Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10122 Медициналық-профилактикалық іс в Қарағанды медицина университеті

  • Гигиена және эпидемиолоияда ғылыми зерттеулерә діс
    Несиелер: 3

    Биоэтика және дәлелдеу принциптері негізінде мақсаттар мен міндеттер гесәйкес ғылыми зерттеулердің дизайнын жасау; ғылыми зерттеулердің нәтижелер інтүсіндіру; оларды жариялауға ұсыну және ғылыми басылымдарды сыниталдау.

  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
    Несиелер: 3

    Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері болжамдардың дәлдігі, клиникалық зерттеулер жүргізу, дәлелдеу базасы үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін қолдана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу мәселелерін қамтиды.

  • Педагогикалық тәжірибесі
    Несиелер: 2

    Оқу кестесіне сәйкес оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді және пәндер бойынша практикалық сабақтар өткізуді қамтитын қоғамдық денсаулық мектебі базасындағы педагогикалық практика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Мәселелердің философиялық талдау тәсілдері мен әдістері; ғылыми танымның түрлері мен әдістері, олардың эволюциясы; әлемдік тарихи процесстің негізгі заңдылықтары және даму тенденциясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл курстың бағдарламасы академиялық ортада жұмыс істеуге, шетелдік мамандармен байланыс орнатуға, ғылыми еңбектер жазуға және рецензияланған журналдарда жариялауға қажетті шет тілінің білімі мен дағдыларын жақсартуға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Санитарлық-гигиеналық зерттеулер әдістері
    Несиелер: 3

    Сынамаларды іріктеу ережесі және қоршаған орта объектілерінің, ауыз су мен тамақ өнімдерінің жай-күйін зерттеу әдістері. Зерттеу схемасын дербес таңдау негізінде кейбір өнеркәсіптік және табиғи объектілерді сапалық және сандық талдау. Қоршаған орта объектілерін талдамалық бақылауды жүзеге асыру кезіндегі нормативтік-құқықтық ережелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Санитарлық токсикология
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортада, соның ішінде тағамда кездесетін химиялық заттардың адам организміне зиянды әсерін алдын алу шараларын құрастыратын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы педагогиканың базалық қағидаттары және жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері, педагогиканың негізгі санаттары туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Санитарлық бактериология
    Несиелер: 3

    Қоршаған орта объектілеріндегі патогенді, шартты-патогенді және санитарлық-көрсеткіштік микроорганизмдердің бастысы ауа, су, тағамдарында тіршілік қабілеттілігін зерттейтін және құрамы мен айналымын шектеу үшін алдын алу іс-шараларын әзірлейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Кәсіби қарым-қатынас психологиясының негізгі категориялары (түсініктері). Кәсіби қызметтегі коммуникативті процестің ерекшеліктерін, психологиялық факторлардың рөлін және тиімді қарым-қатынас процесінің детерминанттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Су факторы және адамденсаулығы
    Несиелер: 3

    Ауыз судың гигиеналық маңызы және елдімекендерді ұтымды су мен қамтамасыз ету. Суды тұтынудың гигиеналық нормалары. Орталық тандырылған ауызсумен қамтамасыз ету жүйелеріндегі судың сапасына қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар. Ауыз судың сапасын жақсарту және залалсыздандыру: Су дайындау бойынша тазарту құрылыстары жұмысының тиімділігін бағалау. Орталық тандырылмаған сумен қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы - бұл бала организмі мен сыртқы ортаның өзара әрекеттесуі, балалар мен жасөспірімдердің өсуіне, дамуына және денсаулығын сақтауға қолайлы және олардың жұмысы мен демалысын дұрыс ұйымдастыруға ықпал ететін жағдайлар жасау туралы ғылым. Пән денсаулықты сақтау тәсілдерін, оқушылардың денсаулығын сақтауға бағытталған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық принциптерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулықты нығайту негіздері және аурудың алдын алу
    Несиелер: 6

    Денсаулық детерминанттары. Денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу технологиялары. Әлеуметтік маңызды инфекциялық және инфекциялық емес созылмалы аурулардың бірінші, екінші және үшінші реттік профилактикасы. Денсаулықты нығайту бойынша бағдарламаларды құрастыру, басқару және бағалау принциптері. Салауатты өмір салтын қалыптастырудың негізгі принциптері және денсаулықты нығайту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп медицинасы.
    Несиелер: 3

    Мектеп ортасы факторларының рөлі және олардың балалар мен жасөспірімдердің денсаулығына әсері. Мектеп дәрігері және оның балалардың денсаулығын қорғаудағы рөлі. Мектеп медбикесі жұмысының мазмұны. Кәсіптік бағдарлау және мектептегі дәрігерлік-кәсіптік кеңес беру. Скрининг-бағдарламаны пайдалана отырып, медициналық қарап-тексерулерді жүргізу әдістемесі. Иммунопрофилактика. Вакцинация түрлері. Қазақстан Республикасының профилактикалық егулер күнтізбесі. Мектеп оқушыларының инфекциялық емес аурулары мен функционалдық ауытқуларының алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылау жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы-мекендеу ортасы факторларының адам организміне зиянды әсері болмайтын жәнетыныс-тіршіліктің қолайлы жағдайлары қамтамасыз етілетінхалық денсаулығының, адамның мекендеу ортасының жай-күйі. Мемлекеттік санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсыіс-шараларды жүргізумен, санитарлық қағидаларды, нормалар мен гигиеналық нормативтер дісақтаумен, мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағала ужүйесі мен қамтамасы зетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алиментарлық тәуелді инфекциялықемес және инфекциялық ауруларды алдыналудың мемлекеттік стратегиясы.
    Несиелер: 3

