Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02194 Эстрада өнері в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнер және мәдениет саласындағы кәсіби қызметты атқаруға дайын, таңдаған мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлап жүргізетін, зерттеу, басқару және педагогикалық қызметті алып жүретін білікті мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 122
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M030 Эстрада өнері
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Әлемдік поп-мәдениеттегі көркемдік стильдердің концепциясы

    Пән магистранттарға әлемдік музыканың жетекші музыкалық-стильдік бағыттары және әлемдік музыкалық-тарихи процестің негізгі кезеңдері туралы білімдерін бекітуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, білім алушылар ұлттық композиторлық мектептер, жанрлық "палитра", түрлі дәуірлердегі шыңдық шығармалар туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік алады. Курс нәтижесінде магистрант абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін дамыту қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары

    Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік эстрада мәдениетінің көркемдік-стильдік тенденциялары

    «Әлемдік эстрада мәдениетіндегі көркемдік-стильдік үрдістер» пәнін зерттеудің негізгі мақсаты білім алушылардың көркемдік талғамы мен стиль сезімін толықтай деңгейде қалыптастыруға, эстрадалық және джаз музыкасының тарихы саласындағы тарихи тәжірибені игеру арқылы магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге және білім деңгейін және интеллектін байытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Art және жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау

    Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнердегі креативті ойлау

    Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жазудың принциптері мен әдістері

    Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару

    Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түркі халықтарының эстрада мәдениеті: өзара сабақтасу процесстері

    Пән – түркі халықтарының (түріктер, әзірбайжандар, өзбектер, қырғыздар, Сібірдің түркі халықтары (алтайлар, хакастар, тувалықтар), ұйғырлар, татарлар, башқұрттар және т.б.) музыкалық мәдениетінің негізгі жанрлары мен бағыттарын эстрадалық музыканы қалыптасуы кезеңін зерттеуге арналған, түркі музыкалық мәдениетінің жарқын өкілдерінің шығармашылығы қарастырылады, тарихи және мәдени әдебиеттерді зерттеуді қамтиды. Зерттелетін аспект бойынша дереккөздер, сондай-ақ осы пәннің арнайы мәдениеттану терминологиясы мен лексикасы қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түркі халықтарының вокалдық-аспаптық эстрадалық өнеріндегі сабақтастық

    Курс – әлемдік эстрадалық музыкалық мәдениеттің қалыптасу және даму тарихына арналған. Пәнді оқу аясында вокалды-эстрадалық музыка, музыкалық орындаушылық, композиторлар мен орындаушылардың вокалды-эстрадалық шығармашылықтың әртүрлі жанрларын игеруі қарастырылады. Магистрант белгілі бір қызмет түрінің бейінінде талап етілетін білім мен дағдылардың жалпы көлемінен құзыреттерді іріктеу, сондай-ақ пәнді игеру барысында алған білімдерін ғылыми-практикалық қызметте қолдану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы

    Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Музыкалық өнердің коммуникативтік қызметтері

    Пәнді оқытудың мақсаты –музыкалық-білім беру процесінде білім алушылармен өзара іс-қимылды жүзеге асыруға дайындықты қамтамасыз ететін музыкалық коммуникацияның теориялық және практикалық негіздерін игеру барысында білім алушыларда көркемдік-коммуникативтік мәдениетті қалыптастыру. Курс сонымен қатар музыкалық өнер құбылысын, оның ішінде аспаптық орындаушылықты шығармашылық процесс ретінде қарастыруға, сондай-ақ музыканың коммуникативті функцияларын анықтауға, композитор, орындаушы және тыңдаушы арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық психологиясы

    Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері

    Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі музыкатанудың әдістемесі

    Бұл пәннің оқыту мақсаты – музыкатану тарихын, оның құрылымын, негізгі ғылыми санаттарын және негізгі зерттеу әдістерін жүйелі түрде түсіну. Пәннің мақсаты: пәнді білімнің бірыңғай және интегралдық жүйесі ретінде анықтау; музыкалық мәдениетте, қоғамда, гуманитарлық ғылымдар жүйесінде музыкатанудың орны және оның негізгі санаттары мен логикалық құрылымын анықтау; музыкатанудың қазіргі жай-күйі туралы түсінік беру, осы саладағы ғылым дамуының үрдістерін анықтау; білім алушылардың ғылыми-зерттеу дағдыларын игеруіне шығармашылық көзқарасын қалыптастыру. Белгіленген тапсырмаларға сәйкес ұсынылған бағыт мазмұны келесі бөлімдерден тұрады: музыкатанудың құрылымы, негізгі ғылыми санаттар, музыкалық зерттеулер әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнертану контекстіндегі заманауи музыкалық-ғылыми коммуникациялар

    "Өнертану контекстіндегі заманауи музыкалық-ғылыми коммуникациялар" пәнін игерудің мақсаты қазіргі кезеңде музыкалық өнердің дамуын сипаттайтын негізгі тенденцияларды өз бетінше түсінуге қабілетті, осы тенденциялардың пайда болуының тарихи шарттылығын түсінетін жоғары білікті маман дайындау болып табылады. Сонымен қатар, сыни ойлауды дамыту және ақпараттық мәдениеттің жаһандануы жағдайында қажетті дағдылар жиынтығын қалыптастырады. Курстың маңызды аспектісі өнер саласындағы танымал теоретиктердің еңбектерінде ұсынылған қарым-қатынас құбылысын зерттеу болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары

    Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық тұлғаның дүниетаным мәдениеті

    Курстың мақсаты – музыкаға, өнерге танымдық, құндылық, шығармашылық және белсенді қарым-қатынас көріністерінде дүниетанымдық мәдениетті теориялық және практикалық тұрғыдан түсіну. Курс бағдарламасы білім алушылардың пәнді оқытудың әртүрлі аспектілеріне кәсіби-саналы көзқарасын дамытуға, музыкалық-білім беру ғылымы мен практикасын интеграциялауға, болашақ мамандардың кәсіби-шығармашылық дамуына, сол арқылы өнер және орындаушылық өнердің мәдени өзін-өзі дамыту саласындағы маманның білімі, көзқарасы, дүниетанымы жүйесіне бағдарлануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық өнер мәдени синтез феномені ретінде

    Эстрадалық өнер синтетикалық мәдени құбылыс ретінде қарастырылады. Қазіргі заманғы жетістіктер музыкатану әдістеріне және гуманитарлық, философиялық, психологиялық-педагогикалық аспектілеріне сүйенеді. "Эстрадалық өнер мәдени синтез феномені ретінде" курсында бірқатар маңызды арнайы құзыреттер қалыптасады, кешенді түрде эстрадалық музыка өнері және қазіргі музыкатану ғылымы бірыңғай әлемдік мәдени кеңістік бөлігі ретінде беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық деректанудың теориялық-әдіснамалық принциптері

    Курстың мақсаты – теориялық-әдіснамалық принциптер мен тәсілдер негізінде білім алушыларға музыкалық-тарихи дереккөздерді ғылыми, педагогикалық, көркемдік-шығармашылық қызметте кәсіби қолдануға үйрету; музыкалық-тарихи дереккөздерді ғылыми сынаудың ең жалпы әдістерін меңгерту; тарихи дереккөздердің негізгі кешендерін қарастыру, тарихи дереккөздердің түрлері туралы түсінік беру; музыкалық мәдениет және өнер саласындағы қолжазба мұрағат көздерін анықтау, іріктеу әдістерін меңгерту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық мәдениетті қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық принциптері

    Бұл курста ХХ-ХХІ ғасырлар басындағы музыкалық мәдениеттің теориялық және әдіснамалық принциптері талданады. Магистранттың кәсіби қызметіне жаңа тұжырымдамалық көзқарастардан музыкалық мәдениеттің табиғаты, оның жан-жақтылығы және негізгі құрылымдық компоненттері туралы идеялар анықталып, тұжырымдалады. Музыкалық мәдениеттің қалыптасуының функционалдық маңызы мен механизмін ашуға ерекше назар аударылады. Музыкалық мәдениетті қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық принциптері, қалыптасу және даму кезеңдері мәселелерін зерттеу жолдары анықталды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы

