәріс сабағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылықты дамытудың ғылыми-практикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл пәнде келесі мәселелер қарастырылады: Көшбасшылық туралы қазіргі заманғы идеялар. Көшбасшы тұлғасының психологиялық құрылымы. Менеджменттегі көшбасшылықтың модельдері мен типологиялары. Эмоционалды көшбасшылық. Көшбасшылық және кәсіпкерлік саласындағы көшбасшылық. Кәсіпкерліктің кадрлық стратегиясындағы көшбасшылықты дамыту міндеттері, диагностика және көшбасшылық қабілеттерді дамыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    -демонстрировать системное понимание области изучения, мастерство в частиумений и методов исследования, используемых в данной области;

  • Код ON2

    планировать, разрабатывать, реализовывать и корректировать комплексный процесс научных исследований;

  • Код ON3

    понимать современные тенденции, направления и закономерности развития отечественной науки в условиях глобализации и интернационализации

  • Код ON4

    Знать достижения мировой и казахстанской науки в соответствующей области;

  • Код ON5

    осознавать и принимать социальную ответственность науки и образования;

  • Код ON6

    Уметь организовывать, планировать и реализовывать процесс научных исследований

  • Код ON7

    анализировать, оценивать и сравнивать различные теоретические концепции в области исследования и делать

  • Код ON8

    планировать и прогнозировать свое дальнейшее профессиональное развитие

  • Код ON9

    вносить вклад собственными оригинальными исследованиями в расширение границ научной области, которые могут заслуживать публикации на национальном или международном уровне;

  • Код ON10

    -критически анализировать, оценивать и синтезировать новые и сложные идеи;

  • Код ON11

    сообщать свои знания и достижения коллегам, научному сообществу и широкой общественности;

  • Код ON12

    содействовать развитию общества, основанного на знаниях

Top