    Курс тұрғындардың тамақтану сипатына байланысты денсаулық жағдайын, тұрғындар арасында тамақ өнімдерімен байланысты инфекциялық және инфекциялықемес аурулардың пайда болу және таралу себептерін, жағдайлары мен қауіп факторларын анықтауды, олардың профилактикасын жүзеге асыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбек гигиенасы және өндірістік санитария
    Несиелер: 4

    Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы – жоғары жұмысқа қабілеттілікті және жұмысшылардың денсаулығын сақтауғаық палететін, еңбек процесіноңтайландыру жөніндегі физиологиялық, санитарлық - гигиеналық, санитарлық-техникалық және емдеу-профилактикалықіс-шараларды әзірлеу және негіздеу мақсатында еңбекқызметінің әсерінен адам организмінің функционалдық жай-күйінің өзгеруін зерттейтін профилактикалық медицинаның арнайы бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гигиена және эпидемиологияда оқыту әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беру теориясына және оқытудың тиімді нақты әдістеріне негізделген қазіргі педагогикалық стратегиялар мен технологиялар. Қазіргі педагогикалық онлайн-технологиялар. Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласында магистранттарды оқыту, олардың білімін және тәжірибелік дағдыларын бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоэтика негіздері
    Несиелер: 3

    Биоэтика түсінігін және міндеттерін анықтау. Қазіргі қоғамда биоэтиканың орны мен ролі. Денсаулық сақтау жүйесінің және тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығының қауіпсіздігі саласында негізгі этикалық принциптер. Экологиялық этиканың түсінігі, пәні және міндеттері. Кәсіби қызмет барысында алынған кез-келген ақпараттағы құпия ақпаратқа қатысты этикалық қағидалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 3

    Сандық және сапалық зерттеу әдістемесі. Медициналық-биологиялық жүйелердегі, медицина мен денсаулық сақтаудағы ақпараттарды жинау, іздеу, өңдеу, түрлендіру, тарату процедурасы. Стандартты бағдарламалық құралдардың көмегімен құжаттарды мәтіндік және графикалық өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Радиациялық гигиена
    Несиелер: 3

    Иондаушы сәулелену көздерінің адам денсаулығына және жалпы қоғамға, қоршаған орта объектілеріне әсерін зерттейтін гигиеналық ғылым саласы. Өзара байланыстың этиологиялық сәттерін анықтау мақсатында қоршаған ортаны, қызметкерлер мен жалпы халықтың денсаулығын қорғауға бағытталған радиациялық қауіпсіздік шараларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуналдық гигиена.
    Несиелер: 4

    Коммуналдық гигиена-елдімекендер (қоныстар) жағдайын датіршілікету ортасы факторларының адам денсаулығына әсерін зерттейтін және осы негізде халықтың денсаулығын сақтауды және қолайлы өмірсүру жағдайларын қамтамасыз ететін гигиеналық нормативтер мен санитарлық ережелерді әзірлейтін гигиена бөлімі. Бөлімдер: Елдімекендер ауасының гигиенасы. Су және суменжабдықтау гигиенасы. Топырақ гигиенасы және елді мекендерді санитарлық тазалау. Су қоймаларын санитарлық қорғау. Тұрғын және қоғамдық ғимараттардың гигиенасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еңбек медицинасы.
    Несиелер: 3

    Еңбек медицинасы – жоғары еңбекке қабілеттілікті сақтауға, жұмысшылардың денсаулығын сақтауға және кәсіптіка урулардың алдыналуғаық палететінең бекпроцесіноң тайландыру жөніндегі физиологиялық, санитарлық-гигиеналық, санитарлық-техникалық және емдеу-профилактикалықіс-шараларды әзірлеу және негіздеу мақсатында еңбек қызметінің әсерінен адам организмінің денсаулығы мен функционалдық жай-күйінің өзгеруінзерделейтін профилактикалық медицина бөлімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Санитарлық-эпидемиологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасы санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің ұйымдастырушылық құрылымы. Санитарлық-эпидемиологиялық бақылау Комитетінің құрылымы мен функциясы. Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету бойынша қызметінің құқықтық негіздері, қоршаған ортаны және тұрғындардың денсаулығын қорғау бойынша негізгі нормативтік-құқықтық актілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тағам гигиенасы
    Несиелер: 4