    Пән білім алушыларда практикалық қолдану саласындағы өз қызметінің басымдықтарын және оны жетілдіру тәсілдерін айқындау және іске асыру қабілетін, оқытуды дараландыру, білім алушыларды дамыту үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық технологияларды жобалау және пайдалану қабілетін, сондай-ақ білім алушыларда педагогикалық қызметті жүзеге асыру саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастырады, заманауи контекст пен кәсіби рефлексияны ескере отырып, педагог-музыканттың мәдени-ағартушылық және ғылыми-зерттеу қызметін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық тілдің семантикасын зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері

    «Музыкалық тілдің семантикасын зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері» пәні теориялық музыкатанудың, эстетиканың, семантикалық философияның, музыкалық антропологияның және семиотиканың тоғысында орналасқан. Нысан ретінде семантикалық проекциядағы құралдар жүйесі ретіндегі музыкалық тіл, кәсіби академиялық дәстүрдің музыкалық тілінің семантикасын зерттеу тұжырымдамалары, сондай-ақ музыкалық практикада қалыптасқан семантикалық клишелер, мағыналық формулалар мәдени конвенциялардың көрінісі ретінде және олардың қолдануындағы дәстүрлер мен метаморфозалар қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер психологиясы

    Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік орындаушылық тәжірибесіндегі тұжырымдамалық қағидаттар

    Курс орындаушылық өнердің тарихы мен теориясының негізгі мәселелерін жеке орындаушылық мамандыққа (вокал, аспаптар) емес, олардың жиынтығында музыкалық орындаушылыққа бағытталған кешенді презентацияда зерттеуді қамтиды; сонымен қатар композитор мен тыңдаушының қызметімен байланысты музыкалық қызмет түрі ретінде орындаушылық идея; орындаушылық өнердің дамуының негізгі тенденцияларына талдау жасалады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Студия мен концерт залдарында ансамбльдік ән айту және бэк-вокал техникасын өткізу және орындау, ұйымдастыру.
  • Отандық және әлемдік музыка мәдениетін концерттік зал және дыбыс жазу студиясында насихаттау үшін жеке, концерттік репертуарды дайындау және шыңдау бойынша орындаушылық қызмет атқарады.
  • Педагогикалық қызметті аспаптық және вокал өнері саласындағы жоғары кәсіби білім беру оқу орындарында білім беру және оқу процесін ұйымдастыру формасын шыңдау бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырады
  • Өндірістік-техникалық салада, ғылыми-шығармашылық және педагогикалық қызметті ғылыми тоғысу кезінде мультимедиялық оқыту құралдары аясында жаңа технологияларды енгізу.
  • Отандық және шетелдік эстрадалық музыка өнеріндегі ғылым мен практика жетістіктерін енгізуде заманауи, тарихи, теориялық, әдістемелік жұмыстарға сүйене отырып ғылыми-зерттеу қызметті жүзеге асырады.
  • Кәсіби қызметті өнер саласындағы орта, кәсіби және жоғары оқу орындарында, шығармашылық одақтарда, халықаралық фестивальдар дирекциясында, мемлекеттік басқару органдарында, ғылыми-зерттеу институттарында, бұқаралық ақпарат құралдарында қызмет атқарады.
  • Кәсіби ұжымды басқара алады және жоғары жетістіктерге жету үшін оның жұмысын ұйымдастыру тәсілдерін біледі.
  • Түрлі әлеуметтік және түрлі жастағы халықта эстетикалық талғамды қалыптастыру бойынша мәдени-ағартушылық қызметті жүзеге асырады. Халықты шетелдік музыка мәдениетіне баули отырып, Қазақстанның музыка өнерін және әлемдік музыкалық мұра жауһарларын насихаттайды.
Top