    Тамақ өнімдерін санитарлық қорғаунегіздері, тамақ өнімдерін егигиеналық сараптама жүргізу тәртібі мен ережесі; тамақтану гигиенасы саласындағы қызметті регламенттейтін заңнамалық, ғылыми-техникалық құжаттаманы қолдану; Тамақ өнімдері сапасының көрсеткіштерін бағалау; оны іскеасыру жолдары мен тәсілдері. Тамақ объектілеріне қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптар; Тамақ объектілерінің санитариялық жай-күйін санитариялық-бактериологиялық бақылау. Тұрғындардың тамақтану сипатына байланысты денсаулық жағдайының мәселелері, тұрғындар арасында тамақ өнімдері мен байланысты инфекциялық және инфекциялықемес аурулардың пайдаболуы мен таралуының себептерін, жағдайлары мен қауіп факторларын анықтау, олардың профилактикасын жүзегеасыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиникалық эпидемиология жәнедәлелді медицина
    Несиелер: 3

    Клиникалық эпидемиология жәнедәлелді медицина негіздері болжамдардыңдәлдігі, клиникалық зерттеулер жүргізу, дәлелдеу базасы үшіннауқастартобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін қолдана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеумәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 12

    Ғылыми санитарлық-гигиеналық зертхана базасында ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерін пысықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 24

    Оқу үрдісінде алынған теориялық білімдерді шоғырландыру және тереңдету, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындық, диссертация жазу және қорғау үшін жеткілікті тәжірибелік дағдыларды алу. Кәсіби біліктілік немесе ауыстыру туралы шарт бойынша кәсіби құрылымда тәжірибе өту немесе көшіру мерзімі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эпидемиология
    Несиелер: 8

    Эпидемиялық процесстің заңдылықтарын зерттейтін пән. Өз кезегінде, эпидемиялық процесс жұқпалы аурулардың немесе адамзат қауымдастығындағы жағдайлардың пайда болу және таралу процесі ретінде тұжырымдалады. Жұқпалы аурулардың пайда болуы мен таралуының заңдылықтары осы аурулардың алдын алу шараларын құрастыруға, олармен күресу әдістеріне, осы әдістердің тиімділігін және рентабильдігін анықтау үшін ғылыми негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін шет тілін қолдануға қабілетті болады

  • Код ON2

    Тұрғындардың денсаулық пайдасына ортақ жауапкершілік пен таңдауға ықпал ететін халықпен, қоғамдастық мүшелерімен, ұйымдармен, билік органдарымен, БАҚ-пен тиімді сектораралық өзара іс-қимылды құруға қабілетті болады.

  • Код ON3

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің жалпы ғылыми әдіснамасын, логикасын және технологиясын, оның нәтижелерін ғылыми өнімнің әртүрліны сандарындар есімдеу дағдыларын меңгере алады.

  • Код ON4

    Қоғамдық денсаулық сақтау проблемаларын статистикалық талдау мен бағалауды жүргізуді, денсаулық параметрлерін және денсаулық сақтау жүйелерінің жекелеген элементтерін модельдеуді, болжауды орындауға қабілетті болады.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметінде қоршаған орта мен өнімдердің сапасына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар туралы білімді қолдана алады.

  • Код ON6

    Қоршаған орта объектілеріндегі патогенді, шартты-патогенді және санитарлық-көрсеткіштік микроорганизмдердің өміршеңдігі туралы білімді олардың қоршаған ортадағы, ауыз су мен тамақтағы құрамы мен айналымын шектеу мақсатында алдын алу шараларын құрастыра білуді қолдана алады.

  • Код ON7

    Азаматтардың денсаулығын қорғау туралы Қазақстан Республикасы заңнамалық құжаттарын, Қазақстан Республикасы санитарлық, табиғаттық орғаузаңнамасын, мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қызмет мамандары қызметінің құқықтық негіздерін және жұмысорындары мен елдімекендердің объектілеріндегі инфекциялық және инфекциялықемес ауруларды бақылау және қадағалау бөлімінің құжаттамасын өзінің кәсіптік қызметінде пайдаланады.

  • Код ON8

    Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыруға қабілетті болады.

  • Код ON9

    Қоршаған орта факторлары, өндірістік факторлар, тамақ өнімдері және тұрғындардың денсаулығы арасындағы өзара байланысты анықтауға, алуға және талдауға қабілетті болады.

  • Код ON10

    Зертханалық-аспаптық зерттеулердің нәтижелерін ескере отырып, адамның тіршілік ету ортасы объектілерінің жай-күйін зерттей және бағалай алады, осы ортаның әртүрлі факторларының әсеріне байланысты халықтың денсаулық жағдайы туралы деректерді жинайды және талдау жүргізеалады.

  • Код ON11

    Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету мекемелерінде қарастырылғын есепке алу-есеп беру құжаттамасын жүргізуге қабілетті болады

  • Код ON12

    Жоғары мектептің педагогика және психология негіздерібілімін, қазіргі заманға сай тиімді педагогикалық технологияларды, оқыту және бағалау түрлері мен әдістерін меңгеру, білім беру бағдарламаларын құрастыру және оларды әдістемелік қамтамасызету білімдерін қолдана алады

Top